Jaká je výdrž XTR komponentů?

50 nepřečtených
  • RedAce

    Zajímalo by mě, jestli nemaj XTR nějakou trvanlivou dobu. Sice to je Top, ale dělá se hlavně na váhu, tak by mě zajímalo, jestli má někdo zkušenosti stím, že by mu třeba dualy po dvou sezonách blbly a hydry by netěsnili, přehazka se nevracela, smyk chytil vakl atd.

    0 0
    • kubad  

      Tak tohoto se opravdu bát nemusíš. určitě to není horší než u nižších sad. Já mám zkušenost , že vydrží víc :-)

      0 0
    • Dados  

      viz min. trvanlivost na víčku :D

      0 0
    • bizzon  

      Jediný do čeho bych od XTR nešel je kazeta. Ta za ty prachy opravdu nestojí a i trvanlivost není nic moc. XT ji plně nahradí. Jinak jezdím komplet sadu dual na hydrách/cca 6000 Km/ bez jediné závady.

      0 0
      • kubad  

        XTR kazaty vydrží víc než XT :-) ale máš pravdu za tu cenu to nestojí.

        0 0
      • enrico  

        ja bych este okrem kazety este spomenul pedale (stare XTRko) rozdiel oproti M540 tak 5g, rozdiel v cene – dvojnasobok, rozdiel v zivotnosti nula

        0 0
        • djano  

          Ak myslis 747, doteraz nemam najmensiu volu a okrem skrabancov su ako nove. Neviem ci 540 tolko vydrzia (505 a 515 som mal na 1–2 sezony).

          0 0
    • Vlado Jekyll  

      Kámošovi odišla stredná píla na XTR 2005 po 4000 km, a keď že nemá štandardnú rozteč, tak mal trošku problém, lebo to potreboval hneď.

      0 0
    • Daf  

      Nemyslim si ze XTR je stavena hlavne na vahu. Na svem stroji mam 6 let starou prehazku XTR. Ktrea je cela omlacena, osoupana, ale je jen s minimalni vuli (asi jako nove XO ;)). Menim jen kladky uz tam mam asi ctvrte. Nedam na ni dopustut ;)

      0 0
      • Vlado Jekyll  

        keby si mal XTR predposledný model, tak už je dávno v koši…

        0 0
      • marapara  

        Taky ji mám už 5 nebo 6 let. Nalítábo má hodně, přes 50000 km a stále drží a řadí dobře. Pružiny jsou už pravda slabší, ale i tak super výkon …

        0 0
        • Daf  

          Kdyz rozeberes kloub, da se tam pruzinka poposunout o dalsi zarazku a vic to pak napina retez.

          0 0
          • Vilém  

            On ma asi problem s pruzinou starajici se o razeni,ne s pruzinou napinajici retez.Jinak ta retezova jde napnout,tak jak rikas.Radici pruzina sla u starsich typu nastavit excentrem,za ktery je uchycena.

            0 0
          • kubad  

            Jo jo dělal sem to hodně to pomůže.

            0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Jenca  

      tady na tom webu www.audi.cz/…a/pakety_a4/

      se audi prirovnava k XTR

      zajimave :D

      0 0
    • Tomcat  

      XTR je zavodni sada, s dvema sezonami se nepocita. Nehlede kolik za tu sezonu ujedete jaky styl jizdy?

      0 0
      • enrico  

        preto je dobre mat jeden bajk na zavody a jeden na trening, potom to ma sancu prezi aj viac ako dve sezony, ja dufam, ze mi to aspo tri vydrzi(samozrejme ked do toho naratam prostredny prevodnik :)

        0 0
      • petebike  

        mas pravdu, profici nemaj s tim problem dodelat i nekolik sad za sezonu…

        0 0
        • enrico  

          pokial by mi to platil sponzor, tak to nesetrim a oddelam ich zopar za sezonu aj ja, ale kolko tu je takych, co vozia xtr a maju sponzora?? myslim, ze by som ich spocital na prstoch mojich ruk. Ak pocitam za zavody aj nejaky ten light maratonik, tak to tam nesetrim tolko co v beznom provoze, ale urciteto nehodlam oddelat za sezonu, to se proste nedela :-)

          0 0
          • petebike  

            jasne, proto si myslim ze XTr je pro lidi co na to maj a nebo maj sponzory…stejnou funkci ti udela i Alivio a na to zavodeni taky staci,

            za ty roky trosku vim co a jak vydrzi proto kdyz se podivas do profilu tak tam mam kolo ktery mam hodne dlouhou – nektery dily maj i pres 120 tis. km a porad drzej, doma mam nabu ktera mela 110 tis, – pak sem dal novy konusy a jezdi dal…atd. atd.

