• michalscupak

    Zdravím všechny měl bych dotaz, které z těchto plášťů.

    Chci takový kompromis mezi vším, dobrou rychlost pláště, taky dobrý záběr a životnost … piště co by jste vzali vy. Do teď jezdím Rocket Rony.

    1. http://www.kupkolo.cz/…11_1787.html
    2. http://www.kupkolo.cz/…ar_5207.html
    3. nebo zůstat u rocket ronů (přišlo mi že se rychle sjely)
    0 0
    • michalscupak  

      Dodávám… jsou to pláště na fulla …

      0 0
    • Kamikaze 591  

      RaR bych dal dozadu a dopředu NN. Asi nej kombinace na fulla, ale docela dražší…

      0 0
      • Lister  

        Dražší? Vzhledem k tomu jak jdou nadračku, tak jsou teď skoro zadarmo. Není to tak dávno, co jsem je kupoval vždy po tisícovce.

        0 0
    • Lister  

      Kup si jednoho Nobbyho 2,25 dopředu a dva Rocket Rony 2,25 dozadu.

      Rychle se sjedou, to je daň za měkkou a přilnavou směs.

      0 0
    • Arni  

      Doporučil bych Ti Schwalbe Nobby Nic EVO – mám je na 2 kolech a zatím naprostá spokojenost. A pokud jezdíš v horším terénu, což by s fullem odpovídalo, tak tyhle budou ideální.

      (I na silnici se s nima dá přežít, pokud Ti celkem slušný hučení nebude vadit… :) )

      0 0
      • michalscupak  

        ok jinak ty smart samy .. mate nekdo zkusenost ?

        0 0
        • nox159  

          Smart sam nebrat…! ;-)

          0 0
          • michalscupak  

            ok takže rocket ron a racing ralph … který z nich vydrží déle ?

            0 0
          • Zlatka  

            SS dobrý dozadu a i vpředu se dá, pokud není bláto. Je to ten nejneuniverzálnější plášť který znám..

            0 0
            • nox159  

              kec!!

              je to mrcha ktera nedrzi ani nejede :)

              0 0
              • Zlatka  

                Nn mně zase nejede RoR. :)

                0 0
                • JakeF  

                  To máš asi ukrutnou sílu, že se ti žvejkaj figury při záběru :).

                  0 0
              • Sobi  

                Hmm tak to je pěkná blbost! SS je právě rychlej plášť… si to s něčím pleteš ne!? Sice na mokru na kamenech celkem dost střílí, ale v rychlosti je dobrý!

                0 0
                • nox159  

                  Ralf je rychlejsi nez Sam a pritom Ralf jeste lip drzi ;-)

                  0 0
                  • Sobi  

                    No to je možný, ale tvrdit že SS je pomalej plášť, to je trochu ujetý ne!? ;-)

                    0 0
                    • nox159  

                      neni pokud se da sehnat za podobne penize plast co lip drzi a pritom i lip jede tak takovy plast nema cenu vubec řešit a uvazovat o nem… :)

                      0 0
        • shark.jd  

          Smart Samy jezdím v drátový verzi. Mám na nich najeto asi 3000 km a pořád jsou docela vpohodě. Jednou jsem přehodil zadek za předek, aby se sjíždělý trošku rovnoměrně. Měl jsem zezačátku problém s defektama a vyřešil jsem to tím, že je foukám okolo 3 atm. a už víc jak 500 km ani jeden defekt. Řekl bych, že ta kevlarová verze by mohla být ještě o něco lepší. Druhé zmíněné jsem nejel, takže porovnávat nemůžu.

          0 0
          • nox159  

            Jednou jsem přehodil zadek za předek, aby se sjíždělý trošku rovnoměrně – ale v terenu asi nejezdis ze? :)

            hodit na predni kolo sjety plast je magořina pokud to nemas na cyklostezku ;-)

            0 0
            • michalscupak  

              :)

              0 0
            • shark.jd  

              Jo, to máš pravdu. Já je nepřehodil po těch 3k, ale někde v půlce, kdy byl jen od oka víc sjetej, ale jinak pořád na jízdu vpohodě. ;) A máš pravdu, že zatím úplně hardcore terén nejezdím.

