Díky tomu, ře v předchozím vláknu se diskuse odvedla úplně jinam.
Založil jsem toto vlákno a doufám, že se zde najde někdo kdo o tom něco ví. Zajímalo by mě jakej je rozdíl mězi klasickou brzdovkou a minerálnim olejem, proč daný výrobce to či ono médium zvolil, jaké jsou jeho výhody a nevýhody a co on něj vlastně chceme?
Předpokládám, že základem je teplotní stálost a co nejmenší stlačitelnost. Viskozita by měla být taková aby i při stlačení pístu kapalina neucházela těsněním. Nic jiného mě nenapadá. Bohužel netuším ani jaké je srovnání těchto 2 (případně i jiných) kapalin.
Kdo o tom něco ví?
ps: a prosím tentokrát už bez hlášek, že tam mam nalejt co mi doporučí výrobce. Rád bych toto téma vedl v teoretické rovině. děkuji.