GT Avalanche 3 disc 2010 jaký na něho máte názor?

77 nepřečtených
  • DominikGT

    Tohle kolo už mám skoro rok sem s ním spokojený a zajímal by mě váš názor poměr ceny a výbavy kupoval sem ho za 11500kč nový model.Na mtb jezdím tak rok předtím sem se kolu skoro vůbec nevěnoval. Jezdím celkem dost, asfalt terén tak půl na půl .Měnil sem akorát pedály na DH force s piny a průmyslovýma ložiskama. Jaké další komponenty bych měl časem vyměnit za lepší?

    0 0
    • t29  

      Dalo by se tam vyměnit úplně všechno :) Nech ho, jak je, užívej si ježdění a vyměňuj jenom to, co odejde.

      Jo vlastně, daly by se vyzkoušet jiné pláště. Nevegaly jsou těžké lepidla, skoro cokoli jiného bude rychlejší (výměnou za menší grip v terénu).

      0 0
    • Evilcleaner  

      pokud jsi spokojený s tím jak funguje tak na něm jezdi a neřeš. jinak investice do toho kola je mrhání penězi, raději je odkládej na případné nové.

      0 0
      • DominikGT  

        Co se nejvíc sere u levných mtb kol? ale ten rám triple triangle je dobrý nebo ne?

        0 0
        • JP3112  

          Mám 2.0 disc 2009 a rám je dobrej podle mě. Jediný mínus je jeho hmotnost která asi nebude malá. Jinak komponenty docela děs běs to tovární osazení, už jsem měnil smyk, kliky, sedlo mi nesedlo, užší řidítka a úplně nejdřív jsem hodil rychlejší pláště. Jo a sedlovku bez offsetu ale takovou obyčejnou :) Kdyžtak mrkni do profilu.

          Co se problémů týče, od začátku pořádně nefungoval smyk tak jsem ho vyměnil, řazení taky není z nejpřesnějších. Brzdy jsou slabý ale to má čas, zatím to brzdí. Vidle je těžká, ale zatím funkční.

          Promiň ten spam ale myslím že 3.0 bude 2.0 hodně podobný.

          Co mě se týče tak já budu časem ještě měnit kola, vidli a řazení s čímž zároveň přejdu na devítku. No a brzdy ale ty moc nepoužívám takže to má čas :D

          Závěrem, GT jsou IMHO dobrý kola a Avalanche je pevnej rám kterej něco vydrží :) Tak asi tak.

          0 0
          • DominikGT  

            S řazením mám občas taky problémy. :( Mě se s těma širokýma řidítkama jezdí dobře sme s kámošem vyměnili kola na jednom výletu a on má meridu za 15000kč jelo se na tom hrozně když to porovnám s mojím GT a to na ní najezdí mnohem mín než já a celkově to má nějaké podělané to kolo má půl roku. S brzdama sem zatím spokojený a to mě všichni říkali že mechanické kotoučovky jsou na nic si myslím že pořád lepší než v brake.

            0 0
          • DominikGT  

            Já sem ještě student takže na dražší kolo sem neměl ale do budoucna bych chtěl zaskar až budu pracovat. :)

            0 0
        • t29  

          Rám je v pohodě, musel by dostat opravdu velkou ránu, aby se mu něco stalo. Taky váží přes dvě kila :)

          Když neřeším spotřebák (pláště, pohon, brzdové desky) tak nejvíc se obecně kazí to, co se točí = náboje kol, šlapací střed. Je dobré občas zkontrolovat vůli a případně nechat seřídit konusy v nábojích.

          0 0
        • Evilcleaner  

          ten rám je dobrý do té doby dokud nechceš lehké kolo kolo, případně hravou geometrii. takže třeba pro mě naprosto nepoužitelný ale na takové vození po polních cestách, nenáročný terén atd to bude asi cajk

          0 0
        • Ossis  

          Nechtěl bych zažít tu pecku, kdy se ten rám zlomí…

          // Pád z 5m byl bez následků.

