Zdravím, uvažuji o koupi vzduchové hydraulické vidlice na místo té pružinové, kterou mám. Mám kola 29", rám s navářkami pro V-Brake a ráfková kola. Nemohu žádné najít, tak jsem bezradný. Díky za rady.
Zdravím, uvažuji o koupi vzduchové hydraulické vidlice na místo té pružinové, kterou mám. Mám kola 29", rám s navářkami pro V-Brake a ráfková kola. Nemohu žádné najít, tak jsem bezradný. Díky za rady.
Kdyz je na 29" (vlastne jakkoliv velkem) kole z vyroby vzduchova vidlice, 100% tam budou i kotoucovky = nejspis se takove vidlice (29" V-brake) vubec nevyrabi…
Tak to se tedy asi budu muset smířit s těmi pružinovými co tam mám. :( Jinak by to znamenalo koupit nový rám, nová kola a k tomu ty kotoučovky = vyhodit celé kolo.
Jé, moc díky. Ty jsou hezké. :) Jen se chci zeptat na tu cenu. Je to normální, že je tak laciná? Chlápek v servisu mi říkal abych se poohlédl tak kolem 6-ti tisíc. Ale jsem moc vděčný že jste mi našel tyto. Určitě to bude rozdíl oproti těm mým pružinovým…? :)
Cena je celkem příznivá, je to výprodej, kdo by taky chtěl 29er vidlici na V-brake :-)
Já :)
Přesně, já myslím že těch lidí bude více, co si chtějí trochu vylepšit kolo ale ne ho rovnou vyhodit. :) Spíš mi to docela přijde jako díra na trhu.
řekl bych že cena je docela odpovídající za vzduchovou vidlici (byť skutečně lehkou), s třicítkama nohama a prapodivným chodem.
Co znamená prapodivným chodem?
pozitivní komora je moc velká, takže je příliš lineární. aby jsi nedával pořád dorazy tak jsou tam dva elastomery které začínají fungovat už od poloviny zdvihu – jsou ale dost tvrdé, takže to skoro působí jako bys po 5 cm chodu dal doraz.
Hm. Zase za tu cenu by možná stálo za to ji zkusit trochu upravit. Když jiná na V-čka prakticky není…
Ještě ta RST M29…;)
Ta je těžká jak prase a už se stejně nedělá. Tohle má psáno 1660g, aktuálně mám NRX RLD, co má 1725g, ale ta už podruhé chytá vakl (poprvé opraveno u Milana, podruhé už s tím nic nezmůže), a bohužel už se taky nedělá, aktuální NRX-E má přes 2 kila. To už tam můžu dát záložní pružinovku, ta váží 2,1kg…
tak pokud si vyrobíš vlastní tokeny jako je má RS, tak to pořešíš, já jsem to na jednom aerisu řešil – zmenšení vzduchové komory. nicméně ani tak nedosáhneš úplně ideálního výsledku. chtělo by to ještě upravit negativní pružinu (hlavně její délku). bez těch elastomerů a se zmenšenou pozitivkou se chová podobně jako R7… to nebyl zrovna etalon dobré vidlice.
povedzte Kefalin, a co si predstavujete pod pojmom hydraulicka vs. pruzinova vidlice?:)
+1…pak si rikas, potrebuje vzduch, kdyz nevi o cem to je?…
Co to poresit adapterem? http://i58.tinypic.com/213j1gg.jpg
Zkoušel už to někdo? Podle mě to při těch silách, co na brzdách jsou, nebude na nohách vidle pořádně držet a bude se protáčet.
Ono aby taky ty adaptery nevysly vic jak porizeni jineho predniho kola a nejake levne brzdy.
Vetsinou tyto adaptery byvaji urceny pro karbonove vidlice a musi byt presny prumer nohy, na ktery je objimka urcena.
Pro mě to není otázka ceny brzd, já prostě jen nechci kotouče. Líbí se mi V-čka.
To trochu nechapu, ale 100 lidi…
Třeba tam má být podkova