Hodnota rozbité silničky - za kolik prodat?

62 nepřečtených
  • Reci

    Zdravím, potřeboval bych poradit ohledně prodeje silničky po nehodě. Konkrétně se jedná o Van Rysel EDR na Ultegře, tento model .

    Kolo je rok staré, ale necelé dva měsíce zpět jsem se potkal s jednou šikovnou polskou paní a kolo to nepěkně odneslo. Jel jsem z kopce takže pecka jako blázen, zadní stavba je prasklá, přední kotouč na kaši, takže to koupila i vidlice atd. Taky jsou tam nějaké divné prasklinky kolem středového složení. Na fotkách je to vidět.

    Proč ale zakládám vlákno. Nemám absolutně tušení za kolik takové kolo nabídnout k prodeji, odstrojovat a prodávat na části se mi to nechce, přičemž počítám s tím, že to budu muset prodat jako celek o něco levněji, když si tu práci s tím pak případně dá někdo jiný.

    Díky moc za všechny odpovědi.

    0 0
    • esmo  

      Já myslím, že ti nezbyde nic jinýho, než to fakt odstrojit a prodávat po komponentech.

      Kočičák ti s tím pomůže :-)

      2 0
    • gersa  

      Vem si cenu Ultegry na bazaru a máš prodejní cenu. Možná ještě něco za kola a sedlo a sedlovku, pokud jsou v pořádku. Pokud. Ostatní věci asi nemají po bouračce žádnou hodnotu, jestli chceš mít čisté svědomí

      1 0
    • DePaX  

      Nenech se rozhodit, vlci čekají, až to dáš do vlákna Daruji… :)

      2 0
    • Cavendish  

      Kotouč vyměnit, rám opravit v karbon-servis a jezdíš dál

      0 0
      • Tomcat  

        opravit takový rám podle fotek nevyjde levněji než nový? Případně o kolik..........

        0 0
        • Cavendish  

          Tchán po nehodě opravoval karbon rám poškozený na 3 místech a včetně laku 10k.

          0 0
          • Tomcat  

            Kdyby náhodou ho to stálo stejně takže dát 1/3 ceny nového značkového rámu, za opravu rok starého né moc značkového… ehm tak jistě šetřit se musí aď to stojí co to stojí…

            1 3
            • Cavendish  

              Co? :D Tobě přijde lepší dát 30k za rádoby značkový rám, na který možná nedostaneš všechny komponenty, než za 10k opravit svůj stávající, kde bude všechno sedět?

              3 0
              • Tomcat  

                An o přijde, protože si za 30 koupím Trek\Canondale\Gi­ant set… a mám nový rám s doživotní zárukou. Zatímco druhá varianta, Dám 10000,– a mám furt starý a opravovaný rá … …mimo ty seš takový sebevrah aby si použil z takový bouračky třeba řídítka? Ono tolik toho použít v rámci sebezáchovy a zničení moc nebude.

                Jinak podle fotek je to hodně popraskaný na x místech které jsou dost namáhané a jen za 10000,– bych to kvalitně opravdu nevyděl.

                1 1
                • mirorek2  

                  Jeden pukanec na ráfku stojí diskutabilně opravit 3000,– tento rám by podle toho musel být tak za 15–20 spíš

                  kdyby to byl s works možná…

                  0 0
                • nitraq  

                  Kouknu na eshop Radotína a nejlevnější rámovka tam je Emonda za 51. Tak kde kalkuluješ s rámovkou za 30?

                  https://www.kola-radotin.cz/…ioactive-red

                  0 0
                • Georrge  

                  Takže než opravit současný tak raději koupit cannondale za trojnásobek? Fuj, až se mi zle udělalo…

                  2 2
                • Cavendish  

                  Já z bouračky použil třeba vše, včetně karbon vidlice a vyměnil jen alu rám, ohnutá řidítka a přední ráfek.

                  0 0
                • Pikaču  

                  Kde sezenes ramovku za 30. S works sl8 za 135 tisic. I kdybych koukal po levnejsich ramech tak za 30 ani náhodou.

                  0 3
                  • jIrI___  

                    Grizl byl za 23k, podobnou cenu bych očekával i u silničních rámu od Canyonu.

                    0 0
                    • Pikaču  

                      Canyon low end ramovky neprodava. Posledni dobou pouze cfr ramovka tak za 4600 eur.

                      0 0
                  • ladys  

                    To BMC by nestačilo?

                    0 0
    • tigermoth  

      Než to odpískáš, zakomunikuj a konzultuj, jestli se ti nevyplatí oprava v karbon servisu. Kompozit jde, co do parametrů spoje, opravit velmi dobře.

      0 0
    • Vilém  

      Osobne bych z toho pouzil maximalne sadu. Na zbytek bych nesedl a prodat to nekomu, na to bych nemel zaludek.

      Proste bych to vzal flexou a hodil do kontejneru, nebo spis nekolika kontejneru.

      9 0
    • Florenc  

      Za mě je tento rám je neopravitelný, protože geometrie. Ultegru sundat a prodat, kola si nech jako náhradní na válce a ostatní do šrotu.

      2 0
      • Pikaču  

        Proc by to bylo neopravitelny? Opravi se to uplne v pohode za cca 10–15 tisic. Ted je otazka ke se to vyplatí u van rysel rámu.

