Nestihl jsem to editovat, mě by to celkem bavilo a to DH není moje krevní skupina. Muselo b to být ale hodně tichoučké, čož by malej čtyrtaktík mohl být.
včera mi to posílal kamoš motorkář. Santa má u mne drobný minus :)
3.14-ina najtazsieho kalibru a dokaz totalnej degeneracie mozgu cloveka zapadnej kultury ktory uz nevie co by vymyslel lebo vsetko logiske a potreben uz ma. co je na tom bike?
prostě vzali Hondu CRF 50 a na její rám s nádrží, sedlem a motorem osadili kola a přední vidlici z horského kola. to je na 95% proste terenna motorka. a navyse celkom vykonna Kromě 50 ccm motoru z CRFka může být Motoped vybaven i dalšími čtyřtaktními motory značky Lifan, Takegawa nebo Daytona v kubaturách 70 až 150 ccm, to bude urcite jak pises tichucke…mimochodom kukni tu
Nevim jestli je to degenerace, ale je to proste zbytecny.
A moc vykonny to nebude.
Ja bych byl pro elektro motorku, ale ne to co ma KTM nebo Quantia, podle me je to moc tezky. Jako zaklad bych vzal naky DHcko s prevodovkou a dal tam motor a baterky a sundal bych z toho kliky, prehazku a podobny blbosti.
Hezký článek. Ještě by nám ten odborník, co ho napsal (nebo přeložil) mohl vysvětlit, jak došel k těm širším elektrokolům.
tak keď to říká Frans de Kok ot om sa nedá polemizovat… 8o)
jakýkoliv motor na kole NEBRAT, vzhledem k následnému přeplnění tratí nesportovními, motorem vybavenými lenochy…pochopení mám jen snad u tělesně hendikepovaných..a to jen u závažného postižení..
kravina, to nebude vůbec hravý