Jaký nosič na tažné zařízení

136 nepřečtených
  • jirka-team

    Ahoj

    Chtěl bych zakoupit nosič na tažné za auto.

    Nemáte někdo zkušenost s tímto:Siena

    Popřípadě s nějakým jiným za rozumné peníze pro dvě, nejlépe pro tři kola.

    Díky za věcné odpovědi :o)

    0 0
    • Kubiczech  

      Wjenzek?

      0 0
    • maajkee  

      Honza729 by ti určitě doporučil tenhle z Penny.

      0 0
    • jecnak  

      http://www.bike-forum.cz/…esatero.html

      Je tu o tom nekolik threadu.

      0 0
    • gaston  

      mam Wjenzek alfa 3, je to muj prvni nosic na kouli a mam nasledujici poznatky:

      1. pozor na svysle zatízeni tazneho zarizeni, pokud se podivas do jejich

      manualu najdem max zatizeni a jak to spocitat (to ale plati pro vsechny nosice na kouli)

      1. pro odklopení se tahá za trubku s dvouma tahlama, které odjistí nosic

      pro preklopeni…a hodne to svadi k tomu to za to tahlo zkusit preklopit to ho ale ohnes, takze musis davat pozor a tahat za kola.

      1. pri sestave tri fullu o sebe kola dreli… osetreno kouskem hadru.
      2. protoze jsem to přetízil tak jsem to preventivne textilní račnou pritahl

      k hagusum (byla to dlouha cesta) a ani se to nehlo

      1. přesne se mi vejde do kufru (sub. forestr)
      2. pokud máš hodně kolme sklo (na combiku) tak pozor riditka se dostanou

      blizko oknu (mozna by pak stálo poridit si tu offread verzi nosice)

      1. jednoznacne jednodusí manipulace na vysokem aute byl otres osadit stresni

      nosic uprostred strechy a vsechen bordel padal na stresni okno.

      • g-
      0 0
      • mr.antik  

        Široký řidítka to můžou u kolmých zadků na našich silnicích v pohodě vysklít, bacha na to.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • JMT  

        Nemas nahodou forestra ?

        0 0
        • gaston  

          mám MY2003

          • Edit- omluva za pozdní odpoved snad ti bude k necemu
          0 0
          • JMT  

            No, to jen že sem tě potkal někde u MB před těmi lety :-)

            0 0
    • dieegoo  

      Od prvotního dotazu na nosič Perruzo Siena 3 už nějaký čas uplynul, moc příspěvků vyjadřujících se konkrétně k němu se zde nesešlo a tak zkusím toto téma obnovit.

      Poohlížím se po nosiči na kolo. Převážet budu v drtivé většině případů 1 nebo 2 kola, využití pouze párkrát během roku – proto si myslím, že pro mne nějaké drahé Thule či Atery nemají příliš smysl. Siena vypadá konstrukcí poměrně dobře a cena 3 tisíce za verzi pro 3 kola (případně 4 tisíce za verzi s montáží bez nářadí) je téměř neodolatelná.

      Máte-li někdo nějakou zkušenost s nosiči od tohoto výrobce, nestyďte se podělit. Díky.

      Snad ještě link – http://www.okolokola.cz/…na-22442.jpg

      0 0
      • dieegoo  

        Nikdo nic? To mám dělat pokusnýho králíka? :)

        0 0
        • maajkee  

          jo a pak dej vědět :)

          0 0
        • Esi  

          jojo tak bych to viděl kup ho hned a najzdi s ním alespoň 500km :-) chtěl bych tenhle koupit tátovi k vánocům, je po operaci ramene a kolo na střechu se mu dává blbě :-(

          0 0
      • Peka  

        Sorry, nějak jsem v zápalu boje reagoval na zakládající. Ten tvůj nosič neznám :-(

