• Dolek

    Omlouvám se přátelé, že sem zadávám nové vlákno, ale musím si při výběru celopéra pomocí Vás udělat jasno.

    Takže mě postihla neskutečná mánie a teď se snažím vybrat ten nejlepší bajk pro moje potřeby. Na asfalt a lehčí terén mám HT. Fulla bych tahal na stezky, technický terén, sjezdíky a hlavně musí být vhodný na blbnutí, skoky a tak.

    Pár kol jsem zkusil a potom, co jsem měl favorita GF Roscoe (s ním nadmíru spokojen) jsem minulý týden měl možnost přímého porovnání mezi Roscoe a Remedym. Výsledek? Remedy se 160mm nebyl na rovinách a výšlapech o nic pomalejší než GF, zato ta neskutečná radost při cestě dolů :-)

    Jaké další kolo mezi 140 – 160mm zdvihu s cenou snad do 80tis. bych měl zařadit do výběru? Podmínkou je, aby bylo „jezditel­ný“  s váhou do 14kg. Mám celkem jasnou představu o osazení (talaska, Elixiry, S-Ram) buď některá značka se trefí kompletním kolem do mýho gusta, nebo rámovou sadu a nechat osadit …

    Jo a nechci Spešla, Gianta a snad mi Mlok promine ani Cuba ;-)

    0 0
    • Kubas.1  

      Co GT Force? Ten údajně je celkem jezdivej

      0 0
      • warzone  

        to uz radsej Sanction :)

        0 0
        • Kubas.1  

          říkal něco jezdivějšího do 14kg, to myslím Sanction moc nesplňuje :-)

          0 0
          • warzone  

            :) menim hlasovanie za ten SC Blur LT…ani ten Ghost nevyzera zle,hoci ja by som uz pokukoval aj po ERT 9000,ale tam je zase vaha uz vyssia…

            0 0
          • drtyc  

            a taky rikal, ze chce skakat, ne?

            0 0
      • Dolek  

        GT po designové stránce pěkný kolo, ale zadní stavbu u něho zrovna nechválej

         
        0 0
        • Luk02  

          Řekl bych, že Force je služný a hlavně funkční kolo. Je fakt, že už mi v tom taky trochu začlo praskat, ale po rozebrání je to zase OK. Takže bych se toho vůbec nebál…

          0 0
        • Tušnak  

          by mě zajímalo, proč tu zadní stavbu nechálí? Force bych se rozhodně nebál…

          0 0
        • gazman  

          Kolega má sanction a začlo mu v tom doslova mlátit už po 100 km rozebral vypucoval a po několika km už to začíná zas je to na ***** systém.

          0 0
          • mufir  

            Nedávno jsem měl Force 2 půjčený na víkend. Design toho kola se mi hodně líbil, nemohl jsem se dočkat, až ho vyzkouším. V pátek jsem lehce pojezdil za humny, vše bylo OK. V sobotu jsem dal asi 40 km, ale jak jsem se nejdřív těšil na jízdu, tak teď jsem se zase nemohl dočkat, až dojedu do cíle. Nemohl jsem prostě najít polohu na kole tak, aby mě nebolely záda. U kola tohoto ražení bych čekal mnohem vyšší komfort. Možná, kdyby tam byla vidle se 160 mm a pod představcem taky alespoň 20 mm podložek, pak by mi vyhovovalo. Navíc se mi totálně rozebral jeden z čepů zadní stavby – ten spodní, hůř přístupnej.. No, večer jsem GT umyl, a v neděli jsem vyrazil se svou starou dobrou meridou. Kámoš měl  zase půjčený Force 1 a byl naprosto spokojen.

            0 0
    • Dolek  

      Dám tady nějaký tipy, mezi čím se rozhoduju.

      GF Roscoe III

      Trek Remedy 7 nebo 9

      Pak třeba Ghost AMR Square (to jsem ale nejel)

      RM Altitude – hodně hravý kolo, na něm byla sranda. Osazení verze 30 bylo ale slabý. 50 je na tom o něco líp, ale na to, že stojí 94 je to slabota

      No a pak mě napadá, že bych šel třeba do Yeti 575 nebo SC Blur a stavěl to víc do Endura (Talaska 36RC2)

      0 0
      • matts1  

        tak já Ti sem přihodím ještě lapierre , ať máš o čem přemýšlet :o) Jinak pokud chceš kolo na blbnutí a budeš mít druhý na normální ježdění, tak bych netrval na těch 14-ti kilech. Z toho výběru bych bral asi remedyho.