              0 0
          • Lister  

            foukám okolo 3 atm.

            Takový tlak se nedovedu představit ani na fullu natož na HT.

            0 0
            • nox159  

              tak treba vazi 120kg ;-)

              0 0
              • michalscupak  

                to by odpovidalo :)

                0 0
              • Zlatka  

                Jj od 90kg při duších se tak fouká no.., já také jezdím vyšší tlaky na duších proti uštknutí.

                0 0
                • Lister  

                  Nesváděj na váhu defekty v technice.

                  0 0
                  • Zlatka  

                    Technika, pravda.. Já tak těžká ale nejsem, donedávna jsem ale takto foukala no, vím, že to není ideální, nyní přecházím na UST.

                    0 0
              • Lister  

                I při 100kg v plné polní jsem jezdil kolem 30psíků (tedy něco kolem 2 atmosfér)

                0 0
                • michalscupak  

                  taky jezdím 2–2.1barů (atm.)

                  0 0
                  • Lister  

                    Aspoň někdo rozumný. Při šířce 2,1 to bude asi nutnost.

                    Včera jsem foukal na 25/30. V neděli jsem jen 10km náročný technický sjezd na morku a před ním jsem si ufoukl dle pocitu, doma jsem pak zjistil, že tam bylo 20psíků – ale drželo to fakt krásně (šíře 2,25).

                    0 0
                    • v POHODÌ klokan  

                      V bahně to drží sice krásně, ale s 20 psama bys na normální vyjížďce cvaknul tak 10×. Buď jezdíš jen po silnici/makadamu nebo máš špatný manometr :) Já s 2,1–2,25" pláštěma nejdu pod takových 33 psů (61kg).

                      0 0
                      • nox159  

                        ja na 75kg a 2,0–2,25" plaste davam pod 2 atm vetsinou 1,7 vepredu 1,9 vzadu – jizda v beskydech volne šustry :)

                        0 0
                        • Jery01  

                          Taky tak, i když mám o pár kg míň… Ale nedavno jsem jen tak projížděl okolí jak to tam vypadá, protože jsem tam chtěl druhej den pěšky a objel jsem to na jednom baru vepředu i vzadu. Ale to už se opravdu nedalo :o)

                          0 0
                      • Lister  

                        Když píšu technický sjezd, tak tím rozhodně nemyslím žádnou silnici. Pravda, nejel jsme tak rychle jako chlapci, ale taky jsem se neflákal. Manometr funguje správně, protože pláště vozím fakt dost měkké a mám to změřené i jinou pumpou. Cvakání snad do měsíce nebudu řešit vůbec – konečně by měly být bezduše.

                        0 0
            • Sobi  

              SS vzadu foukám 2,2 až 2,5max při 2,25palcích v kevlaru ( snakeskin ) a to podle toho kde se pohybuji :-)

              Ono celkově u Schwalbe nemá cenu foukat nad 2,5 atm… pak už to nemá vliv na valivý odpor ale pouze na komfort…

              0 0
        • johnyrek  

          Mam smart sama a jsem naprosto spokojený. Od jara jedno píchnutí,ale doteď nejde znát,že by měl za sebou 1400km,jako nový. Doporučuju.

          0 0
          • pepek  

            1400km,jako nový to bude i nějaký CST za dvě stovky. Když už tedy ostatní vlastnosti nehodnotíš.

            0 0
        • d69  

          SS mám řadu let a celkem OK.

          0 0
    • couffy  

      Jezdím vpředu i vzadu NN,po 2000km je zadní na výměnu,přední má tak ještě 80procent,tak půjdu do varianty NN dopředu a RaR dozadu.Uvidíme.

      0 0
    • Jenda  

      kup si kendu Karmu – rychlej plast, celkem lehkej, vydrzi, pokud nejsi uplne levej tak v terenu drzi v pohode a stoji pulku toho co vetsina schwalbe. Ja uz teda se schwalbe skoncil.

