• Karbec

    Zdravím, chtěl bych si pořídít nové pláště a přemyšlím jaké zvolit. Chtěl bych něco lehčího než mám těd a s lepším odvalováním, ale zas aby to dobře drželo. A hlavně odolné proti p

    defektům. V šířce okolo 2,3. Jezdím halvně terén ale občas malé přejezdy po asfaltu. Jaké zvolit, nejlepé v kevlaru cena tak okolo 600kč/ks?

    Uvažoval jsem o těchto:

    Schwalbe NN 2,25 – ale nejsou moc odolné na defekty

    Nějaký Maxxis, Ardent, Ignitor nebo nějaký jiný.

    Nyní vozím Kendy Nevegal 2,35 a 2,1 v kevlaru 120TPI. Jsou vynikajíci ale dost těžké a pomalejší.

    Co by jste doporučily?

    Díky

    0 0
    • marapara  

      Co třeba nové Contíky X-Kingy 2.4" Race Sport? Guma drží výborně a jede taky perfektně.

      0 0
        Výběr z produktů
        Bosch senzor rychlosti Skladem 1 kus

        savings Bosch senzor rychlosti

        689 Kč savings MOC 1 119 Kč

        SRAM PG-730 kazeta, 7-kolo, 12-32T Skladem > 2 ks

        Akce -10% SRAM PG-730 kazeta, 7-kolo, 12-32T

        349 Kč -10% MOC 559 Kč

        Přejít do shopu (Komponenty)
      • Karbec  

        jj, na ty jsem se už taky díval,ale spíš na mouting king 2,4 přední a 2,2 zadní.

        0 0
        • marapara  

          MK 2.4" má tenší a vyšší výstupky a bohužel se dost žvýká. Předpokládám, že tímto X-King trpět nebude. Navíc XK je rychlejší.

          0 0
          • mr.antik  

            řek bych že má výstupky akorát, to žvejkání muselo být způsobený úzkým ráfkem.

            0 0
            • kubad  

              ee mám stejný názor jak marapara, pokud je sucho žvýká se

              měl sem ho na 28mm ráfku

              v měkčím podkladu super

              0 0
      • marapara  

        Bohužel cena u těchto X-Kingů je vyšší. Ale plášť je to výborný. Drží skvěle, jede možná ještě lépe. Mám ho ve verzi 2.2" racesport a super guma. Ale 2.2" není takový balon.

        0 0
        • Karbec  

          A mohl bys mě tu 2,2 změřit, kolik ná šířku?

          díky

          0 0
          • marapara  

            Tady je kolik mají: http://www.ivelo.cz/…king-v-akci/

            Večer to ale můžu přeměřit. ASi bude rozdíl, podle šířky ráfku. Já mám třeba ráfek široký 19 mm, tak uvidíme.

            Jinak tady je poměrně dlouhé vlákno o XK:

            http://www.bike-forum.cz/…senosti.html#…

            0 0
          • marapara  

            Na 19 mm ráfku má šířku 52 mm a výšku 53 mm

            0 0
            • Treeper  

              pozoruješ nějaký rozdil oproti RK?? a jak je na tom velikostně s porovnánim s tim XK DIK

              0 0
              • marapara  

                Předtím jsem vozil chvíli na fullu RK 2.2" v obyč. kevlaru a balon je to poznání větší. Ten měl rozměr 54 cm šířku a 55 mm výšku. RK byl o něco pohodlnější, ale XK má lepší grip, lépe drží na vlhčím podkladu a pocitově mi přijde, že i líp jede. To bude asi tím, že má XK Race Sport směs black chilli.

                0 0
                • Treeper  

                  právě jsem koukal že máš na SJ ty RK, já právě pořídíl na zadek MK v 2.4, jenže při mých 50km přejezdech do beskyd to zrovna dvakrat nejede, tak zvažuju hodit MK dopředu a dozadu něco užšího

                  0 0
                  • marapara  

                    jj, měl jsem ho tam asi měsíc, ale už ho nemám. Raděj bych dal XKinga, než RK. S XK se nemusíš bát, že to nepojede :).

                    0 0
                    • Treeper  

                      když už se bavíme o těch XK nejsou tyhle nějak podezřele levné?? http://www.bikesport.cz/…d.-2011_2910

                      0 0
                      • jIrI___  

                        Nejsou Black Chilli, cena odpovídající konkurenci (třeba Schwalbe Performance).

                        0 0
                      • marapara  

                        Ty raději neber. Je to těžký plášť, někdo navážil přes 600 gr. a hlavně nemají black chilli. Horší grip, zřejmě i hůř pojedou a menší výdrž.

                        U XK 2.2" RaceSport mě překvapilo, že nemají nijak papírové boky, ale o poznání silnejší, než třeba Schwalbe NN, RK nebo RoR. U XK 2.2" RS jsem navážil 495 gr.

                        0 0
                • MlokCZ  

                  XK je na tom rychlostně parádně. Vyšel v testu dokonce téměř srovnatelně s RK (s black chilli).

                  RK s horší směsí bude pomalejší o hodně.

                  0 0
    • PatrikL  

      čo tak nahodiť ten nobby nic bez duše? :) Osobne ho už mám pár stoviek kilometrov na zadnom, hmotnosť plášťa je 570–575g a cena bez pošty nejakých 490kč…

      0 0
    • Vegan  

      Maxxis Minion 2.35 ( realne 2.1) v EXO provedeni

      Nebudou lehke ani levne… odvalovat se boud +/- stejne, ale proti defektum se podle recenzi zdaji byt dobre a dobre se predelavaji na bezduse …

      0 0
      • Stingray  

        nebo ten Ardent, mám 2,4 vepředu a je to držák a na asfaltu kupodivu jede velmi dobře. Pocitově líp než starej MK. Jediná nevýhoda je váha, možná vzít ten užší. Až sjedu Ardenta tak jdu do novýho MKčka a xk dozadu

        0 0
    • Oakey  

      Právě vozim kombinaci Ardent/Advantage P/Z obojí 2.25 a nemůžu si stěžovat – Ardent vepředu krásně vodí a podrží v náklonu, Advantage zase slušně odvaluje a má hodně dobrou trakci…

      0 0
      • tonik666  

        Vozím Adrent vzadu, 2,25 s EXO protection (zesílená stěna), jede docela obstojne a v terénu dobře drží (třeba teď mokré sjezdy na TransBrdech).

        Hmotnost je 700g, na druhou stranu nemám problém s defekty jako jsem měl s Racing Ralphama.

        Vpředu mám Panaracer Fire XC pro (620g) a také se nemohu stěžovat.

        0 0
    • Horatio  

      Já bych doporučil Geax Barro Mountain : http://www.geax.com/en/products/…

      Minulý rok jsem ho vozil na předním kole a byl jsem naprosto spokojenej. Odvaluje se velmi pěkně a v terénu fakt podrží. Mám ho teda v šíři 2,1, verze 2,3 (váha 620g) má ovšem měkčí směs, takže bude lépe držet na mokru… takže můžu jenom doporučt. Jinak mám na něm cca 4000km bez defektu, a vzorek je stale celkem dobrý, na zadnim kole to bude ale ubývat výrazně rychleji.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.