• JMT

    Co doporucite ? Asi me definitivne nasraly HFX9, pak asi tusim ze avid nebude to pravy, takze shimano akorat nevim ktery. Deore? lx? xt ?

    0 0
    • vojtechposmourny  

      Hele, k Avidu. Mám Juicy 7, problémy žádný.

      0 0
    • visby  

      ak shimano tak saint, vela ludi s nimi ma super skusenosti…

      ja som teraz siel do magura lujze a spokojnost maximalna…

      0 0
    • goofy  

      Sel bych do XT/Saint. Co jsem zkousel LX, tak me nijak nepresvedcily.

      0 0
    • fífa07  

      mám XT na novém kole ani ne týden a SUPER, předtím Avidy – taky dobrý

      0 0
    • BorisFR  

      Taky doporučím Saint/XT, vozím je už dlouho a furt v pohodě. A nebo ty Luisy, ale s těma nemám osobní zkušenost.

      0 0
      • tackett  

        Můžete mi někdo kdo máte Sainty říct jak dlouhý máte chod páky zadní brzdy? Zde se mi že je hodně měká, jde mi asi do poloviny chodu k řidítkům. Díky

        0 0
        • BorisFR  

          Tak to se ti nezdá, mi to chodí tak 1/3 cesty k řídítkům.

          0 0
    • ememem  

      riesim identicky problem uz dlhsie. kupodivu som sa dopracoval po znacnom meditovani aj k tym istym kanditom na vymenu.(luisa, saint a este k24). k luisam – konecne som mal som moznost nedavno sa na nich odviezt trocha dlhsie 2× z kopca (nahodou na sluzobke v rakusku :-) ). dalo by sa povedat ze brzdia luxusne po kazdej stranke. len aj rakusania mi vraveli ze ak sa nahodou nieco stane tak zohnat nahr. diel je neverending story. ani pruznost systemu v rakusku udajne nie je nijako oslniva. 5 rokov zaruka je sice pekna ale ak cosi nahodou tak najprv budes musiet presvedcit ze to vzniklo beznym pouzivanim(co moze samo o sebe trvat) a ak aj hej tak pomerne dlho cakas na nahr. diel. ak si to navyse platis tak je to dost drahe kedze sa vymienaju len celky a nie halierove suciastky. tolko skusenost z rakus. neviem ako v cz ale u nas k tomu navyse pristupuje nic moc pruznost systemu dovozca/predaj­ca/servis co spolu s uvodnou cenou(z uvedenho tria suverenne najvyssou) odsuva u mna luisu za saint.

      0 0
      • vratan  

        no v bratislave s magurou nie je vobec ziadny problem. vsetky nahradne diely su na sklade. co sa tyka vymeny celych celkov u avidu to nebude inak. zrusis packu – musis kupit novu. u shimana to bude asi podobne. a 5 rocna zaruka s komplikovanym dokazovanim? vzdy je to lepsia alternativa ako 2 rocna zaruka v ktorej musis takisto dokazovat vyrobnu chybu. a pokial viem cely sortiment malych dielov ponuka len hope. a ze su louisy drahsie? to je fakt. lenze ich brzdny vykon zodpoveda cene. je to proste trochu ina vykonova liga ako xt, saint a juicy. chyba mi este porovnanie louisy s codami (bude co nevidiet), ale testy v casakoch uz naznacali ze loisy proste maju navch…

        0 0
        • visby  

          este doplnim, ze zaruka magury na slovensku funguje takto: chalanovi vygrcla lujza trochu oleja, dosiel do rusoviec, na pockanie bez reptania vymenili prasa a siel domov…

          ad code a lujze: lujze jazdim, code som skusal… code maju vacsiu silu, ale prakticky vobec sa nedaju davkovat, nehovoriac o tom, ze vazia asi milion krat tolko co lujze…

          0 0
          • nakata  

            Len doplnim.. Vcera som bol v Rusovciach, zalomil som hadicu na Lujze.. Vymena, nove naplnenie, odvzdusnenie na pockanie cca 15 minut, len ta cena 975 Sk, no..