      0 0
      • v POHODÌ klokan  

        Je to pravda, na cestovním kole mám taky už dlouho Karmy a vyhovujou mi. Na hravýho fulla by to asi nebylo, ale jako univerzál bych je určitě doporučil. A za 3 stovky…

        0 0
      • marapara  

        Na chrtího fulla budiž, ale na Trail nebo AM stroj se zdvihy 120–140 vepředu i vzadu bych Karmu 2.0 nedával. Možná 2.2, ale spíš bych bral něco co víc drží. Sám jezdím na fulli 140/140 RoR 2.25" vepředu a X-King 2.2" RS vzadu. Celkem rozumná kombinace, kompromis váhy, rychlosti a dobrého gripu. Lidově řečeno, slušně jede, dobře drží krom mazlavého bláta a i celkem vydrží. Na této kombinaci mám najeto přes 2500 km a v pohodě.

        0 0
        • nox159  

          na takoveho fula (140/140) uz bych videl neco ve stylu NN 2,25 – NN 2,4 :)

          0 0
          • marapara  

            Příští rok půjde dopředu asi kombinace X-King RS 2.4" a 2.2" dozadu. Ale i tato kombinace je v pohodě :). Zatím jsem neměl ani defekt.

            NN jsem jezdil 2.25" EVO na předchozím fullu a celkem mě zklamal. Na vlhčím povrchu v pohodě, ale jak bylo sucho a zem tvrdá, tak se žvýkaly boční figury a málem jsem se kvůli tomu párkrát vymázl. Prostě přední kolo plavalo jak pichlé. Trochu jsem měl strach, že to bude dělat i RoR 2.25", ale není to tak markantní, jako u NN. RoR je v tomto celkem v pohodě.

            0 0
          • Jenda  

            na takovej Purgatory 2.2 dopredu pripadne 2.4ve verzi control :-) nebo jeste Eskar 2.3. Na endura dava spesl dopredu Clutch ale to uz mi prijde dost tezitko.

            0 0
    • umimjennatrikolce  

      chci se zeptat NN je Schwalbe Nobby Nic ?

      a RR je Schwalbe Racing Ralph EVO ??

      0 0
    • umimjennatrikolce  

      na novém kole budu mít Schwalbe Nobby Nic EVO na obouch kolech.

      Má smysl koupit Schwalbe Racing Ralph EVO – PaceStar 2011 a používat je na zadek?

      Nobby Nic použiju 2× na předek a Racing Ralph Evo pouziju 2× na zadek? Nebo to nemám komplikovat?

      0 0
      • Heartwork  

        Asi taky podle toho co budeš jezdit – mám Nobby Nic 2.25 na předku a Racing Ralph 2.25 na zadku (full) a jeví se mi to jako vhodná kombinace.

        0 0
        • umimjennatrikolce  

          nejde mi o rychlost spíš o výdrž, bude tedy RR odolnější než

          0 0
        • umimjennatrikolce  

          nejde mi o rychlost spíš o výdrž, bude tedy RR odolnější než NN?

          0 0
          • marapara  

            To nejspíš nebude.

            0 0
          • Heartwork  

            S odolností na tom budou asi podobně, pomůžeš si max. s verzí double defense.

            Nemám double defense a nevím kam bych to zaťukal – za rok ani průraz ani defekt, že bych to v terénu extra šetřil si nemyslím.

            0 0
      • buba CZ  

        NN dej dopředu kvůli držení stopy v terénu a na zadek RR kvůli rychlosti.Stačí ti jeden NN na dva RR.

        0 0
    • pajda  

      Zdarec, využil bych tohoto vlákna, protože už jezdím na pláštích Schwalbe tak 3 roky – na fullu 100/100 napřed NN/NN, pak NN/RR a teď RR/RR, vždycky všechno 2,25. Na silnici teď ty RR celkem rychlé, i v terénu mi to stačí, ale nedávno jsem jel asi den po dešti Javorníky a myslel jsem, že se tam někde zabiju, stačil jenom trochu šikmý šutr nebo vlhný kořen a střelba jak sviňa – přední i zadní kolo, to přední teda fakt hrůza. Tak nakonec jsem to jaksi projel, ale říkám si do příště, neměli byste nějaký tip na pláště co dobře drží ve vlhku a taky slušně jedou po silnici? Má smysl třeba zkoušet ty RoRo? Taky už si moc nepamatuju jak držely za mokra NN, ale moc se mi na ně už vracet nechce..pro mě zbytečně velký drapák. A co třeba Mountain Kingy od Continentalu? Dí­ky..

      0 0
      • marapara  

        RoR mám vepředu 2.25" EVO. Drží slušně, jede taky slušně. Přirovnal bych ho k X-Kingu 2.2" RaceSport s Black Chilli. Velmi dobrý grip a nízký valivý odpor.

        0 0
        • marapara  

          Ještě bych dodal, že jsem teď jezdil spíš za mokra na dovolené tuhle kombinaci a slušně držela i na mokrých šutrech. Samozřejmě, když najedeš na mokrý kámen nebo kořen z boku, tak žádné držící pláště moc nefungují :)

          0 0
          • pajda  

            jj, to je jasné :-) Jinak díky za tip, já jsem vždycky slyšel od Continentalu jenom o MK nebo RK, tady ten X-King ale vypadá dost dobře.. A ještě prosímtě, jak je na tom s výdrží, třeba o tom RoR se tady vždycky píše, že mizí před očima a navíc není problém ho pichnout nebo prorazit, tak jestli bys to mohl porovnat s tím X-Kingem..

            0 0
            • Pa.T2  

              Předtím než jsem přezul na X-Kinga 2.2", tak jsem vozil Ror/RaR 2.25". Výdrž příšerná – Ralph na zadku po 1.000km dost jetej, snad ani ty 2.000 by nevydržel. RoR na předku v pohodě, opotřebení minimální. Bohužel jsem RaR řízl, tak jsem oba vyměnil za X-Kinga 2.2". Jsou tižší, zdá se mi že i komfortnější, ohledně rychlosti si netroufám říct, asi stejně. Na zadku bude mít X-King určitě větší výdrž než Rar nebo RoR, to už vidím, nebo spíš nevidím moc znatelnej úbytek vzorku po asi 800km. Zdá se mi, že Schwalbe byly jistější na takovým povrchu, kterej tě občas překvapí – např. štěrk v zatáčce, dlažba porostlá trávou… RaR ale taky dost plaval, chce to vyzkoušet no:)

              0 0
              • KarY.1  

                Ja jsem na tom podobne, v bahne vzadu RR moc nejede, podkluzuje, proste nic moc, ( je to taky plast na suchy povrch,sotolinu atd) .Potreboval jsem neco s lepsim zaberem a dopredu a rozhodoval jsem se mezi Schwalbe NN a Continental X-king 2.2. Nakonec zvitezil X-king,co jsem procetl je to dobry plast na mokro,dobre drzi stopu a je o asi 200 kc levnejsi nez NN.Urcite ho dam i dozadu ptz po dnesnim zavodu jsem mohl skoncit na lepsim miste a to diky plastim.

                0 0
            • marapara  

              Mám na něm cca 2500 km vzadu a vzorek ještě je. Může být pryč tak čtvrtina-třetina vzorku. Předpokládám, že nebude problém tak 1500–2000 km na něm ještě dát. Sice na mazlavém blátě už moc nedrží, ale jinak je v pohodě.

              Je to měkčí směs, dobře drží i na vlhčím podkladu, má dobrý grip, je hodně tichý. Jediné mínus je, že už jsem urval nebo skoro urval asi 2 špunty, moc ho nešetřím, teď o dovči dostal celkem zabrat i na kamenitém povrchu. Nějaké řízance se také objevily, ale nejsou skrz. Na příští sezonu ho koupím znova. Až na tohle si takto nějak představuju dobrý a částečně univerzální plášť. Koupím 2.4" a 2.2" RS.

              0 0
      • Luma  

        Co jsem jezdil pláště tak na mokrých kamenech a kořenech byl nejlepší MK 2,2 supersonic,RoR od Schwalbe taky není špatný,ale spíše bych bral asi ten Continentál.

