Hledám nejlépe MTB s nosností do 150kg

22 nepřečtených
  • kokikohi

    Ahoj parto.

    Hledám někoho kdo by mě mohl poradit. Mám váhu kolem 143–145kg. Letos chci stáhnout váhu dolů (cvičím od 15 let a byl jsem reprezentant ČR v silovém trojboji) přemýšlel jsem,že se vrátím do dětství a koupím si MTB. Hledám výrobce který má nostnost do 150kg. Zároveň by mě zajímalo pokud bych si koupil elektro kolo zda pohon lze vypnout. Jelikož chci makat a pomoc od elektro kola bych si zapl pokud bych chtěl jet někam dál. Děkuji za rady a hezký den.

    0 0
    • bathed  

      Proc shanis mtb? To chces jezdit po horach?

      0 0
        MTBIKER doporučuje
      • kokikohi  

        Pevný rám úplně nechci. A MTB je všestranné. Jelikož jsem v 15 – 20 jezdil na bmx a vyváděl různé blbosti. Tak si myslím, že mě to zase chytne. Ale jde spíš o to,že chci všestranné kolo.

        0 0
        • bathed  

          No, to ti s tou vahou (ty blbosti) pujde dost tezko…

          Ten pozadavek na nosnost je extremni. Treba vyplety – tam co vim byva limit 120 a ne vic… Mozna jsem to nepochopil uplne spravne, ale tohle ma byt i nastroj k hubnuti? Jde o to, ze tak jak to popisujes, mas metrak a pul, ale nejsi “becka”. Tohle budou svaly a ne sadlo… Na kole se hubnout da, ale tyka se to tuku: kdyz bys jezdil denne rekneme tak hodinu v prvnim pasmu, tj s tepovkou tak na 60% maxima, pak palis tuky, coz mam vyzkousene (sundaval jsem 12kg). U tebe to bude jinak – budes sundavat svalovou hmotu a ta bude ochabovat. Silovym slapanim nekde po kopcich ji budes zase posilovat, ale rovnomerne stabilni slapani by ti mohlo pomoct minimalne v tom, ze to na tobe nebude viset. Takze pokud bych volil typ kola, pro hubnuti bych volil treba gravel. Nebo primo to, cemu se rika fitness bike….

          Ono to ma jeste jedno hledisko: kdyz pisu o nosnosti, tak u “hubnouciho” jezdeni po rovinkach “na tepovku” i kdyz budes vahove nad limit kola, nebude to takovy problem jako kdybys fakt jezdil po kopcich a delal ty “blbosti. Tam pri tve vaze bude jakekoliv kolo dostavat sileny kour. Jinymi slovy, na tvem miste bych se snazil tu vahu ted stlacit co nejniz a az pak bych resil kolo do kopcu a do terenu…

          0 1
          • gemini  

            Co se výpletů týče, např Mavic eDeeMax mají limit 180 kg

            2 0
          • kokikohi  

            No už jsi viděl 150kg vysekaných? To bych musel sypat zakázané látky. Takže ano mám i dost tuku. A právě to chci shodit. Tak jak říkáš mohu pro začátek jezdit nějaké standardní cyklostezky a poté až udělám nižší váhu tak mohu jezdit i do lesa. Taky jsem si říkal,že výrobce uvádí maximální nosnost, ale stejně tam musí být ještě nějaká vahová rezerva.

            0 0
      • kokikohi  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
    • va-bo  

      Jo jo, pohon lze vypnout. Pak to bude fungovat jako posilovací stroj :-) (150 kg je teda docela dost)

      0 0
    • OndraH77  

      KTM mají u některých modelu nosnost 150kg.

      0 0
    • Jezevec70  

      Tohle je sice treking, ale nosnost uvádí 170kg.

      https://www.decathlon.cz/…_/R-p-332461?…

      0 0
    • va-bo  

      Akorát sedlovce 27,2 bych se asi vyhnul.

      2 0
    • pocestny  

      Já bych šel asi tou cestou, že bych koupil standardní enduro ebike. Tzn. vidlice Rockshox 35, Rockshox Lyrik nebo Fox 36 se 4pístkovýma brzdama, podle rozpočtu. A pak by záleželo na tom, co tam dal výrobce za výplety, nejspíš bych udělal upgrade na výše zmíněné kola Mavic eDeemax, nebo nechal zaplést nějaké sjezdové ráfky kvalitníma drátama (opět záleží na rozpočtu). Dal bych tam sjezdová řídítka a kvalitní sjezdové pedály. Kdyby například křuply ližiny sedla, tak bych ho poté vyměnil za sjezdové sedlo.

      Předpokládám, že tam nebude žádná odlehčená sedlovka a podobně. Co by se na tom jinak mohlo podělat, řetěz?

      Bylo by to v pohodě.

      0 0
      • gemini  

        Souhlas se vším, jen teda takovýto éčko je bez přípomoci motoru regulerní otročina:-) Nevím, jakej má tazatel rozpočet, ale jeho parametry by mohl splňovat Trek Rail ( sám jej vozím ) – nosnost tuším 150 kg, kola Bontrager jsou bez váhového limitu, teleskop 34,9 mm, vidle 38 mm a dá se sehnat za rozumný prachy. Nebo pokud by se chtěl rozšoupnout, tak Pivot Shuttle LT v megaakci:-)

        1 0
      • kokikohi  

        Rozpočet by mohl být do 120 000kč. Určitě bych chtěl všestranné kolo. Jelikož trávím i dost času ve Švédsku. A jízda po silnici mě moc neláká. Spíš cyklostezky a nějaký terén. Napadlo mi si nechat postavit kolo od někoho kdo se na to zaměřuje. Myslím si,že u kola který má nosnost do 120kg bude ještě určitě nějaká rezervace. A navíc s tím kolem nejdřív budu jezdit po cyklotrasech abych shodil nejakých 20–25kg a poté bych mohl být v limitu. A zkoušet i nějaký terény.

        0 0
        • tsunami  

          Na shození bych koupil nějaké levnější obyč cyklostezkové kolo. Až shodíš tak budeš mít mnohem lepší výběr.

          Jinak já mám slabost pro Nikolaje, na jeho G1 i s váhou jeden a půl metráku projede člověk dost. Jen teda nejsem skokan, to se (i vzhledem k vyšší váze) bojím. Ale není to moc kolo na cyklostezky :-)

          0 0
          • kokikohi  

            Ano koukal jsem na ně. To kolo vypadá taky zajímavě. Ale takové kolo je hlavně na stejdy. To neplánuji.

            0 0
    • khonza  

      Ahoj. Doporučím tohoto stavitele.

      Dává záruku na tu vysokou hmotnost.

      A je i zde na bike-forum.cz – uživatel „JaMull“ https://www.bike-forum.cz/profil/u/jamull

      https://www.facebook.com/…9XWCc4RzxDh/

      Jakuba znám osobně.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.