• kralovek

    Odesla mi zadni Hayesa – (predchudce HFX-9). Uvazoval jsem o Hayes Stroker Trail jako o nahrade, hlavne kvuli compatibilite desticek a kotoucu s tou druhou Hayesou co mi zbyla. Jestli se ovsem nepletu, tak ty strokery maji jine desticky ne HFX-9 … muzete mi to prosim potvrdit/vyvratit?

    V tomto pripade uz by mi pro hayesy nenahravalo celkem nic. Takze co treba XTR? Jsou lehci nez XT (754g par oproti 927g par), cenove nejsou az tak vzdalene. Na XT se tu peje sama chvala, tak XTR doufam nebudou horsi.

    O XTR se tu pise dost malo, muzete mi tedy prosim poradit proc koupit/proc nekoupit.

    Diky

    0 0
    • prodi  

      zkoušel jsem 2krát XTR a nikdy jsem nebyl unešen z výkonu, ale někdo třeba bude mít lepší zkušenosti. Nicméně jsou moc hezký…:)

      0 0
      • jIrI___  

        XTR maji mensi vykon nez XT nebo i treba LX.

        0 0
        • kubad  

          S tím XT souhlas, S tím LX už ne. Je potřeba brát že XTR je lehká závodní brzda.

          0 0
          • jIrI___  

            Jasne ze jo. Pro gramare a zavodniky min ucine, ale lehci XTR. Pro ostatni ucinejsi, ale trosku tezsi XT.

            0 0
        • miki  

          Kolik jsi toho najel s XTR a XT že tohle tvrdíš???:

          0 0
          • jIrI___  

            S XTR jsem najel mozna kilometr a s XT krapet vic :-))). Ale nevidim duvod, pro bych to nemohl tvrdit. Vzdyt je to vseobecne znamy fakt, ze XTR za XT v brzdbem ucinku pokulhavaji…

            0 0
            • miki  

              Máme v rodíně 3 kola na kotoučích Xt-XTR a jezdím je 5 let.takže něco málo o nich vím ale hlavně taky záleží jaké použiješ destičky ale tvrdit že XT je lepší než XTR bych nemohl.

              0 0
    • Hnoj  

      XT je jasná volba, ta servo wave je funkční vychytávka, která výkon skutečně zvedá. Navíc nepřekobatelná ce­na…

      0 0
    • Hnoj  

      XT je jasná volba, ta Free stroke je funkční vychytávka, která výkon skutečně zvedá. Navíc nepřekobatelná ce­na…

      0 0
    • petebike  

      no ted stavim kolo na XTR 07, tak sem na ty brzdy sam zvedavej, :-)

      0 0
      • kubad  

        Hmm. Letos ti to asi moc jezdit nebude :-( Kdo brzdí prohrává loni nebylo čím, letos budes s XTR pomalý :-)

        0 0
    • tibro  

      Ahoj. Ked chces shimana tak vezmi radsej XT, teda tie nove. XTR O7 jazdim uz jednu sezonu, ale neje je to no. Stale nepodavaju taky vykon ako by som chcel. A to tam uz boli troje rozne dosticky, orignaly som nezajazdil doteraz…Proste to co pisu v testoch je pravda..Akurat design je super, hlavne kotuc. Inak sa ma podarilo poskodit paku pri pade, takze ma fest vakel v smere pohybu paky a zatial mi nikto nevedel poradit co s tym :(

      0 0
      • borda  

        ten kotouc ocenime hlavne my s sestiderovyma nabama :-(.Jako pekny jsou, ale centerlock at sis strcej do… novej zapletenej set kvuli soudruhum z japonska kupovat nebudu… koupil jsem hopy, jsou hezci.

        0 0
        • tibro  

          Ja som kupil v akcii naboje DT 340, ktore mali CL, takze to neriesim. Inak su kotuce s unasacom aj na 6 dier

          0 0
    • wraith  

      No hele, co takhle Formule oro K18 třebas? váhově by měli bejt stejně jako XTR a brzdit by to podle ohlasů tady na foru mohlo výborně :)

      0 0
    • kralovek  

      Tak na XTR jste se vsici shodli, tak verim ze na tom neco bude … hmotnost zaplacena ucinnosti … fuj.

      Reknete mi jeste prosim jak je to s tou kompatibilitou tech desticek u strokeru a ostatnich hayesu.

      Diky

      0 0
      • mar_tin1  

        doštičky sú rozdielne. možno je rovnaká šírka brzdnej plochy. odhora: stroker trail, hfx9, stroker ryde

        0 0
    • Bajker16  

      Nebo zkus sehnat starší 4-pístkový XT ;-).