        0 0
        • Luma  

          Myslím že nebude špatný MK2 2,2 ale pouze s Black Chilli,ještě jsem je nezkoušel ale brzo se chystám :-)

          0 0
      • mandel  

        Mk jsem jezdil poměrně dlouho a držely i za mokra docela dobře, oproti jiným jsou lepší hlavně v bahně, ale na zadku se rychlejc sjížděj, takže do zadu bych volil spíš Xk. Teď jezdim RoR a taky spokojenost, ale je to dost měkká směs, takže sice drží, ale rychle se sjíždí a jeden už je skoro prořízlej. Takže na mokrý šutry a kořeny je to ± stejný, ale v bahně vede Mk.

        0 0
    • johnyrek  

      Jsem opačného názoru. Celodenní výlet na horách a naprostá spokojenost. Drží dobře.

      0 0
    • hctr  

      Ja uz schwalbe nechci:D ikdyz je mam ted na kole chci se jich co nejrychleji zbavit, za me teda continental :d

      0 0
    • Ozzous  

      Jo vy myslíte žvalbe? Rocket Ron Evo 2,1 vzadu byl po čtyřech dnech na Gardě na vyhození… na kolo mi už nepůjdou…

      0 0
      • Ozzous  

        …beru zpět, Racing Ralph… pletou se mi neustále…

        0 0
        • JakeF  

          Sakra, občas bych měl aktualizovat okno, než něco napíšu :D.

          0 0
      • JakeF  

        Rocket Ron je taky závodní XC plášť určenej především na trávu a písek. Na předku jde použít jako hodně slušnej univerzál. Když se Schwalbe plášťě používaj k čemu jsou určený, tak jsou špičkový.

        0 0
      • nox159  

        co si s nima provadel?

        0 0
      • Kubiczech  

        Příště tam vem Racekinga a napiš něco podobného. (:

        0 0
        • JakeF  

          Myslím, že kdyby je vzal, tak napíše ne podobnýho, ale úplně to samý :D.

          0 0
      • jonti  

        Stejna zkusenost s RaR v Dolomitech, po 5 dnech na 70% sjete.

        Tady mi ale vydrzi i 2000km, proste nejsou urcene k agresivni jizde po ostrych kamenech, ale do lesa, na hlinu a asfalt.

        0 0
    • gogin  

      Zdarec, trochu ozivim vlakno…

      Koupil sem novyho fulla s plasti Fat Albert/NN oboje 2,4…ten albert mi moc nesedi…kdyz to rozjedu je to jak tank a jede si to po svym,(jezdim teren ale obcas i s chrtama po asfaltu) premyslim ze bych dal toho NN dopredu a dozadu koupil NN 2,25 snakeskin…jez­di to tak nekdo??nebo nejakej jinej nazor?diky

      0 0
    • nobody  

      nevíte, kde teď mají skladem NN 2,25 snake skin?

      0 0
      • HonzaC  

        tady se to tváří skladem klik

        0 0
        • nobody  

          no u něj je ikona s neznámou dostupností :(

          0 0
          • mrozu  

            To tě asi mají v koloshopu na blacklistu, na mém počítači ho vidím taky skladem :D

            0 0
          • HonzaC  

            podle mě ten trojúhelník značí slevovou akci, nahoře při výběru výrobce a řazení mám zaškrtnuté pouze skladem…ale kdo ví

            0 0
    • mr.antik  

      Prosím o rychlou radu – jaký pláště (nebo kombinace) od Schwalbe by byly dobrá, funkčně podobná náhrada za Continental RaceKing vzadu a X King RS dopředu, oboje 2,25.

      TLR a radši Snakekin.

      Ty Continentaly jsou hrozný papír a tmel spolehlivě nefunguje. Nevím jestli se nějak zlepšili v kvalitě, ale ty Handmade in Germany verze už jsou dost drahý.

      0 0
      • Azmir  

        Dopředu Rocket Ron popřípadě NN a dozadu Racing Ralph, nic moc jiného asi u schwalbe nevymyslíš. A taky nepočítej s tím, že to bude menší papír.

        0 0
      • Hnoj  

        RS jsou k ničemu, je potřeba používat PROTECTION.

