• tomekusti

    Zdravím, máte někdo přehled o aktuální nabídce fitness kol? Jedna známá by ráda něco takového pořídila v ceně zhruba 15 až 20 tisíc. Pánský rám není problém, spíš je preferován, možná s trochu větším slopingem, ale není to rozhodující. Je rozhodnutá pro fitness! Berany nechce, crosse taky ne. Já sem zatím jen zběžně koukal a upřímně sem si nevybral. Jistě, je tu možnost stavět, ale třeba má někdo info o zajímavé nabídce. Jedná se o nové kolo, žádný bazar. Požadavkem by bylo logicky co nejlepší vybavení v daném limitu, karbonová vidlice, ideálně V-brzdy a co nejlehčí kola. Zbytek je k diskuzi i když bych raději kolo na silničních komponenetech, než na crossových. Tož zkuste něco poradit. Díky

    0 0
    • scalar  

      Požadavek na V-brzdy směřuje spíš na crossové kolo, fitness kola jsou na silničních rámech, tedy silniční brzdy.

      0 0
      • tomekusti  

        To by možná šlo, ale spíš pánský model. A možná dokonce tu verzi 500. Díky za tip

        0 0
    • Jakobo  

      Bacha na geometrii. Crossove kola maji kratsi a vzprimenejsi geometrii a u techto fitness to byva jeste horsi, protoze vyrobce to sklada na silnicnich ramech, ale s rovnyma rodlama. Treba Trek dela trochu delsi fitness kola, rada FX, mel jsem od nich nizsi model 7.2, ale presto ram v 22.5" byl dost kratky a ani nejvetsi velikost 24" by to nezachranila. Jinak zatim nejlepsi kolo, co jsem kdy mel.

      Byt tebou nechal bych ji postavit kolo na ramu Force, MRX nebo neco a k tomu karbonova vidlice, tyto ramy jsou uz docela dlouhe, jestli jezdi vic, bude ji vyhovovat. Hmotnostne pod 10 kilo a pri tech 20000 Kc to bude minimalne komplet na SLX, o 3 triddy vys nez ten Lapierre na Sore a Promaxu. Brzdy spis normalni Vcka (pokud ne kotouce).

      0 0
      • Jezevec70  

        Taky si myslím, že je to lepší řešení.

        Přední karbonovou vidlici, silniční kompakty, silniční zapletená kola…

        Další výhoda je, že pokud bude potřeba, není problém montáž blatníků, širších plášťů, příp.i nosiče.

        0 0
    • kmarek  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • marco  

      Jezdil jsem na test fest 2013 Kellys Physio 50 docela mě to zaujalo.

      0 0
      • tomekusti  

        jj, taky jsem na to koukal. Jen kdyby měla karbon vidli. Jinak docela solidně osazené až na kliky a neumím odhadnout jaký jsou kola

        0 0
        • marco  

          Samozdřejmě by to bylo lehčí. Jak jsem se na tom projížděl kolem Jedovnice. Průměry na tom dosažené nebyli k zahození. No na něčem takovém jsem jel poprvé tak mi to připadlo vcelku fajn. Ten Lappiere je taky dobrý můj prodejce to vcelku doporučoval i když má v nabídce Ghost, Superior, Pells, GT takže může nabízet i zavedenější modely.

          0 0
    • tomekusti  

      Tak to zkusím kapku posunout hore, jestli třeba ještě někdo něco nepřipíše.

      0 0
      • juice  

        Treba http://www.bikeinvest.cz/…-10/d-78797/ a nemusis nic skladat…

        0 0
        • Jakobo  

          No to je prave to, co jsem psal vys. Podivej se na geometrii kol a zjistis, ze je to tentyz ram, ktery se pouziva silnicky. Ma typickou silnicni geometrii, stejnou vysku jak delku, treba vyska 540, delka 540. To bude hodne vzprimeny posed a pekne na hovno.