        0 0
    • Twisp  

      jsem spokojený uživatel atera strada DL3

      http://www.youtube.com/watch…

      0 0
    • Peka  

      Wjenzek Alfa 3+1. Už druhý rok žádný problém. Moc se vrtáte v té povolené zátěži. Je to konstruováno na mnohem víc než je povolená zátěž. Standartně vozím 4 kola a po dálnici normálně 160 a když je potřeba tak i víc. Bez problémů, žádné další jištění není potřeba. Lehce se to houpe, ale jen díky propružení materiálu. Na kouli se to ani nehne. Sklápění – nechápu jak může někoho vůbec napadnout to rvát spodní uvolňovací tyčí!!! Tou opravdu jen uvolníš západky a stáhneš prvním rámem kola. Bez námahy. Čus. Jo, auto Passat 1,9 TDi ani nevím kolik má povolené zatížení koule :-)

      0 0
      • StuntJ  

        „160 a když je potřeba tak i víc“ a Passat 1,9 TDi hmmm pán je gurmán

        0 0
        • maajkee  

          tak tohle jsme nepochopil :)

          0 0
        • jIrI___  

          Jedině X-krát přečipovaný :)

          0 0
          • maajkee  

            Ale prdy, pokud je motor v dobrý kondici, tak 160 i víc v pohodě dá.

            0 0
          • JMT  

            Jde o to jaka 1,9 to je a co je to za passata, jesli je to ta nejsilnejsi verze v B6 tak da po chvili drzeni v cervenejch cca 220, jesli b7 a 77kw (do novyho ani uz jinou 1,9 nedavali) tak tech 200 snad taky. Kazdopadne at je to co je to-160 je pohodlna cestovni rychlost

            0 0
          • Peka  

            Tak tohle jsem zrovna řešit nechtěl, ale B6 96 kw. Co je na tom čiplého? To je standartní verze. A ještě v kombi. Bez problémů zrychlí i v těch 160. Co je na tom nenormálního?

            0 0
      • maajkee  

        Jo, auto Passat 1,9 TDi ani nevím kolik má povolené zatížení koule

        To nezáleží ani tak na autě, ale spíš na tažným zařízení, pokud má auto v TP povoleno zatížení třeba 100kg a tažný 50kg, tak ti to při zapsání do TP přepíšou, taky na 50kg.

        0 0
        • Peka  

          Tak jsem na to taky kouknul a mám povolené svislé zatížení 75 kg. ALE…i na Fabii jsem jel s těma 4 kolama (už ne 160 :-) ale bez problému.

          0 0
          • maajkee  

            no tak 4 kola by se pořád měly v pohodě vlíst do těch 60kg, taže ještě rezerva :)

            0 0
            • Peka  

              Ještě tam je ten nosič, ale i přesto. Je to konstruováno tak, aby to vydrželo zhruba dvojnásobek. To jsem tím chtěl říct. Nijak jsem neměl v úmyslu řešit kolik jede jaký auto :-)

              0 0
              • pocestny  

                Ten nosič i tažné vydrží třeba i 300 kg svislého zatížení – v klidu. Za jízdy je to trochu jiná písnička a ti výrobci asi nejsou úplně blbí, když napíšou, že je to třeba jen 50 nebo 75kg. (Ta fábie asi nemá tažné na 75kg, k hmotnosti 4 kol je nutné přičíst váhu nosiče samotného)

                V případě způsobené škody si tyhle věci likvidátor od pojišťovny ověří, a jste v hajzlu pánové.

                Váš styl „já nic neřeším, já jsem frajer“ není úplně nejlepší strategie do života.

                0 0
    • xshreck  

      Naši koupili zadní nosič a nejde zamknout – to je tak u všech těchto nosičů?? že někdo dojde, sundá z koule a jde si? :)

      Neví někdo o nějakém funkčním zabezpečení?

      0 0
      • Vilém  

        Nevim jak ostatni,ale mam obycejnej nosic na kouli z Penny a ten jde zamknout na kouli visacim zamkem.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Petr3605  

      Já mám Twinny Load – tuším holandský, a velká spokojenost. Koupil jsem ho tady:

      http://www.taznazarizeni.eu/…ol~c549.html

      0 0
    • compel  

      Nemáte náhodou nekdo zkušenosti s tímhle nebo i s jiným nosičem kol,který by jste mohli doporučit ?

      http://www.hobbycar.cz/engine.php…

      0 0
    • jarda33  

      Já mám nosič Swing TP a jsem spokojen, není nejlevnější, ale je hodně pevnej a dá se různě nastavovat, našel jsem ho na tomhle OBCHODĚ

      0 0
    • MUSA  

      mám tento http://www.amstuning.cz/…clipper.html a max. spokojenos, je lehký, pevný, snadná manipulace

      0 0
    • jeanxixao  

      Sehnal jsem si nosič na kouli za tažné na http://www.nosice.com – podívejte se tady, jsou tam i podrobné informace o schématu zapojení.