            0 0
            • ememem  

              ved som to napisal-ak si to musis platit sam je to dost drahe, 1000 skk za 15 min servisu a kusok hadice v realnej hodnote 20 skk je dost, ani s mercedesom som neplatil v servise viac. a ked ti ponuknu namiesto halieroveho tesnenia celu packu radovo v tis. skk(to je ale asi problem vsetkych nemeckych vyrobkov) a cakas 3 tyzdne kym to dojde tak neviem.na ochotu riesit problem sa nestazujem len na to ze to proste nemali.(osobna skusenost, uznavam ze starsi model julie cca pred 4–5 rokmi, vsetko sa mohlo medzicasom zmenit.)kazdopadne moj osobny zaver – ktory nikomu nevnucujem – na zaklade kratkeho testu, referencii a vlastnej skusenosti zo starsim modelom magury ineho typu je-skvela brzda,kvalitne spracovanie. trocha drahsia, povedzme ze adekvatne tomu co ponuka. nepomerne drahy a suverenne najdrahsi servis zo vsetkych. co sa tyka okamzitej dostupnosti nahr. dielov zostavam ostrazity.

              0 0
              • visby  

                mne sa nezda 1000sk za hadicu vela, hlavne ked v tom je aj praca… vedenie na hayes stoji este viac a bez prace…

                0 0
              • kadas152  

                souhlas s visbym náhradní hadice na Hayes stojí přes 1000Kč a to bez práce takže asi tak

                0 0
          • Hurka  

            :-) jezdím jak loňské Louise FR, tak nově (pravda krátce) Code a říkám, že Code je pro mne lepší. pravda, pochyboval jsem.. ale to máš názor proti názoru… kolik vážíš? to je klíčový parametr pro srovnání. Pokud chce Cody jezdit někdo pod 70–80kg, tak jenom možná na DH, jinak má problém s dávkováním. Těžší jezdci problém nemají… BTW. četl jsi recenzi v letošním Velu myslím č.4? Tam je přímé srovnání včetně názoru na dávkování a brzdný účinek. toť můj názor…

            0 0
            • hanz  

              já mam 90kilo a když jsem code zkoušel tak říkám že sou i na dh blbě dávkovatelný…ne­dovedu si je představit na enduro, pro mě chorej nápad.

              0 0
            • visby  

              tvoj nazor je clanok vo vele? uz chapem…

              0 0
              • Hurka  

                no comment

                0 0
                • visby  

                  ja len aby si tu platenu inzerciu v casakoch nebral tak vazne…

                  0 0
                  • Bebe  

                    Přečti si co psal a pak mrkni co má na kole…

                    0 0
                    • hanz  

                      on to dobře ví…a hurka hodnotí jak jsou dávkovatelný nezajetý brzdy…taky trošku ulet ne?

                      0 0
                      • Bebe  

                        To máš určitě pravdu, já jen upozorňoval na to že nehodnotí jen na základě nějakýho článku v časáku. BTW Máš jště kotoučovky od RB Design? Můžeš je nějak zhodnotit po delší době, pls?

                        0 0
                        • hanz  

                          nn, nikdy jsem je neměl, jen jsem je testoval s vlastou..ten je jezdí do ted na dh a říká že sou v pohodě…ale nad tímdle slovem od tohodle člověka bych byl ostražitý :-))

                          0 0
      • hanz  

        na jednom kole mám xt a na druhým lojzy…xt prodávám a kupuju druhý lojzy…asi tak …co se týče výkonu a dávkování tak se xt ani saint nečape.

        0 0
        • BorisFR  

          Když jsi u toho dávkování, myslíš, že nové XT páky by to nemohly teoreticky zlepšít?

          0 0
          • hanz  

            nevím, změnit se muže vše ale saint/xt jsou ostrý z počátku a tupý na konci..takže je to přesnej opak toho jak bych si představoval brzdu…dost se to dá zlepšit použitím desek. nová páka muže udělat divy a podle mě aj udělá, ted jen počkat jaký.

            0 0
      • kesu  

        jen k servisu ma to pells je to v klidu.jinak stary luizy(rok do 2001 )kamaradi reklamovali nekolik kusu a uplne bez problemu vse vzali.nikdo neresil pouzivani.

        0 0
    • maverick82  

      Hele kamarád vozí Juicy 7 a co jsem slyšel párkrát, tak tam je jeden problém s nějakou netěsností a zavzdušňujou se. Ale já mám ty jednodušší Juicy 5 a to brzdí jakostně. No a když ne ty pětky, tak jedině XT, či Saint.