          0 0
          • juice  

            Nekdo preferuje vzprimeny posed, nekdo natazeny. Nekdo neda dopustit na naslapy, nekdo na platformy. Nekdo ma rad mekke sedlo, nekdo tvrde. Takze na hovno :-)

            0 0
            • borda  

              Srovnavas jabka s hruskama.

              0 0
              • juice  

                V cem myslis? V prvni vete jsem psal, ze nekomu vyhovuje posed vzprimeny, nekomu natazeny. Je to individualni. Tvrdit tedy, ze vzprimeny posed je na hovno neni tedy spravny.

                Ostatni priklady – sedlo, pedaly..jsem dal jen jako priklady, ktere si kazdy voli dle sebe.

                0 0
                • Jakobo  

                  Nevim, jestli ses opravdu na to kolo dival, nebo tu jen obecne placas. Pokud chces neco srovnavat, prvne se podivej na geometrii toho Focuse Arriba a najdi rozdil proti silnicnimu ramu stejne kategorie. Pak se treba podivej na low cost, ale slusny crossovy ram co uz ma celkem sportovni geometrii, na ktere by se dalo postavit hezke fitnes kolo. Pri te zminene vysce 540 mm dostanes u Focusu delku 540 mm, to je s rovnyma rodlama fakt zalostne malo. U toho Force je delka uz 580 mm, ty 4 cm jsou sakra znat.

                  U toho Focuse proste vyrobce praskl rovne rodla na silnicni ram a ma hned novou kategorii kol. Mne obcas vubec unika smysl techto fitnes kol. Cekal bych rychle kolo se sportovnim posedem pro lidi, kteri nechteli silnicni rodla. Misto toho ale vyrobci nabizeji kola s posedem damske liberty.

                  0 0
                • Jakobo  

                  Nemusis to brat nejak osobne. Tady jde o totalne nedomyslenou kategorii kol, ktera by mohla byt uspesna.

                  A vzprimeny posed paradoxne taky neziskas. Bude se na tom akorat hrbit, protoze rodla jsou relativne nizko a ram je soucasne kratky. To uz radeji tu libertu s riditkama pod bradu.

                  0 0
                  • juice  

                    osobně to neberu, neboj :)

                    jen jsem se snažil reagovat na zakládající příspěvek, kde zadal nějaké požadavky, které by mělo kolo splňovat.

                    divil by jsi se, ale souhlasím s tebou co se týká geometrie, pokud by bylo kolo pro mě. to by muselo delší geometrii, protože z krátkého posedu mě bolí záda. nahánět pak délku představcem 130mm a více, negativním úhlem, fajkou na sedlovce (nebo ohnutou sedlovkou – např. thomson) není to pravé…

                    známý má třeba kolo, kde má 5 cm podložek pod představcem, 70 mm dlouhý představec s úhlem 35 stupňů a zanořenou sedlovku. takový „starostovský“ posed. na tom bych nedojel ani do obchodu, ale jemu to vyhovuje. a o tom jsem psal. o čem si myslím, že je dobré pro mě, nemusí být dobré pro druhé.

                    osobně bych mu doporučil úplně jiné kolo, ale to by nesplnilo zadání (kotoučové brzdy, alfine…) pokud změní ale zadání, klidně ho doporučím.

                    0 0
          • tomekusti  

            Hele asi takhle … Vzpřímenější posed není na závadu (dle žadatelky) a pak lze vyměnit představec, tím to kapku natáhneš. Navíc i na silničce se spousta lidí (včetně mě) drží nahoře za řídítka a nečiní jim to potíže. Takže to jako velký problém nevidím

            0 0
            • tomekusti  

              Jo a taky by na tom ráda rohy. Což je další prodloužení a varianta úchopu

              0 0
      • Jakobo  

        Vic bych uz necekal, vsechno potrebne bylo napsane, nevhodne prispevky jsi zablokoval, tim sis sympatie neziskal, ale to je tvoje rozhodnuti.