        0 0
      • Lister  

        Asi ti to nic neřekne, ale já bych se rozhodoval mezi Lapierem a Remedym…

        0 0
    • Kubiczech  

      Mě se vždycky líbilo Banshee Rune, ale s tou vahou nevím nevím.

      0 0
    • folty.hans  

      Maverick ML8 ? Jen cena už trošku přesahuje

      0 0
      • Dolek  

        Kupodivu jsem do včerejška nic o značce Maveric neslyšel. Zastavil jsem se ale v Brně u Svorady a tam byl k vidění Durance. Měli to tam i s dvojkrounkou vidlí. a ta ML8 vypadá hodně zajímavě. Má s tímto kolem někdo praktický zkušenosti?

        0 0
        • folty.hans  

          No moc lidí asi moudrých nebude, v našich končínách to bude rarita. Mně osobně se designově strašně líbí, je to neokoukané a originální . Zvlášť v zeleném provedení je to pecka :-) Otázka je, jak je na tom funkce, servis atd. atd .

          0 0
          • Dolek  

            Co mi říkali borci u Svorady, tak se tam prý čas od času objeví nějaké testovací kolo od mavericu. Tak by určitě nebylo od věci si nějaké to zapůjčení domluvit ;-)

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
    • kesu  

      v tydle kategorii uz jsem si par kol projel,vlastnim remedyho.

      Resil bych jestli Remedyho nebo Lapierra,pro treka hraje naprosto bezproblemovej dovozce.Remedy ma 150mm aktivniho zdvihu ale pri skocich chodi nadoraz,doporucuju vymenu tlumaku za idealne DHX 5 s nastavitelnou progresi konce zdvihu a nebo aspon u floata vymenit komoru.Pokud nechas HV a nebudes skakat krasne vyuzijes celej zdvih pri beznym trail jezdeni.Vaha ramu s lumakem,upinakem sedlovky a zadniho kola,hlavkem vazi 3100g v Lku s tlumakem pochopitelne.Cel­kove je remedy super funkcni AM ktery jezdi , na FR to ale fakt neni.Nicmene ujet na tom kilo jde jak po masle.

      Doporucuju ale vzit verzi bez lyrika…

      kdybys mel jakekoli dotazy rekni..

      0 0
      • kesu  

        jo a na GT kasli,trek je fakt lepsi,jezdil sem jak force tak i sanctiona a v tydle cene ne

        0 0
      • Dolek  

        Lapierra jsem mel moznost projet na Testfestu, ale nejak jsem se k tyhle značce nehrnul.

        Remedy je přesně dle mýho gusta. Všude na něj slyším chválu. A vážně, po tom, co jsem ho projel jsem byl nadšenej. No a v „9“ je to přesně ono, co potřebuju. Jenže minulý týden zvedali cenu na 110tis. a to už je vážně moc. Tak mě napadlo, že bych se spokojil s Rem7 a časem vyměnil lyrika za talasku. Lko na mých 190 taky sedlo.

        0 0
        • Lister  

          Nemá Remedy rozdílný průměr horního a dolního ložiska v hlavovce ??

          Jen, že nevím jaká pak bude dostupnost takových vidlic.

          0 0
          • Matony  

            RS chystá 2010 vidlice 1,5×1 1/8 teď nevím jaký modely tuším revelation jsem viděl.

            0 0
          • kesu  

            ma,ale to je jedno koupis redukcni hlavko,problem je,ze stary vidle se nezbavis

            0 0
            • Lister  

              … no taky možnost, ale to pak člověk přichází o tu výhodu, proč to tak je. S tím prodejem taky bohužel pravda :-(

              0 0
    • tomfree  

      Třeba toto je výborné a postavíš si co si zamaneš,od endura až po dh:-)))

      0 0
      • Matony  

        Nj, ale asi by se nevešeld do 80tis. Já bych vzal tenhle set 575 bezkonkurenční cena, já ho bral jinde a když mi přišel poštou, tak tady to takhle extrémě zlevnily.

