• andre.marek

    Vybírám cyklokrosové kolo na hobby ježdění po cyklostezkách a asfaltu do 30000 a mám dva vážné kandidáty – pro které byste se rozhodli a proč?

    Měřím 202 cm, vážím ±100kg

    Cube jsem našel na některých stránkách jen ve velikosti 62cm a větší prý není, tady je i 64cm, tak nevím. Merida je největší 61cm.

    Chtěl bych na ně také napasovat blatníky tak nevím, na které to půjde…

    http://www.merida-bike.cz/…cross-5–2011

    http://www.cubebikes.cz/…mp-2011.html

    Anketa: Které?

    6x
    43%
    8x
    57%
    0 0
    • andre.marek  

      Nikdo neporadí? Ani depresy?

      0 0
    •  

      Opravdu chceš na hobby ježdění cyklokrosku?

      0 0
    • Biker jak Pes  

      Na cyklokrosové kolo bys měl dát blatníky v pohodě. Největší problém u silničních kol je ten, že není dost místa mezi vydlicí a pláštěm, u cyklokrosových kol toho míst tam je habaděj kvůli bordelu…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • frdrx  

      Dobrá volba, cyklokroska. Nemůžu si svojí vynachválit. Z těch dvou bych bral tu Meridu, protože má Ultegru kontra 105, imho lepší brzdy a v případě nehody snáz a asi levněji seženeš rám od Meridy, pokud nebudeš chtít měnit značku. Ten Cube je ale krásný a možná má lepší kola, ale nekoukal jsem na ně. S blatníky to na obou nebude jednoduché, ale půjde to. Na hobby ježdění jsou levnější modely, které navářky na blatníky a nosiče mají. U těchto kol bude zapotřebí improvizovat s objímkami, což ale není velký problém.

      0 0
      • andre.marek  

        Chtěl jsem levnější model, ale začali na něj dávat diskové brzdy – což ve spojení s mou hmotností nevidím jako ideální kvůli namáhání kol a vidlice, navíc bez disků je tam ta vidlice karbonová. Díval jsem se taky na giant, ale ten není v mé velikosti…

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • frdrx  

          TCX 1 2011 v XL velikosti vážně není? To je zvláštní, když letošní sezóna ještě ani nezačala. Když jsem kupoval TCX 2, tak mi prodejce cpal XL s tím, že L mi bude malé. Samozřejmě neměl pravdu (měřím ca 185). Compact rámy Gianta mají trochu jiné rozměry než klasické silniční rámy, ale podle tabulky velikostí jsi o vlas nad horní hranicí.

          0 0
      • t29  

        dostupnost rámu… heh

        Pokud se pamatuju dobře, tak zdejší uživatel Mixer jako nástupce Favorita na dálkovou turistiku vybral Meridu Cyclocross a když zboural rám, tak mu nový nechtěli prodat, že prý jen celé kolo. Vyřešil to nákupem rámu Duratec.

        0 0
        • frdrx  

          Ten případ znám. Nechtěli mu prodat „levný rám“ k Meridě Cyclo Cross 3. Nabídli mu ale rám Merida Team, za sedm tisíc nebo kolik, který je ale bez navářek a přišel mu drahý, takže ho nechtěl. Rámovka na Gianta ale stojí 17 tisíc a zda se dá koupit rám Cube je velká otázka. Takže tak. Kdyby na Meridu CC3 nezačali dávat kotouče (čímž pádem ji silně zdražili), jezdil bych teď na ní.

          0 0
          • t29  

            Giant 17 tisíc? Pěkné… Duratec inzeruje CX rám Rebel S8 od 15 tisíc… tak jestli by se pro 202 cm dlouhána už nevyplatilo zrovna domluvit individuální geometrii + úchyty na všechno, co si vymyslí…

            0 0
            • andre.marek  

              A ten limit 30 tisíc? Ten bych na tom Duratecu neudržel určitě. Opravdu je to tak maximum, co bych chtěl do kola nyní vrazit.

