• MiroslavHilser

    Ahoj. Chtěl bych se zeptat jestly někdo máte skušenosti s rámy s hongfu-bikes z číny ? Uvažuju že si koupím rám ale bojím se aby mi to vůbec přišlo . Pokud někdo máte skušenosti tak jak dlouho trvá než to příde a kolik zhruba stojí poštovné? Děkuju za odpovědi .

    0 0
    • Azmir  

      Stačí to zadat do historie a najdeš vše potřebné.

      0 0
    • Výběr z produktů
      BMC Fourstroke FOUR 29 kolo, iron grey/black Skladem > 2 ks

      savings BMC Fourstroke FOUR 29 kolo, iron grey/black

      76 499 Kč savings MOC 109 999 Kč

      GHOST KATO Pro 29 kolo, grey/black matt Skladem 2 ks

      -10% GHOST KATO Pro 29 kolo, grey/black matt

      od 23 199 Kč -10% MOC 28 999 Kč

      BMC Twostroke 01 FIVE 29 kolo, carbon/white Skladem > 2 ks

      savings BMC Twostroke 01 FIVE 29 kolo, carbon/white

      40 799 Kč savings MOC 63 699 Kč

      SCOTT Spark 900 TR 29 kolo, bordó Skladem 1 kus

      Novinka -29% SCOTT Spark 900 TR 29 kolo, bordó

      149 999 Kč -29% MOC 211 999 Kč

      Přejít do shopu (Kola / Horská)
    • mastihuba  

      90usd doma za 14dnu i s prostojem na celnici. Tuhosti to nepobralo a dyz sem s tim vrazil do srnky tak se to podezrele lehko rozpadlo. Takze za mne uz karbon ne. Ale to se karbonu tyka celkove. Stejne praskne spesl i madona.

      0 0
    • Kynio  

      Mám karbona z číny, Do 13 dní i s celním řízením. Kupoval jsem mtb rám, řidítka, představec, sedlovku. Předevčírem mě srazilo auto, napral do mě zboku, víc ze zadu, takže to schytal rám a já se kutálel po silnici :) první co bylo, jsem kontroloval rám. Nic mu není, jen odřenej upínák, krytka řidítek a já. Trochu zadní stavba, ale vše drží, jak má. Já jsem zatím s karbonem moc spokojenej a šel bych do něj znovu ;)

      Jen menší připomínka k vedení lanek vnitřkem rámu..nebrat, pokud ti jde o rychlý, přesný řazení

      jinak jsem kupoval od a_baygoods z ebay.com

      0 0
    • Vilém  

      Mam od nich 29ku.

      0 0
    • Mark-H14  

      Nechcete sem hodit nějaké fotky těch Vašich biků? V profilech je nemáte. Jak to všechno vyšlo cenově.

      Já přemýšlím o tomhle:

      http://hongfu-bikes.en.alibaba.com/…_HongFu.html

      Kynio zase odrazuje od vnitřního vedení lanek …

      Na kolik Vás to celé vyšlo?

      Lakovali jste to u nác nebo u číňana?

      Jak vycházejí ty sedlovky, představce a řidítka? Jak jsou na tom s hmotností?

      Díky

      0 0
      • Kynio  

        Zítra ti sem fotku hodím, zatím se mrkni sem

        blbá fotka, ale lepší zatím nemám :)

        Od vedení lanek vnitřkem odrazuju z jednoho hlavního důvodu. Vnitřkem totiž vede hadička, není to bowden, je to prostě nějaká plastová hadička, která končí vždy u vyústění z rámu, kde navazuje koncovka bowdenu a samotný bowden. Bohuže hadička uvnitř není nijak připevněná k rámu a je asi i delší, proto má tendenci se kroutit a smrskávat při přehazování. Tímhle vzniká problém, když chci vzadu na větší pastorek, musím s páčkou u řazení zajet dál než za první cvaknutí. U klasickýho bowdenu má prostě člověk jistotu, tady to říct nemůžu. V budoucnu, pokud rám přežije nějakou dobu, si asi nějakým způsobem protáhnu bowden vnitřkem. Snad se to nějak podaří třefit.

        Rám, sedlovka, řdítka, představec, hlavový složení za 13500 včetně cla a DPH, které vyšlo na 2700Kč.

        Rám mám v lesklém čirém laku. Karbon sám o sobě tvoří nádhernej vzhled :)

        Vše váženo!