        0 0
        • Dolek  

          wow!!! super cena, díky za tip

          575 r.08 se oproti modelu 09 liší snad jen jinou barevnou kombinací. Nebo je tam nějaký další rozdíl?

          0 0
          • Matony  

            černej je naprosto stejný, akorát je lepší týmová, která se mě letos líbí vic, loni byla celá tyrkys, letos je zase s bílou, a to je pecka!!

            0 0
            • Dolek  

              Jo, ta letošní týmová je super.

              Je to hodně zajímavá volba. Měl jsem možnost krátce 575 projet. Ve velikosti L na mě akorát. Zadní stavba se při šlapání ale hodně pohupovala. Snad to bylo jen špatným nastavením tlumiče. To u Remedyho bylo pohupování při propedalu minimální.

              0 0
      • Dolek  

        Znám, taky stojí za úvahu. Určitě výboný kolo. Hlavně v německu je hodně oblíbený

        Video – test Endurobike s Hammeschmidtem

        Ve zdejších končinách s ním ale nikdo zkušenost mít nebude

        0 0
        • kali222  

          s cim nebude mit zdejsi osazenstvo zkusenost? s Hammerschmidtem, nebo s litte

          oboji tu je!

          0 0
          • Dolek  

            Měl jsem na mysli Liteville 901. Ve vyhledávání mi to nabídlo akorát tři 301

            0 0
            • kali222  

              doslo mi to az pozde,omlouva me jenom zaslepeni prave pro 301 kterou si snad nekdy poridim :)

              0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Kubas.1  

      Z toho, co tu padlo, se mě nejvíc líbí ten Spicy, 575, nebo Monster, ale bude těžký (a drahý) z něho postavit lehký kolo…

      0 0
    • mr.antik  

      Lehký (aspoň to píšou) jsou Canyon Torque ES. Je v několika variantách, já bych si určitě nějakou vybral:

      http://www.canyon.com/…rque-es.html

      0 0
      • Dolek  

        Taky velice zajímavý tip. A takových verzí, že bych si zaručeně vybral. Vypadá to, že 1,5×1 1/8 hlavová trubka je čím dál oblíbenější.

        Torque ES se taktéž pohupuje mezi AM a Endurem. Jen mi nejde do hlavy, proč tam dávají RS Monarch tlumič.

        Už se z toho stává pěkné dilema. Stále jsem nakloněn právě pro Remedyho. To, že jsem si ho měl možnost projet a vysloveně mi sedlo je velké plus.

        To bohužel u ostatních kol dost dobře nejde.

         
        0 0
        • MlokCZ  

          Na Torque dávaj Monarch, protože se tam perfektně hodí k tomu průběhu. Samotná stavba není progresivní a progresivní tlumič k tomu sedne.

          0 0
        • karel*2  

          Torque ES rám vel. S (loňský model) mám doma. Pokud máš zájem zkusit, přijeď do Přerova :-)

          0 0
          • Dolek  

            Díky za nabídku, zastavit se a podívat se na něj rozhodně můžu. Jen s tím projetím to bude horší. Nedokážu si představit, jak se na Sko poskládám…:-)

            0 0
          • mr.antik  

            S HammerSchmidtama?

            0 0
    • Tušnak  

      jo tak Remedy se mi líbí hodněm, ale pokud je opravdu tak hodně lineární, tak bych ho na skákání moc nebral, na AM toulání těžkým terénem bych do toho šel. Ale pokud chceš na tom kole i blbnout tak bych vzal Monster EN, ten to vydrží a za ty peníze co za něj teď chcou, tak je to super!

      0 0
      • kesu  

        kesu

        0 0
        • Dolek  

          Kesu, jakou verzi Remedyho máš?

          0 0
          • Dolek  

            Už jsem to našel. Podle barevný kombinace a vidle to vypadá právě na tu „7“

            Prováděl jsi na tom nějaký změny?