            0 0
            • enrico  

              ja už som isiel do XTR v podstate len koli vahe a image, chytil som taku strasne blbu a velmi financne narocnu chorobu s menom gramarina

              0 0
              • petebike  

                pamatuji si ze dokonce XT bylo lehci nez XTR :-D ale jasne chapu image je image…

                0 0
                • enrico  

                  moj stary LX prešmyk bol dokonca o gram lahčí než ten nový XTR, ten som menil tiez len koli napisu a ked som potom ten LX odvážil, normálne mi ho prišlo lúto :-)

                  0 0
            • enrico  

              a druha vec, preco volim najvyssiu sadu, ze bajk je moj najmilsi konicek a ked ma nieco bavi a v poslednej dobe zijem pomaly len pre bajk, tak chcem proste len to najlepsie na trhu a prvotriednu kvalitu, aj ked mozno nepatrim k ludom co maju na to prachy, ale stale su tu internet. obchody so super cenami a sem tam ma zasponzoruje aj moja idealní manželka :-)

              0 0
    • petebike  

      Xtr jezdim uz nekolik let, prehazky nikdy nemeli vakl, dualy 1,5 sezony a taky byli v pohode…

      ted mam na kole skoro kompletni XTr – ale mix 04–06 a je fakt ze je velky rozdil v rapidfire XT a XTR (tusim ze tam jsou loziska) jinak naboje XTR – do toho uz bych nikdy nesel :-( neni tam zadna kompatibilita treba s XT (orech) a nahradni dily jsou strasne mastny…

      o XTR kazetach jsem slysel ze za mokra dost strili :-( navic si myslim ze cena neni adekvatni…

      0 0
      • dodydody  

        jj ale jen titan pastorky mez kluzu se tomu myslim rika a titan je na tom hur plati to i pro prevodniky

        0 0
        • ares  

          Netýká se mez kluzu namáhání materiálu na střih?

          0 0
          • dodydody  

            tak to sem to mozna pomotal kazdopadne titan vic strili prave za mokra se na to upozornuje uz si ale nepamatuju kde sem to vycetl : (

            0 0
            • kubad  

              No nevím XTR kazety vozím od roku 2001 a nějak sem to sřílení na horních pastorcích nezaregistroval a to jezdím v kopcích hodně silově s nízkou kadencí.

              0 0
          • Nimrod  

            mez kluzu má každej materiál při pevnostnim namáhání ( vim teda jenom o tahu, ale asi bude i jinde ) a je to hodnota, která když se překročí, tak materiál se začíná trvale deformovat ( snad sem si vzpomněl dobře :-) )

            0 0
            • kesu  

              1.) Mez úměrnosti (U) Závislost mezi napětím a přetvořením je až do meze úměrnosti vyjádřena Hookovým zákonem 2.) Mez pružnosti (E) Do dosažení této meze se ocel ještě chová jako pružný materiál. ε = 0,05% 3.) Mez kluzu (K) Po dosažení meze kluzu se ocel stává plastickou. Deformace se zvětšuje aniž by rostlo napětí. U ocelí s nevýraznou mezí kluzu, bereme napětí, při kterém je hodnota přetvoření 0,2%. 4.) Mez pevnosti (P) Po dosažení meze pevnosti se přetvoření prutu dále zvětšuje, i když napětí v prutu klesá. Přetvoření se zvětšuje až do meze destrukce.

              0 0
        • kesu  

          mez kluzu by mela bejt hranice,kdy prestava bejt deformace umerna sile po primce,tzn kde zacne deformace narustat vyrazne rychleji..nicmene pochybuju za by se rozdil mezi XT a XTR v zivotnosti kazety vyplatil co se tyka ceny a ve vaze je tam malej rozdil..

          0 0
    • kesu  

      mam XTR akorat saltr a to ten starej z roku asi 2001 a nedam na nej dopustit..

      0 0
    • dessloch  

      Predný náboj XTR na centerlock, 2,5ročný, jazdený v kazdom pocasí a rocnom období, ani raz nerozobratý, má chod ako nový, lepsí ako kamosov hugi240.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.