• Pavouk88

    Zdravim co by jste doporucily na tehle ram?

    Vaham mezi :

    Rock shock RT 3

    http://www.bikeinvest.cz/…8mm/d-73905/

    Rock Shock monarch:

    http://www.123kolo.cz/…rch-3.3.html

    A fox Float RP32:

    http://www.123kolo.cz/…at-rp23.html

    Rád bych co nejnižší cenu, ale zas chci aby tlumič za něco stál…

    Pokud budete mít ještě nějakej jinej návrh sem s ním…

    0 0
    • Pavouk88  

      Nikdo nikdy nemel odpruzeny kolo s temahle tlumicema a kolo s podobnou stavbou ? :))

      0 0
      • op  

        mam Cube AMS s Fox RP23, daval jsem ho tam vymenou za Radium RL.

        Musel jsem ten RP23 nechat prenastavit na compression tune stred a velocity tune min (nejmin omezujici). Mozna by bylo jeste lepsi i compression na min. S defaultnim nastavenim compression max a velocity stred se z fullu stal softtail, nebylo to dobre..

        Po vyladeni je to super, propedal funguje, ale zas neomezuje uplne a lepsi trakce pri vyjezdu je zachovana. Oproti Radium RL je to jako nebe a dudy – nezamknute to bylo hodne houpave, zamknute pak uplne tvrde. Do vyjezdu jsem musel zamykat a kolo se pak chovalo jako horsi HT.

        Nevim, jestli jsem Ti pomohl. Ty ostatni tlumice neznam.

        0 0
        • op  

          jo a ten Radium RL je porad pripadne na prodej ..:) ale po tom co jsem mu ted udelal za reklamu ho asi nikdo nekoupi .:)

          0 0
        • maajkee  

          nezamknute to bylo hodne houpave

          To jsi asi nejel na 115mm jednočepovým jekyllovi s tlumičem bez propedalu. No a stejnak jsem ho ani na silnici do sebevětšího kopce nezamykal :)

          0 0
        • Pavouk88  

          No dát 6k za tlumic a 1k za vyladeni me prijde docela dost. Asi pujdu do toho Rock Shoku RT3 podle recenzi by mel bejt lepsi jak FOX…

          0 0
          • MlokCZ  

            Koukej na eBay. Tam máš šanci pořídit občas i levněji než za 6tis. a současně ještě může mít interní nastavení už rovnou jaké by se ti líbilo.

            0 0
        • MlokCZ  

          To máš na tlumiči současně compression tune a velocity tune? To by bylo dost zvláštní. Buď by tam mělo být jedno nebo druhé, podle toho jestli to je tlumič s Boost valve nebo bez.

          A pak by tam mělo být rebound tune.

          Pokud jsi měl compression tune max (a tlumič tedy bez BV), tak to je jasné, že to omezovalo hrozně moc. To je asi jediné úplně nevhodné nastavení.

          Já bych doporučoval tam dát tlumič s Boost valve a to s cca následujícím interním nastavením:

          • velocity tune M (medium – tedy střední), oproti L (low – minimumu)to není téměř vůbec znát, že to omezuje citlivost a při L bude propedal téměř neznatelný
          • BV 150–225psi, hlavně podle použité komory, se standardní bych dal BVkolem 175psi; s HV komorou kolem 200psi; i tak bude progresivnější varianta se standardní komorou

          Pokud tlumič bez BV, tak compression tune minimum, případně střed. Při vypnutém propedalu rozdíl min a střed není velký (střed omezí citlivost jen o málo navíc) a bude větší rozdíl při zapnutém propedalu (při CT střed bude omezovat více).

          A rebound tune M nebo L, pro standardní komoru a lehčího jezdce spíše L (nebo minimum u tlumiče bez BV), pro high volume komoru a těžšího jezdce spíš M (to proto, že bude nafoukáno na mnohem vyšší tlak a bude třeba odskok i o něco více přitlumit).