              Samozřejmě jsem tuto možnost zvažoval a to dokonce hned od začátku, ale právě ta cena mě odradila. Původně byl strop 25, ale tam nebylo nic skladem, nebo se mi to nelíbí…

              0 0
              • Jezevec70  

                Cyklokrosové rámy staví také „Lukas“http://w­ww.lucas-cycles.cz/index­.html Na stránkách se chlubí, že i individuálně na míru. Cena bude určitě nižší než u Duratecu.

                0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • frdrx  

              Ta rámovka stojí stejně co TCX 2, takže se vyplatí koupit celý kolo a rozprodat díly. Rám pak vyjde „lacino.“

              0 0
            • miťo  

              Duratec na takového čahouna v žádném případě ne!!! Mrkni na moje biky, mám Rebela S8. Klika 180mm+velká cyklistická obuv=pata kopající do nesmyslně vypouklé zadní vidle. Pokud je zde finanční limit 30kkč, tak je tento rám i tak mimo(a to ještě nekomentuju „individuální“přís­tup firmy). Zkus se dohodnout s RB či Spyderem o výrobě rámu větší velikosti…

              0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Neunzikger  

      Co „cyklokrosku“ postavit na MTB 26“ rámu – jejich geometrie se od CX tolik neliší a výběr máš větší. Vzhledem k tělesné hmotnosti q+ se mi jeví vhodnější galusky. To abys to – pro prevenci hadího uštknutí – nemusel foukat jak silničku. To, že by to muselo být na kotoučích, nepovažuji za špatné řešení – vzhledem k tomu q+.

      0 0
      • frdrx  

        Výborný nápad. Dvoumetrová obluda si postaví „cyklokrosku“ na XXL MTB rámu a dá si na něj 26“ kola jen protože se někdo chce škodolibě smát fotkám v „Našich bicích.“

        0 0
        • Neunzikger  

          O 26“ kolech jsem nic nepsal, pouze o rámu. Rozlišuj, prosím, dojmy a pojmy.

          Na mysli jsem měl zapletení 28“ ráfků na kotoučový náby např.: Mavic Reflex CD – aby to bylo v galdách.

          0 0
          • frdrx  

            No dejme tomu, že se tam 28 kola vejdou. Proč by to ale s rozpočtem co má dělal? Různých cyklokrosových kol a rámů (které jsou, beze sporu, na cyklokrosové ježdění to nejlepší) není zas tak málo.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
          • miťo  

            Galusky na obyčejné ježdění v žádném případě. To by byl moc drahý provoz. A defekt zmiják mě potkal na cyklokrosu Praze i na galdách. Na tréninky jednoznačně pláště.

            0 0
      • t29  

        CX kola, tzn. 28" ráfky a 35mm pláště s drapákama) se do 26" rámu nevlezou.

        Tady máš 26" Toru, vlevo 28" kola s Conti Contact 32×622 (který ale rozměrově odpovídá spíš silničním 25–28×622) a vpravo klasika Mountain King 26×2,2". Přes ty Mountain Kingy by snad ještě blatník přelezl, ale 28" kola s jakýmkoli jiným než silničním pláštěm to prostě vylučují.

        A navíc, nemyslím si, že by se tu našlo moc zvrhlíků jako já, kteří si poskládají silničku stylem Pejsek a kočička vařili dort ;)

        0 0
    • Lukecz  

      Podíval bych se ještě na wiggle pokud zadáš jako voucher TOUR20, dostaneš 20% slevu díky tomu se dají vyčarovat docela pěkné ceny :)

      0 0
    • andre.marek  

      Tak mám doma Meridu…

      0 0
    • andre.marek  

      Ahoj,

      můžete mi ještě poradit, zda tyhly kliky: http://www.kupkolo.cz/…5mm235.html

      budou kompatibilní s 10 pastorkem od Shimana a zda to zvládnu vyměnit doma sám, bez nějakého speciálního nářadí?

