• tretys

    Co říkáte na nové GT??? Vypadá to hodně zajímavě. Konečně i místo pro držák láhve.

    http://www.ivelo.cz/…-od-zakladu/

    0 0
    • mr.antik  

      nevim, ještě jsem ho nejel :-) vzhledově se mi teda moc nelíbí

      0 0
    • logoman  

      Uz jsem na ne koukal pred par dny, za me parada, moc se mi libi. Vzhledove nemam co vytknout.

      0 0
    • maajkee  

      Za mě palec nahoru, líbí se mi to dost.

      0 0
    • goofy  

      Vzhledove me to nejak moc neuchvatilo, ale kazdopadne to vypada lip, nez nynejsi GT-cka… Ale rakety to musi byt neskutecne, kdyz vidim, co na nich ted Athertonovic predvadeji :-)))

      0 0
    • Frostty  

      Konečně vzhlědově hezké GT.

      0 0
    • trpaslik72  

      Krásně čistej design, líbí.

      0 0
    • Joei  

      První GT které se mně líbí.

      0 0
    • Ossis  

      Jsem zvědav, jaký z nich budu mít dojem, až je uvidím naživo. Ale v případě force se mi zatím víc líbí současný rám.

      0 0
    • jIrI___  

      Paráda, díky tomu prostoru pro flašku konečně můžu do potencionálních nástupců EXka zahrnout i GT.

      0 0
      • maajkee  

        Ty voe to je taky nekonečnej příběh to tvoje EXko :) To už hubou měníš snad dva roky :)

        0 0
    • Gronholm  

      Paráda, thumbs up.

      Tady je to vylepšení i-drive, nově AOS. VIDEO

      0 0
      • JakeF  

        Tohle mi nějak nedochází… Přepákovanej jednočep snad není problém udělat i bez toho, aby se pohyboval střed.

        0 0
      • goofy  

        Ten stred se hybe silene. nejak nikdy jsem nepochopil, na co je to dobre… :-)

        0 0
        • mr.antik  

          on se hejbe tak nějak na půl cesty, aby byla dobrá trajektorie zadního kola a přitom to rozumně tahalo za řetěz. Teď tam je ještě ten zadní čep, asi kvůli brzdě(?). Tím končí moje chápání tohle systému, který si doufám nikdy nebudu muset pořizovat :-)

          0 0
    • Tehu  

      husty teda jak umistily slapaci stred :-D bo by me i zajimalo pristup k cisteni a mazani tlumice atd. Vzhledove hezke to jo ale pockame si jak na tom budou s funkcnosti a spolehlivosti.

      0 0
    • z18xe  

      Já teda dávám palec dolů – vzhledově se mi nelíbí ani trochu a údržba odpružení bude určitě lahůdka…

      0 0
    • roman 3D  

      no konečne si uživatelé užijí ten komfort dát si láhev s pitím do rámu:-) mě se líbí

      0 0
    • devmixil  

      je to pecka,asi na jaro vymenim meho forca za nového,pecka !! :)

      0 0
    • Fran-tic  

      na jednu stranu supr, že to vzali tak celkově, 650b kola, sensor ve 130mm…na druhou force jen v karbonu už asi nebude pro normální dostupným kolem.

      0 0
      • marapara  

        no uvidíme :)

        0 0
      • Gronholm  

        Jak jsem psal u Sensora v galerii, základní hliníkový Elite má doporučenou cenu v přepočtu 67 tis. Kč.

        Základní Force Expert 4499€ / 116 tis. Kč nebo rám za 3399€ / 87 tis. Kč.

        O dostupnosti se nějak nedá mluvit :D

        0 0
        • Fran-tic  

          jako ceny dost ujetý, ještě když se jedná o funkční kola do terénu na tvrdší zacházení…

          0 0
          • JakeF  

            Přesně, drahý kola jsou jen na pózování na cyklostezce.

            0 0
            • Fran-tic  

              no po tom, co jsem viděl na drtiči…ne, tak jsem to nemyslel, ale cenovky posunuli většině lidem tato kola do kategorie nedostupné

              0 0
    • rostreet  

      Asi budu „apgrejdovat“ svojí stáj :) U mě dobrý.

      0 0
    • Blazer  

      http://www.pinkbike.com/…-650B-S.html – i s detaily systému

      0 0
    • hanness  

      Zůstávám u GT!!

      0 0
      • hanness  

        Takze prehodnocuji,zaklad na shimanu,vidle onicem,na hline a veru za lidovou cenu-Sensor zacina na 63t.,Force od 100t. pouze v carbonu,pokud se to do budoucna nezmeni,menim znacku.

        0 0
    • W.Muchov  

      jako letošní modely vypadaj parádně a zřejmě budou parádně i fungoval ale když 12kovej Force začínal na 43k, 13kovej 47 a 14kovej začíná na lidovejch 110 a nezdá se mi že by to byla nějaká bombovka, tak mám obavu jestli si GT nekope hrob

      0 0
      • Blazer  

        Ceny jsou pouze zaváděcí a v podstatě srovnatelné s novinkami konkurence, určitě půjdou časem dolů, teď se platí za novinku. Nicméně vzhledově jsou modely 2014 totožné s mnoha dalšími koly, GT už není vzhledově odlišné, starší rámy byly hezčí, toť subjektivní názor.

        0 0
        • W.Muchov  

          jako je jasný že po takový celkový obměně jakou GT provedlo se daj očekávat přestřelený ceny, ale to co mě hlavně zarazilo že GT v době kdy enduro, all-moutain získává značně na popularitě osekaj svojí nabídku na 3 kola na karbonovejch rámech začínající na 100 litrech a tím nahrajou konkurenci která se soustředí i na kola v cenách kolem 40–60 tisíc

          0 0
          • Blazer  

            Nevím, na kolik ceny ovlivní dovozce, ale na stávající ceny nadávají i na US fórech, takže i tam to je na místní poměry drahé. Buď tedy bude GT nuceno rychle slevňovat, nebo nebudou prodeje. S tím only karbonem to taky nechápu:(

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse