Poradí prosím někdo nějakou ekonomickou variantu pohonu.
Kliky + řazení + brzdy (kotouč mechanické), kazeta.
Spíše blíže k silnici než gravel.
Klidně i mix komponent MTB + Silnice.
Nějaký dobrý poměr cena výkon (lépe nižší)
Poradí prosím někdo nějakou ekonomickou variantu pohonu.
Kliky + řazení + brzdy (kotouč mechanické), kazeta.
Spíše blíže k silnici než gravel.
Klidně i mix komponent MTB + Silnice.
Nějaký dobrý poměr cena výkon (lépe nižší)
Co mongoose guide sport?
Nejde o celé kolo, ale jen o sestavu Pohonu a Brzd
Samozřejmě max. poměr cena výkon.
Páky, kliky a smyk Tiagra 4600. Pohlídej si aby ti převodníky nedrhnuly o rám. Hazku Deore 592. Kazetu 10sp silniční nebo MTB, počet zubů si rozhodni podle toho, jaké potřebuješ převody. Brzdy Avid BB-7 Road.
Díky to jsem chtěl vědět. |Jen u toho silničního řazení, jak se to kombinuje s MTB kazetou.
Normálně 10 sp MTB kazeta a 10 sp. silniční řazení?
U klik ještě nutno ohlídat šířku středového domku. Nevím, jak to je u lisovacích, ale BSA mají na silnici šířku 68mm a na MTB myslím 73mm(?), takže by se teoreticky mohlo stát, že by byla moc krátká osa. Prakticky nevím, neb se mi doma nevyskytuje jedinej MTB rám, na kterým bych si tuto teorii mohl ověřit :-)
Silniční kliky do drtivé většiny dnešních bajkových rámů nelze dát, neboť převodníky jsou příiš velké a blízko středu, takže minimálně velká pila bude řezat šavle zadní stavby :-).