          0 0
          • DominikGT  

            Tak to ten rám potom asi nikdy nezruším když s tím moc neskáču. :D

            0 0
      • Necris  

        +1 … vlastní zkušenost

        0 0
    • jachymk  

      jediný co bych měnil by byly pedály a to za SPD

      jinak bych to takhle nechal, časem prodal (jeto přítelkyní 200 km po silnici, kolo jí nebaví proto prodávám…) :D a koupil něco lepšího

      pokud vše funguje tak není důvod nic měnit…

      0 0
    • Lišák  

      Vyměnil bych bidon. V tom černém musí být na slunci voda během pěti minut ve varu.

      0 0
      • DominikGT  

        Ta voda se nezahřívá o moc rychlej než když mám průhlednou láhev GT. Když je horko tak tam většinou k pití nasypu spoustu ledových kostek. :D

        0 0
    • DominikGT  

      Má tu ještě někdo avalanche 3 nebo jiného?

      0 0
      • M13  

        Já mám 1.0.

        Ale jen rám, zbytek je skládačka.

        0 0
        • DominikGT  

          Ty jsi ten rám koupil samostatný nebo si to celé předělal? Ty rámi jsou u všech avalanche stejné?

          0 0
          • M13  

            Rám jsem koupil samostatný, ale z cyklobazaru (nicméně byl nový), ale bylo na laku a na patce vidět že rám je odstrojený, GT samotné rámy nenabízí.

            Myslím, že kromě rozdělení kotouč/véčka se liší jen barva, a možná počtem zeslabování (ale to jen starší/novější rá­my).

            0 0
      • bikerGT  

        Mám Avalanche 2.0 2010, viz. profil. Rám je super a mě třeba geometrií sedí a plně vyhovuje. Rozhodně si ten rám zaslouží lepší osazení, proč hned kupovat nový bike? /i když přiznávám, někdy to vyjde výhodněji/.

        Pláště jsou to první, já je nechal vyměnit už v prodejně. Dále přední vydle je zralá na výměnu už při koupi. Já ještě musel vyměnit gripy a sedlo, obojí mi vyloženě vadilo.

        Na zbytku se dá jezdit víc než kulturně a měnit fakt jen to, co je potřeba, jak to bude odcházet. U mě to budou co nevidět nová zapletená kola Fulcrum Red Metal 5.

        0 0
      • hony007  

        Mám 1.0 09' s véčkama, asi měsíc, zatím pohoda, jen včera sem měnil Nevegaly za X-kingy a taky sem si tam nechal hodit obyč. šlapátka než pořídím tretry a pak asi kopnu pryč ještě Tektra a pořídím Avidy SD 5.

        0 0
    • JakubCh  

      Čao, já mám Avalanche 0.5, které stálo prakticky celou dobu ve sklepě (najeto tak 3000 asi) a loni jsem ho odkoupil od kamaráda za pakatel…přehazka tam je SRAM X.9 a řazení taky, takže s tím jsem spokojený a to hodně. Brzdy mám hydry Deorka (525) a jsou super, nemám vůbec nutnost měnit…ale měnil jsem vidlici, nevím, co máš Ty, ale já měl starou Marzocchi EXR Pro, koupil jsem ultralevný Epicon 2008 z Kupkola a maximální možná spokojenost. Za tu cenu…lock na řidítkách, citlivost někde jinde (ano,všichni měli pravdu), váha taky jinde. Nejlepší změna. Pak jsem měnil pedály – šlehače mi neseděly, klasika SPD, taky bych je doporučil. Je to bezva věc, na ježdění, jak popisuješ, tím tuplem, jezdím stejně. Dále sedlovka – ohnula se :D, sedlo – Selle Italia Shiver Fec Flow – levné, s dírou, už si zvykám, rozhodně lepší, než origoš. Řidítka – Stingy, decentně zahnuté a užší, ze starých mě hrozně bolely ruce, k nim malé rohy (ne fuj rohy na vlajdy, do toho si grcat nenechám, to pohodlí mi vyhovuje, bez nich bych jezdil už nikdy nechtěl, navíc to vůbec nevypadá zle, ty vlajdy jsou zahnuté fakt málo). Pak jsem měnil pláště, momentálně mám Continental Mountaiñ King 2.0 drát a to byla chyba, v tomhle rozměru moc nedávají smysl, navíc na mé ježdění celkem úlet, asfalt je žere a moc po něm nejedou, příště bude na 90% Kenda Karma, asi ideální pro ježdění, jak popisuješ i Ty. Co bych časem chtěl vyměnit je smyk, zatím jede, ale chtěl bych dát top swing od Sramu, ať to není kočkopes Shimano/Sram :D Akorát nevím, jestli na ten rám půjde. Ráfky mi připadají docela ok…náboje, no…mám Deorka, ím, že průmysly by byly lepší, ale zatím jsou prý podle souseda, co mi dělá za pár šupů výborný servis, v pohodě, takže nechávám. Kazeta je spotřebák, mám ta Shimano a neřeším, až odejde, dám novou. Kliky mám Truvativy Blaze, zatím ok, ale mám dojem, že ze středu lezou nějaké divné zvuky, ISIS bude muset chudák soused zkontrolovat při údržbě…měnit jen tak funkční kliky mi přijde jako zbytečnost, gramy nehoním, na turistiku a klidně ježdění to podle mého nemá cenu. Velké úpravy už nechystám, u kamaráda mě zaujaly ESI Chunky gripy, moc fajn do ruky…akorát cena. Celkově jsem ale s Lavinou po uvedených úpravách hodně spokojený, před hoďkou jsem se vrátil domů, dal jsem si na večer třicítku a super, jen už je zima večer. Ale lepší, jak ty pekelná horka…

      0 0
      • DominikGT  

        Ty pedály budu taky měnit až budou peníze ale vidlici bych chtěl nějakou lepší z té mojí sem celkem vyklepaný když jedu někde i po šutrech nebo po panelovce.Ale nejdřív ty brzdy.

        0 0
        • JakubCh  

          Chápu…no SPDčka máš pod 500– to je fakt za nic, ale pak ještě tak akutálně 1500– za tretry…chápu dobře situaci studenta. Ten Epicon 2008 je za ty prachy moc fajn, ale všichni Ti tady doporučí Epicona z Tuning testu, „od Milana“. Vyjde asi na 5000-, ale funkčně prý šlape na paty i vidlím za 10 000-, co jsem tady pochytil. Já vzal toho obyč a říkám, za ty prachy super. Oproti tomu, o jsem měl. Myslím, že skok tenhle Epicon – Epicon TT už asi nebude tak velký, jako byl ten skok Marzocchi – Epicon 08. Výhoda by pak měla být v tom, že obyč Epicon není nutné tak moc servisovat snad – opět jen, co jsem tady letmo pochytil, možná i blbě pochopil…prostě já investice nelituji a jsem přesvědčřený, že na mé ježdění ideální volba. Brzdy chápu, do čeho půjdeš? Na Kupkole jsem viděl levná Shimana, já jsem s Deorkama 525 hodně spokojený. Ale asi to budou Avidy 3, co? :) :)

          0 0
          • DominikGT  

            Možná nějaké hydry od shimana známí v servisu říkal že mě pomůže něco ne moc drahého vybrat takže ještě moc nevím. Vidlici bych chtěl spíš rockshox

            0 0
            • bikerGT  

              Já mám na LAvině origo Tektro Auriga Comp. Hydry, které tu všichni proklínají a nemůžu proti nim říct ani popel. Ještě jsem na ně nemusel ani sahat.

              Ale pokud budeš dávat nové za stávající mechaniky, tak bych volil raději asi Avidy 3 než třeba Aliviové šimána.

              0 0
    • maajkee  

      Avalanche je fajn, rád na něj vzpomínám, škoda jen, že to jsou takový těžítka, ale tak zas je to prostě takovej nezmar do každýho terénu a do každýho počasí :)

      Jinak nic moc neměň a pomalu střádej na nový kolo, který si pak jednou koupíš.