      0 0
      • Vilém  

        ten shop je tvuj, nebo nejakeho kamarada?

        jinak bez doprdele s takovymto spamovanim!

        0 0
      • MUSA  

        na co je potřeba podrobny schéma zapojení, koupil sem nosič jinde, nasadil na kulu zapojil zásuvku a jel

        0 0
    • Mosquito USMC  

      Zdravim, trochu to obnovim protoze se mi nechce zakladat dalsi topic.

      Todle je sice 2 roky stare, ale presne na to co chci navazat.

      Staci koupit „levnejsi nosice“ stylu jak zde byl zmineny treba http://www.kupkolo.cz/…-kola_z5799/ a nebo radeji osveceny Thulle, ale za cenu 3× drazsi :-(.

      Chtel bych info spise tech co uz zazili, ze museli rychle brzdit ci klickovat kdyz jim nejakej chytrak udelal mysku ci to rychle zahamstl apod.

      Mam fungl nove auto a nerad bych si znicil hnedka 5. dvere tim ze by se mi nosic pri manevrovani s autem pohnul.

      0 0
      • lidumil  

        Měl jsem Sienu a teď mám Thule a je to neskutečný rozdíl v manipulaci jak s nosičem, tak s koly. Co se týče spolehlivosti uchycení kol, je to prakticky stejné, nestalo se mi ani u jednoho, že by byl problém při akceleraci, deceleraci nebo prudkém zahnutí. Ale za sebe jedíně Thule.

        0 0
        • pocestny  

          .

          0 0
        • Mosquito USMC  

          Tak to ze bych nandaval nosic misto 1min treba 5 mi nevadi. Hlavni je pro me bezpectnost meho auta a nasledne toho, aby pri krizovych situaci zadne „neuletelo“ apod.

          Zamykani mi prijde na … protoze ty pseudozamecky umim otevrit i ja :-D.

          Pro me je hlavni faktor zda se vyplati koupit 3× drazsi nosic nebo je to spis jen cena za pismenka (vyrobce).

          Kola bych montoval obe 26" (i kdyz casem pro me bych mozna chtel 29") s ramy muj 21" a zeny 16" a az mladej vyroste tak casem i detske kolo.

          0 0
          • lidumil  

            Ani na jendom nisiči jsem neměl problém s „bezpečností“, Thule je udělané fortelněji, sklápění celého nosiče jednoduché a manipulace s ním rovněž. Se Sienou je práce složitější, zámky mají význam jen když se jdeš během cesty najíst, delší dobu nebo přes noc bych to na autě, a notabene s koly, rozhodně nenechal.

            0 0
            • Mosquito USMC  

              Co jsem koukal tak k te Siene jde dokoupit „pseudo zamek“ jako ma thule apod na kouli. Zamknuti kol bych resil klasickym kolovym „retezem“ vsechny kola k nosici.

              Ted se jeste zeptam z pohledu skladovani > je nektery z nich „rozebiratelny“ respektive videl jsem na youtube ze nektere nosice se nacvakly a pak se roztahly na prepravni velikost.

              Dalsi dotaz je > prendavate RZ z auta a nebo mate papirovou/plastovou dalsi RZ > jak na to kouka policie, hlavne v cizine.

              0 0
              • lidumil  

                Ani jeden není „harmonika“. Značku přendávám, ale nechal jsem si už vyrobit třetí. Zkušenost osobní nemám, ale dle prodejců není s třetí značkou problém ani v zahraničí. Ale moc bych tomu nevěřil (mám ji jen pro ČR, ven ji nepoužiji).

                0 0
                • jecnak  

                  Naopak v zahranici jsou 3 znacky oficialne povolene – DE, AT. V CZ ji musis oficialne predelavat a nesmis mit 3. PCR 3 znacky toleruje.

                  0 0
                  • lidumil  

                    Díky za info, a co Itálie?