            0 0
            • kesu  

              jj sedmicku,v podstate zustal ram,vidle,tlu­mak,seldovka a hlavko

              0 0
              • Dolek  

                Vypadá to, že Talaska taper steer s 1 1/8 × 1,5 by k sehnání byla. Jenže je to za samotnou vidly ranec.

                Když si vezmu Remedy 7 za nějakých 70 tis. připočtu k tomu Talasku za minimálně 20 tak už to není takový rozdíl k Remedy 9, kde ta talaska je a je to dokonce osazeno X0 + XTR

                Jenže problém – Barevný provedení 9 se mi nelíbí ;-(

                To už bych chtěl asi po Brettonu moc, aby mi dodali 9 v barevný kombinaci 7, co?

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • slou  

                  Barva, nebarva ..... ale je pravda že za ty love už to mosí byť dobré celé a ne jen z části.

                  U Remedy mi ze začátku cosi vadilo jak řetěž mlátil do zadní stavby, ale jde o zvyk.

                  Osobně s Rkem nemám problém ujet i štreky přes kilo a nepřipádá mi že bych sa nějak extrémně nadřel kvůli zdvihům. Na druhou stranu nejsem typický hltač km.

                  0 0
      • Dolek  

        RB z nějakýho těžko vysvětlitelnýho důvodu nechci.

        Je to asi tím, že se mi to kolo ani za mák nelíbí. Určitě může být ten rám dobrej a kupa z Vás s tím má moc dobré zkušenosti, alá já „estét“  ten design nedokážu překousnout.

        Takže, jelikož to bude můj první full, držel bych se spíše při zemí na hranici 70tis., tím by asi odpadlo použití rámu luxusních značek a jejich následné osazení.

        Je to pořád nerozhodně mezi Remedy a Torque ES. Co tak pozoruju z geometrie a Vašich komentářu, tak Rko bude jezdivější (což jsem se mohl přesvědčit, kdy behěm dopolední testovačky padlo 45km jak nic) S chováním kola, jízdou a žehlení terénu jsem byl spokojenej. Je ale pravda, že k nějakým „skopičinám“ mě to vysloveně nevybízelo.

        Torque ES bude pravděpodobně hravější. Otázkou je, jestli se na něm při 50km vyjížďce nepředřu. Jako mínus považuju současné problémy s termíny dodání. Objednával si někdo tento letošní model? Měl bych možnost si to nechat poslat ke známému do DE. Byl by poté termín dodání rychlejší?

        A ten, co projel kolo s Hammerschmidtem, jaké z toho má dojmy?

        U Rka mám prověřeno, že by bylo během 14ti dní…

        0 0
        • MlokCZ  

          Bát se 50km na Torque ESku? To se fakt nemusíš.

          TheIF na Torque FR (kde ESko bude o chlup jezdišvější) dal i 240km (měl to tam konkrétně v poznámce, teď už tam místo toho má prodáno, když už kolo prodal) a to na těch origoš pláštích, tedy na Big Betty 2,4.

          0 0
          • vojtechposmourny  

            Jo, tenhle výkon jsem nikdy nepochopil. 240km na tomhle (vůbec na čemkoliv).

            0 0
            • Dolek  

              240km je myšleno během jednoho dne? Přijde mi to naprosto nereálné, zvláště na více než 16kg FRku.

              ESko se svou zhruba 14 kg váhou je přeci jenom lehčí kolo a snad by se na tom i dobře jezdilo.

              MloKu, kdysi jsi mi psal porovnání Stereo vs. Fritzz. Že ten fritzz je již hodně těžkopádný a co se týče jízdy se nemůže Stereu rovnat. Tak se ptám, jeslti u ESka bude při jízde mimo terén také tak velký rozdíl, jestli bude o moc pomalejší oproti 140mm AM kolům? Třeba Nerve AM nebo GF Roscoe? 

              Býval bych se spokojil s AM kolem, ale po tom, co jsem sedl na Remedy tak jsem při běžné jízdě po polních a lesních cestách s přehledem šlapal po boku bratra na HiFi pro. Oprotí tomu v terénu při sjezdu přes šutry a kořeny jsou ho nechal daleko za sebou

              Remedy 7 nebo Torque 8.0?????

