• Indian

    Kamarád mě požádal o pomoc při výběru kola do 60.000.- něco najezdil a chce si koupit pořádnej bike, vybral jsem tohle, co myslíte, dá se koupit něco lepšího?

    Teď jsem celkem zvědavel na ty odkazy Merid a Canyonů na XTRku s foxkama, ale řekněte není to nádhernej bike?

    http://www.xcr.cz/…-010-f1.html?…|6

    0 0
    • Hnoj  

      No.. Za 60K už se dá řešit nějaký karbon apod, ale pokud tvé srdce prahne po leftyně, kterou shledávám na tom kole za jedinej zajímavej artikl, tak směle do toho :-)

      0 0
    • JakeF  

      Já bych ho bral všema deseti, na nějaký XTRko bych kašlal. Foxka vidle = Lefty, ne? Jenom šlapky bych tomu vyměnil. Ale můj názor je asi dost ovlivněnej, protože HT od Cannondalu s Lefty je moje vysněný kolo :-).

      0 0
    • Featherbed  

      Za 60k bych stavěl.

      0 0
      • Indian  

        Na Leftyně bys toho moc nepostavěl a s novým rámem Flash už vůbec ne, na výše uvedeném kole se mě prostě líbí to uchycení brejlí, vlastně „polobrejlí“ do samotmné nohy, je to tam jako zapuštěné nebo co a  to je „dizajnově“ oproti starejm Leftynám něco uplně novýho, v reálu je to opravdová bomba, vypadá to překrásně, karbon neřeším, protože Cannon je ve hliníku prostě nejlepší a tvrdím, že konstruktéři této značky šli do karbonu jen aby drželi krok s konkurencí, prostě k tomu byli donuceni trhem, myslím, že hlína od kanonu dá na prcku minimálně 90% karbonovej­m biků na trhu vůbec. 

        HAWG

        0 0
        • Featherbed  

          Jo, já bych Leftynu ani Cannona nechtěl a Lefty mě designově vůbec nefascinuje, jestli je pro Tebe, respektive toho, pro koho to kolo je, stěžejní záležitost značka rámu a poloviční vidle, samozřejmě to budete brát jinak…

          0 0
        • kudlanka32  

          a o co teda jde? Kazdymu tu vysvetlis ze pro tvyho kamarada je to cos mu vybral nejlepsi…proc se teda ptas? ja si myslim ze tyrkysova je nejlepsi, a ted mi to vyvrat :-D

          0 0
        • Vilém  

          Tak proc jsi to tu zakladal? Jsi evidentne rozhodnut ze presvedcis kamarada o tomto kupu, tak proc?

          0 0
    • ant4  

      volil bych

      http://www.mtbs.cz/katalog08.html?…

      a to s vlastní zkušenosti, rám je skvělej a za komponenty ai nemá cenu mluvit

      0 0
      • roud  

        radši bych volil nakej obyč rám hlína či skandium vyplet naky lehky kolečka a naházel to komplet do rka ve finále by to vyšlo líp než tohle za ty prachy…

        0 0
      • Hornet  

        tak to je teda krajsie ako ten kanon, neviem prist na chut jednonozkam…

        0 0
    • dada  

      to je ale fakt hezký kolo

      na silnici.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Hádě  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • Hejdik  

      Mě osobně se za tu cenu nejvíc líbí tohle GT. je to jen můj názor,když už ses ptal.Jinak Lefty se teda mě osobně vůbec nelíbí.

      0 0
      • jonti  

        Co to kolega zkousel, tak ho od toho odrazovali i v prodejne kde to prodavali. Meli tam taky Trek a Scott :)

        0 0
        • Hejdik  

          No odrazovat v prodejně někoho od nákupu mi přijde divné:-)možná se potřebovali zbavit těch Treků a Scottů :-)))

          0 0
          • Hornet  

            Tak to si myslim aj ja, ze sa potrebovali zbavit tych druhych bikov. Ten Zaskar v tvojom odkaze je fajn bike a ked niekto bude tvrdit, ze to je zly bike, tak bud nevie co hovori, alebo su za tym ine zaujmy.

            0 0
            • jonti  

              Co som sa previezol na treku 9.8 a karbonovom zaskare, tak ten trek bol dost inde. Zial aj cenovo.

              0 0
              • Hornet  

                V com bol taky „velky“ rozdiel?

                0 0
                • Hornet  

                  A rozdiel v cene ? 4–5 tisic je na 80 tis. velky rozdiel? GT bolo drahsie-povodne.

                  0 0
                • jonti  

                  Sadnes na to a jak to ide po rovine aj z kopca. Proste kombinacia geometrie a tuheho a lahkeho ramu. Neni to jak ten moj Superior, ktory je sice raketa na zavody, ale zjazdy si na tom az tak neuzijem. To GT nebolo zle, ale proste len take normalne.

                  0 0
                  • Hornet  

                    Nesedel som na tom, ale nepovazoval by som ten ram len taky „normalny“ v testoch vysiel velmi dobre :-) a v tycht cenach okolo 80 tis. ako bola povodna, tie rozdiely medzi kvalitnymi bikmi, su len velmi male.

                    0 0
    • jonti  

      Ten Cannondale neni zly.

      Ale osobne by som ovela radsej zobral Scott Scale 20, jeden z naj HT ramov, dobra vidla a solidna vybava.

      0 0
    • Volf  

      já kdybych chtěl utratit za sériovku 60 litrů, tak si nekoupím ošklivého cannona, ale krásnýho RM Vertexe

      0 0
      • Volf  

        nebo zde

        0 0
      • JakeF  

        To mi přijde hodně nasazená cena. Co je na tom tak drahý?