                    0 0
                  • Mosquito USMC  

                    Ano vim ze v zahranici jsou 3 RZ povolene, ale pouze „originalni“ a ne dodelavane = ne plast ci papir.

                    Co jsem se ptal na 3 RZ na dopravaku (prihlasoval jsem si auto 10.10. tak mi bylo sdeleno, ze je to stale ve hvezdach a az to bude tak si bude muset majitel zmenit RZ za novou, protoze mu tu 3. nedodelaji :-(

                    0 0
                    • lidumil  

                      Tak já si nechal udělat „origo“ v Německu. No a pokud vím, tak 3. značka bude extra zpoplatněna.

                      0 0
                    • jecnak  

                      Clovece v AT, DE na to z ceho znacka je pecou uplne. Bezne tam potkavam znacky napsany fixou na kartonu. Zatim jsem s Atera Strada nalital tak 10–15t km a z toho vetsinou mimo CZ a nikdy jsem nemel potize.

                      0 0
                • Dejv94  

                  Jako třetí značku máme vyřízlej kus plastový desky a nalepený velký černý písmena/čísla samolepkou. Je to poznat že toé není originál značka, ale nikdy to nikomu nikde nevadilo, a že sme s držákem jeli i do Chorvatska a vpohodě.

                  0 0
      • pocestny  

        Ahoj komáre, já jsem po hodně dlouhém zvažování všech nosičů na kouli, včetně těch zmiňovaných low-costů, které jsou uvedeny výše, nakonec koupil Thule EuroWay G2 922.

        Tech.spec: pro 3 kola, vlastní hmotnost 14kg, nosnost 50kg, sklápěcí, uzamykatelný, redukci zástrčky jsem nepotřeboval, manipulace příjemná,

        Poznatky a dojmy:

        • 100%
        0 0
      • Sidewinder  

        Ja setril, koupil Sienu na 2 kola a nelituji. (cena okolo 3tis) Bylo potreba par drobnych uprav pred prvnim pouzitim (jako napriklad drobna uprava podlozek pod kola, aby sly umistit dal od sebe pro kolo s vetsim rozvorem), ale od te doby jej jen pouzivam a neni problem.

        Instalace na kouli je urcite pomalejsi, nez u Thule s nejakym rychloupinacim systemem, ale ta minuta navic mne nezabije. Nosic nema zamykani – ale ony ty plastove zamecky Thule, od kterych ma klice kdekdo, jsou stejne k nicemu. Nosic neni uzamknutelny ke kouli – ale da se snadno slozit do kufru a skladal bych ho tam stejne.

        Pri jizde o kolech ani nevim, stabilita uplne perfektni a nejake to prudsi brzdeni, prehlednuty retarder atd uplne v pohode zvlada. Jde ale o nosic na pouze dve kola – u modelu na 4ks to bude urcite horsi – tam by se o necem lepsim asi uvazovat dalo – i kvuli vlastni vaze nosice.

        0 0
      • Pan Jan  

        Mám tohoto Winnyho http://www.kupkolo.cz/…peci_z90414/ a jelikož má kolega Sienu, tak můžu trochu srovnat.

        Uchycení na kouli je rychlejší a pohodlnější u Winnyho, díky páce. Malá výhoda pro Sienu je ta, že tam lze poštelovat držák na velikost koule, ale to jsem popravdě nikdy nepotřeboval.

        Váha je nižší u W. a potom co jsem nesl S. je to pro mě důležitý faktor.

        Upnutí kol je a celkově jejich poskládání je u W. lepší, i když tam dám 3 XL biky, tak se většinou dotýkají max na jednom místě + se tam vlezou kola s větším rozvorem. Zamykání kol u W. je samozřejmě k ničenu, ty zámky otevřu i ostrým pohledem.

        S W. celkově spokojenost a koupil bych si ho znovu i přesto, že jsem musel dokupovat rámeček na SPZ a znova spojit veškeré dráty ke světlům, páč byly některé zapojené špatně a některé vůbec.

        0 0
        • Karaya  

          To je divný, Winny 3 má udávanou vlastní hmotnost 20,4kg, zatímco Siena 3 má jen 14.7.

