Co říkáte na tento plášť? http://www.kupkolo.cz/…1702_z92425/
A šířku pneu víte někdo? Díky
Co říkáte na tento plášť? http://www.kupkolo.cz/…1702_z92425/
A šířku pneu víte někdo? Díky
Nikdo?
Já ho občas dávám na kola, vypadá velmi solidně (zpracování, vzorek), mám tu ale zrovna jenom užší. Kolo s 2,25" jsem včera večer odesílal, tak apoň foto, jak vypadá nafoukaný v reálu.
Vypadá luxusně. Nidke jsem se pořádně nedočetl to je plášť na silnici terén, nebo takový univerzál?
Je to univerzál, kategorie jako Racing Ralp nebo Maxxis Ikon.
Tak to do něj asi půjdu. Buď tohle nebo Pythona.
Cobra je oproti Pythonu malinko víc orientovaná na terén.
Cenné rady díky moc. Snad se mi ta 2,25 vejde do rámu.
Určitě vejde, měl jsem ji a je to poměrně úzkej plášť, z toho důvodu jsem je poslal dál, jinak vypadal solidně.
Takže 2,25 v pohodě, když říkáš že jsou úzký celkem?
jj, byly užší než ralphy ve 2.25 a to už je co říct :)
Tak to bych je vzal, jestli je to univerzál jak tu bylo řečeno. _Jinak bych bral Racing Ralphy ale ty defekty mě vystrašily. Tak snad to bude dobrá volba
Záleží jak jezdíš, já jsem na ralpehc najezdil cca 3000km s jedním defektem.
50 na 50 teren se silnici ale dost casto jezdim do prace po silnici tak chci aby to pradne frcelo na silnici. Ale naopak abych o vikendu mohl vyjet nekam na polnacku nebo do lesa na lesni cesty.
kazdej si musi uvedomit jak jezdi, jakym stylem a kde a podle toho volit plast. Pokud se bojis defektu, vem snake skin verzi, ta je odolna dostatecne!
a sla by kombinace Cobra dopredu, python dozadu? jak to vidis? dik
myslím, že by to mohla být dobrá kombinace, zadní Cobra se stejně obouvá opačně než přední
myslím, že by to mohla být dobrá kombinace, zadní Cobra se stejně obouvá opačně než přední
Z jakého důvodu?
zadní pro rychlejší odvalování, přední pro větší přilnavost
Jezdil jsem na Schwalbe racing ralph a na Hatchinsonech cobra light a na sněhu a mokrém asfaltu mi líp držely ty Hutchinsony (na pořádném uklouzaném bahně taky nedrží špatně). V pořádném terénu jsem je neměl možnost ještě otestovat, je zima tak přez les to teď moc neberu.
podle fotky mám pocit že je to osazené na XT, že? chtěl jsem se tedy zeptat zda dáváš k takové výbavě kola na ráfcích masterdisc (pokud správně vidím). děkuji;)
Já teda nevím, ale mně to přijde spíš jako DT nebo možná RMX Disc Pro…
Taky si myslím, že je to DT
Tohle je Fastdisc, ne? – stavím kola podle individuálních požadavků a potřeb, takže může vzniknout i taková kombinace.
No mě zas zaujaly to Hussefelty…:) To musel být pořádný „macek“…:)
tyto ráfky budou MASTERDISCy
Jo, jsou to Masterdiscy, přeměřil jsme je. Fastdiscy jsou o 2 mm vyšší.
Na příští rok plánuji Toro na předek a Cobru na zadek. Jezdí ji u nás dost lidí, komplet všichni na ní přešly z RR, kterej se dost lidem řezal. Jinak tubelles ready drží špičkově, neprosakuje. Na předek bych ji ale nechtěl. Je to dost hustej vzorek, hned se to zalepí bahnem. Na předku by byl jistější i ten RR.
Jo jo, měl jsem taky tubeless rady verze a opravdu šly nasadit krásně, zkoušel jsem bez tmelu a celkem dlouho udržely tlak i bez něj.
Jen mě sere, že to Toro nejde sehnat a pokud ano, tak snad za ceny 2 Cober. Psal už jsem na kupkolo, jestli je také naskladní a prej možná. Mám čas do jara.
Jestli chceš, dělám teď zrovna objednávku u jednoho dodavatele, tak ti tam můžu ty dva pláště vzít, nechám ti je určitě o něco málo levněji než na kupkole a koukám, že jsi z Pardubic, tak to máme kousek.
Myslím, že na sebe máme i ICQ, tak si kdyžtak písnem tam.
Za kolik by byly? Já když už tak bych je někde objednal s kolama. Zatím mě vychází Mavic Crossride 2012 z kupkola
Za 450,– Kč ti nechám jeden, samozřejmě s dokladem.
Jinak crossridy pokud nejsi těžkej nejsou špatný kola, ale jsou poměrně dost těžký a poměrně málo tuhý.
Jediný, že vypadají pěkně.
Pokud bys chtěl něco zaplést není problém se na mě obrátit.
Pláště jsem každopádně vzal, když je nebudeš chtít ty, použiju je někde jinde nebo prodám dál.
Sakra ty seš rychlík, no já jsem se napevno ještě nerozhodl jestli to vemu.
Co by jsi doporučil a záplety? Byl jsem teď tady v pce v jednom servisu a majitel mi je doporučil, že mě v klidu unesou. Nevím jak je to s náhradníma drátama, ale kdyz neco jiného tak jedine za ty podobný peníze co se prodávaj.Už se rozhoduju snad rok a nebaví mě to
Já bych dal zapletl něco na nábojích Sram X9, ráfky Remerx 7325
a dráty Sapim Race 2.0/1.8/2.0
Kola budou stoprocentně lehčí, tužší a lépe servisovatelný, drát bude stát pětinu toho co na crossridy.
Cenově by to vyšlo lechce nad 3500,– Kč
Lehce znamená co? :-) Pro někoho je to 50,– pro někoho 500,– :-)).
Ber v potaz, že vážím skoro 100kg.
Dráty černé? Kolo mám černo-bílo-zelený. Nerad bych tam cpal červennou.
Ale nevypadá to špatně
Tak jestli máš ke sto kilům, tak o crossridech bych skoro ani neuvažoval. Mají jen 24 drátů. Tohle budou klasický 3× křížený 32 drátový záplety, ti tě uvezou naprosto v pohodě, Sapim Race jsou na tvou váhu taky ještě naprosto v pohodě dráty, samozřejmě že černý.
Sram X9 náboje jsou černý s bílým polepem.
Ty kola by vypadaly cca takto
Cena by byla tak těch 3600 – 3700,– max
Tak a teď jak to vyřešit, borec v servisu říkal, že Crossridy má a že má taky ke 100 kilům, a jezdí už kolik sezon a pořád ok. A bylo to první co mi doporučil, když jsem se ho ptal
Tak pro něj je nejjednodušší ti doporučit něco co jen přeprodá a má zisk bez práce. Kdyby ti nabídnul nějaký záplety, to už by stálo nějakou práci :)
Zeptej se tady koho chceš, kdo je těžší, jezdil nebo jezdí cridy, že je prostě cítit jak jsou měkký, ostatně to najdeš i skoro v každý recenzi na kolo s crossridama.
No já si to stejně myslím. A stejně jsem uvažoval, že bych oslovil tebe.
Ta nabídka vypadá dobře ale nesedí mi tam ta červená :-)
Tak na cridech je zas žlutá :)
Jinak je to jen polep, do se dá odlepit nebo nechat za pár korun udělat do barvy od Ráďi tady z BF.