        Řidítka 600mm: 131g

        Sedlovka 31,6: 196g

        Představec (al): 190g

        rám:1146g

        0 0
      • Kynio  

        Jedna fotka zde víc zatím nemám :)

        Mám to od flyxii z ebay, tam má přezdívku „a baygoods“

        Uvnitř rámu, je totiž plastová hadička, která je o něco delší a je tam volně, takže má tendenci se trochu smrskávat/kroutit. Řazení pak není úplně přesný, třeba když chci na vetší pastorek vzadu, musím s páčkou zajet ještě kousek za první cvaknutí, jinak se řetěz nepřehodí, ale jen chrastí..chce to cvik :)

        vyšlo mě to na 13500, kde clo a DPH stálo 2700Kč

        Čirý lak, pouze karbon vzhled..nejhezčí :)

        Váženo!!

        Sedlovka 31,6: 196g

        Řidítka OS 600mm: 131g

        Hlavko: 122g

        Představec (hliník): 190g

        Rám: 1146g

        0 0
        • blisterexist  

          já mám vedení taky vnitřkem a naprostá spokojenost, žádnou hadičku tam nikde nemám, lanko jde přímo samotné rámem

          0 0
          • Kynio  

            A jak bys tam to lanko protáhnul rámem aniž by tam bylo nějaký vedení?

            U mýho rámu je začátek u hlavové trubky a vede spodní trubkou přes střed ovou osu a vyústění je ve spodní stavbě u přehazky. Takže logicky vnitřkem vede hadička :)

            0 0
            • blisterexist  

              lehce, z výroby tam byly provlečené drátky ke kterym si prilepil lanko a protáhl, ŽÁdnÉ blbě trubičky navíc tam nemam:-D

              0 0
              • Kynio  

                ale o rám ti to přece dřít nemůže v záhybech..takže uvnitř musí něco být, nebo ti nikde lanko nevede přes záhyb,ale jen rovně od bowdenu k bowdenu..

                0 0
      • Kynio  

        no chtěl jsme jen jednou, ale nějak se mi to tu neukázalo :)) nasraně to píšu znovu a ono to tu je :-/

        0 0
      • Kynio  

        Naštval jsem se, vyvrtal 4,8mm díry v místech kde byly koncovky bowdenů, odstranil jsem plastovou trubičku a nahradil ji bowdenem. Takže je problém vyřešený a já jsem spokojen s řazením :)

        0 0
    • blisterexist  

      je to sice flyxii, ale taky čína, bráno z ebay od „a baygoods“

      http://www.bike-forum.cz/…l-37401.html

      0 0
    • mr.antik  

      Tak sedlovku od číňana bych si vybral, ale docela problém je sehnat nějaký rozumě lehký (okolo 200g) berany v karbonu, proč je to tak těžké?

      Když se kouknu na hlíník, tak WCS nebo FSA, cenově dostupný, váží okolo 230, karbonový číňan je dražší a okolo 270g a víc.

      Moje přestava vypadá zhruba takhle http://www.bikesport.cz/…lair-ex_1335

      0 0
    • Mark-H14  

      Škoda, že musím koupit (skládat) bika pro syna (manželku) jinak bych ještě přemýšlel o tomto:

      http://hongfu-bikes.en.alibaba.com/…e_frame.html

      Zatím mám stále tohoto favorita:

      http://hongfu-bikes.en.alibaba.com/…r_cable.html

      0 0
    • destr  

      Nějakou 29ku se zadní stavbou 435mm někdo nenašel?

      0 0
      • Dejv94  

        435 na 29'' už je dost málo, ne? Já mám na Cubu 438 a je to dost natěsno.

        0 0
        • destr  

          No nevím, třeba spešl to tak má.

          0 0
          • JakeF  

            Tak kde je problém? :) Jinak Spešl má kvůli tomu prohnutou sedlovou trubku, aby tam bylo dost místa.

            0 0
            • MlokCZ  

              Tak, tak, s rovnou sedlovou trubkou procházející středem to pod 440mm už moc nejde.

              Pro nejvíce místa je nejlepší kombinace prohnutá sedlová trubka + direct mount přesmykač.

              Prohnutou sedlovku se moc výrobců dělat nechce (vím jen o Spešlu a Scottu), takže to většina řeší jen direct mount přesmykem (u zadních staveb kolem 440mm, u delších je to jedno).