          Chceš říct, že v reálu je Siena těžší než Winny?

          0 0
          • Pan Jan  

            Ha! Neměl jsem je v ruce nikdy hned po sobě, ale vím, že když jsem táhl ven Winny, tak v pohodě v jedné ruce a druhou jsem si otvíral dveře apod. (rozhodně nejsem žádný rambo). Zatímco s tou Sienou jsem se vždycky motal, jak maďar v kukuřici.

            Zítra je zkusím zvážit, oba je máme v práci…

            0 0
      • kesu  

        Ahoj,

        mám thule 929 G6, najezdím s tím alespoň 5000km ročně, mnohokrát jsem s tím brzdil i z vyšších rychlostí na krev a nikdy se to ani nehlo. Instalace je jednoduchá, jedna páka včetně nastavení velikosti koule. Uchycení kol je v pohodě. Dávám tam ale jen dvě na držák pro tři, pokud dám tři chce to si s tím vyhrát. Rozhodně nelituju vyšší ceny, pohodlí mi za to stojí. Ale potřebovat to na dovolenou jednou za rok, klidně bych vzal ten levnější.

        0 0
    • pbond  

      Máme tento a také spokojenost.

      http://www.vapol.cz/…kolasklopny/?…

      http://www.youtube.com/watch…

      0 0
      • Karaya  

        Ten se mi líbí, ale od koupě mě odrazuje, že není u nás homologován a asi ani nikdy nebude.

        Neměl jsi s tím nějaký problém?

        0 0
    • oggycek  

      ahoj

      koupil nekdo ten nosic SIENA 4 ???

      pokud ano napiste prosim zkusenosti

      potrebuji na 4 mtb

      pouzivat asi 5–10krat rocne (pokud bude pohodlnejsi nandani kol tak nozna i castej)

      a SIENA 4 se me docela zamlouva jak vzhledem tak cenou

      ale potrebuji nejake postrehy a zkusenosti

      moc dik

      0 0
    • Karaya  

      nemáte někdo zkušenosti s českým nosičem TMK 11 Reflex ?

      Je to obdoba Thule HangOn, ale na rozdíl od něj je homologován v ČR. Láká mě skladnost, cena a nízká hmotnost. Kola přepravuju tak 2× do roka.

      0 0
      • kaktusjack  

        Mám viz jiné vlákno

        Furt si za tím stojím, na občasné použití to je fajn, moc místa to nezabere a funguje to.

        Jen se mi podařilo od té doby jednou udrncat tu zadní světelnou rampu. Bylo to na na hodně starém autě s tvrdým odpružením, na normálním se mi to do té doby za 2 roky občasného používání nestalo. Každopádně jsem to ještě pár metrů za sebou vláčel za kabel a až na nějaké škrábance a přetrhnutou zip pásku to bylo kupodivu v pohodě. Potom jsem udělal důlky na ty tyče, kam se to přidělává a v pohodě. Koukám, že nová verze to má udělané asi trochu jinak, snad líp :)

        4k mi přijde za to hodně moc, osobně bych si v takovém případě trochu připlatil za nějaký kam se kola pokládají, bylo by to určitě o dost komfortnější, ale používám to trošku častěji. Jen ta skladnost je u tohohle velkým plusem.

        Abych to shrnul, na použití 2× za rok tenhle určitě poslouží dobře, co ztrácí na komfortu použití, to dohání skladností. Jen při převážení více kol to chce něčím proložit, ať se moc nepoškrábou. A taky počítej s tím, že to chce ještě svázat lépe nějakým dalším popruhem, já používám takové krátké gumové. Tím to jde rychle a drží to dobře.

        0 0
    • svářeč  

      je nějaký nosič na tažné,kde přidělám biky tak,že odmontuji přední kolo a osou stahnu do nosiče?

      duvod:kolo napřečnívá přes auto.

      0 0
      • svářeč  

        pokud nic takového není,mohu do „klasického“ konstrukčně zasahnout a dodělat si sám?

        nevím jak se řeší nehoda,když to do mě někdo práskne zezadu,asi pojištovna zaplatí,což bych předěláním držáku zřejmě podělal…

        0 0
        • jecnak  

          Vetsinou kola neprecnivaji vnejsi obrys auta se zrcatkama. Leda bys mel nejakou Pandu nebo neco podobnyho.

          0 0
          • svářeč  

            se stydím,ještě jsem totiž neměl čas postavit kolo k autu:-(.

            jsou zazimovaná a jsem línej je tahat ven.

            píšeš ,že nepřečnívají zrcátka…no ty zrcátka už je právě dost,myslím že tak nějak to vyjde..nejlíp aby vyšly k blatníkům.

            rover 414= fábka +/- ?

            0 0
            • jecnak  

              U posledniho Escorta ani sjezdaky nebo devetadvacitky s velkym ramem neprecnivaly zrcatka. mk3 a 4 Mondeo cca totez. Nejak znatelne sirsi jsou jen dodavaky nebo velky jeepy. Osobne mi sirka nikdy nevadila, staci presne ze se kolo vejde mezi zrcatka a nemas pocit, ze bys mel nekde skrtnout. Problem je spis pri couvani u dlouhych combi – C5, Mondeo apod, je to uz jak vzducholod.

              0 0
              • kesu  

                sjezďák má 190cm na dýlku, fábia II má tuším 1,886 se zrcátkama. Takže plus mínus..

                0 0
    • X-biker  

      Mají všeobecně nosiče na tažné nějakou ochranu proti krádeži, když budu třeba parkovat celý den u lesa nebo víkend v bikeparku? Abych nepřišel a nosič nikde…

      0 0
      • Luk02  

        Buď jsou zammykací na klíč, nebo třeba u té obyčejné sieny dáš místo pojistky vysací zámek…

        0 0
        • Tomínos  

          Tak, ale osobně si myslím, že pokud by se někomu tvůj nosič extra líbil, příjdeš o něj i kdyby měli uříznout kouli :-)

          0 0
          • Luk02  

            Tak to určitě…O Thule bych se asi bál…Ty italský snad tolik nelákaj;)

            0 0
            • svářeč  

              nevleze se do kufru?

              do fiátka jasný že ne,ale fabka a podobně.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Luk02  

                Mě se vleze:)

                0 0
              • pocestny  

                Ten muj thule 922 se vejde i do relativne mensiho kufru roomsteru. Pred nahozenim kol na nosic se da roztahnout do sirky na kazde strane o cca 10cm. Fakt spokojenost…

                0 0
      • pavlik6022  

        nevím co budeš kupovat za nosič, mně se např. SIenna na 4 kola vlezla bez problémů do kufru ( Zafira) – měl jsem na něm visací zámek, ale pokud jsem byl delší dobu mimo auto tak šel do kufru

        0 0
        • svářeč  

          tak zafira je malej autobus že?

          co držák na 3 hajtry do tohoto?

          0 0
          • svářeč  

            nebo i kdyby šel rozmontovat.nevím zda to jde

            0 0
            • Karaya  

              To bys asi musel koupit nejaky skladaci, kvuli vstupni díře do kufru. Akorát ty jsou cenově jiná liga – např. Thule

              Nebo lowcost prostorově úsporná varianta TMK11

              0 0
              • svářeč  

                u toho rovera otevřu kufr i se sklem.mista myslím dost.

                0 0
              • svářeč  

                už jsem se ptal i výše,ale žádná odezva…

                mohu do nosiče konstrukčně zasahnout?předělat nerozebiratekný rozebiratelným není problém.záruku neřešit.

                0 0
                • StuntJ  

                  Obávám se že pak nebude platná homologace nosiče, otázka, jestli si toho někdo někdy všimne …

                  0 0
                  • svářeč  

                    snažil bych se to udělat neviditelně:-)

                    0 0
                    • StuntJ  

                      dokud z toho kolo neulítne, asi to nikdo řešit nebude …

                      0 0
                      • pavlik6022  

                        a když ti ulítne tak jo?

                        0 0
                        • Tomínos  

                          Když to někomu jinýmu způsobí škodu tak asi jo.

                          0 0
                        • StuntJ  

                          No když někomu prolítne tvoje kolo sklem, tak se o to už asi budou zajímat …

                          0 0
                          • pavlik6022  

                            to je jasný i debilovi, jen nevěřím že někdo bude zkoumat jestli se oproti původnímu stavu nového něco na nosiči změnilo . Myslím tím třeba výměnu obyč. matek za matky s páčkama kvůli rychlejšímu rozebrání, nebo jiné úpravy které nebudou zasahovat přímo do konstrukce nosiče.