      Popř. zda bude stačit koupit jen převodníky a vyměnit – pokud ano, jaké, aby to bylo kompatibilní???

      0 0
    • Mig_all  

      Nevíte kde se dá koupit tohle:

      0 0
    • Mig_all  

      Najděte deset rozdílů…

      jedno foto z: http://www.merida-bikes.com/cs_cz/

      druhe z: http://www.merida-bike.cz/

      0 0
    • Jezevec70  

      Zkusím se přiživit na tomto vlákně. :-)

      Uvažuji také koupit cyklokrosku, spíš něco levnějšího a zaujalo mě tohle kolo GT: http://www.bezvakolo.cz/…r-type-cx-20#…

      Máte s ním někdo zkušenosti? Uvítám i jakékoliv názory. Díky.

      0 0
      • Domingo  

        Mám CX 1.0, ale zatím ne moc poznatků. Stihnul jsem ho zatím jen dvakrát pořádně zablátit. Ani nemám s čím srovnávat, na Favoritu jsem jezdil oranicí naposledy před dvaceti lety. Takže to, že jsem zatím spokojenej, asi nemá moc vypovídací hodnotu.

        0 0
        • Forester  

          kupoval jsem CX v únoru, viz profil.

          Největší problém je asi vybrat velikost. Málokdo je má na krámě a pokud nemáš s čím porovnat nebo nepatříš mezi místní znalce, který to dokáží už dopředu +/- odhadnout (respekt :-), tak je to trochu loterie.

          A s blatníkama to taky není úplně jednoduchý, jak se tvrdí výše, teda alespoň u mého kola. Místa je tam sice dost, ale ne po celé šíři.

          0 0
          • Jezevec70  

            Velikost zřejmě M-ko. Jezdil jsem roky na silničce, takže bych si to trouvl odhadnout. L-ko mi přijde už moc dlouhé, měřím 177cm.

            Je to na ježdění do práce – 25km a vic denně, nějaké delší výlety – horší asfalt+trocha šotoliny. Na terén mám bajka.

            A nejspíš časem budou i druhá kola se silničními plášti.

            A blatníky určitě budou, aspoň půl roku – od října do března.

            0 0
            • fousac  

              ja kupoval krosku na slepo z ciziny a fakt sem se bal, jestli sem se trefil s velikosti.. ;)

              ale nakonec sedla uplne paradne..

              pro orientaci, mam 184cm a mam velikost L, predstavec 120mm, sedlovka s offsetem (asi 25mm?), geo viz obrazek..

              bylo to chvili behani s metrem kolem silnicky a bika, porovnavani, koumani a dumani, ale nakonec sem to odhad dobre..

              jako pracovni dojizdec, dalkoturisticky vozidlo a silnicka slouzi dobre…

              blatniky sem poridil SKS velo 42 urban, coz se ukazalo jako docela neposedny placacky, ponadz sou dlouhy s jenom jednim uchytem, ale daj se k nim dokoupit jeste origo pridavny vzpery a pak uz je to v pohode..

              0 0
          • Domingo  

            Já to kupoval naslepo, ale velikost mi sedla. Při 175cm mam 54cm rám, což je jinde M-ko.

            Blatníky jsem nasadil tyhle

            Místa je na ně dost, jen jsou dělaný jakoby na silničku, takže na kolo s menším průměrem. Potřebovali vzpěrama trochu roztáhnout.

            0 0
          • Domingo  

            Abych jenom planě nekecal, tak jsem to i vyblesk…

            0 0
            • Mig_all  

              Jak brzdí ty mini-V???

              0 0
              • Domingo  

                Při mejch 70+kg nemusim přehmatávat z horního úchopu, abych rychle zastavil. Canti vyžadujou trochu víc síly. Měnil jsem to hned, protože se mi nechtělo ladit cantilevery. Závody v blátě (ani jinde) nejezdím, takže výhody cantileverů nevyužiju. Možná je to novejma špalkama, ale mam pocit, že se i celkem rychle od bláta čistěj.

