Jak nejlépe a nejrychleji střelit-prodat použité kolo

79 nepřečtených
  • Elix

    Zdar bikeři, podělte se prosím o své zkušenosti s prodejem použitého kola. Já to vždy řešil přes inzeráty na netu, a byl jsem docela rád, když jsem dostal tak 40% původní ceny kola starého cca. 5let. Pochopitelně týpek se vždy snažil stlačit cenu až na dno !

    0 0
    • vasek80  

      Myslím, že 40% ceny u 5 let starého kola dá jen blázen. Samozřejmě záleží na stavu, ale u aktivně ježděného kola bych nedal více jak 25%. Spíše bych tak starou jetou vránu nekupoval. Ale jak píšu, 5 let staré kolo může mít i 1000km

      0 0
      • karliner  

        V životě jsem neviděl v inzerátu na prodej kolo, které by bylo aktivně ježděné. Většinou má prodávané kolo najeto (bez ohledu na stáří) do tisíce km, holkou a po cyklostezkách. Pokud patří mezi výjimky a prodejce přizná, že má najeto víc, určitě má kompletně nový pohon, řazení a kola.

        0 0
        • McBlacky  

          jak vždycky říkám. 2 roky jetý závodní kolo má najeto od 3–5tisíc a za tu dobu má minimálně ložiska a kazetu někdy i pily měněný. Pláště, desky, bovdeny, řetěz to se ani nepočítá.

          hobby jetý doma bastlený kolo někoho kdo má jediný a používá ho celoročně má po dvou sezonách naloženo daleko hůř.

          0 0
          • vasek80  

            Otázka jak je na tom rám po těch 2 letech.

            0 0
            • McBlacky  

              faktem je, že na závodních tratích se zdaleka nejezdí takový terén jako na švihu (nebo teda v pojetí naší skupiny se kterou jezdím). A že by se jezdilo dole kopcem nějak vlažně mimo závod si nemyslím. Jednou máš nějakou rychlost ve které víš, že jsi si jistý, tak ji jezdíš.

              0 0
              • jakub  

                tak to bych ti přál zažít mého kámoše (chvála bohu, veškeré komponenty jezdi do jejich likvidace) nahoře vypne mozek a dole zapne… občas… není to sjezdař, je to ryzí XCečkař ale myslím, že pár sjezdařů by se divilo

                0 0
                • Lada,s  

                  a nahoru do kopce mu to taky tak jezdí? :-) Znám taky takového co je z kopce hrdina, ale do kopce funí jak lokomotiva

                  0 0
                  • karliner  

                    no a?

                    0 0
                    • Lada,s  

                      A nic. Na jednom švihu mě ve sjezdech svým prasením několikrát skoro sestřelil, ale v každém brdku jsme na něho čekali… takže už s ním nejezdím :)

                      0 0
                  • jakub  

                    no právě že blbý je to v tom, že mu to jezdí i dokopce…

                    0 0
                • McBlacky  

                  já nepíšu nic v rozporu. Spíš ve smyslu, že rám závodního kola má naloženo úplně stejně jako rám kola na kterým se jezdí na švihy. Ale dost možná že méně, protože rychlost se z kopce na obou jezdí stejná, ale na výletním bajku těžší terén.

                  jediný kde dostane závodní kolo víc do rámu jsou kořenitý a kamenitý rovinky. Na nich se rube hlava nehlava, v sedě, ve stoje prostě jak to jde a letí se co utáhneš výkonem. Na švihu se na to vyserem a jedeme pohodu

                  0 0
                  • vasek80  

                    Právě ty kořeny v plný palbě si myslím, že u hliníkového rámu budou tím hlavním co se podepíše na životnosti, obzvláště se závodníkem vyznávající styl „čím víc nabuším pláště, tím víc to jede“. U karbonu by to mohlo být možná jedno, ten by to mohl odpružit.

                    0 0
          • Lada,s  

            Přesně tak. Když jsem prodával svoje kolo tak jsem taky slyšel řeči, že závodně jetý kolo bude vražda, ale myslím že opak je pravdou. Pokud někdo závodí, tak se zpravidla poctivě věnuje údržbě a servisu kola, protože nechce aby odstupoval ze závodů kvůli technickým závadám. Kdežto turista jednou za měsíc namaže řetěz olejem a jezdí dokud se něco nevysype. Takže jak píšeš, ve finále to může být v horším stavu než ten závoďák.