      0 0
      • JakubCh  

        To mě těší, že to je nezmar, to se mi líbí :). Těžítko, hm, a lehké kolo bude mít o 0.5 kg méně, co? :) :) Pro mé účely nepodstatné, to, že mi sedí rám a že vydrží je důležitejší. Ale chápu, že jsou jezdci chrti a gramohoniči, každému, co jeho je…mi připadá Lavina na mé výlety akorát. Kdyby se nedejbůh stalo a odešel rám, těší mě, že není problém koupit za 3000– nový…kamarád si koupil za podobnou cenu lehčího Supa a ok – pro něj, je lehounký, pod 80 kg, ale já se svým skoro metrákem na něm měl takový divný pocit…GT mi připadalo pevnější, ale nevím, možná jen nezvyk, dlouhou jsem Supa nezkoušel…jinak srdcovka vždycky byla jedna – jako u aut BMW, tak u kol Garry :) :) Ale ani jedno nevidím reálně…auto časem skoro reálněji, než kolo možná :D

        0 0
        • maajkee  

          0,5kg to není gramhoničství, půl kila už je celkem znát, ale ber to spíš tak, jako že nemá cenu ***** nějaký extra lehký komponenty na těžkej rám, že lepší bude pak koupit časem lepší kolo.

          Jinak to GT má lehce nad 2kg, dneska není problém sehnat za slušnou cenu rám pod 1,5kg, takže rozdíl bude třeba i vyšší a vyšší hmotnost nemusí vždy znamenat vyšší pevnost.

          0 0
          • LRRTM1  

            Mě zatím rám drží. I když je, zároveň se sedlovou objímkou, to jediný, co z avalanche zbylo :o)

            0 0
            • maajkee  

              Jo, však je to pevnej rám, to spíš mělo bejt jen, že když by si koupil lehčí rám, že to neznamená, že by ho neuvezl.

              0 0
              • DominikGT  

                Já mám necelých 70KG težší terén jezdím občas takže by ten rám mohl pár let vydržet.

                0 0
                • DominikGT  

                  S vlaštovkama se mě jezdí líp než s rovnýma řidítkama ale z delších cest po asfaltu mě bolí ruce tak se chci zeptat jestli můžu dát rohy na ty vlaštovky jestli to nebude vypadat blbě.

                  0 0
                  • LRRTM1  

                    Bude

                    0 0
                  • Ossis  

                    Možná to bude vypadat blbě, ale jestli ti to pomůže, tak se na nějaký to estetično můžeš zvysoka…

                    0 0
                  • charon666  

                    Podle mě je věc vkusu jestli to bude vypadat blbě nebo ne. Já mám rohy taky na vlaštovkách a nepřijde mi, že by to vypadalo blbě. Hlavně pokud ti to pomůže tak si to tam dej.

                    0 0
                    • DominikGT  

                      Viděl sem vlaštovky i na celopéru a nepřišlo mě to divné ale vím jak tu se všechno řeší tak sem se raděj zeptal. Z těch rohu nemáš otlačené ruce když jedeš třeba 50km po asfaltu? Nezavazí ty rohy při technické jízdě v terénu?

                      0 0
                      • DominikGT  

                        Tak jsou ty rohy pohodlnější na delší cestu po asfasltu? Nikdy jsem s něma nejel.

                        0 0
                        • charon666  

                          No nevím co chceš slyšet? Já je mám na vlaštovkách a pro mě to je pohodlný. Po rovině moc nepřehmatávám, ale do kopce je to pro mě pohodlnější. Ruce rozhodně otlačené nemám, ale to lze přičíst i rukavicím. Třeba kamarád má rovný řidítka, rohy nemá a taky si nestěžuje. Vyzkoušej a uvidíš. V terénu mě rozhodně nijak neomezují – tam je pro mě spíš omezující šířka řidítek (GT Sensor je má pěkně široký). Kvůli rohům jsem se vymlel pouze jednou když jsem při jízdě cestou vyšlapanou v kukuřici zachytil za stonky a už jsem letěl.

                          0 0
                    • maajkee  

                      Ještě že nemáš foto bajka v profilu :)

                      0 0
      • kravjec  

        přesně ten samotný rám má v „L“ cca.2200g koupil jsem si ho a skládám si na něm zimáka tak to vím, nemá cenu do něj cpát peníze jedíně za spotřebák řetězy,gumy,ap.a přitom odkládat a šetřit na něco lepšího

        0 0
        • DominikGT  

          Ten rám mě přijde dobrý, možná je trochu těžký.

