Zajímalo by mě jak řadíte u 7 a 9 kolečka, já viz. přiložený obrázek.
Zajímalo by mě jak řadíte u 7 a 9 kolečka, já viz. přiložený obrázek.
Já v tom extra vědu nedělám, ale snažím se řadít tak abych měl ve stejným „chlívečku“ ukazatel přehazky i přesmyku. Takže asi na krajní talíře 3 převody a na prostřední 5.
to jako fakt? :-))
Jo jako fakt :-)
Prostě mi to tak nějak vyhovuje na silnici musím jet na třetí tác a vzadu co tak ten 3–2 nejvěčí. jinak mě všichni ujedou. V lesíku tak nějak ten prostředek všude. A kopec v lesíku zásadně v sedě na první tac a vzadu postupně snižuju až na kašpárka. :-)
na sedmicce jsem normalne radil vsech 21 kvaltu a nebyl problem. na devitikole se snazim jezdit trosku setrnej, mala-mala, velka-velka davam vyjimecne O:-). imho je to zbytecny nejak resit. jestli na retez najedu 1200 nebo 1500 me uz nevytrhne ;-).
Tak úplně zbytečný to v některých případech není, když se třeba pak něco vytrhne, takže ne že nevytrhne :-)
Třeba u kratších ramének, když nestačí zcela na celý rozsah. Já když hodím velká/velká a pak následně propružím více než do poloviny zdvihu, tak něco urvu a to by nebylo ideální (mam to tak schválně, dlouhý vodítko kvůli tomu nechci; velká/velká nejezdím nikdy).
jasne, ale tohle je do urcite miry specifickej problem ;-). ja treba v nekterych situacich (nenastavaji casto) radej hodim spanela, nez shazovat z velke a vzapeti tahat retez smykem zpet. prijde mi to i setrnejsi (pokud nehrozi jako v tvym pripade nejakej problem ;-).
U mě je to dané tím, že velkou placku řadím hrozně málo (stane se mi klidně že za vyjížďku vůbec), proto se mi nemůže stávat situace jakou popisuješ, jinak by se mi třeba také nechtělo shodit a zase hned vracet zpět.
taky velkou skoro nepoužívám,pravděpodobně půjde pryč a místo 34 tam dám 36 nebo spíše 38z.
to je presne ono. zalezi, co, jak, na cem apod. kdo jezdi.
Já už o tom uvažoval, jenže čas od času ji použiju a když už tak často včetně 44/11. Sice fakt jen sem tam, ale pak jsem rád, že tam je.
Já taky neřeším každej km ujetej na řatězu navíc. Ale přoč budu jezdit 1. 5. když při zařazení 2. 3. mi vyvíená síla příjde uplně stejná, jen tou první kombinací víc křížím řetěz.
Jasný že uprostřed kopce nebudu přehazovat velkej talíř, pokud to není uplně nutný. Ale prostě nepociťuju nedostatek převodů, možná jen proto, že sem ještě nezkusil všechny kombinace :-)
Bezne jazdenie:
1: 1–3
2: 1–8
3: 5–9
Zavody:
1: 1–3 – je vzdy lepsie mat stred, velku ako malu a vzadu nieco male, skor sa roztrhne retaz
2: 1–9
3: 2(3)-9 – nerad zhadzujem z velkej, ono to tak lepsie jazdi, a nie je problem zrychlit potom na rovinke.
tak at to neskrta
nádhernej obrázek, člověk by to psal do tabulek ale tohle je klasika… :-)
dik a neni to prehlednejsi??? vis jakou to da praci? :)
přehlenější?! je to el fantastico! :-D a pochopí to i lama
bafoonovi lance
Konecne dalsi dilo – uz jsem se nemohl dockat :)
a stacilo oprasit par pastelek .............
konečně se mistr vrátil z dovolené :-)
zrovna se o tobe bavime a hoooodne te chvalime :)
co sem provedl?