        0 0
    • Hecis  

      Zdravím všechny nadšence.Nebudu zakládat novej topic a zkusím se zeptat rovnou zde.

      Potřeboval bych radu s výběrem plášťů.

      Jezdím všechno možné,ale převážně se snažím vyhledávat terén(les,polní cesty,hory atd.)ale svezu se i po afaltě a ostatním.Prostě jak kdy,ale raději se nadřu v blátě,než honit km po cyklostezce.

      Potřebuju vyměnit pláště a napadlo mě:

      • je dobrá volba předek 26×2,1 a zadek 26×2,25?(teď jezdímoboje 26×2,1)
      • přemýšlím o pláštích schwalbe a to rocket ron,racing ralph a nebonobby nic.

      Který z nich by jste doporučili?Nebo je to spíš o tom,co komu vyhovuje?

      V jednom mám asi jasno,nepotřebuju honit kila a proto mi postačí verze s duší :-)

      Předem děkuji za radu a pomoc s výběrem.

      0 0
      • vsn  

        vozím RaR vpředu a RoRo v zádu… obojí ve 2.1…

        když už chceš kombinovat rozměry tak bych dal širší na předek za předpokladu, že nemáš přebytek výkonu např. jako motorka

        0 0
      • Pajas04  

        Většinou se ale vozí Rocket Ron vepředu a Racing Ralph vzadu. Případně vem Nobbyho dopředu a Ralpha dozadu. Hrubší vzorek vždycky dopředu.

        0 0
        • Hecis  

          Už jsem to četl víš,proč se dává širší na předek?Kvuli držení stopy?Nebo hlavně kvůli tomu,aby se člověk méně nadřel asi.V tom případě má význam 2,25+2,21?Není už rovnou lepší 2,21+2,21?Setkal jsem se s tím poprvé a je to takové zvláštní :-) Kolo není auto atd.,to je mi jasné,ale přece jen se používá širší hlavně na zadek.No ale pravdou je,že auto a motorka má motor .-)

          Proč hrubší vzorek dopředu??

          0 0
          • kucka7  

            nevadí že nevyjedeš ,ale pokud lehneš tak to je už problém :))

            0 0
          • jIrI___  

            Představ si, že ti podklouzne třeba v zatáčce kolo. Když podklouzne zadní, dá se to ještě relativně dobře ustát. Když ti podklouzne přední, je tlama téměř jistá. Proto hrubší vzorek na předek.

            0 0
            • Hecis  

              No hrubost vzorku ještě chápu,ale píšete i na předek širší než na zadek :-)

              0 0
              • Hecis  

                jinak rozdíl v ceně je (jak u všeho)normální?

                http://www.horska-silnicni-kola.cz/…2–1-EVO-2013

                http://www.xcrsvorada.cz/…kev/d-71336/

                Cen.rozdíl je docela znát.Nebo bude u XCR v tom,že je to bezduš.plášť?Nebo jak se orientovat?Na netu je cena od cca 550 do 1350kč

                Nějaké pláště mají za nápisem ralph červeně nápis EVO některé bíle.To červené mají asi 29ky kola že?

                0 0
              • Pajas04  

                Protože širší plášť = lepší přilnavost

                0 0
                • Hecis  

                  Jo tak asi bingo.Lepší přilnavost na předek(což je důležité)= širší a hrubší vzorek.

                  Menší odpor a míň se nadřít= úzkej a jemnější vzorek na zadek.

                  JInak co jsem četl,tak uvádí ,že 2,25 má zanedbatelnej val.odpor o proti 2,1,ale to jsem jen četl.Zkušenosti a praxe jsou o něčem jiném samo.

                  0 0
                  • vsn  

                    jo u bezduší asi jo v lese … ale pak co aerodynamika, hmotnost s blátem atd :) se to nasčítá – když jen namazanej řetěz ti uděla 1W :D

                    0 0
              • HonzaC  

                když jsem jezdil ve sněhu conti x-king 2.4 vepředu a 2.2 vzadu, tak se šíře té stopy cca shodovala. Foukané to mám sice od oka, protože používám latexové duše, které je nutno foukat častěji, ale důvod v podobné šíři vidím v rozložení hmotnosti mezi přední a zadní kolo. Ale třeba se pletu.

