Zdravím, nevíte někdo jaká je váha rámu GT Sensor?
Zajímá mě model 2011
rám: Alu 6061-T6 hydroforming, zdvih 120 mm, technologie odpružení Independent Drivetrain™
Dík za reakce…
Zdravím, nevíte někdo jaká je váha rámu GT Sensor?
Zajímá mě model 2011
rám: Alu 6061-T6 hydroforming, zdvih 120 mm, technologie odpružení Independent Drivetrain™
Dík za reakce…
Tak už nic, už sem našel :)
tak to sem hoď,zajímá to i mě:),dík
Bude to jiný podle velikosti a tlumiče ale zhruba asi necelý 3Kg…
diky za presne info:)) „shruba asi necely 3kg“ :)
:D Já nic víc nezjistil :D
mám kolo postavený na rámu GT sensor Niner 29er 2011. Nenapadlo mě ho vážit, ale určitě nebude z nejlehčíh. Vybíral jsem ho podle toho, že je mohutný, impozantní a tuhý a ve své kategorii jediný se zdvihem 120 vzadu. Ve zpracování jsem nenačel nic, co by se mu dalo vytknout.
Vážil sem velikosti S i M na kuchyňské váze. Sice to není úplně nejpřesnější,ale velikost S 2,65 kg , velikost M 2,7 kg.
Řekněme ± 50 gramů.
Ješte sem zapoměl dodat,že jen čistě rám bez hlavovýho a středovýho složení,sedlovky atd.
Rec je o 29kove verzi, nebo klasika 26"?
Rám GT Sensor 1.0 2012 bez tlumáka, hlávka atd. ve velikosti L – 2740g
To je fakt bez tlumiče? :O
No s tlumákem to má tak tak pod 3kg v eLku, to není na 120 zas taková trága, takový ghosty amr, asx při 120mm mají cca 3kg bez tlumáku.
Stejně váží třeba i IQ.
Tak to zjišťuju, že EXko je ve své kategorii celkem peříčko :D
No je, však jsem ti to jednou říkal a ty jsi mi říkal, že ne, že je to takovej ingot :)
Ale koukám, že ty jsi navážil skoro 2.7kg s tlumákem, ale zase v 18,5" GT v eLku je 20,5" takže kdybych vážil Sensora v M, tak ten má tuším bez tlumáku nějakých 2,6kg. ys tlumákem bude mít tak 2,8, takže zas tak velkej rozdíl jak z toho děláš to není :)
Tak tak, necelých 2,7 kg http://stusa.rajce.idnes.cz/…y_hmotnosti/#…. EXko je sice stejně dlouhé jako Sensor v L, ale ten hmotnostní rozdíl je menší než hmotnost nepovedené ranní stolice :). A raději o pár desítek gramů těžší rám, ale s příjemnějším chodem.
Tak ono, když se koukneš třeba tady tak většina rámů okolo 120 zdvihu má v hliníku většinou kolem 3 kil.
Tak teďka jsem dostal strach hodit SC Blura na váhu když vidím ty hmotnosti.. :-D
no peříčko to není :D
nene vpohodě můj Blur LT L 2008 v eloxu měl cca 2900kg s tlumákem RP23
Tak já mám v eloxu LT 2008, ale Mko. Laděné to je do takového endura – s duroluxem to má rovných 14kg. :( Chtěl bych to stáhnout aspoň na 13.5kg. To by šlo, jsou tam momentálně zbytečně těžké pláště, ale chci ještě teleskop, tak ta váha zas naroste… Asi na to kašlu. 80km v terénu se na tom ujet dá, tak co řešit. :))