Nebo by se dal použít Fastdisc, ten je jen černobílej, ale o pár gramů těžší
To jest taky pravda. Jesště popřemýšlím a ozvu se
Samolepky na kolech jsou stejně jen takovej tuzing – v jednoduchosti je krása a proto sem je zatím za všech svých kol úspěšně serval…:)
jak pise maajkee, CRidy bych nedoporucoval pokud vazis ke 100ce… Na normalni jezdeni OK, ale na jezdeni v trochu tezsim terenu uz to moc neni… Pro 75kg cloveka no problem… Spatny kola to vubec nejsou, za tu cenu jsou to velice slusny drzaky… Jen samozrejme 1 drat stoji vic nez na obyc.klasiku…
Nene, Románek3D fon mejd in Sudety říkal, že Cridy jsou nejlepší a nejtužší kola pod Sluncem…tak tady nepovídej pohádky…;)
pockej az te tu nekdo zmerci, te ukamenujou:D
Jestli ti můžu doporučit, tak se zkus s Michalem domluvit na nějakých custom zápletech a nebo i těch Cridech…
najel jsem na něm cca 300 km. po jizerkách pevný cesty a . . na cestách, kde byla taková jemná zvětralá žulová drť jsem se na něm v zatáčkách necítil vůbec moc jistě. přezul jsem na 27,5" a tak mi zbyl a za 400,– ho prodám
Přidám se, vybírám nové pláště a za Kupkoláckou cenu mě zaujaly.
Ptám se jak blbec všude – srovnání s Karmou 2.0 bude jaké?
Na asfaltu když bude trošku pomalejší, ok – pokud lépe podrží v terénu. Asfalt use ale nevyhnu (pod hory přes 20km, zpátky to samé, ale jezdím i kolem města, na asfaltu Karma ok).
Terén pro mě – žádné velké kameny, bahno, to ne. Lesní cesty , klasické lesácké, sem tam šotolina či drobné kameny.
A ještě – jakou velikost spíše? 2.1 nebo 2.25? 2.25 je levnější, což mě překvapilo, pak jsme zjistil, že je taky těžší…
To se karmou vubec neda srovnavat. Jsou to uplne jiny plaste. Takovy malicko „terenejsi“ pythony. Ten 2.25" je hodne objemnej plast. Alespon na muj vkus :-).
¨jestli to chceš na bezduše, tak se na to vykašli, jen taková rada:)
Bezduše pořád zvažuji, pro a proti. Nechce se mi s tím m***dat, s mojím štěstím to bude jeden problém za druhým. Přežiju na duších :)
Nejde srovnat s Karmou – jako že na asfaltu to bude děs?
Cobry maj hrozně jemný patky, dvakrát mi za obrovské rány sklouzl plášť z ráfku.. u duše se to asi nestane, ale na bezduš už nikdy a zůstávám u mišáků..
Ok, zůstávám na duších… :)
A jaká tedy Cobra je? Ve srovnání s Karmou…Ktero uveliksot spíše?
Případně jestli mám jít do Pythonů…
jaká je nevím, mezi těma dvěma bouchnutíma sem najel asi sto metrů..:D
čekal jsem, kdy se něco takovýho objeví :) kámoš to házel na zadní kolo, já u něj zase na svý zadní continental race king, dávám přes ventilek tmel do svýho kola, koukám na něj, on nafukuje kompresorem, tmel mu prská skrz patky, tak že tam foukne víc, foukl asi na 4 bary a rána jak z děla, hučení v uších, oba nic neslyšíme, tmel je všude, nejvíc na novým autě, co si koupili jeho rodiče :D na druhej pokud už to nahodil, ale zlatý continentaly.. :-)
Jestli je to verze air light, tak ta je pouze s dušemi, patka je hrozně drobná, vůbec bych to nezkoušel.
moje chyba, nebyl to air light, ale cobra tlr
můj byl air
:-( uvažoval jsem, že bych na bezduše vzal cobry tlr.
:-( uvažoval jsem, že bych na bezduše vzal cobry tlr.