      0 0
    • kudlanka32  

      ja si na hope M4 nemuzu stezovat…zadny stelovani ani zadrhavani pistku se nekona, vymena desek behem chvilky bez naradi…

      0 0
      • hanz  

        na přílišnej brzdnej učinek se taky nedá stěžovat :-))

        0 0
        • kudlanka32  

          jo ale ja nemam metrak takze sem si ani nevsiml, spis bych to definoval tak, ze vyvinou vetsi brzdnou silu nez je prilnavost pneumatiky k terenu, pak to uz nema smysl resit…na to ze tu kazdej tvrdi jak nebrzdej tak si este nikdo nestezoval, a ze mi porad na to kolo nekdo leze…a nebo to nechce rict nahlas.....:) me bavi kdyz se to da davkovat na mokrejch sutrech to je celkem vyhoda…

          0 0
          • hanz  

            jednu dobu jsem je vozil na dh, pak jsem je přehodil na enduro, pak jsem je prodal a pak díky shodě náhod se mi zase dostaly na kolo, tak jsem je zase prodal…mám 90kg a tydle brzdy se dali výborně dávkovat ale brždění z větších rychlostí ve sjezdech prostě vůbec nedávaj, pak už mužeš mačkat páku jak jalovej a nic se nemění…přiznám se že na lojzkách i na shimanech mi vadí dost ubohé zpracování, ale brzdnej učinek je prostě šupa.

            0 0
            • visby  

              s tym suhlasim, to spracovanie magury je uplne ubohe, vyzera to ako hnoj z tchaiwanu, aspon ze to brzdi za tie strasne peniaze…

              0 0
            • kudlanka32  

              ja sem lehkej tak na moje jezdeni stacej, jako na downhill podle me moc nejsou, leda ze by se vymenily koutouce za neco jinyho (ted zkousim nejaky desky s asi-medenou zakladni destickou na ktery jsou nalepeny a myslim ze chlazeni desticek bude asi bolest ty brzdy pac pistek je vybranej a zhorsuje se prestup tepla – zajimavy ze prestaly pistet ale to muze byt pocasim i jinou smesi:)......me se libi provedeni a bezchybna fce. , jako treba jen to jak je tam uchycena ta deska je proste dokonaly.....a byly modry

              0 0
              • kudlanka32  

                jako dobrzdovat prednim na mokrejch korenech byh si asi na avidech netroufnul…:)) lusy se mi ale docela libeji.....

                0 0
    • tomfree  

      Mám možnost jezdit hope mono m4,saint,loui­sy,hope dobře dávkuje,ale max účinek z těchto nejslabší,sainty mají dávkování nejhorší,ale brzdí super a hlavně vždycky,louise nejlepší dávkování,vyni­kající výkon,ale někdy dost rozporuplný pocit jako by měly své dny,hlavně dlouhé sjezdy kde se nedá jet rychle a brzdí se pořád,čtyřikrát dobrý popáté nic moc a pak zase jo a ne.

      0 0
      • Hurka  

        Kvalita brždění Louise velmi závisí na destičkách. Původní Performance byly na nic, taková houba… Zkusil jsem celkem 3 další značky a nakonec origoš ale typ Endurance se ukázaly být ty pravé.

        0 0
        • tomfree  

          Teď tam má kamarád kool stopy tak až je sjede tak mu to vyměním a zkusím co říkáš.

          0 0
    • Tomcat  

      Bez udrzbovy? hm tod otazka co to je.

      Cas od casu vymenuju desticky, rovnam kotouc po rane, nebo steluju trmen kdyz dam jiny vyplety. Odvzdusnoval sem jen trikrat za 3roky. Mam Hfx-9 ale puvodni tedy pred tim nez to zacli delit na Xc, hd, carbon. Uniky kapaliny zadny Dneska pokud by nebyly $ tak bych sel do Deore, hfx-9hd. Stredni cesta je J7 a XT, Pokud ses estet tak Saint a J7 Carbon(ne ultimate to je XC). Pokud kotvy tak dh topmodely Avidu, Formule, Hope, Magura.

      ale ta bez udrzbovost to je stejnak otaznik.

      0 0
    • JMT  

      Tak mam LX, sem zvedavej jak to bude brzdit

      0 0
    • ememem  

      chlapi mohli by ste mi amaterovi (to myslim bez nejakeho podtextu) vysvetlit co konkretne si predstavujete pod „ubohym spracovanim“ magury a shimana? co konkretne je zle? nemyslim esteticky to ma nezaujima ale funkcne. mam toitzto prave opacny pocit, z toho co je bezne k dispozocii mi prave tieto dve firmy pripadaju este celkom OK.