                            0 0
                • Karaya  

                  No a máš změřený kufr? Já řeším podobnou úlohu – taky HB, relativně malá délka kufru, ale velká šířka – 80×105–120cm.

                  Z Wjenzeku mi poslali rozměry jejich nosičů po složení:

                  Rozměry Alfa 3 jsou 1070×700×315 mm (výška 315 mm je po sklopení rámu)

                  Alfa 3+1 1200×720×315 mm

                  Jinak zásah do konstrukce ti nejspíš popře homologaci, což by pak v případě nehody asi byl problém…

                  0 0
                  • svářeč  

                    alfa 2 by mi asi stačil.k tomu do budoucna(když bude třeba)dokoupit za 15set třetí lištu s uchopem.

                    snad jsem pochopil dobře,že to tak jde?

                    no a koukám na foto a jde snadno rozdělat,takže do kufru se vejde určitě.

                    rozměry neznám:-(.auto je jinde než jsem nyní já.

                    0 0
                    • Karaya  

                      jo, jde to.

                      0 0
                    • StuntJ  

                      nebude lepší nosič na střechu? přeci jen to tolik nezavazí..

                      0 0
                      • svářeč  

                        jel jsem jednou na dovču s nosičem na střeše cca 350km.astra 1,6 a spotřeba byla jednou taková.ten rachot byl taky děsnej.už nikdy více.

                        navíc ženská na střechu sice asi zvládne biky dát,ale rozmlátí jak kola tak auto.

                        0 0
                        • StuntJ  

                          Vše má své pro a proti …

                          Mi to budeme dávat na střechu, kombi s hagusa jasná volba a navíc tažný je dalších 10 000 navíc :o/

                          0 0
                          • Tomínos  

                            Tak jen kvůli kolům je to blbost, já tažný stejně potřeboval, ale sehnal jsem ho ze něco pod 4 a zadělal sám, naštěstí mám auto který ještě nepožaduje žádnou elektroniku navíc při přidělání tažného. (připojení vozíku)

                            0 0
                            • StuntJ  

                              No ono by stačilo obyč tažné, ale vzhledem k tomu, že to PDC, tak tam musí být tažný na bajonet, takže cena se dvojnásob :o/

                              Elektronika je u auta nachystaná, je tam už z výroby konektor. U kombíku už s tím spousta výrobců počítá …

                              0 0
                              • Tomínos  

                                To jo, jenže některý auta to mají tak, že jim světla hlídá computer a když toho připojíš víc hlásí to chybu, takže se tam musí koupit ještě nějakej mezikus za další penis navíc. I ten bajonet se dá koupit za míň (galia, hook… stačí pohledat.)

                                0 0
                                • StuntJ  

                                  To nevím, já jsem ptal jen na cenu toho tažného a dobu montáže, cena 10 000 i s montáží a montáž je za 10 minut hotova, prý je tam vše nachystané i s elektrikou, jen namontovat a hurá jezdit :o)

                                  0 0
                                  • Tomínos  

                                    No to jo, já se jen snažil nastínit, že do ceny toho tažnýho promluví ta elektroinstalace, kde je buď kabel s konektorem a nebo ještě nějaká další elektronika. Deset minut, tak to je tažný kde se nemusí řezat do nárazníku a ani se nemusí sundávat, bych řekl.

                                    0 0
                            • svářeč  

                              tažný taky nemám,budu dokupovat.na tu srágoru moji to bude kolem 4k,což je v poho.vozík doma taky je,využiju kouli i jinak…

                              ve feldě jsem kola vozil ve vnitř,po odmontování předního se dvě vlezly.