                Jen je potřeba počítat s tím, že i když jsou kratší než klasický V-čka, tak chod páky je delší, takže brzda zabírá až blíž u řídítek. Při seřízení na dřívější záběr už by špalky byly moc blízko ráfku.

                0 0
                • Mig_all  

                  To by nemělo být pravě proto, že jsou to mini ne??? Jinak nevidím účel… Klasická véčka se při troše seřízení dají použivat taky a taky zaberou až na konci tahu páky… Jestli je rozdíl takový malý tak asi soudruzi udělali někde chybu?

                  0 0
                  • nooski  

                    Tak pošteluj klasická véčka se silničními pákami a pak se pochlub, jak to funguje soudruhu.

                    0 0
                    • Mig_all  

                      mám a používám, jinak bych to asi neříkal ne? :-O

                      0 0
                      • nooski  

                        Tam musí být úžasného místa mezi ráfkem a špalky. Jak se vyhazují kola a jak máš vyřešené štelování napětí lanka?

                        0 0
                        • Mig_all  

                          Prdlačky musí být, mám ráfky remerx grand rock, véčka shimano alivio, páky shimano sora a vše funguje… Kola se sundavají pochopitelně po uvolnění brzdy… Jasně musí se to poštelovat a provoz není úplný ideál, páka zabírá opravdu až dole, ale u mini-V očekávám stoprocentní funkčnost jako u klasických čelistí, proto byly přece vymyšleny!

                          0 0
                  • Domingo  

                    Mám Tektro RX-6, což není uplně to nejkratší co se dělá. Zase se mi tam vejde blatník. Oproti klasickýmu Véčku je to rameno o necelej cm kratší, takže je to takovej kompromis.

                    0 0
                    • Mig_all  

                      ok, PS: já blatníky řeším home-made fenderama na míru, zadní i přední… Bláto mi nějak extra nevadí..

                      0 0
                      • Domingo  

                        Osobně mi taky vadí víc bláto na přesmykači než na zádech, jenže se na tom snažim jezdit i do práce…

                        0 0
      • miťo  

        Tohle GTčko se mi líbí. Kroska nabízející v základu cyklokrosové převody a ne silniční 50/34. Karbon dural přední vidle, lepší než disková Merida! Jen ta barva bowdenů… A co odejde z Tiagry, to nahradíš třeba 105tkou.

        0 0
      • miťo  

        Tohle GTčko se mi líbí. Kroska nabízející v základu cyklokrosové převody a ne silniční 50/34. Karbon dural přední vidle, lepší než disková Merida! Jen ta barva bowdenů… A co odejde z Tiagry, to nahradíš třeba 105tkou.

        0 0
      • miťo  

        Tohle GTčko se mi líbí. Kroska nabízející v základu cyklokrosové převody a ne silniční 50/34. Karbon dural přední vidle, lepší než disková Merida! Jen ta barva bowdenů… A co odejde z Tiagry, to nahradíš třeba 105tkou.

        0 0
        • miťo  

          A sakra, zbláznil se mi symbian v mobilu, pořád se to tvářilo jako neodeslané :-/

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Jezevec70  

          GT koupeno, najeto zatím asi 300km. A spokojenost.

          Jenom to chce vychytat drobné detaily. Vyměním omotávku, ta originál je strašně hladná a kluzká a možná i převodník, místo 36, pujde 34. Ty kopce jsou najednou nějaký prudký. :-))

          Ještě řeším co pláště.Jsou tam Schwalbe CX comp punkture protektion 35–622. V terénu vcelku dobrý, ale mám pocit, že na silnici moc nejedou. O kolik si polepším, když bych dal Continental CycloCros Race? Nebo nějaký jiný tip?

