Hydraulická vidlice pro 29" V-Brake

23 nepřečtených
  • Tondys

    Zdravím, uvažuji o koupi vzduchové hydraulické vidlice na místo té pružinové, kterou mám. Mám kola 29", rám s navářkami pro V-Brake a ráfková kola. Nemohu žádné najít, tak jsem bezradný. Díky za rady.

    0 0
    • novas752  

      Kdyz je na 29" (vlastne jakkoliv velkem) kole z vyroby vzduchova vidlice, 100% tam budou i kotoucovky = nejspis se takove vidlice (29" V-brake) vubec nevyrabi…

      0 0
      • Tondys  

        Jé, moc díky. Ty jsou hezké. :) Jen se chci zeptat na tu cenu. Je to normální, že je tak laciná? Chlápek v servisu mi říkal abych se poohlédl tak kolem 6-ti tisíc. Ale jsem moc vděčný že jste mi našel tyto. Určitě to bude rozdíl oproti těm mým pružinovým…? :)

        0 0
        • scalar  

          Cena je celkem příznivá, je to výprodej, kdo by taky chtěl 29er vidlici na V-brake :-)

          0 0
          • oddie  

            Já :)

            0 0
            • Tondys  

              Přesně, já myslím že těch lidí bude více, co si chtějí trochu vylepšit kolo ale ne ho rovnou vyhodit. :) Spíš mi to docela přijde jako díra na trhu.

              0 0
          • Evilcleaner  

            řekl bych že cena je docela odpovídající za vzduchovou vidlici (byť skutečně lehkou), s třicítkama nohama a prapodivným chodem.

            0 0
            • oddie  

              Co znamená prapodivným chodem?

              0 0
              • Evilcleaner  

                pozitivní komora je moc velká, takže je příliš lineární. aby jsi nedával pořád dorazy tak jsou tam dva elastomery které začínají fungovat už od poloviny zdvihu – jsou ale dost tvrdé, takže to skoro působí jako bys po 5 cm chodu dal doraz.

                0 0
                • oddie  

                  Hm. Zase za tu cenu by možná stálo za to ji zkusit trochu upravit. Když jiná na V-čka prakticky není…

                  0 0
                  • alinceb  

                    Ještě ta RST M29…;)

                    0 0
                    • oddie  

                      Ta je těžká jak prase a už se stejně nedělá. Tohle má psáno 1660g, aktuálně mám NRX RLD, co má 1725g, ale ta už podruhé chytá vakl (poprvé opraveno u Milana, podruhé už s tím nic nezmůže), a bohužel už se taky nedělá, aktuální NRX-E má přes 2 kila. To už tam můžu dát záložní pružinovku, ta váží 2,1kg…

                      0 0
                  • Evilcleaner  

                    tak pokud si vyrobíš vlastní tokeny jako je má RS, tak to pořešíš, já jsem to na jednom aerisu řešil – zmenšení vzduchové komory. nicméně ani tak nedosáhneš úplně ideálního výsledku. chtělo by to ještě upravit negativní pružinu (hlavně její délku). bez těch elastomerů a se zmenšenou pozitivkou se chová podobně jako R7… to nebyl zrovna etalon dobré vidlice.

                    0 0
        • scret  

          povedzte Kefalin, a co si predstavujete pod pojmom hydraulicka vs. pruzinova vidlice?:)

          0 0
          • wladeq  

            +1…pak si rikas, potrebuje vzduch, kdyz nevi o cem to je?…

            0 0
    •  

      Co to poresit adapterem? http://i58.tinypic.com/213j1gg.jpg

      0 0
      • oddie  

        Zkoušel už to někdo? Podle mě to při těch silách, co na brzdách jsou, nebude na nohách vidle pořádně držet a bude se protáčet.

        0 0
        • Vilém  

          Ono aby taky ty adaptery nevysly vic jak porizeni jineho predniho kola a nejake levne brzdy.

          Vetsinou tyto adaptery byvaji urceny pro karbonove vidlice a musi byt presny prumer nohy, na ktery je objimka urcena.

          0 0
          • oddie  

            Pro mě to není otázka ceny brzd, já prostě jen nechci kotouče. Líbí se mi V-čka.

            0 0
        • pepek  

          Třeba tam má být podkova

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.