Dobrý den,
asi v březnu 2021 jsem si v nejmenované velké firmě obchodující s elektrokoly kousek od Mělníka zakoupil Haibike elektrokolo. Asi po dvou po jednom až dvou měsících mi začal přeskakovat řetěz a dělalo to problémy jen občas, někdy to přeskočilo jednou za den, někdy to přeskakovalo celou cestu. Potom se to ustálilo a přeskakovalo pouze na osmém převodu. Začal jsem jezdit na jiné převody a hledat na netu, co s elektrokolem je. Během pár dalších dní bezdůvodně odpadl zvonek. Po asi dvou měsících, kdy jsem jezdil méně a kolo jsem neřešil jsem začal v létě jezdit více a musel jsem vyřešit přeskakování řetězu. Psal jsem tedy do prodejny, kde jsem kolo zakoupil a bylo mi doporučeno, ať zajedu k jejich autorizovanému servisu, který má pobočky po celé ČR. Tam mi to opravili, vyměnili řetěz a ještě nějaké další komponenty, které byly zničeny (upozorňuji, že po asi 4 měsících od zakoupení a ježdění do práce a z práce – nic náročného). Vše jsem ale k mému překvapení platil v plné výši.
A teď můj problém. Při asi dvou delších výletech na tomto kole a už v dobu kdy řetěz přeskakoval (on vlastně nepřeskakoval asi první měsíc od zakoupení) se mi párkrát stalo, že řetěz spadl a zarazil se o motor a musel jsem ho v přírodě dost hrubou silou vytahovat, což bylo dost náročné, stresující a taky jsem celou cestu potom jel totálně špinavý. A nechci pomyslet na to, že bych řetěz nevyndal a 50 km od domova sháněl odvoz, který bych nesehnal protože prostě možnosti nemám. A asi před měsícem jsem jel z práce a řetěz opět spadnul, zarazil se o motor a vyndat jsem ho už nedokázal. Viz. foto.
Jak byste řešili tento problém Vy? Děkuji.