          0 0
          • Pedro RB  

            Na silnici to líp nepojede (vyšší měké figury) a v terénu ztratíš grip. Prohazuju CX pláště do bláta a čistě silniční hladký (např Conti. GP 4000 dobře jedou, dlouho vydrží a občasnou šotolinku taky přežijou)

            0 0
          • fousac  

            ja vozim conti cyclocross speed (kevlar), ty jsou na vsechny tvrdy povrchy.. na silnici fofr, ale i v terenu se s nima docela da, vzhledem k moznostem cx kola.. ale zase slabsi v blate..

            0 0
            • Jezevec70  

              Taky jsem se na ně díval.

              Jezdím spíš delší vyjížďky, hodně asfalt. Hlavně různé rozbité okresky, polní a lesní asfaltky (proto širší pláště),

              trochu šotoliny a opravdu terénu moc není. Bláto moc nehrozí.

              Ještě mě zaujal Sw. RR 2013, 33–622, prý 321g, ale cena už je dost vysoká.

              0 0
              • fousac  

                ja to jezdim podobne, hodne pres mesto, cyklostezky a pak hlavne delsi turistiku, takze nejaky silnice, tu tam polnacka nebo turisticka znacka..

                takze sem rad, ze sem narazil na ty speedy, podle me idelani guma, co fakt jede a je skoro jedno kudy.. prusvih je takovy to hnedy polni mazlavy blato, ale zase tam lecos zachrani kroska sama o sobe, protoze to je kolo staveny do blata…

                a jak to zacne drncat a poskakovat na kameni, tak stejne krosku nemuzes palit co to da, takze ani nejak extra drsny plaste nepotrebujes..

                jo a ty speedy v kevlaru maj 330g, 180TPI (za 350,– :) a vzorek vyraznejsi nez to vypada na obrazku…

                conti race i rr sou urcite dobry plaste, ale imho uz prave spis do blata a myslim ze na silnici by rychle mizely, hlavne zadni…

                0 0
          • Domingo  

            Zatím to proháním jen v rovinách, ale mám tam převodník 38 zubů a taky už jsem uvažoval o výměně za menší. Příští týden to projedu v kopcích, tak se pak uvidí.

            S pláštěma Ritchey SpeedMax jsem spokojenej i na silnici, každopádně to je skoro stejný jako Schwalbe. Do budoucna uvažuju o Conti Cyclocross Speed na léto. Vypadaj vcelku svižně.

            0 0
    • Jacob1  

      když chci ccrossku na celoroční jezdění hlavně po větším městě ,kde budu často stát na přechodu nebo chodit na nákupy , bude hřích když si tam dám klasické pedály nebo ty platformy ? já jsem na to zvyklej i na tátovo horáku jsem jezdil na malinkejch nášlapech i se sandálama a v pohodě

      jde jen o to jak se na to postaví noha

      0 0
      • makaltom  

        jezdi si jak chceš

        co je špatného na MTB botech? Jezdím s tím taky na nákupy, výstavy, školy (občas vezu na zádech přezuvky) atd …

        0 0
      • Singlespeed  

        Jaký hřích? Snad každý si dá na kolo takové pedály jaké chce, ne?

        0 0
      • Jakobo  

        Jeste muzes uvazovat o naslapech A520, to jsou normal SPD, ale pro silnicni kola, tak maji vetsi plochu dotyku bota pedal. S normalnima botama se na nich da jezdit zas o neco lip, nez s MTB naslapy. Ale pokud budes v drtive vetsine jezdit v civilnich botech, tak kup pedaly Force, vypadaji celkem dobre. Davam je na zimu na kolo na namrzle a zasnezene silnice, jezdim denne do prace.

        0 0
      • Erknold  

        přesně, kup si jaké chceš pedály. Klidně platformy s kolíkama, nebo minimalistické spd. Jen ti budou ničit boty. Force s průmyslama ale udělají tu samou práci a neničí boty. Co je komu do toho. Klidně platformy na karbonovou silničku, když to bude vyhovovat.

