• honimirek04

    Zdravim, mám takovou ideu, poridil jsem si GT Sensor 2.0 a je tam vidlice Rockshox Recon zdvih 120mm, tlumic Fox 120mm a muj dotaz smeruje jestli je mozne misto Recona dat Foxe Talase 160mm tak aby kolo cele normalne fungovalo.

    Po projizdce v Rychlebach jsem zjistil ze 120mm na predku moc neni ale zadek mi staci.

    Diky moc za odpovedi

    Anketa: Má cenu menit vidlici?

    Ano
    0x
    0%
    ne
    11x
    100%
    0 0
    • Blahycz  

      Taky jsem se touto otázkou zabýval a někdo tu dával na Giant Trance 140–150 mm tak nějak a řikal že už se to kolo chovalo jinak. Jiná geo.

      0 0
    • Výběr z produktů
      Liv Tempt 3 GE 29 dámské kolo, purple ash Skladem 1 kus

      Akce -24% Liv Tempt 3 GE 29 dámské kolo, purple ash

      od 14 799 Kč -24% MOC 21 999 Kč

      Cannondale Scalpel Carbon 3 29 kolo, candy red Skladem 1 kus

      Výprodej -16% Cannondale Scalpel Carbon 3 29 kolo, candy red

      94 299 Kč -16% MOC 139 999 Kč

      Přejít do shopu (Kola / Horská)
    • marapara  

      Obávám se, že 160 mm zdvihu bude na Sensora, který má 120 mm vzadu nevyvážené a asi nevhodné.

      Dal bych tam víc o 1 cm, max. 2. Pak už to bude hodně znát na jiné geometrii a také to může víc zatěžovat rám v oblasti hlavy, kde ti to časem třeba může prasknout.

      0 0
      • LRRTM1  

        Myslím si to samé. 140 vpředu a 120 vzadu by mohlo být vcelku zábavných.

        0 0
        • marapara  

          Na jízdu z kopce ano 140/120, ale po rovině nebo do kopce to asi nebude terno.

          Z vlastní zkušenosti můžu napsat, kamarád má staršího Spec. Stumpa FSR se zdvihem 120 mm vzadu a Fox Talasem 100/120/140, nejčastěji používá 120 mm a do prudkých kopců 100 mm, 140 dává sem tam do náročnějších sjezdů. Sice asi Sensor bude mít jinou geometrii, ale vhodné to už určitě nebude.

          Ideálně by bylo mít vidlici, kde jde snížit zvdih pro běžnou jízdu a přidat z kopce v případě potřeby.

          Ten Talas 160 mm by byl vhodný spíš na model Force, ne Sensor.

          0 0
          • LRRTM1  

            Jo, o 160mm bych vůbec neuvažoval. Já vycházím z toho, že jsem taky zvedal o 20mm a problém do kopce jsem nezaznamenal.

            Ale je jasný, že záleží na tom, co od toho čeká. Jestli čistě jen zábavnější jízdu dolekopcom, tak bych to vřele doporučil. Ale musí počítat s tím, že na rovině nebo do kopce to ničemu moc neprospěje.

            Takže za mě jo, protože nechrtím a do kopce jezdím proto, abych pak mohl z kopce :-D

            0 0
            • marapara  

              Pokud by jezdil hlavně dolekopcom, tak bych se spíš podíval do fullu s vyšším zdvihem i vzadu :).

              0 0
            • honimirek04  

              No tak asi mate pravdu tech 140mm by asi melo byt maximum… jde mi o to ze kdyz bude z kopce tezsi teren tak 140mm bude urcite znat vice…vyhoda talase ze je stavitelny a moznost zmeny by asi byla ta nejlepsi volba… pak je dalsi otazka jestli 120 vs 140mm neco resi…

              0 0
              • marapara  

                Určitě poznáš sám rozdíl mezi 120/140 mm, když na bika sedneš a přepneš zdvih. Ty 2 cm poznat budou každopádně.

                Nedávno jsem Talase 100/120/140 prodal a koupil Epicona, který má také stavitelný zdvih nechal jsem ho navíc upravit, že to jde páčkou z řídítek za jízdy. Rozmezí je 110–150 mm, ale v reálu je to tak 120–150 mm. To by mohla být volba pro tebe, akorát má pevnou osu 15 mm:

                http://tuning-test.cz/index.php…

                0 0
                • honimirek04  

                  Hele díky moc to je fakt skvely napad! to me nenapadlo :)

                  nastesti mam taky pevnou osu 15mm takze vpoho :) a za tech 9k je to jasna volba… a jak jsi s tim epiconem spokojeny? je to lepsi jak talas?

                  0 0
                  • marapara  

                    Je podstatně citlivější. On je ten Epicon třeba na Kupkole o pár stovek levnější, ale Milan ti ho vytuní tak, že je citlivější a líp chodí. Také za příplatek cca 1000 Kč ti ho upraví tak, že můžeš ovládat změnu zdvihu i z řídítek, ono to totiž na té levé noze není za jízdy použitelné, z řídítek jo.

                    Navíc díky tomu, že mám teď pevnou osu, tak je předek tužší a neškrtá brzda o kotouč.

                    0 0
                    • Pijer  

                      Sakra, proč to neuměl vloni, když jsem ho u něj bral? :-(

                      0 0
    • maajkee  

      Prodej Sensora (rám nebo celé kolo), kup Force a nevymýšlej bejkárny. :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.