              (nebo 200€ přihodit a vzít Hammerschmidt verzi)?

              0 0
              • vojtechposmourny  

                Ja bych bral Torque 8 v černý ano. Na tom kole není nic, co bych musel měnit, na rozdíl od Treka.

                0 0
              • vojtechposmourny  

                A na Hammerschmid bych se vykašlal, je to dražší a těžší, radši bych dal 36/22 a bashguard.

                0 0
                • mr.antik  

                  jaký to dává rozsah?

                  0 0
                • MlokCZ  

                  Hammerschmid se mi dříve docela líbil, ale co jsem teď vyzkoušel zatím tu levnou variantu 22/36 + bashguard, tak jsem zjistil, že tohle pro mě není.

                  Nevím jestli to je tím, že jsem prostě více laděn do XC, ale na 22/36 mi vadili dvě věci. Nejvíce mi vadil ten větší skok. Mezi malou a střední plackou přehazuju poměrně často a tou změnou na 22/36 se stalo to, že jsem musel mezi plackami řadit ještě mnohem více a současně k tomu plynulá návaznost převodů byla posunutím až o skoro 3 převody na kazatě (při klasice jen o jeden). A nakonec i ten nejtěžší převody mi trochu chyběly, mám rád třeba mírné sjezdy v trošku rozbitějším terénu, kde se dá na fullu šlapat 40km/h+ a takhle s tou 36tkou jsem končil někde kolem 35–40km/h (dle toho jak moc jsem chtěl točit vysokou kadenci).

                  Ale kdybych chtěl 36/22, tak Hammerschmid bych bral. Těžší to je jen o pár gramů, minimální rozdíl a v nákupu toho kompletu s kolem se ta vysoká cena tolik nepromítne a po funční stránce je super věc (pro ty co chtějí 36/22).

                  0 0
                  • mr.antik  

                    A je tam teda větší pedal kick než na srovanatelném převodníku?

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Pedalkick je daný protažením řetězu, to je pořád stejné. A o kolik se protočí kliky je pak dané tím protažením řetězu + převodovým poměrem a tady je jedno, jak je toho dosaženo. V tomhle ohledu je to tedy zcela totéž jako 22/36 převodníky.

                      U staveb, kde hraje významný vliv pozice hlavního čepu vůči převodníkům by to vliv mělo. Pro Torque tohle bude podle mě zanedbatelné.

                      0 0
              • fousek  

                Remedy je cistokrevny AM, ale zas to neni zadna zehlicka (teda aspon se standartnim tlumicem) Hammerschmidt podle me na AM neni uplne vhodnej, je tezkej a malej rozsah prevodu.

                0 0
              • MlokCZ  

                240km myšleno jako jedna vyjížďka, ale bylo to převážně po asfaltu.

                Remedy jsem nejel, takže tady se nemohu pořádně vyjadřovat. Torque ESko se mi velmi líbí a bylo to jedno z kol, o kterém jsem uvažoval, kdybych šel do větších zdvihů (jak ale níže píšu, tak už vím, že zatím do větších zdvihů nepůjdu).

                A Stereo je svižnější než Fritz, ale rozdíl zase tak velký nebude, rozdíl je především v těch věcech, co píšu níže obecně k vyšším zdvihům. Opravdu jsem to takhle přesně psal?

                Při dobré technice kruhového šlapání a když se jede na pohodu, tak ty rozdíly třeba na rovině vůbec nejsou moc velké a to ani třeba mezi 100 a 160mm zdvihy (třeba u mě chrtí AMS Pro x Stereo, což je 100 × 150mm je na rovině rozdíl téměř neměřitelný, samozřejmě pro stejné pláště), zvlášť pokud je kolo s vyšším zdvihem se systémem, který jede.