        Mě leží spd v regálu už několik let, občas mi někdo říká, že to nechápe, ale mě ani po několika letech nepřirostly k srdci.

        0 0
      • Jacob1  

        díky za názory , já jen že z nášlapu mám strach abych se někde nevymáznul , možná je zkusím na projíždku ale s volnou nohou se zatím cítím líp ..podívám se na vaše typy .

        0 0
        • tromboonen  

          Jeste jsou klasicke klecove pedaly, co maji z jedne strany vestaveny bikovy SPD – ideal na mestske kolo, kde vetsinou jedes v normalnich botech, ale obcas s nim jedes i dal a tam uz si vezmes bikove tretry = sice je pred nacvaknutiom musis otocit do spravne polohy, ale da se..

          Dalsi moznost je mit SPD a dat si tam pokud jedu v norma botech ty adaptery, ale jsou z plastu a kazdodenni zacvakavani a vycvakavani asi dlouho nevydrzi..

          0 0
          • Erknold  

            Asi ty plastové nacvakávátka bych i našel, jestli jsem je nevyhodil. To bylo to nejhorší co jsem měl. Opravdu pokaždé to musíš otočit. Na hlavu. Klidně je hodím do obálky a někomu pošlu, kdo by měl zájem.

            0 0
      • Jacob1  

        díky za odpovědi.. koukám že největší problém je asi s velikostmi rámů , já mám víceméně podobné požadavky jako kolega co založil tohle vlákno

        jen mám 165 cm a 57 kg

        když budu ještě nějaký ten měsíc šetřit rozhodl jsem se pro rozpočet do 40k , tam už bych hledal stavitele nebo si nechal poradit na koupi z obchodu .

        bude tam nějaký velký rozdíl ? 20 – 40 ?

        pro mě byl velký rozdíl , když jsem přesedl z olpran danger

        na mtb kellys v ceně cca 14 k , to pro mě byla raketa :)

        0 0
    • Staifus  

      Ahoj, tak už vím, že moje nové kolo bude cyklokroska (možná již teď na podzim) Jezdim hodně rekreačně a limit jsem si dal na 20 tis.

      Které je dle vás lepší nebo je to + – stejné??

      Giant http://www.cyklonemec.cz/…-2-2013.html

      nebo

      Maxbike http://www.cyklovolrab.eu/…mur-1001395/

      0 0
      • Singlespeed  

        Maxbajka máme doma v trochu lepší výbavě. Na hobby univerzální nezávodní ježdění je strašně krátký, takže se musel dát obří představec, což způsobuje ne úplně ideální pocit při jízdě ze sedla. Bílé sedlo na obrázku je zcela nepoužitelné i pro lidi s plechovou prdelí, stejně jako řídítka nepovedeného tvaru s tak hlubokými oblouky, že na spodek nedosáhne snad ani hadí žena :-). Opěrka brzdového bovdenu pod představcem taky není zrovna šťastné řešení, bovden se tam zalamoval a přední brzda šla velmi ztuha. Brzdy samy o sobě mají velmi malou účinnost, ale to je problém všech CX cantileverových brzd. Přední kolo bylo blbě zapleteno, nechávalo se hned přeplést. Takže abych to shrnul: nový představec, řídítka, nová opěrka bovdenu nikoliv pod představec, ale na přední vidlici, nové sedlo a přepletené přední kolo a pak už se dá v pohodě jezdit.

        Giant je, alespoň podle údajů výrobce, delší, řídítka taky vypadají použitelnější, brzdy jsou stejná katastrofa jako u Maxbajku, tady si nepomůžeš. Další nevýhoda Gianta bude obtížnější montáž blatníků – nevidím tam žádné návarky (u Maxbajka žádný problém).

        0 0
        • Staifus  

          Na blatníky prdim, nikdy jsem je neměl a dávat nechci. Hodnocení Maxbika teda hezký :-) ale díky moc. Zajímalo by mě, jak hodně blbě brzdí, oproti třeba Véčkovým??? Tyhle cyklokrosový kola maj ty brzdy stejný, jako bylo na starých horských než se dávaly Véčka?