      0 0
    • rasto  

      kvuli mineralnimu oleji bych sel do shimana. dot bych z uzivatelskeho hlediska nechtel.

      0 0
      • Pijer  

        ? ekologie?

        0 0
        • pitos  

          brzdovku je třeba občas odvzdušnit,mi­nerální olej ne a nebo vydrží minimálně déle,tedy pokud ji nějakým zásahem do brzdy nezavzdušníš.

          0 0
          • fousek  

            A proto vetsina aut pouziva brzdovku, nevim proc by se system s brzdovkou mel zavzdusnovat

            0 0
            • pitos  

              auta mě vůbec nezajímají takže nevím proč používají brzdovku…třeba pro lepší tepelné vlastnosti??

              0 0
            • mar_tin1  

              ja myslím, že dotka sa skôr znehodnotí (naberie vodu a tak). preto sa aj v aute relatívne často mení. ale možno sa mýlim…

              0 0
              • Vilém  

                Presne tak.Ma tendenci nabirat vodu. Navic je dost agresivni ke vsemu okolo, nekam kapne a barva jde pryc. Pro me je olej taky lepsi reseni.

                0 0
    • mildaR  

      A co třeba kombinace XT a XTR, našel jsem brzdy s pákami XTR, třmeny XT a kotouče XT. Je to takhle funkční a jezdí to někdo? Dík

      Odkaz www.netbike.cz/select_det.php?…

      0 0
      • miki  

        Jo ,funguje to ,můžeš to klidně kombinovatXT-XTR a naopak .Kotouče si taky můžeš dát jaký chceš a nemusí být shimano.

        0 0
      • jonti  

        Pekne, ja by som to bral rad presne naopak, packy stacia XT, ale brzdice radsej XTR, su na IS a lahsie.

        0 0
        • miki  

          Takhe to má žena na kole .Páčky z brzdy Xt starý typ a brzdiče XTR kotouče XT.

          0 0
          • kubad  

            takže zdědila tvoje brzdy :-)

            0 0
            • miki  

              Néé já jí vydražil na Ebay za pěknej peníz XTR .přední třmen 19 euro a zadní 24.i s postov­ným.Jinak Davide balík z US mi leží už v Praze na celnici.tak se těším že začnu stavět nový kolo.

              0 0
          • TinkTink  

            Tudle Judynu miluju :)

            0 0
        • borda  

          jo is je strasna vyhoda. hlavne kdyz se rozhodnes dat vetsi kotouce. to pak pouzijes tahzsie a zatracene drahsie adaptery

          0 0
      • R-A-D-I-U-S  

        Jezdím třmeny XT-2007 a páčky XTR-2007. Funguje to.

        Tahle konkrétní nabídka (odkaz) vypadá dobře…

        0 0
        • ecs  

          Ma podla vas tato kombinacia (packy XTR a strmene XT) nejake konkretne vyhody pred „cistymi“ sadami?

          0 0
          • Bafoon  

            dělat to tak já tak bych jako konkrétní výhodu viděl že „koukám“ na nápis XTR a za to koukání by mi dole zbylo „jen“ na XT :-D

            0 0
            • ecs  

              Myslel som to tak, ze ci pri packach XT ma system „Servo-Wave“ skutocne prakticky prinos, alebo su zrovnatelne s packami XTR (pri ktorych je vahova uspora asi 60g). Neviem, pre ktoru sadu sa rozhodnut, alebo pre tuto kombinaciu XTR – XT. Ak sa niekomu chce, prosim poradte. Dakujem.

              0 0
          • R-A-D-I-U-S  

            Myslim ze v mem pripade ma tato kombinace mene houbovity krok nez cista XT. Co jsem kde zkousel tak to ciste XT mi nesedelo :-) Bohuzel je problem sehnat rozmery pistku v pakach a tremenech ruznych modelu brzd a vyrobcu takze je to vzdy trochu experiment.

            0 0
            • jonti  

              Ak mas vidlicu s PM uchytenim, tak s XTR mas problem, ze vacsinou je na IS a potrebujes adapter a kotuc minimalne 180mm.

              Inak je tam rozdiel v cene tak maly, ze by som siel do XTR.

              0 0
              • kubad  

                XTR se běžně dělá na taky PM stačí dobře objednat  – v tom určitě problém nebude

                0 0
              • petebike  

                jak pise kubad, jen je problem ze tohle zbozi momentalne dost nedostatkovy :-( bohuzel, cekal sem 2 mesice…

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.