Vlastní někdo z vás GT sensor?Ukažte nějaký fotky(nejlíp po úpravách),abych měl inspiraci pro další stavbu…
Vlastní někdo z vás GT sensor?Ukažte nějaký fotky(nejlíp po úpravách),abych měl inspiraci pro další stavbu…
v našich bajcích máš sensorů po *****…
Po ***** jich tam asi nebude, ale pár jich tam je, tak ať se podívá tam.
samá sériovka,to je nuda…
Tak si to postav jinak, když je to nuda a pak ho sem vylep, třeba to taková nuda nebude.
tak jo
cype:)
Je to málo?.
Tak jinak… v googlu si dej vyhledávat v obrázkách gt sensor.
jo, to jsem chtěl :-)
Dneska bylo luxusně, všude sucho a kde bylo bláto tak bylo tvrdý a umrzlý, takže jsem udělal první testovačku Sensora.
Cca hodinu a půl jsem jezdil, šteloval tlaky, hejbal páčkou na tlumiči.
První pocit naprosto famózní. Musím říct, že mi snad žádný kolo takhle na první vyjetí nesedlo víc. Především co se týče geometrie. Mám pocit, že jsem na tom kole jezdil snad vždycky :)
Kolo mi příjde mnohem svižnější než byl Camber, což je stejná zdvihová kategorie. Taky mi příjde míň těžkopádnej, Camber byl takovej Tank. To bude taky hlavovým úhlem, Sensor má 69,5°Camber měl jen 68,5° a Sensor má oproti Camberu o 4cm kratší rozvor.
Co se týče práce zadní stavby příjde mi při otevřeným tlumiči opravdu hodně citlivá na každej hrbolek a chod mi nepříjde ani nějak zvlášť progresivní. Při ± optimálním sagu jsme se dostal téměř na doraz a to jsem si jen párkrát někde trochu poskočil.
Co se týče plovoucího středu vůbec jsem si ničeho zvláštního nevšiml. Při šlapání se tlumič trochu hýbe ale při páčce nastavený na největší tvrdost to frčí skoro jako pevňák. Tlumák tam mám X-fusion 02 PVA s powe valve systémem.
Na vyjížďce mě jen nasralo, že mi u Reby uchází vzduch z pozitivní komory do negativní, to musím dořešit, bude asi nutný výměna těsnění. Ale to už se netýká Sensora jako takovýho.
Takže první dojem z kola = naprosto parádní! :)
mám taby GT Sensora – kdybys nevěděl jak ho vytunit, rád poradím :-)
Díky za nabídku, ale já jdu opačnou cestou, tedy cestou minimalismu :)
Chápu. Takže jen malá přístrojová deska, nějakej lehčí stojánek a kratší blatníky.
a aceru
tolik kol jsi vyzkoušel a stejně skončíš u Force :)
To je nadšení, pokolikáté již? (: Živě si vzpomínám, jak jsi přesvědčoval, že Camber není líný těžkopádný tank.
:)
Hlavně neříkej že se ti nelíbí, to majkee těžce nese.
On tady ale má vystavený svoje kolo, on je v pohodě, třeba může říct že je to ultrahnus, ale bude to férový.
:)
Camber nebyl nijak výrazně líný kolo, to určite ne, po tom co jsem ho odlehčil. Ono v těch všech kolech nejsou zas tak masakrální rozdíly. Ale Sensor je oproti Camberu opravdu trochu víc do XC a subjektivně jede líp.
A nadšení pokolikáté? To nevim, když jsem poprvé sednul na Cambera a jel se projet, tak jsem byl celkem zoufalej, co to je za tragédii :)
Ty cannony hátéčka, ty znám, takže tam nadšení taky už pak nebylo.
Píšu jak to opravdu je, na první svezení mě takhle žádný kolo ještě nedostalo.
za posledni větu dostáváš lajk
A co porovnani Jekyll a GT, rikal jsi ze Jekyll jde krasne za pedalem:-)
GT je funkcí hodně před Jekyllem, nicméně Jekyll se houpal, ale při ostrým dupání se zamykal, takže zas tak nehoupal a za pedálem fakt šel :)
Každopádně taky mě jen sralo jak jsi mi jekylla pořád pomlouval, musel jsem ho bránit! :)
Jinak mám pocit, že co se týče geometrie, tak mi Sensor hodně připomíná starýho Jekylla, cítím se na něm podobně.
To jsou debaty :-)
Projel jsem se na GT, ale dost starší verzi než máš ty a musím říct, že se mi to líbilo. Měl jsem pocit, že sedím přímo na tlumiči, zadní stavba se mi zdála hodně aktivní, přitom na šlapání tlumič nereagoval, jen mi trochu vadilo, že zadní stavba tahá za pedály.
Tahání za pedály jsem nezaznamenal zatím. Ale nejel jsem teda ještě nejmenší placku, na tý se to předpokládám projevuje asi nejvíc, jestli to teda vůbec za ty pedály tahá.
mě teda za pedály nic netahá,jezdim ale jen středni 32
No možná sis toho asi nevšiml, ale konstrukcí to tahat musí, i když se jen podíváš, ale někdo tohle vůbec nevnímá.