                Já vidím zásadnější rozdíly někde jinde:

                • geometrie
                • váha, která se projeví hlavně v kopcích
                • u vyššího zdvihu větší negativní projevy odpružení na geometrii (tedy větší navýšení sag na tlumiči a snížení na vidlici), které je třeba více kompenzovat třeba snižováním zdvihu vidlice (v případě, že rád jezdíš i náročné a prudké výjezdy a nechceš takové situace tlačit)

                A pak také obecně s vyššími zdvihy narůstá progresivita (je jasné, že vždy je třeba hodnotit konkrétní kolo s konkrétním tlumičem, ale ta tendence tam prostě je). To je samo o sobě samozřejmě v pořádku, protože vyšší zdvihy jsou cílené k drsnějšímu zacházení a větším skokům. Pokud ovšem jezdec není stylem jízdy tak zaměřený k těm skokům a chce ten zdvih kvůli nárůstu pohodlí a ne kvůli agresivnější jízdě s většími skoky, tak bude dost zklamaný, protože reálně chodící zdvih při běžné jízdě mimo skoky větší nebude (naopak proti Stereu třeba bude často i nižší) a jen se objeví ty nevýhody.

                Já jsem právě z těchto důvodů a po testech několika kol s vyšším zdvihem (160–170mm) došel k tomu, že vyšším zdvihem bych pro moje ježdění více do XC nic nezískal, ale objevili by se všechny ty nevýhody. Delší dobu jsem právě uvažoval o tom, zda bych 125tku nenahradil třeba Fritzem nebo právě Torque ESkem (to byly hlavní dva kandidáti) a nakonec se rozhodnul, že určitě ne. Monžá kdybych bydlel v horách, že by situace byla trošku jiná.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Já třeba si rád dám občas pro mě náročný výjezd a Stereo mi ještě stále umožňuje vynikající výjezd. Zrovna tenhle týden v úterý jsem poprvé vyjel na Stereu výjezd (na Stereu ani AMS 125tce jsem ho ještě nezkoušel, teď v podstatě náhodou na něj došlo), který jsem před pár lety na HT pořád nemohl vyjet (a pokusů bylo opravdu dost tenkrát). Konkrétně se jednalo o konec výjezdu na Radyni od Šťáhlav po červené, která se napojí na žlutou z Plzence. A tedy o ten závěr, co jsou schody (a samozřejmě jeté celé v kuse ze Štáhlav až na Radyni). Pro někoho možná ten výjezd až tak těžký není, já ho na HT prostě nedal.

                  Ještě tu mám takový druhý a to z Darovanského dvora po červené směrem na Plzeň, tak tu prudkou pasáž na začátku, tam jsem zatím dal nejvíce do 4/5 (vyjet se dá celý, jeden a taky jediný z naší party ho dá), ale myslím, že jednou ho dám celý. Na HT jsem ho nedal ani do poloviny.

                  A mám vyzkoušeno, že s vyšším zdvihem už se takové výjezdy jezdí hůře a tam už toho zase dám méně a už to není ono.

                  0 0
                  • mr.antik  

                    běžně na Reignu vyjedu víc než na HT. Ale jestli bych to vyjel i na jiným kole s většim zdvihem, to nevim…

                    0 0
                    • Vegan  

                      Ja bych to radil asi takto od nejhorsiho z mych zkusenosti 26HT>26Reign>29HT SUP To ze reign jede do kopce lepe prisuzuji VPP ktere prodluzuje zadni stavbu a diky tomu se to pozdeji stavi na zadni, ale porad to neni 29SUP. Nic mene me o ty vyjezdy zase tak nejde :)

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        A do toho srovnání je započteno i snížení zdvihu na Duroloxu?

                        0 0
                        • Vegan  

                          To snizeni pouzivam jen pro prepravni ucely na strese auta jinak vsecko jezdim 155/152 se zdvihama fubec nic nedelam a) me to nebavi b) kde bych musel snizit zdvih to bud vyjedu silove pokud je to kousek a pokud je to delsi tak me to prestane bavit a raci pujdu pesky :).

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            To používání je na vkusu každého, to je jasné. Jen mi šlo o to srovnání těch kol do výjezdu, že po snížení vidlice by mohlo být úplně jinak.

                            0 0
                      • dodydody  

                        Reign neni VPP

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
              • Dolek  

                Tak se to trochu stupňuje.

                Mám možnost Remedy 7 s okamžitým dodáním za více než slušnou cenu

                Bohužel na tom kole není co se týče osazení nic, co jsem požadoval

                SLX a Juice5 bych skousnul, toho Lyrika nevím.