Keď tak pozerám na tie ráfiky, ja by som bezdušový systém skúsil… Zober poriadny plášť, nejakú pásku, ventilky a tmel, za 10 minút budeš vedieť či to pôjde alebo nie :)
Na ty staré WTB Speed Disc? Nevím no… Hlavně si chci vybrat ty pláště. Kombinace vpřed MK 2.0, vzadu Karma 2.0 dodýchává…
Hej, ten profil by nemal byť nejaký zlý, ale samozrejme najlepšie je to odskúšať s konkrétnym plášťom, môže to byť prekvapivo jednoduché alebo to môže byť peklo :)
Ak ti ide pri plášťoch najmä o cenu, tak zaujímavá kombinácia by mohla byť
http://www.mojekolo.cz/…x2.10-kevlar
+
Díky, o těch jsme tu založil přímo téma, někdo mi napsal, že jsou strašné…tak nevím :D
Pak jsem našel tu Cobru…
Jinak bezduše, nevím no…ale možná fakt zkusím.
Jinak ty ty Mischeliny máš vyzkoušené?
Jinak jsem zvažoval i kombinaci Cobra+Python…
Kombinace Karma+Karma se trochu bojím…
mišelíny maj docela výraznou patku, takře jako bezduše držej pěkně, v zimně tam mám okoli jednoho baru a je to v klidu
Myslím, jak sedí :)
O Wild race se tu jeden člen fóra přímo vyjádřil, že si připadal, jako na ledu :D
A jak jede ten Grip…
Říkám, teď mám vzadu Karmu 2.0 drát, vpředu 2.0 Mountain Kinga drát. Jede to dobře, nechtěl bych si výrazně pohoršit. O něco lepší grip bych ocenil (ale nemohu říci, že bych se stávající konfigurací bojoval ,ale zlepšení pro pocit jistoty rád vezmu).
Mám teď prostě adepty: Micheliny Race+Grip (či jen Grip či jen Race?), nebo Hutchinson Cobra (popřípadě Python, nebo zase kombinace).
Vycházím z požadavku: ne výraznější zpomalení na silnici, grip minimálně stejný, ale raději lepší v terénu. Bláto + těžký terén NE.
do předu určitě ALL Terain já ho mám i v zadu a paráda, ale moc to asi nevydrží předtím jsem měl XC dry 2 ten nedržel ale vydržel.. ale na suchu pohoda
Ten Grip by měl být v klidu, ne? Říkám, těžký terén se konat nebude…asi to prostě prubnu a uvidíme, stejně jako přestavbu na bezdušáky. Když tady čtu, jak se s tím někdo drbe 2h a nic… Plus mě straší, že mi to někde vyskočí z ráfku atd., budu se drbat na horách s nacpáním duše do zasviněného ráfku. Plus abych koupil kvůli nasazení kompresor nebo šaškoval u pumpy…nevím no.
u mišáků se mi to vyskočení právě nikdy nestalo, ani při hodně podhuštěných gumách, ta patka je dost výrazná.. dvě hodiny nejsou na první porod s bezdušákama tak moc :D já kompresor nemám, přepouštím šlauškem tlak z jednoto kola do druhýho, funguje to, ale je to dost nepraktický bo se musí nabušit na hodně vysokej tlak.. základ je mýdlová pasta( já používál mýdlo komplet rozpuštěný v horké vodě, když je to celý pořádně oslimejšený, tak patky zaskakujou docela ochotně a konkrétně ty mišáky už jen takhle bez mlíka držej tlak docela dlouho
Tak to si porid rocket rony, pripadne dozadu racing ralpha. Na ty dva hutchinsony, vzhledem k pozadavku na grip, radsi zapomen.
Jako že Karma má lepší grip, než ty Hutchinsony? Píšu – rozhodně si nepohoršit, uvítal bych trošku lepší grip, než Karma. Neříkám nějak o moc…
Beru to jako obchod – lehce horší odvalování na asfaltu vyměním ze lehce lepší grip.
Ty Micheliny co? Odvalování, grip?