          0 0
          • jecnak  

            Ano jsou to stejne brzdy jako na pravekych MTB kolech. Vcka si tam muzes dat taky – tzv mini-Vcka, ktere maji chod uzpusobeny silnicnim brzdovym pakam. Brzdi to pak podstatne lepe.

            0 0
            • tromboonen  

              +1, jestli to mas jako turistickej univerzal, pocitej rovnou s tim, ze tam das mini-V, stoji do 3 stovek tusim.. lip se to steluje, mnohem lip brzdi, jedina nevyhoda je mensi prostupnost pro bordel (nez u cantiku) pokud jezdis v mega bahne typu zavodni trat CX za mokra, coz asi nebudes, plus musi se trochu vic bastlit blatniky aby prosly..

              0 0
              • Staifus  

                Jezdim rekreačně, víkend s dětma tak 15km, jednou za týden až 14 dní si dam možná 30km.Vzal jsem si ale do hlavy, že bych mohl jezdit víc sám.. MTB asi ne, po horách a terénech nejezdim, krosový si řikam neni ani to ani to a spíš mě to tahne k silničce. Určitě bych ale radši jakékoliv jiné brzdy než ty co jsou tam origo. Takze mini Včka

                0 0
                • tromboonen  

                  Tak na tohle jezdeni Ti samozrejme bude v pohode stacit ten levnejsi Giant, to je jasny, ale jestli chces jezdit vic, dal bych osobne tech 8k navic (ten Cube) a budes mit prijemnejsi kolo a do budoucna vse co potrebujes… na takovem CX se da v pohode jezdit i na silnici (se silnicnima plastema), ne zavodit nebo jezdit s chrtama co to hrotej, ale jezdit a trenovat v pohode, jako univerzal/turist kolo urcite vhodne..

                  Samozrejme nez koupis cokoli si over spravnou velikost pro Tebe a dany model/geometrii, viz vlakna v silnicni sekci a bike fit calculator na competitivecy­clist.com, never tabulkam vyrobcu podle vysky..

                  0 0
                  • Pebe  

                    na krosku dám druhý pár s menší kazetou a silničníma pláštěma a hurá na závody, bez problémů

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
      • tromboonen  

        Z tehle dvou urcite Gianta, ale osobne bych prihodil 9 tis na TCX1 http://www.online-kola.cz/…x-1-425.html

        105tka za to podle me stoji… nebo u Cube je to o kousek levnejsi http://www.bikeinvest.cz/…itenred-2015

        Sorry, ze Ti zvedam limit, ale zalezi co planujes do budoucna, ne ze by se nedalo jezdit na Sore-Tiagre co ma ten levnejsi Giant, ale mozna budes pak chtit upgrade.. tohle uz je do budoucna vse co muzes chtit… plus obcas se neco takoveho objevi na cyklobazaru, ted tam tusim byl ten Giant..

        0 0
      • Pebe  

        Mám toho Maxbika, viz profil, kupoval jsem samotný rám.

        O délce rámu asi nemá smysl mluvit, vyberu si přece rám tak dlouhý, aby mi seděl. Silničku jsem měl vel.54, efektivní délku 545mm s představcem 10cm a obyč 25mm offset sedlovkou. Maxbika mám velikost 53, délka je 550mm viz.GEOMETRIE na konci stránky(CX4000).

        Rovnou jsem dal mini-V, brzdí to naprosto super. Jediná vada je absence stavěcího šroubu, takže buď se musí do bovdenu vložit seřizovací článek. Já koupil tohle S blátem zase takový problém není, alespoň já mám brzdy v zákrytu s vidlicemi, takže když by měly vadit blátu brzdy, tak to stejně neprojde vidlicí.

        a ještě jedna věc, dal jsem pryč kladku na přesmykači a vyměnil přesmykač za top pull

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.