                Zato Torque ES by mi sedlo jak ulitý

                Vzít hned REMEDY 7 nebo čekat do aleluja na TORQUE ES…????

                0 0
                • pitos  

                  Lyrika mám ,tak bych se rád zeptal v čem je problém.

                  0 0
                  • Dolek  

                    Lyrika jsem nezkoušel, ale pořád mám v hlavě, že dopředu patří FOX

                    Jestli mě přesvědčíte, že Lyrik je srovnatelná vidla s talas, tak proč ne…

                    0 0
                    • kesu  

                      s talasem jo,to je i lepsi,s van ne:(

                      0 0
                    • pitos  

                      Lyrik není srovnatelná vidlice s Talasem protože nemá na takové úrovni snižování zdvihu(pro mě ale třeba zbytečnost).Jinak si myslím že to jsou srovnatelné vidlice s tím že Lyrik ma lepší systém pevné osy.Pro použití XC-enduro  je Lyrik výborná vidlice,nevidím problém.Záleží co od své budoucí vidlice očekáváš.Osobně ji využívám i na FR a jsem celkem spokojen,jen vím že můj rám by snesl Totema:)

                      High speed exp neznám a tak se nemohu vyjádřit a tudiž mi zatím nechybí.

                      0 0
                      • goofy  

                        Totema by sice snesl, ale nedaval bych ho tam.. Ted to ma dle me idealni uhel ;-)

                         

                        Ad srovnani Lyrica s Talasem: klasicky Lyric (coil, soloair) bude urcite citlivejsi, nez Talas. Float bude mozna nekde na urovni Lyricu Soloair.. Lyric 2step bude uz na tom asi obdobne jak ten Talas.. Kazdopadne bych ani do jedne z tech snizovacich vidli nesel.. Stelovani zdvihu mie neprijde az tak podstatne, abych prisel o citlivost na zacatku zdvihu a misto zehlick mel zbijecku.. High speed expanze je pomerne dost znat v rozbitych pasazich, a prave proto je zatim porad u mne nej vidle Fox 36 Van.. Zatim proste nejpovedenejsi tlumic uz primo z vyroby (ikdyz loni to celkem zmrsili kompresemi, nevim co letos)

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Otázkou je jak na tom je Talas 36 09 a jak na tom bude 2010 model. Pokud byl předělán podobným směrem jako Talas 32 09, tak citlivost může být výrazně lepší než u předchozích modelů Talasu 36. A 2010 budou přepracované tlumiče ve Fox vidlicích, uvidíme jaké budou.

                          0 0
                          • goofy  

                            Jasne no.. Bohuzel nove modely tu zatim nikdo nezmeril..

                            0 0
                        • pitos  

                          Jj teorii high speed expanze znám a věřím že je to dobrá věc ale potřeboval bych to pořádně odzkoušet v praxi abych se přesvěčil že bez toho už nemohu  jezdit:)

                          Kdybych dal tu 180ku na Sixe tak by to bylo zhruba stejné jako Maynarduv SX trail,což je myslím pro moje účely pořád použitelné.Navíc bych si myslím mohl dovolit větší sag…ale to je jen taková úvaha,novou vidli určitě letos nechystám,jen jsem si prostě s tou myšlenkou trošku pohrál:)

                          0 0
                          • goofy  

                            Jasne, bylo by to jako ten SX Trail, ale ten uz se mi az tak nelibi.. Uz se krapet vic zavira, a proste ten tvuj Six mi padl do ruky vice ;-)

                             

                            btw: jakto ze nejste na kopcich? Vzdali jste to?

                            0 0
                            • pitos  

                              kvůli počasí ale i jiným drobnostem se dnešní akce zrušila a jede se zítra na Javor(Skaličák bude asi nepoužitelný).Vím že asi zítra nemůžeš ale kdybys měl přesto zájem tak se ozvi,ale raději na tel. nebo mail,ať to tady nezasirame;

                              0 0
                • mr.antik  

                  poptal bych dodací lhůty na Torque…

                  0 0
                  • Dolek  

                    psal jsem jim mail, již týden žádná odpověď :-((

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.