              0 0
              • destr  

                Našel jsem toto, ale už se mi to právě zdá nějak podezřele málo, navíc je to na klasickej přesmykač.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Sedlovou trubku to má lehce zahnutou a navíc i zahnutí se zdá, že neprochází středem ale mírně před ním. Takže by to ohledně místa vyjít mohlo ok.

                  Bude se ten rám ale dle geometrie vybírat hodně blbě, odhaduju, že délka virtuální horní rámovky bude velmi zavádějící díky té atypické sedlové trubce.

                  Dle rozvoru + délky zadní stavby + hlavového úhlu odhaduju, že ten rám bude delší než co se zdá dle délky horní rámové trubky.

                  A pak je otázka jak bude vycházet předozadní poloha sedla při jakém vysunutí sedlovky.

                  Kolik za ten rám chtějí?

                  0 0
                  • destr  

                    Cenu jsem ještě nezjišťoval, zatím hledám a hledám co nejkratší zadní stavbu. No a ten úhel je těch 73,5, což by mělo být v normálu a díky tomu prohnutí dole bude sedlová trubka jenom jakoby trošku vepředěj, než kdyby byla rovná, ne?

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Hlavně bych jim moc žádné údaje o úhlu sedlové trubky nevěřil. Být to tak může a třeba taky vůbec.

                      Při těhle atypických sedlových trubkách si výrobci udávají co je napadne a často je to úhel pro nějakou virtuální sedlovou trubku (která by procházela středem a byla rovná).

                      Kdyby to bylo reálných 73,5st. (pro tu horní už rovnou část sedlové trubky) a tím posunuté dopředu jak píšeš, tak to by byl s velkou pravděpodobností opravu velký průšvih.

                      Co jsem jen rychle protáhnul přímku té rovné části, tak ta jde klidně i 4cm před střed.

                      73,5st. je na HTčko už spíše dost velký hlavový úhel. Na HTčku je sag jen na vidlici a tím se hlavový úhel ještě zvětšuje.

                      A při posunutí o třeba ty 4cm dopředu bys vůbec neměl šanci dostat sedlo pak dostatečně dozadu vůči středu. To i 35mm offset, který už má jen málo sedlovek ani nestačil vyrovnat ten posun.

                      Takže si myslím, že 73,5st. je pro nějakou virtuální sedlovou trubku. A tady je vždy problém v tom, že nevíš jak to měří (protože virtuální sedlová trubka musí být pro nějaké konkrétní vysunutí sedla).

                      A délku vodorovné virtuální horní rámové trubky zase mohou měřit k reálné sedlové (která ale v tom místě může být více vepředu než by byla klasická sedlová), takže naměří zase na délku méně.

                      Snad se to zlepší a více výrobců bude uvádět reach, dle kterého je pak délka rámu zcela jasná.

                      0 0
                • MlokCZ  

                  A ještě to má –70mm BB drop. To je střed už dost nízko. Neříkám, že to je špatně, ale je potřeba s tím počítat.

                  Já vozím na svojem Scalu 29 BB drop asi –73mm, tedy ještě o pár mm níže. Ale to je už s pevnou vidlicí (tedy střed už níže nechodí) + 55mm široké pláště.

                  Mám rád střed hodně nízko (má to pozitivní vliv na spoustu vlastností kola), ale zase se to nesmí přehnat abys pořád neškrtal v terénu pedálem o zem/překážky.

                  Teď ještě koukám, že to je pro 495mm vidlici. Tak to by se ještě celkem dalo, když tam dáš 100mm odpruženou (ta bude mít kolem 505mm).

                  0 0
                  • destr  

                    Šmarja, radši zůstanu u 26, nebo se z toho vybírání zblázním :-D

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Klidně ho zkus. Nějaký pokusný králík je potřeba :-)

                      A ten rám může vyjít pro menší až střední postavy hodně dobře. Ale taky nemusí :-)

                      Jestli vyjde rozumně ta sedlová trubka, tak by se mi ten rám s 490mm pevnou líbil. S 470mm On-One by to už ale nešlo (to by šel střed už moc dolu a na můj vkus i hlavový úhel moc nahoru).

                      Se 100mm odpruženou by také mohl být ok (pokud vyjde ta sedlová trubka rozumně).