:-)
nic, jen tak jaky jsi, jake mas kola a ze se vyznas .......
a že jako máme:
respekt
obdiv
úctu
neutuchající přízeň k tvé osobě
a jiné nepodstatné pocity…:-)
no a to je kubad kamarade, jednou jsem s nim psal ohledne silnicky a od te doby ho nosim v srdci silnicne cyklistickem…
hmmm
a portrét od mistra nemám :-(
Jako je pravda že by si neměl přehazovat jak chceš ale tohle je dost striktní .. já prostě řadim tak že na malej první půlku vzadu na prostřední můžu jet všechno a na největší tác jedu tu bylou půlku vzadu … víc nemá cenu řešit .. řadim prostě tak aby mi vyhovovala síla odporu na mou kadenci vše navíc řešit je zbytečný to že řetěz ušetříš aby ti vydržel o 100km ja max co tim vyřešíš
at to neskrta
neřeším a jezdím podle potřeby.
Extrémnímu křížení se snažím vyhnout, ale občas klidně i španěla
Tak tak, nejak to neresim, kdyz to zacne joo rachotit, to preradim, obcas se i spanel vyskytne.
Já páčkama
Citem. Křížení se sice snažím vyhýbat, ale spíš tak že ty nevhodný převody nejezdím dlouho…
snžím se řadit podle pravidla 1–3, 2–7,3–9, ale někdy v dlouhém kopci , zvláště na asfaltu jedu klidně 2–8,9, mě to tak vyhovuje, ale pravidelně kontroluju řetěz
velka pila: 1–5
stredni pila: 2–9
mala pila: 5–9
na pilu nedávám první dvě největší, na kašpara zas nedávám poslední dvě nejmenší, na střední jezdím celou kazetu
Na malou: 1–6
Na velkou: 3–8
radím přesně jako ty a nikdy mi nepřišlo, že by to mělo být jinak..,:-)
velký tác: 3,4,5,6,7,8,9 střední tác: 2,3,4,5,6,7 malý tác: 1,2,3,4,5
většinou tak, ale nijak na to nekoukám
TAK JESTE JEDNOU MRKNI NA TEN OBRAZEK skoro stejne.
P.S. B-F at zustane takove jake je ted, nez bylo predtim! Je to dobry Admine
akorad admine, kdyz pridam odpoved,proc to okno nezmizne samo? tak to vyzaduje zbytecny klik navic
Můžeš přenpout zatím do režimu odpověď v novém okně, ten funguje správně.
mě se to okno v IE 7 nezavírá tak ani tak :-(
ale myslím že admin to časem doladí
Panebože, co to tu na nás zkoušíš, hehe.. Já řadím dle toho, jak potřebuju a jak mi to jen jde, žádnej vzorec na to nemám:-D
malá: 1,2,3,4,5
prostřední: 1(když na závodech nechci házet malou placku),2,3,4,5,6,7,8
velká: 4,5,6,7,8,9
na 7:
1 (najmensie): 1–3
2: 1–6
3: 4–7
devinu nevedem
malo byt zaradene ako odpoved na zakladajuci
24 speed, kazeta 11–32z, prevodniky 22–32–44z
1: 1 az 4
2: 1 az 8
3: 3 az 8
jako prase
Myslím, že bys měl sedět v Bruselu a připravovat pro nás ostatní normy, hodil by ses na to;-)
hej, a eurokontrolori si ta najdu niekde tam kde chodis jazdit a skontroluju ti, ci mas spravne zaradene, az nie, tak pokuta od 5000 do 5 milionov a odobrtie biku
neřadim, VŮBEC :-D
;-)
Řadím jak mě napadne a to i v autě. Staří mít pořádný motor s velkým rozsahem ;-) Jen na mým kole nějak nefunguje brzdění motorem. Nadruhou stranu se nemusim bát že by mi někdo při „drsným podřazení skočil do kufru “
postav furtku, tam to brzdění „motorem“ funguje ;-)
tak to by byl problem a to řazení a výkon motoru :o)
to je bohužel stinná stránka brždění motorem :-)
a taky bych se bál že mi vyskáčou převody , nebo rozlomím diferenciál :o)
Dost si nedokážu představit na furtošlapu že bych přeřadil vo 8stupňů bez nějakejch následků nebo i vopačně z 1 na8 atd…
Mám dvojtác. S pilou všechny pastorky od nejmenšího po největší a s malým tácem se snažím vynechávat nejmenší.
jak prasa…
..rukama…nohama to jde blbě…
Hlavně se snažim co nejmíň řadit v tahu, ale holt se tomu člověk někdy nevyhe.
S tim schématem se ale neschoduju. I na prostední placku totiž využívám největší kolečka na kazetě.