                              0 0
                          • pavlik6022  

                            jsou i jiné značky na trhu než jen Thule

                            0 0
                          • Karaya  

                            Jak říkáš, u některých aut je to hrozně drahý. Ale zas auto jednou vyměníš, nosič máš na pořád. U předchozího C5 bylo tažný taky za 10000,–. Tak jsem koupil 3× nosič na střechu a teď toho lituju. Se 4ma silničkama na střeše jsem jel s 2.HDi po dálnici s větší spotřebou než Mondeo 2.5V6 benzín. Počítej se spotřebou +2l minimálně, u benzínu ještě víc. A ty kola zadělaný od much :-(. Pokud budeš jezdit víc, tak to tažný na benzínu prožereš za chvílu.

                            Do aktuálního auta stálo tažný ani ne polovic. Nosiče na střechu leží ladem a já vybírám nosič na tažné :-)

                            btw kdyby někdo chtěl, tak mám navíc Atera Giro Speed.

                            0 0
                            • StuntJ  

                              hmm, no teď mám nad čím přemýšlet, ono kdyby nebyly parkovací senzory, takto stojí polovinu …

                              Bohužel jim kula vadí, takže když není používaná, musí pryč …

                              No ještě jedna možnost vzít levnější kulu bez bajonetu a vozit sebou dva klíče, protože ji drží dva šrouby …

                              0 0
                              • Karaya  

                                To si ale radši dopředu ověř. Tenhle plán jsem měl i já a po montáži jsem zjistil, že u Hondy to drží ještě třetí šroub a bez sundání nárazníku to možná nějak odmontuju, ale rozhodně nenamontuju. Takže ji vozím už na pořád.

                                Předpokládám, že je to ale jen nějaká JP specialita :-) a evropských značek s tím problém nebude.

                                0 0
                                • StuntJ  

                                  jak tak koukám, že se na to vyse*u a budu chodit pěšky … :o)))

                                  0 0
          • pavlik6022  

            tak to netuším , prodával jsem siennu pro 4 a kupec to napřed chtěl přeměřit jestli se mu vleze do auta, napsal bych dotaz prodejci určitě ti nosič rád přeměří..

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
        • X-biker  

          No me sere hlavne, ze je s tim srani a jeste to muze nekdo ukrast, zustanu u kombajna s 3ma thule 591 na strese :-D

          0 0
          • StuntJ  

            Tak zrovna Thule je snad nejkradenější značka, hlavně z důvodu nulového zabezpečení …

            0 0
          • pavlik6022  

            u kombajna ideál, na MPV už je střecha moc vysoko :)

            0 0
    • pocestny  

      Měl bych ještě pár dotazů na téma nosičů. Odborníků na auta tu je spousta, jak se zdá. Jak ochránit bike v dešti?!

      • Má to smysl vybavit auto zástěrkama v případě že často jezdíms kolama za autem?
      • A obecně při jízdě s kolama, když prší, a vy jedete 130km/h, navidlu, tlumič, brzdy, ložiška atd. – na všechno působí poměrněvysoký tlak vzduchu a vody (skoro jako vapka). Jak moc to může biku škodit?Kryjete něčím některé díly? Jak a čím to „inteligentně“ ochránit azároveň zbytečně nezvyšovat odpor vzduchu?
      0 0
      • kesu  

        máme najeto víc než 10 tis. Km s kolama na kouli a:

        1. zástěrky nemám a kupovat nehodlám
        2. i při vyšších rychlostech jsou kola dost schovaný za kufrem, nemyslím

        si, že by na ně působil tlak ani z poloviny jako z obyč hadice. Když tam to kolo dám špinavý od bahna a jedu s tím v děšti, tak tam kousky bahna (toho původního :-)) ) zůstanou i po převozu. Nemyslím si, že to s tím nějak trpí. Rozhodně bych vsadil, že je to lepší než na střeše.

        Jinak to vozím za TDI s DPF a ani se to nijak nešpiní nebo nemastí. Ale nechtěl byhc to mít za něčím co kouří jak traktor nebo načipovaná oktávka z Ústí:DD

        0 0
        • Luk02  

          Načipovaná Oktávka z Ústí, to pobavilo:-D

          0 0
          • royal  

            Volvo V70 2.5 TDI (zadnej DPF apod, dovede to pekne odhodit saze), a to rozhodne neni auto co by nejak oplyvalo aerodynamikou, hlavne vzadu (=je to krabice) a od sazi je po dvou letech vozeni jenom spodek nosice co je za vejfukem, kola to nespini

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.