Řešil jsem na fullu při občasných rychlejších vyjížďkách pohupování zadní stavby. Můj tlumič má 4 st. přivření ale jakmile jsem tlumič přivřel, tak po nájezdu na nerovnost nebo díru se ozývalo od zadní stavby klepnutí. Jezdil jsem s tlumičem s plně otevřeným útlumem a s 25% SAG se tlumič při šlapání pohupoval okolo 1cm na polohu 1, při přivřen se hýbal jen max o 2mm ale za cenů toho klepání. Na 4 polohu se už při šlapání v sedle ani nehnul a klepání tu bylo stále.
Útlum má 10 poloh a ja nedávno zkusil prvně dát 5, tedy střed útlumu a najednou se mi znatelně minimalizovalo pohupování z toho 1 cm na cca ty 2mm a stavba neklepe. Zkoušel jsem projíždět různé teréní pasáže přez kořeny aj ale nastavení útlumu na polovinu rozsahu takřka nepoznám. Takže místo 4 st. uzavření tlumiče nyní za jízdy točím kolečkem útlumu a minimum a polovina.
Zajímalo by mne jak máte nastavený útlum na tlumičích ostatní. Nemyslím různé formy propedalů a přizamknutí tlumiče. Myslím útlum, který se ladí kolečkem :-)