          0 0
          • kravjec  

            Jo já taky nepíšu že je špatný za ty prachy je dobrej jenom je to těžítko

            0 0
            • DominikGT  

              Moc předělávat to nebudu ted akorát koupím nové brzdy a časem vidlici.

              0 0
              • DominikGT  

                Ještě přemýšlím jestli nemám místo rohú koupit lepší řidítka nějaké vlaštovky s menším sklonem které jsou pohodlnější. Poradte někdo.

                0 0
                • kravjec  

                  to máš vysloveně o pocitu z jízdy někomu to sedí jinému ne pokud to nezkusíš tak se těžko rozhodneš já raději rovné + rohy než vlajdy na které rohy prostě nepatří,teď se těším jak mě tu někteří začnou kamenovat :-))

                  0 0
                  • DominikGT  

                    Ještě by mě zajímalo jaké jsou výhody a nevýhody pěnových gripů v porovnání s gumovýma.

                    0 0
                    • DominikGT  

                      Budu kupovat nové pláště nejspíš smart sam ale napadlo mě jestli by nebyla dobrá kombinace na universální ježdění dozadu smart sam a dopředu raulp racing. Co si o tom myslíte?

                      0 0
                      • Ossis  

                        Proč zrovna SmartSamy?

                        0 0
                        • DominikGT  

                          Jsou takové univerzální a dobře jedou nebo ne?

                          0 0
                          • Azmir  

                            Jsou tak moc univerzální, že v ničem nejsou vlastně dobré, ani lehké, ani rychlé, ani odolné, je to všeho kompromis. Kup raději RaR nebo X-kinga

                            0 0
                            • Azmir  

                              popřípadě NN, záleží co jezdíš.

                              0 0
                            • DominikGT  

                              tak to asi ty x king. Ten RaR je raulp racing? Mě právě řekli i ve 3 cykloobchodech že te smart sam je nejlepší když jezdím asfalt i terén.

                              0 0
                              • Azmir  

                                Tak kup třeba Raceking ten ti vydrží hodně dlouho.

                                0 0
                                • DominikGT  

                                  Původně jsem ani nešel po kevlaru ale ten raceking se dá koupit za 500kč s kevlarovou patkou tak to beru to je dobrá cena. :)

                                  0 0
      • Lackybike22  

        jj taky jsem měl Avalanche 1.0 D, ale ročník 1995 a co byla šupa:) rám je tuhej jak kladivo:)

        teď mám Ghosta HTX Lector a super. Hlavně lehoučkej:)

        0 0
    • White2146  

      Zdravím,

      Mam GT avalanchce X 2011 a chci se zeptat jaký muže mít vidlice maximálni zdvih aby rám hned neprasknul.

      Dík

      0 0
      • maajkee  

        Víc jak 120mm nemá smysl na to dávat.

        0 0
        • White2146  

          Když to má v základu 130mm nebo 140mm? :D Ani nevim.. kdo poradí? :D

          http://www.teamsport.cz/…-model-2011/

          0 0
          • maajkee  

            Aha, tak oni z toho udělali takovejhle hybrid, myslel jsem, že je to stejný jako předchozí ročník Expert, to bylo spíš pro takový lehčí AM, tohle už má být něco jako freeride.

            HT s takovou vidlicí, to moc nechápu.

            0 0
          • Ossis  

            Proč by jsi chtěl ještě větší?

            0 0
            • White2146  

              Protože mi to příjde málo :) Už se teším po letních prázdninách na fulla :D

              0 0
              • Ossis  

                A co chceš jezdit? Myslím si, že na takové věci, kde bys skutečně využil ještě větší zdvih, není dělaný zbytek kola.

                0 0
    • DominikGT  

      Chtěl bych se zeptat jestli má někdo tuto pumpičku už si ji chci dýl kupovat tak jestli s ní někdo nemá zkušenost.http://www­.cykloworld.e­u/zbozi/pum000048-blackburn-pumpa-moutain-air-any-valve

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.