        0 0
    • Reci  

      Pánove a dámy, díky za všechny reakce. Tak nějak už v tom mám jasno. Opravovat to určitě nebudu, kdyby tam byla jedna prasklina tak budiž, ale třeba ty prasklinky okolo press-fit hlávka a celkově ten rám po takové trefě (jel jsem z kopce přímo do auta), já bych z toho dobrý pocit neměl. Dám to na bazar jako celek okolo 15 tisíc a budu rád, že se mi nic nestalo a pojišťovna mi zaplatila skoro celou kupní cenu. Za tu cenu by si někdo mohl tu sadu a kola vzít, ono i to přední vypadá, že přežilo zázrakem bez úhony, jako já :D

      0 0
      • Tatut  

        Napřed to rozřezej pilkou ať to fakt nenapadne někoho opravovat… a dávat na bazar.

        0 0
        • kubad  

          ale noták je to Van Rysel – Decatlon, ta oprava + pořizovačka bude dražší než to má cenu

          0 0
          • Tomcat  

            vysvětli to těm pacientům nahoře

            3 0
          • tomxxx  

            Nastřikáš nápis Pinarello a už to cinká. :)

            1 0
            • scalar  

              V případě, že se nepodaří oprava a nebude to moc rovné :-)

              0 0
            • scalar  

              V případě, že se nepodaří oprava a nebude to moc rovné :-)

              0 0
          • scalar  

            Tak nové stojí skoro 70, to se může někomu, kdo to dělá na černo, neplatí daně a pojistné mu platí stát nebo zaměstnavatel, vyplatit, stačí mu pár tisícovek zisku.

            0 0
            • kubad  

              Myslíš že to opravené někdo za 35 koupí?????

              :D

              0 0
              • MavasH  

                Jeté po cyklostezce slečnou, nebourané… a lidi se jen pohrnou :D

                0 0
              • DePaX  

                Opravené části budou mít lepší vlastnosti jak původní :)

                1 0
      • Aduldinho  

        Pokud se ti nic nestalo a pojištovná ti zalepila skoro celou kupní cenu, tak bych neřešil a daroval za odvoz a nebo přeskládal (nechal si přeskládat) sadu na jiný rám buď na Icana od Tomáše nebo i Yoelóčko je pořád celkem dobrý kauf! ;-) I když proti předloňsku tedy ta rámovka Yoeleo R11 celkem dost podražila, to bude asi tou UCI nálepkou! :-(

        0 0
      • Espen  

        To si fakt tak línej to během 15 min. odstrojit?

        A vidět to takhle na kole po bouračce, ani bych to nekoupil.

        0 0
    • ZDRI  

      Když to tady čtu, zajímalo by mě, jak si někteří „odborníci“ cení zdraví. Ten rám je KO, stejně tak i některé komponenty, které při bouračce dostaly pořádnou ránu (i když to na nich na první pohled nemusí být vidět). Na tohle by (i po opravě) mohl sednou jen blázen a dál to prodat jen nezodpovědné čuně…

      12 0
      • Aduldinho  

        Hlavně, za 15 litrů na náhradní díly? Jako použil bych páky, třmeny, kazetu, kliky, hazku, to je tak max, možná hadice, bovdeny a lanka, otázka jak moc to má najeto? ;-)

        0 0
        • kubad  

          komplet Ultegra, + kola ta cena tam bude těch 15 je asi strop

          1 0
          • Aduldinho  

            Těch kol bych se možná po té bouračce krapet bál ;-)

            0 0
            • ladys  

              To by jsi musel měnit kola pokaždé, když vymeteš nějakou díru. Snažím se přes bordel skákat,ale občas člověk něco přehledne a stačí spoj na asfaltu. To je v 70km/h rána pořádná …

              0 0
          • mr.nikdo  

            Ted vazne. Napral to do auta. Predni kotouc je ohly, zadni stavba praskla.

            By ses nebal toho predniho kola?…

            0 0
            • DePaX  

              Každý jiný kotouč kromě XT a XTR by se zaříz do kastle :)

              0 0
              • mr.nikdo  

                Jo, bohuzel jo.

                Posledni zkusenost XT Kotouc 3700 km a uz vlastne neni… S organikami.

                0 0
            • kubad  

              nevim co se stalo, nedokážu posoudit

              ale pokud nemá nějakou velkou osmu, asi mu nic moc nebude

              0 2
      • DePaX  

        V této souvislost mě napadá, jak např. slopestyleři a spol. poznají, kdy vyměnit rám, rodla…?

        0 0
      • Pikaču  

        @zdri

        Jasně že je tohle hodně ( 4 mista) a hodnota kola skoro žádná.

        Ale vem si že máš drahou silničku ( 200+) a někde ti něco rupne. Klidne zadni stavba skrz na skrz. Opravit to jde bez problemu a je to pevnější než dřív. Dále pri opravě si uděláš defektoskopii ( tuším za 2000 v OK v Praze). A máš jistotu 2× ( opravené místo + defektoskopie).

        Co furt mají všichni. Viděli jste co se vše da opravit, nebo se pobavit s někým kdo to dělá a kdo tomu rozumí.

        0 0
        • ZDRI  

          Srovnáváš nesrovnatelné. Oprava jedné lokální praskliny – proč ne. Oprava několika zlomenin po čelním karambolu – to za mě fakt neee. Totéž další použití komponentů, které absorbovali takhle velkou ránu, riziko na zdraví/životě absolutně neodpovídá hodnotě těch zbylých součástek (samozřejmě – něco z toho se ještě použít dá).

          7 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.