        0 0
        • Volf  

          to se budeš muset zeptat v RM nebo v Ultrasportu, ale podle mého to jsou jedny z nejhezčích kol. Ale já osobně bych si za sebe kolo složil na tomto rámu Lynskey . Tedy pokud bych se chtěl vzdát své oceli, jako že nechci. Za hlínu nebo karbon bych ty peníze nedal.

          0 0
          • Dzordano_Bruno1  

            Já bych osobně taky volil Ti ..

            Pokud budu jen tak zaokrouhleně počítat..

             

            Rám VanNicholas 22 000,–

            Kola – Fulcrum Red Metal, popř. Viking – 5000 – 7500,–

            Sada SLX – 10 000,– třeba i XT – 13000

            Vidla Reba – 8000,–

            Zbytek těch 10000 – sedlo, sedlovka atd..

             

            Pokud hoooooodně zaokrouhluju, tak se to do 60 000 vešlo krásně…

            0 0
            • hampik  

              …co tady ten Lapierre? http://www.lapierre-bikes.co.uk/…O-RACE-400-1 Scandium rám a ještě 10ku ušetříš. A nebo v crbonu o třídu víš a je to těsně pod 60.http://www­.lapierre-bikes.co.uk/la­pierre/x-country-mountain-bike/2009/PRO-RACE-500–2 mrkni na jejich stránky, třeba se budou líbit.

              0 0
              • hampik  

                ..carbonu, pardon..

                0 0
                • Dzordano_Bruno1  

                  LP má kamarád a ty kola mají své kouzlo, takže se k této značce přikláním a rozhodně to nebude špatná koupě:)

                  0 0
              • jIrI___  

                Na kole za bezmála 60k Crossridy a deorkové (?) kliky, to je úlet :-/. Z těch dvou bych teda bral raději ten postavený na scandiovém rámu.

                0 0
      • Kubiczech  

        Kde jsou ty krásný designy RM? Tímhle zapadl do stáda Treků, Scottů apod. Kultovní už asi zbyl jen název a ten bych za 60 tis. na Crossridech nekoupil. (:

        0 0
        • Horyna  

          Naprosto souhlasím.

          0 0
        • Volf  

          Tak to vidím úplně stejně, ale když jsem se ptal na lístky tak prý v Kanadě a v Americe je už nechtějí, protože jsou okoukané. Prý jen Evropa stále trvá na lístcích. Jenže RM bez lístků, to je jak léto bez slunce. Pro ukázku kolo mé ženy:-)

          0 0
    • rasto  

      ahoj, na zaklade vlastni zkusenosti Ti po 2 letem provozu s klidnym svedomim doporucuji http://www.superior.cz/…am/bike.html?…. opravdu vynikajici ram (geometrie) i vybava.

      0 0
      • Indian  

        hm, od kanona na lefty až k superioru, to je rozkmit

        0 0
        • Volf  

          proč myslíš? Pokud by jsi zaměnil nálepky, tak bys možná tvrdil sice to samé, ale o úplně jiném kole. Kolo bude vždy jen sestava trubek a pokud jsou dodrženy technologické předpisy a funguje výstupní kontrola, tak marketingová manipulace je často to jediné, v čem je hmatatelný rozdíl. Netvrdím, že tam není rozdíl, ale kolo za 60 000 bude dobré ať je jakékoliv značky.

          0 0
          • JakeF  

            Tak to dost pochybuju. Viděl jsi někdy ten „crash test“ carbonovýho rámu od Cannondale? Pochybuju, že tyhle vlastnosti má jen tak něco. Navíc neni pracovní postup jako pracovní postup, cojávim, různý pozvolný chlazení a tak. Říct že rám od Superioru je stejnej jako u Cannonu je jako kdybys řek, že Škodovka je stejně bezpečný auto jako Volvo, protože taky prošla výstupní kontrolou.

            0 0
            • Volf  

              Hele hádat se s tebou nebudu. Myslím si, ale že dost přeceňuješ značku. A srovnávat kolo s autem je jeětě víc nesmyslné, jako škodovku s volvem. Kolo je opravdu jen pár trubek.

              0 0
              • roud  

                je vidět že o kole a jeho zpracování moc nevíš xD xD xD

                0 0
                • Volf  

                  proč se prosím tě hádat. Je to jako v pelíšcích se sirkama. Já nikdy netvrdil, že cannon je špatné kolo, je jen hnusné. Věřím i tomu, že má svoji vysokou kvalitu, ale nevěřím tomu, že jako laik to můžeš poznat, protože i ten sup bude splñovat bezpečnostní normy a hlavně v této cenové hladině i nároky, které se na takové kolo kladou. A znovu jen napíšu ještě jednu věc. Je jen těžko měřitelné, jak významně se podílí ruční výroba na životnosti a bezpečnosti rámu. Kdesi jsem to už napsal. Na cannonu oceňuji jeho nezaměnitelný design. To že je hnusný je otázka druhá. No a na tvoji píchavou vsuvku o tom, že o stavbě rámu vím kulové, tomu se jen pousměji a crash testu bicyklového rámu taky.

                  0 0
    • allbikke  

      Ahoj.

      Na www.7art.cz mají za superpeníze

      TREK Elite 9.8 2009 – 54.990 Kč (lehký karbonový rám, středy BB90, vidle RS SID Race, komplet XT, karbonová řídítka a sedlovka) nebo SCOTT Scale 20 2009 – 61.990 Kč (velmi lehký karbonový rám CR1, vidlice FOX 32F 100RL, komplet XT, přehazka XTR, kola DT Swiss).

      :)

      0 0
    • kesu  

      vzal bych scott scale.Na tomhle je hezka vidle,jo kdyby to byl karbon bylo by to neco jinyho..

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.