                0 0
    • Delgar  

      Ahoj,

      Zrovna vybírám pláště na nové mtb rozhodl jsem se pro kevlarové 2,25 vepředu Nobby nic a vzadu Racing Ralph.

      Doteď jsem jezdil CST camber 2,1 v drátu, takže od nových plášťů si slibuji především ušetření váhy a výhody větší šířky.

      Ale ztrácím se v tom jakou verzi vybrat. Snake skin, double defense, EVO, nebo jenom klasiku ?

      Chci to na 120/120 fulla vážím 55 kg a foukam na 1,8 až 2 bary.

      Předem diky

      0 0
      • MlokCZ  
        • obyč TLR, jeden nejlépe (127tpi verze) a současně je to největšíšlupka (málo odolné boky, které se současně i hůře zatěsňují, pokudse necheš patlat se zatěsňováním, tak nebrat), nejlehčí
        • snake skin verze, jeden o malinko hůře (67tpi verze), ale pořád to jde,odolnost boků mnohem lepší, odolnost běhounu mírně lepší (běhoun nemážádnou ochranu, ale je znát 67×127tpi kostra), zatěsňování žádnýproblém (někdy těsní i bez tmelu), mírně těžší
        • double defense, jede mizerně (velké zhoršení oproti snake skin verzi),oproti snake skin navíc odolnější běhoun (kvůli kterému to nejede),nejtěžší, zatěsňování to samé co snake skin verze, grip oprotipředchozím už je také o trochu horší (začíná se projevovat tuhostkonstrukce běhounu)

        Já bych vzal snake skin verzi.

        0 0
        • prodi  

          nevím proč vždy píšeš u DD verzí, že jedou výrazně mizerně…

          já jsem teda značné zhoršení vlastností nikdy nespozoroval, trochu pomalejší samozřejmě jsou, není to ale žádná tragédie, ale ještě se mi nepovedlo na nich píchnout. Poslední 3 roky vozím pouze DD

          0 0
          • JakeF  

            Racing Ralph DD je guma, jejíž význam mi naprosto uniká… Na pohodový ježdění to je overkill, na tvrdší ježdění to nemá vzorek.

            0 0
          • MlokCZ  

            Píšu to proto, že jsem jezdil všechny verze, i DD jsem v minulosti zkoušel. A pár dalších lidí je v mojem okolí také jezdilo než je úplně všichni opustili.

            A mohokrát jsem tak mohl na stejné vyjížďce srovnávat testem ve sjezdu (přesně vím jak jsem oproti ostatním rychlý ve sjezdu na kterém svojem kole).

            Zpomalení snake skin RaR → double defense RaR je téměř tak velké jako Super moto → RaR.

            Prostě je to o třídu pomalejší plášť než ostatní verze RaR.

            To samozřejmě neznamená, že se na něm nedá jezdit. Valivý odpor není jediný odpor, takže třeba na průměrné rychlosti to zase tolik neudělá. To ale neudělá ani když místo RaR dám třeba NN. A také napíšu o NN, že je o hodně pomalejší než RaR.

            0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Donuts  

      Má někdo na novou sezónu v plánu nasadit dozadu Thunder Burta? Co k němu dopředu? Nejtěžší terén do kterého se obvykle dostanu je lesní cesta. :)

      0 0
      • lukysheck  

        Taky přemýšlím o Thunderovi, chci rychlou gumu ale občas taky nějaká ta lesní cesta ale nic hardcore… Vozí už někdo:-)?

        0 0
        • sup08  

          Ahoj, vozím je v 27,5 už od prosince na SUPovi a musím říct, že na suchu (asfalt, lesní cesty, …) je to bomba. Jsou honě rychlý a za sucha držej dobře. Na mokrých kořenech a mokrejch kamenech je to už horší. Jinak o nich psali ve Velu 12/2013.

          0 0
    • george2865  

      Schwalbe Rocket Ron Performance (26×2.25)kevlar na obou kolech najeto 3500 km bez defektu a přední ještě na 60%. Super gumy.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.