        Bazar nechces, celkem chapu a u kola z obchodu pokud nebude extra vyhodny vyprodej nekdy v zime nejake super osazeni necekej. Nezbyva, nez postavit neco sam z vyprodeje na kupkole apod, do 20 t se vlezes do karbonove vidlice a osazeni SLX/Deore (pokud te to bavi jak me), nebo kontaktovat mistni stavare, to uz tu padlo a bylo by to asi nejlepsi reseni. Na jejich cenu se nemas sanci dostat (pr. ja jsem si loni stavel noveho krose, puvodne jsem chtel jen prehodit maly ram, nakonec jsem vymenil i pohon a zapletl lehke kola, cele na XT, X0, carbonove dily, vidlice NRX, zeslabovane draty, vyslo to kolem 28 t. Presto si myslim, ze Scalar by to dokazal lehce nad 20. Ale me to bavi a o penize mi neslo).

        Jeste detail, bacha na odlisnou roztec zadni stavby crossovych ramu a silnicnich kol, muzes mit silnicni rafky, ale MTB nabu.

        0 0
        • alinceb  

          Asi tak. Marek mu tu nabídl vymazlenou superlehkou fitness raketu za dobrou cenu – zablokováno. Tím zablokoval i mě s příspěvkem o lehkém crossu – stavbě za cca. 20k. Pak člověk nemá moc chuť cokoliv dalšího psát…

          0 0
          • tomekusti  

            Když hoši vy jste strašně agilní a málo čtete. Nabízet mi bazar, když píšu že nechci? Tak sem to bloknul, ať kolem toho nejsou zbytečný diskuze. A stavba crossu když chci fitnes? OK, to už tak od věci není, ale furt je to předčasný. Takže asi tak.

            0 0
            • alinceb  

              Chápu, že nechceš bazar. Ale zkus si uvědomit, jak asi pojede 7,5 kilová fitnesska oproti 10,5–11 kilové sériovce…

              0 0
              • tomekusti  

                To je mi jasný. Ale zkus mi do dvacky postavit 7,5 kilový kolo. Zadání zní jasně. Není to pro mě a ani to není na nějaký závodění. Prostě jen svižnější vyjížďky po asfaltu.

                0 0
                • alinceb  

                  Však píšu o tom kole, co nabízel Marek…

                  Do dvacky imho nebude problém postavit fitnessku na crossovém rámu s pevnou vidlí a véčkama a váhou mezi 10 a 10,5kg…

                  0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • drhor  

      Dobrý den, prosím o radu ohledně fitness kola, které plánuji na příští rok . Jízda jenom po silnici, denně 50 – 100 km, sezonně cca 5.000 km . Mám zatím 2 favority :

      http://www.bike-discount.de/…ill-7–0.html?…

      http://pcshop.pells.cz/…_d30700.html

      Ten Pells by se dal vyzkoušet v Brně, Radon nevyzkouším, ale kloním se k Radonu, výbava alespon Tiagra.

      Prosím o radu hlavně silničáře, zatím jsem jezdil jenom cross, ten má sedlovku 500 mm a horní trubku 560 mm, jen pro orientaci . Další varianta je neco postavit, do 20.000 Kč, nevím, zda bych se vešel.

      Berany ze zdravotních duvodů mít nemůžu, takže neradte, prosím, silničku, vím, že by byla asi lepší.

      Tady je tělesné měření, nevím jakou velikost kola, hlavně toho Radonu .

      Seat Tube Range c–c:

      Seat Tube Range c–t:

      Top Tube Length:

      Stem Length:

      BB–Saddle Position:

      Saddle Handlebar:

      Saddle Setback:

      50.5 – 51 cm

      52.1 – 52.6 cm

      52.9 – 53.3 cm

      10.2 – 10.8 cm

      74.8 – 76.8 cm

      48.6 – 49.2 cm

      1.7 – 2.1 cm

      Moc děkuji za rady .

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce