Zdarec jaky si mam poridit nosic kol? Mam Authora Egoista a mam strach ze si promacknu nebo ohnu trubku. Nosic na kouli je drahej. Docela se mi libi Thule 510. Jaky vozite na strese kola a jaky mate zkusenosti. Diky.
Zdarec jaky si mam poridit nosic kol? Mam Authora Egoista a mam strach ze si promacknu nebo ohnu trubku. Nosic na kouli je drahej. Docela se mi libi Thule 510. Jaky vozite na strese kola a jaky mate zkusenosti. Diky.
Zdarec. Mám thule. neznám název, ale kolo se upíná za vidlici. Mám jej už rok a neměl jsem jediný problém. Minulé léto jsem byl 2× v Dolomitech + maratony po ČR a drží jak přikovaný. Kolo je v něm stabilní a pevně drží. Cena cca 2.900kč za kus. Je to nářez, ale vyplatí se to.Pozor při nákupu. Dělají se dva druhy. jeden pro klasiku a jeden pro kotoučové brzdy.
Zdarec bambec
Mam Thule 575 s rychloupinakem, je vynikajici, cena cca 1,700,–.
Za 200 Kc z Intersparu :o) Protoze kolo na aute az zase tolik nevozim, ale taky jsem mel strach aby me kolo nekde neulitlo, tak jsem pres ty packy, co drzi ramovou trubku dal shora jeste objímku z hliníkového profilu. Ted jsem s tim byl na Slovensku a vezl takto dve kola.
Ty nejlevnejsi drzaky za par set uz par let. No problem. Ale vzdycky to pro jistotu jeste pojistim bud paskem nebo gumicukem, ale jeste to nebylo nikdy treba.
Taky jezdime s kamosem s tema nejlevnejsima, za par stovek. Loni 4 kola na strese a neco kolem 2000km Praha – Beskydy – Salzburg – Zell Am see – Bavorsko – Praha. Bez problemu, pro jistotu privazany dole jeste paskama.
trubku si fakt nepromačkneš- u levnejch modelu se driv ohnou držáky. jo bacha na šrouby, na kostkach se mohou vyklepat a kolo se proleti.
Mam kombika a kola vozim navleceny na vidlich, ktere jsou pripevneny na zadni vrata. Velka spokojenost po zkusenostech se stresnimi nosici.
To me zajima. Muzes to popsat trochu bliz, nejak jsem to nepochopil. Je to home made anebo nejaka homologovana seriovka? Diky. C.
Je to homologovane, cena kolem 2000,– v nemecku bezna zalezitost, u nas neprilis rozsirene. Chyta se 6 popruhy s haky potazenymy plastem za hranu zadnich dveri. Da se libovolne polohovat. Lezi opreno penovou gumou treba o naraznik a zadni okno a popruhy jej jen pridrzuji. Bezne provedeni je na tri kola. Ja vozim dva sjezdaky po 20 kg. Prepiceny majitel a lestic novejsiho vozu muze mit vyhrady.
S těma levnejma nosičema to není zas tak v pohodě. Musí se počítat s tím, že docela dost poškrábou rám. Jejich montáž a demontáž je dost složitá a sundání a nandání kola není taky otázkou vteřin třeba jako u Thule s rychloupínákem (1 600,–Kč). Taku už jsem viděl kolo, který už se ze střechy proletělo a ta investice pak vyjde za několik střešních nosičů.
To je zase pravda, ze poskrabou ram, kdyz je tam das jen tak. Ale ja tohle neresim (narozdil od me nakladnejsi polovicky), protoze tyhle skrabance jsou na mem kole ty z nejmensich :) A barva nejezdi! Pravda, ze upinani rychloupinakem by bylo asi rychlejsi(o 2–3s ?). Jde jen o cvik. Ale stejne to jeste pojistuju, tagze to je zanedbatelny (a thule bych jistil taky). Montaz nosice na zahradku jsem udelal jednou a ted uz jen nandavam zahradku na auto. Dvacetinasobna investice do poradnych thule drzaku mi pripada trochu zbytecna, ale samozrejme kdybych neresil penize… :) Holt nesmis okusit lepsi, jinak te to bude neco stat :)
Mám taky ty nejlevnější. Proti poškrábání jsem to ještě omotal izolační páskou a matky s tou umělou vložkou(šílená věc :o)) proti povolování jsem nahradil křídlovkama a jsem spokojenej.
Souhlas. Já navíc nic nemotám – trubku obalím staršíma ponožkama (musej bejt teda ohebný – tudíž vypraný ;-) A tenhle supermarketovej nosič zvládne v poho 130, víc jsem raději nezkoušel…
Kolo patri do auta.Je v suchu a nelita na a hlavne do nej bordel. Na strechu das rakev a do ni nahazis vsechny ostatni veci. Neboj, netece do ni.
No myslenka je to dobra, ale v osobaku se trochu mackas kdyz jedes na zavody a mas treba 2 kola na osobu :(
No ale to vas nesmi jet vic nez 3, protoze 6 biku na strechu osobaku proste nenasazis, leda bys mel listy o metr sirsi nez auto. Ale z vlastni zkusenosti 4 lidi v kombiku (felicie) – neni problem.
No je a neni. Ty kola tam nacpes, ale musis minimalne sundat obe kola a kdyz mas pevne osy na obou koncich je to trochu pruda a sjezdak je pricijen trosku objemnejsi zalezitost. Uz sem vezl vevnitr lecos, treba i s tim ze sem na plyn slapal krz predni vidlici (kangaroo, dost uzka :0 ) a nesla zaradit zpatecka, ale do komfortniho cestovani to ma daleko :)
my jazdime uplne bezne piati s piatimi bikami (na streche) v normalnom osobnom kombiku.
Asi za necely 400,–. Ram v miste uchyceni omotam starou dusi a zbytkem te duse stahnu ten drzak. Kola jeste pojistim paskem do klipsen. Zatim 600 km v pohode. Jen se obcas musi kontrolovat sroubky.
Osobne taky zastavam nazor, ze pokud mozno, tak kola do auta. Kdyz jsem mel sluzebni feldu, nechtel jsem koupit zahradku, protoze to auto nebylo moje – radeji jsem premyslel, ze koupim za 5t trabanta kombika, vyhazu zadni sedadla a budu vozit kola v nem. Ted mam nove auto a premyslim o tom Thulu – kdyz si vezmu cenu auta, kol, je to pomerne zanedbatelna polozka. Jenze na druhou stranu – kdyz me kamarad vezl z Drasala, tak mel novy obycejny nosic asi za 170kc. Matka se povolovala, proste strach vyjet. Stacilo pul hodinky v dilne, umelohmotne casti nahradit poradnymi srouby a matkami a nosic byl uplne bezpecnej. A vcil mudruj, protoze do Laguny mi nedela problem dostat 3 kola a 3 spolucestujici, a kvuli zvlastnim pripadum, ze nas pojede vice nebo povezu zaroven kocarek s ditetem se mi 5 tisic za dva nosice vyhazovat nechce. Radeji kocarek na strechu a biky do auta nebo upravit standartni nosic.
Kocarek na strechu doufam bez ditete:-))))) Ale vazne. Do Laguny – stary hatchback – jsem taky narval v poho 3 kola 3 lidi. Ale chce je to vozit rozlozene a byt opatrny, aby se neco o sebe nesprajclo (brzdy, kotouce, drzak komputeru apod.). Kdyz jedu sam, tak mam jedno kolo rozlozene v kufru pod deklem, aby zvedavci pri parkovani neocumovali. Vejdou se tam takhle i kola dve. Idealni je na vozeni uvnitr treba ford Mondeo kombik. Ze zahradky jsem nervozni vzdy, a vozim jen vyjimecne. Upevneni jeste pojistuju pasky na rafcich a gumicukem. A stejen s tim zadny rallye nejedu. A proti vetru je to taky hodne znat. Kdyz nelze vozit jinak, urcite se vyplati investovat do poradnych nosicu.
Thule 591 – novinka, krasne zpracovana, stoji jako TH 510… MOC 2.800,– vc. DPH