                      0 0
                      • destr  

                        Psal jsem jim o podrobný popis geometrie, půjde to z toho nějak trochu dopočítat?

                        0 0
              • DaSnail  

                Prohnutou sedlovku má aji Kona Taro (zadná stavba 419mm) a Kona Honzo (414mm)

                0 0
                • destr  

                  To ale bude těma uzounkejma trubkama ;-)

                  0 0
                  • DaSnail  

                    taro je normálny hliník, zádne uzounké trubky

                    to honzo , ten je CrMo No.1! ;o)

                    0 0
                    • šimlos  

                      Proč už se nedělaj ocelový rámy..Hliník je na rámy ten nejhorší možnej materiál,krom možnosti hydroformingu.Honzo je krásná.

                      0 0
            • destr  

              Ty vidíš někde, že bych měl s něčím problém?

              0 0
              • JakeF  

                Já to myslel tak, že máš rovnou koupit Specialized, když má požadovanou geo, nečerti se hned ;-).

                0 0
                • destr  

                  To sem nikde nenapsal, jenom sem to uvedl jako příklad a jsou i kratší zadní stavby. Každopádně vysázet 40 litrů nebo kolik za rám může jen blázen :-)

                  0 0
    • frederick  

      Hongfu je zatím nejlepší z China obchodů, co jsem od nich kupoval komponenty na bike. Jsou ochotní a rychlí a ceny maj dobrý.

      0 0
      • GGW  

        Bral jste někdo zapletený kola od nich? Plánoval sem nový, tak okolo 1300–1400 gramů, klidně maximálně 30 ráfek. Určitě ne galusky. A na hongfu mají super ceny. Risknuli by jste to? Ty ceny jsou super :)

        0 0
        • frederick  

          Já dokonce hodlám koupit ráfky na silnic od nich…né celý záplety, ale jen ráfky…nevím, jak na tom budou jejich náboje…nicméně šel bych do toho. A klidně i galusku…právě celý září jsem zjišťoval jestli galdu nebo plášť a lepší na carbon ráfek je galda…

          0 0
        • mr.antik  

          No já budu riskovat sedlovku, s řidítkama ještě váhám (přec jen prasklý řidítka neni moc sranda…

          0 0
        • JakeF  

          Plášťovej karbec ráfek z číny za pár korun bych si fakt netroufnul…

          0 0
        • The_Trooper  

          Ja do nich pujdu asi taky, ale do galuskove verze

          výběr je velký

          http://search.eim.ebay.cz/…

          vsude vetsinou naboje Novatecy coz nejsou spatne naboje za tu cenu takze budu objednavat..

          Jinak třeba fa SPINOLLO je prodáva akorát s nalepkama

          http://www.cyklostore.cz/…la/spinollo/

          0 0
          • Mark-H14  

            Až je budete mít, napiště zde prosím výslednou cenu, skutečné hmotnosti a jízdní vlastnosti. Díky.

            0 0
            • Payia  

              Ja je mam uz nakej cas, vyska 38mm galuska, vaha komplet ±1400g, staly jako cely kola od cinana cca 10.000kc – vsechno OK, akorat ten vyplet nebyl tak peclive udelanej jak bych si predstavoval – slo by to u profika doladit, jenze cinan zalepuje niple coz je v prdeli, to pak nemuzes stelovat.

              Dalsi kola mam vysku 20mm galuska, od cinana jen rafky, zbytek z CR, vaha tesne pod 1200g a staly me necelych 9000kc – vyplety udelany poradne vcetne doladeni po prvnich 100km a jsou to fakt supr kola, rozhodne to timhle zpusobem budu resit i do budoucna.

              0 0
          • Payia  

            Nejlepsi je koupit od cinana jen rafky a v CR si koupit naboje Novatec superlight + draty a nechat si to vyplest u profika co ma tenzometr. Vyjde to komplet na 9000kc coz je docela rozumna cena a hlavne vis v jakym je ten vyplet stavu.

            0 0
    • Mark-H14  

      Jezdíte někdo některý z těchto rámů?

      0 0
    • The_Trooper  

      HONG FU carbon fiber TEST

      http://www.flickr.com/…/6951369405/

      0 0
    • Mark-H14  

      Nemáte nějaký tip na 26" rám podobné geometrie jako tato 27.5"?

      http://www.hongfu-bikes.com/…ame-272.html

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.