            0 0
        • JakeF  

          Vidíš, já přiznal, že to má najeto víc a pohon je z velký části na odpis a co myslíš, že prodám? :D

          0 0
          • McBlacky  

            nj ale dát kolo před prodejem do rozumného stavu (tzn vyměnit ten pohon) je normální, pokud prodáváš za víc než pár tisíc.

            0 0
      • Kami  

        To chceš říct, že Giant Trance X2 z roku 2008, kterej v té době stál nějakých 50000Kč, bys v bazaru koupil za 12 000? Kč :-D Hmm, to bych si nechal líbit. Asi bych si koupil hned dva :-) Dle máho názoru tak 50% .. a beztak by ho člověk nesehnal ani za těch 25000Kč.

        0 0
        • McBlacky  

          Dát za 4 roky jetý kolo (full) půlku ceny – to by musel být v super stavu po repasi všeho a i tak je to už risk. Rám z takovýho kola podle mě za víc než 8 neprodáš. 4 roky stará vidle, bude pravděpodobně už vyleštěná těsně k prodření, takže 2,5–3,5tisíc a zbytek byl šrot už v 2008 takže to moc valnou cenu nemá

          je pár kol, kterých je na bazaru málo a je o ně zájem, což je příklad třeba toho anthema konkrétně. I tak víc než 18–19 za to soudný člověk nedá

          0 0
          • scret  

            no ono je to tezky, ja mam treba na bazaru TranceX2ku 09, ktera nema vic jak 500kilaku najeto, coz ostatne stav celyho kola dokazuje… a bohuzel nevyhoda je ta, ze v dnesni dobe nikdo nikomu neveri ani nos mezi ocima… diky smejdum, ktery s lidma chtej vy..dat kecama: jety velmi malo, holkou a po stezce… A pak mi lidi pisou, ze vezmou toho foxe, v podstate skoro novyho za cenu 3roky litanejch neservisovanejch kousku…:(

            0 0
            • McBlacky  

              no jasný, ale to je i trochu tvoje chyba, že se ho zbavuješ když je v podstatě nepoužitý. To máš jako s autem. Když ti bude stát 3–4 roky v garáži, tak v reálu o moc větší cenu než jetý mít nebude. Nebude tedy ne takovou, co bys čekal.

              tohle je třeba riziko kupování kol ve slevě, koupíš 2 roky starý model za pěkných řekněme –35–40% ale pak se musí počítat s tím, že už to je dva roky starý a jakmile na tom něco najedeš, je v reálu jedno kdy bylo koupený.

              0 0
              • scret  

                jj, souhlasim, ikdyz pokud se jedna treba konkretne o Gianty, je burt funkcne ze je to 2 roky stary model, mozna jeste lepsi, ne.rali tam jeste takovy ptakoviny jako overdrive, pressfit atd. Ale problem je v tom moralnim zastarani…

                0 0
                • Kamikaze 591  

                  Hlavně to morální zastarání. Teď smutním nad cenou toho mého treka. S takovou si za cenu treka koupím možná jen nějakou rámovku trance s horším tlumákem :D

                  0 0
                  • scret  

                    nj, bohuzel dneska HT alu ramy se cenej hodne malo…

                    0 0
            • Kami  

              takovýho očesanýho trance X2, bys měl prodat tak do 12 000kč podle toho co tu čtu, když kompletního, ale jetýho by měl člověk koupit řádově za 13k Kč:D To už ho dej raději do kovošrotu a dají ti víc.. Chudáci s karbonovejma rámama, ti si ještě zaplatí z ekologický zničení.

              0 0
              • McBlacky  

                prdel si z toho dělat můžeš, ale až budeš sám kolo prodávat, uvidíš jaká je ralita

                0 0
              • Kamikaze 591  

                No, hlavně je teď na cyklobazaru kompletní trance za 24k. Mám na něj zálusk.

                0 0
                • scret  

                  s RPr tlumakem:( takze vymena tlumaku… a to pak takova hitparada neni…

                  0 0
        • RADY  

          Dát za tak starýho trance 25 000 je šílenost…

          0 0
    • Blade  

      40% u 5 let starýho kola a ještě ti to je málo? Obchodník roku :)

      0 0
      • JSt  

        kolo za desitku prodas po peti letech za styry pruty vklidu, myslim. ;-)

        0 0
    • Vilém  

      Tak to si gratuluj.

