• Porybnej

    Čus, po přečtení X vláken, recenzí a shlédnutí několika videí ,zhruba vím nějakou představu o biku který bych chtěl.

    Jezdím cyklostezky (klasika-asfalt,štěrk,pole) ale i často blbnu v lese, chtěl bych něco co vydrží takový hrubší zacházení.

    Rozhodně chci na kolo vzduch. vidlici větší jak 100mm, širší řidítka výhodou, 29' kola, převod 1× 10a víc, sedlovku a chtěl bych se vejít do rozpočtu 20 – 30.000,–

    Líbí se mi modely od Rock machine, Merida, Cube, Speliazed a Pells

    Je možný sehnat něco takovýho v kvalitě?? Díky za reakci

    0 0
    • Výběr z produktů
      Cyclision Corph 2 MK-II 29 kolo, midnight lime Skladem > 2 ks

      savings Cyclision Corph 2 MK-II 29 kolo, midnight lime

      21 699 Kč savings MOC 31 299 Kč

      Mondraker Raze 29 kolo, black/dirty white Skladem > 2 ks

      -20% Mondraker Raze 29 kolo, black/dirty white

      od 47 099 Kč -20% MOC 94 299 Kč

      GT Zaskar LT 29 Elite kolo, modré Skladem 1 kus

      savings GT Zaskar LT 29 Elite kolo, modré

      od 29 299 Kč savings MOC 45 099 Kč

      Přejít do shopu (Kola)
    • MatS  

      https://qayron.com/…/spyro-1--p7

      Ac mam taky Canyona, tak v te stejne cene mi tento Qayron prijde vyvazenejsi a lepe osazeny. Je to ceska znacka kol od BP Lumen z Upice. Takze lze i vyzkouset.

      0 0
    • va-bo  

      Ať koupíš cokoliv, o týden později objevíš něco lepšího.

      0 0
      • MatS  

        Tak to je ale se vsim, i se zenama :-D

        0 0
        • Porybnej  

          https://www.kolasvorada.cz/…crome-2019-l

          Co říkáte na tenhle rockhopper ?

          Jinak ten qaron vypadá taky skvěle!!

          0 0
          • null  

            Som vlastnikom starsieho Rockhopper-u a mozem len a len chvalit. Pri troche techniky a osadenim teleskopky sa s tym daju pojazdit aj zaujimave traily. Nevidim tu ocakavanu velkost, kazdopadne, akutalne je vo vypredaji a toto z minuleho roka, myslim, ze este o level vyssie a stale v budget-e: https://www.bike24.com/p2351747.html?…

            0 0
          • novas752  

            velmi slabé brzdy řady Altus, nic moc vidlice do terénu a rychloupínáky místo pevných os. Na cyklostezku fajn kolo, do terénu blbý. Ten Qayron je v terénu úplně o něčem jinym.

            0 0
            • MatS  

              Presne. Rychloupinaky a silena hmotnost a uz jsem necetl dal.

              V teto cenove hkadine bych renomovane svetove znacky vynechal, priplaci se dost za to logo na ramu a osazeni prptp je tragicke.

              0 0
              • Kouba_2005  

                Jak to lidi dřív mohli na kole vůbec přežít, když byly jen rychloupínáky. Záhada.

                0 0
                • MatS  

                  Protoze nebylo na vyber. Tek kdyz ta moznost je, nechapu proc brat rychloupinak. A pokud to nepoznas je tvuj problem. Ja se svymi 76kg jsem tu zmenu poznal a je to fajn.

                  Ale tyto debaty tu budou jeste dlouho, dokud RU nezmizi v propadlisti de­jin.

                  0 0
                  • hons  

                    Ru jen tak nezmizi-osvedceny vic jak 100 let,(nemyslim jen ru ,ale koncepcne)jed­noduchost,ser­vis , atd…

                    To spis se zacnou delat pevny osy o jinem rozmeru,materialu, atd, viz moto osy-pred 20roky prumer 15mm ted 30mm a vic.

                    Vyvoj nezastavis, ale osvedcene veci a loobing pujde tezko odstranit.

                    0 0
                    • novas752  

                      Nezmizí, ale zůstane jen na levných mizerných kolech. Už teď se tomu dost blíží, lepší sériové mtb dnes na rychloupínácích nekoupíš.

                      0 0
                    • Jáchym 1  

                      Výroba kol resp.rámů pro různé značky se řeší až s dvouletým předstihem.Takže tam bude nějeká prodleva,než se,,vypráskají"ste­ré technologie.

                      Z roku na rok se to všechno nezmění.

                      0 0
                • novas752  

                  Je to jednoduchý. Chce kvalitní kolo. V roce 2020 nemá rychloupínák na kvalitnim kole co dělat. Jak z hlediska funkčnosti – když chce něco co vydrží i hrubší zacházení, neni o čem se bavit. Tak z hlediska budoucích případných upgradů, kvalitní komponenty na rychloupínák = náboje/výplety a vidlice už nejdou kdo ví jak dobře sehnat ani teď, natož třeba za 3–5 let.

                  Jak to lidi dřív na kole mohli přežít s V-brzdama nebo ještě Cantileverama a elastomerovou vidlicí, co?

                  0 0
                  • Jáchym 1  

                    Co elastomerová,ale pevná.

                    0 0
                  • Kouba_2005  

                    Tak všechno funguje, že jo, záleží ale o plánovaném použití stroje. Pevný osy podle mě nepotřebuje někdo, kdo se bude šontat s dětma kolem baráku a nepustí se nikam dole kopcom po kořenech. Pán vybírá kolo 20–30 tisíc, tam pevné osy rozhodně nebudou pravidlem. Netuším ale, co s tím chce jezdit, tak jestli by ho to mělo při výběru omezovat. Přijde mi, že se to tu dost přeceňuje a výrok „fuj, rychloupínáky, dál jsem ani nečetl a hned jsem to zavřel“ je prostoduchej.

                    0 0
                  • Porybnej  

                    Takže rozhodně lepší najít něco na pevný ose a třeba ještě většího zdvihu vidlice než 100mm ??

                    0 0
                    • novas752  

                      podle toho co píšeš potřebuješ něco jako ten Qayron. Jiné podobné slušně osazené kolo mě za tu cenu nenapadá.

                      0 0
                • krabica  

                  Taky nechápu, nebo třeba to svícení loučemi…

                  0 0
    • roman 3D  

      hlavně mít obě osy pevný a slušnou vzduchovku, osobně bych 1× něco nechtěl teda, 2×11

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.