Co říkáte na nové GT??? Vypadá to hodně zajímavě. Konečně i místo pro držák láhve.
Co říkáte na nové GT??? Vypadá to hodně zajímavě. Konečně i místo pro držák láhve.
nevim, ještě jsem ho nejel :-) vzhledově se mi teda moc nelíbí
Uz jsem na ne koukal pred par dny, za me parada, moc se mi libi. Vzhledove nemam co vytknout.
Za mě palec nahoru, líbí se mi to dost.
Vzhledove me to nejak moc neuchvatilo, ale kazdopadne to vypada lip, nez nynejsi GT-cka… Ale rakety to musi byt neskutecne, kdyz vidim, co na nich ted Athertonovic predvadeji :-)))
Konečně vzhlědově hezké GT.
Krásně čistej design, líbí.
První GT které se mně líbí.
Jsem zvědav, jaký z nich budu mít dojem, až je uvidím naživo. Ale v případě force se mi zatím víc líbí současný rám.
Paráda, díky tomu prostoru pro flašku konečně můžu do potencionálních nástupců EXka zahrnout i GT.
Ty voe to je taky nekonečnej příběh to tvoje EXko :) To už hubou měníš snad dva roky :)
Paráda, thumbs up.
Tady je to vylepšení i-drive, nově AOS. VIDEO
Tohle mi nějak nedochází… Přepákovanej jednočep snad není problém udělat i bez toho, aby se pohyboval střed.
no, to není.
Ten stred se hybe silene. nejak nikdy jsem nepochopil, na co je to dobre… :-)
on se hejbe tak nějak na půl cesty, aby byla dobrá trajektorie zadního kola a přitom to rozumně tahalo za řetěz. Teď tam je ještě ten zadní čep, asi kvůli brzdě(?). Tím končí moje chápání tohle systému, který si doufám nikdy nebudu muset pořizovat :-)
Přidali tam ještě Horst Link.
To neni horstlink, jen to tak vypada na prvni pohled.
husty teda jak umistily slapaci stred :-D bo by me i zajimalo pristup k cisteni a mazani tlumice atd. Vzhledove hezke to jo ale pockame si jak na tom budou s funkcnosti a spolehlivosti.
Já teda dávám palec dolů – vzhledově se mi nelíbí ani trochu a údržba odpružení bude určitě lahůdka…
no konečne si uživatelé užijí ten komfort dát si láhev s pitím do rámu:-) mě se líbí
je to pecka,asi na jaro vymenim meho forca za nového,pecka !! :)
na jednu stranu supr, že to vzali tak celkově, 650b kola, sensor ve 130mm…na druhou force jen v karbonu už asi nebude pro normální dostupným kolem.
no uvidíme :)
Jak jsem psal u Sensora v galerii, základní hliníkový Elite má doporučenou cenu v přepočtu 67 tis. Kč.
Základní Force Expert 4499€ / 116 tis. Kč nebo rám za 3399€ / 87 tis. Kč.
O dostupnosti se nějak nedá mluvit :D
jako ceny dost ujetý, ještě když se jedná o funkční kola do terénu na tvrdší zacházení…
Přesně, drahý kola jsou jen na pózování na cyklostezce.
no po tom, co jsem viděl na drtiči…ne, tak jsem to nemyslel, ale cenovky posunuli většině lidem tato kola do kategorie nedostupné
Asi budu „apgrejdovat“ svojí stáj :) U mě dobrý.
http://www.pinkbike.com/…-650B-S.html – i s detaily systému
Zůstávám u GT!!
Takze prehodnocuji,zaklad na shimanu,vidle onicem,na hline a veru za lidovou cenu-Sensor zacina na 63t.,Force od 100t. pouze v carbonu,pokud se to do budoucna nezmeni,menim znacku.
jako letošní modely vypadaj parádně a zřejmě budou parádně i fungoval ale když 12kovej Force začínal na 43k, 13kovej 47 a 14kovej začíná na lidovejch 110 a nezdá se mi že by to byla nějaká bombovka, tak mám obavu jestli si GT nekope hrob
Ceny jsou pouze zaváděcí a v podstatě srovnatelné s novinkami konkurence, určitě půjdou časem dolů, teď se platí za novinku. Nicméně vzhledově jsou modely 2014 totožné s mnoha dalšími koly, GT už není vzhledově odlišné, starší rámy byly hezčí, toť subjektivní názor.
jako je jasný že po takový celkový obměně jakou GT provedlo se daj očekávat přestřelený ceny, ale to co mě hlavně zarazilo že GT v době kdy enduro, all-moutain získává značně na popularitě osekaj svojí nabídku na 3 kola na karbonovejch rámech začínající na 100 litrech a tím nahrajou konkurenci která se soustředí i na kola v cenách kolem 40–60 tisíc
Nevím, na kolik ceny ovlivní dovozce, ale na stávající ceny nadávají i na US fórech, takže i tam to je na místní poměry drahé. Buď tedy bude GT nuceno rychle slevňovat, nebo nebudou prodeje. S tím only karbonem to taky nechápu:(