      0 0
    • McBlacky  

      asi takhle.

      nový nejetý 60–70% ceny MOC podle toho jaký to je frčák

      rok jetý 50%

      takže 5 let jetý, si sám spočítáš.

      0 0
      • Kamikaze 591  

        To mám jít s trekem na 15? :D

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • McBlacky  

          to ti neporadím, vím za kolik jsem prodával kola.

          původní cena 60, prodej 18,5 (2 sezony závoďák)

          původní 30, prodej 13 (2 roky jeté komponenty, rám jiný 3měsíce starý)

          původní 69 prodej 37 (funglovka)

          Původní 13 prodej 6 (funglovka)

          původní 60 prodej 15 (4 roky jeté, dost závodů, ale holkou)

          původní 25 prodej 9 (olítaný sovereign s blackem Klokanovi)

          pak pár rámů

          7,5 canyon s tlumičem a XT kliky

          6,5 Era

          2 MXM super stav

          atd

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • vasek80  

            Hlásím se o další kolo:-)

            0 0
            • McBlacky  

              ono ti tohle málo kdo napíše, za kolik reálně prodal.

              Řídit se vypsanou cenou u inzerátů je nesmysl. Pokud prodejce není debil, tak se slevou u dražších kol počítá, 10–15% ti dá rád, když si přijedeš a hned bereš. Pokud to hodně napálil, dá i 20%.

              0 0
        • RADY  

          taky bych to viděl na 18 000…

          0 0
        • RADY  

          taky bych to viděl na 18 000…

          0 0
    • jakub  

      tak to jednoduše chodí… taky inzeruju věci po bazarech když příjde čas na morální výměnu, popravdě, většinou tu věc prodám s dohodoou, že dotyčný zájemce pošle peníze až po odzkoušení… vím, že je to riziko jako svině, ale zase… nenarazil jsem mezi námi na tolik zlodějů i když věřím, že jsou.. svou nabídku pochopitelně neinzeruji, domlouvám až s vážným zájemcem… navíc nemám tolik prostředků, abych sám prodával závratně drahé věci (chci říct, že sám nekupuju nic drahého tak to nemůžu ani draho prodat) Pokut mne teda nějakej ***** ošulí, příjdů o relativně pár peněz… nejen že mu udělám fakt problém ale nesesypu se z toho

      0 0
    • Algheroteam  

      Dle mého názoru si daleko lépe drži cenu kolo např. do 20tis., než kolo nad 50tis. Skutečnost, že se na kole závodilo je dobrá zpráva (jistota udržby a servisu). Je ale třeba být realista jak v pozici kupujícího, tak i prodávajícího, což je těžké, protože přirozeně chceme koupit i prodat dobře pro nás, nikoli pro protistranu. Jsem zvědav až budu prodávat jak budu postupovat…

      0 0
      • kravjec  

        No spíš je to tím že čím levnější kolo tak tím menší úlet v ceně a hlavně se to rychleji prodá,málo kdo dá 40t za jeté kolo byť v super stavu je tam prostě potencionální riziko něj.vady a u dražších kol to pak nemusí být sranda

        0 0
        • McBlacky  

          je to stejná sranda jako u levnějších. Ložiska stojí stejně do všech kol ±, vidle jsou na servis cenově dle značky spíš než modelu. A rám je skoro lepší vzít carbon, ten alespon opravíš.

          takže moc nechápu, kde vidíš to větší riziko

          0 0
    • nox159  

      jen tak ze zvedavosti kolik ta toho anthema? 30k ?

      a kolik za samotne kola olympic, A2z no tube zada nove plaste a kotouce hope jete cca 500km max ?

      at mam realnou predstavu :)

      0 0
      • Milvus888  

        za anthema max 5 tis :)

        0 0
      • Azmir  

        Když k tomu dáš 150mm vidli, tak to za 30 půjde ;-) Hod sem kdyžtak aspon nějakou podrobnější výbavu, to se tak těžko odhaduje, kdyz poznám jenom co to je za rám, vidlu a kliky.