          AMS Pro jsem dlouhobě jezdil s:

          • RS MC 3.R
          • RP23 CT střed, RT min + standardní komora
          • RP23 s BV 200psi + VT M + RT M
          0 0
          • Bender382  

            Jak se dá na RP23 poznat, jak je nastavená?

            0 0
            • MlokCZ  

              Je to na něm napsané. Tedy pokud ten originální stav na tlumiči nenechal už někdo přenastavit.

              0 0
          • Pavouk88  

            A s cim jsi byl nejvic spokojenej?

            0 0
            • MlokCZ  

              S ničím :-)

              Problém je v tom, že pro můj styl jízdy je to akorát na hranici standardní a HV komory. Pro ideální stav bych musel mít něco mezi, nejépe tedy HV komoru a nechat vyvložkovat (tím se dá dosáhnout právě stavu někde mezi).

              RP23 s BV 200psi + VT M + RT M

              Tohle bylo na mě lehce málo progresivní a abych nechodil po dorazech, tak jsem musel foukat už na dost malý sag. A pak počátek zdvihu nebyl zrovna ideální.

              Takhle to teď vozí manželka a pro ni super. Jezdí méně agresivně, takže to fouká méně než já (na větší sag, který je tak akorát). I tak má ještě malou rezervu a na doraz se nedostala nikdy.

              RP23 CT střed, RT min + standardní komora

              Tohle je zase už poměrně progresivní, vyhovovalo mi ale určitě více. Tady jsem jezdil sag jaký se mi už líbil a na doraz jsem to při tom sagu ani nedokázal dostat nikdy (ale zbývalo už opravdu málo, asi 2mm).

              Díky výrazně nižšímu použitému tlaku se lépe chová počátek zdvihu.

              Propedal o chlup výraznější než předchozí varianta. V tomhle mám raději chování tlumičů s BV.

              Kdybych ten rám měl jezdit, tak bych pro sebe zkusil tohle:

              tlumič s Boost valve (mám je obecně teď mnohem raději, pokud mají vhodné interní nastavení pro dané kolo) a nastavení:

              VT M, RT L, standardní komora a BV 175psi

              Ten MC 3.R co jsem jezdil kdysi mi přišel mírně horší ve všem. Hlavně to s ním bylo progresivní moc.

              0 0
          • op  

            jo, prepsal jsem se, melo to byt rebound tune. Tlumic je v 2009, samo bez BV. Kupoval jsem ho z CRC za paradni cenu jako vyprodej. Bylo tam defaultni compression max, rebound stred – celkove nepouzitelne. Ted je to supr.

            0 0
    • Palo TT  

      Pridal by som do vyberu:

      http://www.ebay.de/…290471374315?…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • MlokCZ  

        Tohle bude taky určitě rozumná volba. Sám jsem ho nejezdil, ale co tu psali ostatní, tak progresivitou je někde mezi standardní a high volume komorou u RP23, takže by na ten rám průběhem mohl sednout dobře. Ten rám je akorát na hranici normální a high volume komory a dle stylu jízdy lze jezdit tak i tak.

        0 0
      • Pavouk88  

        jedinej problem je ze neumim nemecky ani Ho…

        0 0
        • maajkee  

          není potřeba

          0 0
          • Pavouk88  

            Mam vcelku dobrou anglictinu, tak zkusim napsat anglicky. No ted uz jen zalozit ucet na ebay a vyridit Pay-pal :(

            0 0
            • maajkee  

              Když mi dáš prachy, tak bych ti ho mohl i koupit, to není problém, ale jinak založit si účet na ebay není žádná věda a paypal jakbysmet, maximálně co budeš muset udělat, tak dojít do banky a nechat povolit mezinárodní transakce, u nějakých účtu to standartně není. No a pak ale budeš moci vesele nakupovat i v budoucnu.

              PS: A hlavně, tomu prodávajícímu nemusíš vůbec psát.

              0 0
    • ememem  

      pred par dnami sme to tu preberali skus pohladat (je vtom vlakne aj zopar off topicov ale co uz :-))

      0 0
    • roud  

      Za mě Lišku :O)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.