marně jsem hledal vlákno s touto tematikou, ale marně, chci koupit plaště v kevlaru v 2.1 na 1 plašt tak max 600korun… nabizejí s etydle 2maxisy ale připadají mi stejné… je tu nějaky rozdíl… tak které? jestli máte zkušenost s jinýmy tak říkejte
marně jsem hledal vlákno s touto tematikou, ale marně, chci koupit plaště v kevlaru v 2.1 na 1 plašt tak max 600korun… nabizejí s etydle 2maxisy ale připadají mi stejné… je tu nějaky rozdíl… tak které? jestli máte zkušenost s jinýmy tak říkejte
to chceš na toho thorra?…mimichodem 2.1 ignitora v kevlaru jsem kdysi měl a už jak byl nový tak neměl skoro žádný vzorek o defektech raději ani nemluvím.
Ignitora jsem měl v drátu – strašně rychle se sjel.
Merida dávala Dynomite dozadu a Ignitor dopředu. maličký rozdíl v tom, ale nijak zásadní. Používám je jako univerzály s tím, že se celkem hodně sjíždějí. Jinak většina lidí tady doporučuje Schwalbe NN nebo RR (obdobná cena).
Ale vlastně jsi vůbec nenapsal, co jezdíš.
MTB… hlavně po lese..teren… každy řika že na todle spíš tak 2.2 2. 25 ale taky jedu po cestach a tam se docela nadřu… takže spiš ta 2.1…
jestli tě brzdí po asfaltu širší plášt tak to je spíše jeho vzorkem než jeho šířkou.
j to mi bylo tak yřečeno… mno jezdil jsem na WTB motoraptor 2.24 a je to na cestě peklo..tak hledam něco univerzalnějšího
co to znamen aNN a RR?
RR – schwalbe racing ralph
NN . schwalbe nobby nic
sorry, už jsem se tady nakazil :-)
jj ja si to myslel že to tak je, ale onot y plaště stoji jeden kolem tisícovky
Tak se mrkni ještě třeba na Maxxis Crosmark. Mám ho v drátovém provedení. Podle mě to je slušný univerzál. Já ho nasazuju jen když jedu někam dál a je mokro, ale neztratí se ani na asfaltu. Na koloshop.cz mají kevlarovou verzi za 501,– Jinak já vozím Wormdrive.
kdepak, záleží na verzi. na bagbike.cz jsem je včera kupoval za 640Kč/kus (skládací)
rozdiel je ze ignitor je dopredu a dynomite dozadu. Ked ich teda kupis oba a bike obujes, malo by to fungovat. Dynomite sa da obut aj dopredu, ale ignitor vzadu nie je moc mudre riesenie (hoci jeden z najvyssich fullov author som tak videl obuty v predajni… neviem co si mam o tom mysliet, jedine ze to musel vymyslat amater) lebo hrana hlavnej centralnej figury vzorku na ignitore je zoseknuta – vpredu je to pri spravnom nasadeni ok, vzadu to bude vadit bud pri zabere alebo pri brzdeni.
Dynomite v drátu jsem měla vzadu a moc to nejelo, hlavně na tvrdém povrchu a na silnici to byla bída. Vrátila jsem se k Schwalbe Smart Sam a na kole se cítím líp :-)
V terénu jsem byla hodně spokojená s Medusou 2.1 v kevlaru, na podzim jí zas dopředu nazuju. Ale dalo se s ní jezdit i v Chorvatsku po silnici a sypkých šotolinách, jen docela ten vzorek dostal na pr…el:-))
Jinak když zkusíš hledání, vyjede ti celá stránka threadů, kde se tyhle pláště řeší.
Jak Ignitor tak Dynomite jsem vozil, ale pouze na předním kole. Oba mi vydržely cca 6000Km. Dozadu bych nedával ani jeden, i na předku mají dost znatelnej valivej odpor (ale vždycky mě parádně podržely, do terénu fakt bezva) a vzadu to bude mnohem znatelnější, nehledě na to, že se rychle sjedou. Takže dozadu doporučuju něco rychlejšího, já k nim vozil Ranchero. Teď jezdím vepředu a vzadu Crossmark. V terénu drží stejně jako Dynomite/Ignitor + Ranchero, jen mám pocit, že Ranchero mělo vzadu nepatrně lepší záběrový vlastnosti (což by člověk při pohledu na ten prostřední běhoun neřekl) a na asfaltu byl o fous rychlejší než je Crossmark. Crossmark se i dřív sjede. Ranchero vzadu cca 4500Km, pak by ještě nejakých 1500 dal, ale už míval hodně defektů. Crossmark odhaduju že vzadu vydrží tak 3500, ale záběrový vlastnosti půjdou se sjíždějícím se vzorkem hodně dolů, to u Ranchera nebylo (patrné i z konstrukce prostředních běhounů obou plášťů).
Touhle evolucí jsem dospěl k následujícímu: dopředu dám Crossmark a dozadu Ranchero:-)Jinak všechny pláště jsem vozil v drátu a rozměr 2,1" ..pouze Ranchero bylo 2,0" ale v reálu to byl ze všech jmenovaných největší balón.
Jinak teda rozdíl mezi Ignitorem a Dynomitem sem nepozoroval žádnej. Až na drobounký odlišnosti ve vzorku.
Ingitor, Dynomite byl ten největší humus co jsem kdy měl na ráfkách! Ble!
Teď NN a SS a v blízké době NN a RR2008 vše zamozřejmě bezdrát ;-)
Jezdím Ignitor, jezdil jsem i Dynomite, ale vždy jen vepředu. Defekt na předním kole jsem za poslední 3 roky neměl, jen jsem jednou urval patku od Dynomite, když jsem to zalomil a letěl přes řidítka :-D Jinak celkem spokojenost, jak v terénu tak na silnici. Dozadu bych si ale ani jeden nedal, sjíždí se tam snad ikdyž kolo stojí doma… Když Maxxis dozadu, tak Tomahawk.
Už tu bylo prakticky vše řečeno, takže rekapitulace: Ignitor je dopředu a Dynomite dozadu, plášť, kterýmu nejde moc vytknout, ale taky v ničem neexceluje, hlavně vzadu se rychle sjede.
Jo a teď vozím vzadu Crossmark a vepředu Nobby Nic.
Jezdil jsem na dinomitech a řeknu jen žádná sláva po všech směrech.
nevím jak Maxxis, ale zrovínka jezdím Hutchinson Python v drátu a spokojenost. Předtím WTB ExiWolf a taky dobrý jen se hrozně sjížděli.
Jen dotázek, v čem je o tolik lepší vozit kevlar oproti drátu. Krom toho že se dá složit na tom žádnou další výhodu nevidím.
kevlarova kostra plasta ma ine vlastnosti – ohybnejsia a pritom odolna, takze v terene za tazsich podmienok ocenis lepsiu prilnavost. Tiez hmotnost je nizsia, aj ked nie extra podstatne, ale pri pretekoch to isto ma vyznam. Byva kombinovana na vyssich modeloch s maksou zmesou, ktora menej vydrzi ale lepsie drzi.
Ani jeden. Vozil jsem na predek/zadek Ignitor a je to univerzal v dobrym slova smyslu. Nikde vylozene nezklame, ale taky ani nenadchne. Ted vozim Crossmarky. Jsou mnohem rychlejsi, pohodlnejsi a prijde mi, ze i o kapanek lepe drzi. A na podzim prezuji na Meduzy.
oběma se vyhni…