        0 0
        • nox159  

          muzu tam dat 140mm epikona :D

          jinak teda komplet xt + xtr prehaz kola popsane vyse olympic/ a2z, no tube hope kotouce EC 70 sedlovka cannondale riditka, tlumic float RP23 s novym HD kitem

          vahove jsem na 11kg

          0 0
        • Kami  

          cože? Proč by měl dávat na anthema 150mm vidli? Tím počinem by ho prodal tak za 3000kč jako zmršeninu:D Pokud tam ovšem nemá 160 :D

          0 0
      • McBlacky  

        hele s tím co jsi tady psal, že na něm jezdíš je to na BF neprodejný.

        mrzutý, ale je to fakt.

        jinak jak jsem psal. Jetý rám anthem určitě pod desítku, dle stavu. Zbytek podle toho jak má naloženo, jetý komponenty v dobrý stavu 50% ceny kupkolo. Vidle nevím co k tomu chceš dát. Bazarový xc vidle SR 2–2,5, r7 kolem 2,5–3, Reby 3–4, foxy 4–5

        0 0
        • nox159  

          jezdil jsem to v terenu to je pravda ale jiste dostalo nalozeno min jak zavodne jete 100kg prasetem… :)

          0 0
          • McBlacky  

            závodně 100kg jezdcem anthem praskne do půl roku. 75kg jezdec do dvou…

            bohužel to spojení sedlová-rámová je kriticky poddimenzovaný

            0 0
            • nox159  

              ted je otazka jestli se to pak vyplati prodavat?

              prodat za 20k, 11kg fula mi prijde dost nevyhodne kdyz za ty prachy nekoupis asi podradneho trochu gunkcniho fula.

              0 0
              • McBlacky  

                samozřejmě že se nevyplatí jetý kolo prodávat, možná tak totální lowend, ale čím dražší a lepší značka tím větší provar

                0 0
                • nox159  

                  no jenze je mi k hovnu ja uz na nej nesednu asi nikdy… pritelkyne by potrebovala Lko, bracha nejezdi…

                  0 0
                  • hony007  

                    Však počkej, jak dopadnou ty zákroky :-)

                    0 0
                    • nox159  

                      zavody me nebavi a na cyklostezce vypada lip AMko… i kdybych dal jezdil nepotrebuju 4 kola… a za tech 30k co bych to prodal bych si moh koupit super vybavu na turistiku/beh :)

                      0 0
                  • McBlacky  

                    pak se budeš muset smířit s těma 20ti tácama, nebo to zkusit na komponenty. XL rám taky není zrovna frčák, když na Lku můžou jezdit až do 185cm v pohodě a vyšší dneska kupují 29"

                    0 0
                    • nox159  

                      ja to tak nejak chapu ale nelibi se mi to :D

                      a kdyz se tak bavime tak ty kola cca za kolik?

                      0 0
                      • McBlacky  

                        kola tak 4,5 jestli mají plochý dráty zkusil bych i 4,8. Za předpokladu, že ložiska jsou v pořádku a ráfky nejsou kopnutý. Perfektní vycentrování na moment beru jako samozřejmost.

                        příplatek za kotouče a pláště to ti neřeknu, z mojí zkušenosti jsem dával vždycky tak 80% vzorku pláště a spíš jako bonus, než zvednutí ceny.

                        kotouče prodej zvlášť každopádně

                        ty pláště bych taky dal zvlášť jestli jsou funglový.

                        0 0
                        • nox159  

                          mam to nahozene na mliku takze se mi to nechce sundavat… dam 5,5 z plastema a uvidim

                          dik za tip…

                          0 0
                          • kubad  

                            kotouče střel solo, ale ty zlaté moc nikdo chtít nebude cca litr za oba

                            kola tak max 5 i s pneu

                            0 0
                  • marco  

                    Nesednu asi nikdy Ta léčba tvého úrazu vypadá na doživotní následky a popíjení pivka u TV nebo co.

                    0 0
                    • nox159  

                      na to konkretni kolo uz nikdy nesednu :)

                      jinak s dozivotnima nasledkama pocitam jen doufam ze budou male… :)

                      0 0
                      • marco  

                        To je škoda já se od poloviny srpna potýkám něčím takovým se dvěma šrouby, které už nepůjdou ven. Dnes 90% hybnosti na kole se zatím opatrně rozjíždím.

                        0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • mr.antik  

      Nevíte jestli kde se prodávaj silniční věci? Potřebuju střelit jedny kola viz bazar…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.