      0 0
      • visby  

        je to z cisto estetickeho hladiska… funkcne su 100% v poriadku…

        0 0
      • hanz  

        ako píše visby…estetika a to: nezačistěné spoje, kokotsky nedělená objímka, koncovky na hadicích hnusné a kokotsky provedené(hlavně magura) hope naproti tomu poskytuje šperk na kterej se radost koukat, dotažené do detailu, krásná práce.

        0 0
        • Standa  

          Mám louise 2007 a první co mě zaujalo je perfektní dílenské zpracování.Žádný spoj není vidět,koncovky hadiček miniaturní v černé barvě,destičky bez pérek prostě super.Mám ještě Juicy a K18,ale co se týká právě dílenského zpracování,tak magura prostě vede.Pokud někdo tvrdí opak,možná mě to vyprovokuje a zajdu do garáže detailně vyfotit třmen ať si každý udělá jasno.

          0 0
          • hanz  

            mě ho fotit nemusíš, mám stejný brzdy je to dílensky pěknej šrot..at už nezačištěnej spoj formy, vaglací páčka, gumička kolem štelování chodu páčky, otřepy na páce atd

            0 0
            • vratan  

              s tymi nezacistenymi spojmi uplna pravda. packa sa mi vsak nezda vaklajuca. oproti starsim louisam FR je to „nebe a dudy“. v kazdom pripade je to taky paradox – magura robi velmi pekne vypracovane vidlice. asi sa moc nepredavaju tak to sperkuju. s brzdami su na tom s predajnostou dobre takze na detaily kaslu…

              0 0
          • hanz  

            a jasno v tom mám taky..jinak jestli se ti líbí vyvedení hadiček z třemů do oblouku přes celou zadní stavbu tak seš divnej, u vidlice stejnej problem-mohli tam dát holendr, jeden konec nalisovanej taky není žádná výhra když se to zlomí zrovna za ním…koukni se třeba na hope jak má všechni řešeno, jak vše lícuje a je to promyšlený než začneš povídat něco o dílenský perfeknosti.

            0 0
            • Standa  

              Nehádám se nikdy a s nikým,pouze jsem konstatoval fakta.K18 proti louise vypadá jak dětská plastová hračka.Pravdu máš s obloukem vzadu,ale myslím,že pravděpodobnost utržení(kvůli oblouku) je mizivá.Vepředu s úchytkou na foxe nevidím problém.U přehazky shimano je 10× větší oblouk a celkem hodně lidem to nevadí.Kouknul jsem k tobě do profilu a máš tam venti disk.Můžeš to porovnat s klasickým diskem?

              0 0
              • hanz  

                ten vent je o něco těžší, ve fci nevidím rozdíl…magura říká že se líp chladí ale neměl jsem šanci vyzkoušet klasiku, měl jsem je rovnou s vent…jinak celková fce tech brzd je výborná.

                0 0
                • kesu  

                  hele neresis uz moc velkou blbost.Hlavne ze to brzdi ne:D:D

                  0 0
                  • visby  

                    hanz je tu na to… aby testoval veci na ktore vacsina ludi moze len kukat na obrazkoch na internete:-))))

                    0 0
                    • kesu  

                      v tomdle pripade spis zjistoval veci kterejch si beznej uzivatel v zivote nevsimne:D…

                      0 0
            • vojtechposmourny  

              Hope si za ten šperk nechá taky zaplatit. Nejel jsem je, ale je fakt, že krásnější brzdy jsem neviděl…

              0 0
              • hanz  

                jezdil jsem 4 páry hopů a jako nejlepší bych hodnotil asi staré M4, mono m4 jsou slušný enduro brzdy, mono M6ti jsou slušný dh brzdy..jako špičkový bych označil jen ty M4ky…a ted se pomalu odhodlávám do V2 ..ty by měli bejt zase špičkový po všech stránkách…prej, možná načase abych to vyvrátil :-)

                0 0
                • vojtechposmourny  

                  Takže metoda pokus – omyl. To se u hope prodraží :-) Jinak, co se týče hyder, zatím jen diatech (za odpovídající peníze odpovídající funkčnost) a potom J7, těch fakt nelituju. Teď je mám se 203 základníma kotoučema a2z, paráda. Na moje „enduro“ super. Jen mi hrozně vibruje zadní brzda, a to i s 160 origo kotoučem. Patky zafrézovaný jsou (pedálsport – kuba), to by snad mělo být ok.

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.