Zdravím máte někdo zkušenosti s terénem na Lago di Garda.potřebuju poradit s plášti,tak aby byli co nejspolehlivější?Bylo by to na HT..co třeba RK 2,2 UST?
Zdravím máte někdo zkušenosti s terénem na Lago di Garda.potřebuju poradit s plášti,tak aby byli co nejspolehlivější?Bylo by to na HT..co třeba RK 2,2 UST?
na tech- ale supersonic- sem to tam letos obejzdil ja v pohode- vsechno ale vesmes sotolinka, sem tam vetsi kameny, obcas skalka, ale nic extra narocnyho
takže v pohodě, jenom abych se tam ňák nezrakvil..:)
Tak ono dost záleží, kudy jezdíš …
/foto ze 454 Nino Pernici – Malga Saval – Pieve/
Jinak tehdy používaná kombinace NN 2,1 + SS 2,1 (provedení SnakeSkin). NN v pohodě, SS už méně. Prostě nemám rád tenhle plášť.
to se dalo i na starým dezénu ralfů :-)
pokud se omezis na aslaft a utazenou sotolinu tak je to jedno. pokud chces dat neco peprnejsiho (a kvuli tomu na Gardu jezdim), tak za sebe doporucuju Michelin XCR AT, pripadne Continental Vertical.. Oboji sem jezdil na HT a hlavne prvni jmenovanej u me zatim vitezi na plny care.
vertical…je moc širokej…a přemýšlel jsem že bych tam dal legendární Z-MAX WCS 2,1 a nechal bych to je i docela za dobrou cenu..
vertikal je širokej (špunty) a přitom málo macatej. Ten RK bude lepší, Moutainking 2.2 by taky nemusel být zlej. Na vápenci snad drží všecko a ve volným kamení tě vzorek taky nezachrání, tama je to jen o průměru.
Schwalbe Nobby Nick 2.25 tubeless
double defence nebo anebo snake skin
na šotolinový singlíky je potřeba něco s čím se dá počítat :)
Ta UST verze je taky hodně odolná.
Minulej tejden jsem tam byl na Racing Ralphech. Bez problému i v těžším terénu. Suchej vápenec neklouže a na šoteru to je celkem jedno co jedeš.
2.35 miniony na 1.6atm podrzi i na mokrym vapencu ;-)
Máš pak svaly jak arnold, když to táhneš 2hodiny v teplejch
tak nahoru je treba s rozumem, aby jeste bylo za co jet dolu, ze ;-).
takže autem
to by byla ostuda :-))
Loni jsem měl v Alpách obyč dušový Schwalbe RR 2,25 a za tejden jsem na zadním 3× říznul bok. Tlaky jsem jezdil normální, kolem 30–35psi. Ty papírový boky si se šutrama moc nerozumněly. Raceking Supersonic na tom podle mě nebudou o moc lépe.
Letos Fat Albert 2,35 vzadu, conti diesel 2,5 vpředu. Na cestu nahoru nafouknu, dolů uberu. Pokud si chci užít technický pasáže potřebuju vzorek. Stačí vidět jak o hodně hůř brzdí sjetý plášť ale jak už je výš psáno záleží co chcete jezdit. Takový výjezd na Altissimo bych asi bez drapáku a fulla nedal.(od chaty jsem ho taky kus nedal, hrozně se to sypalo).