Ahoj kluci. Uvazuji o koupi novyho biku-prvniho fulla a chci se zeptat jakyho doporucite. Maratony nejezdim, je mi 37 a spis jezdim lehci teren na pohodu. Tak 3tis. km za rok. Vyjizdky jsou silnice,teren tak pul na pul.
Dik za radu
Jirka
Ahoj kluci. Uvazuji o koupi novyho biku-prvniho fulla a chci se zeptat jakyho doporucite. Maratony nejezdim, je mi 37 a spis jezdim lehci teren na pohodu. Tak 3tis. km za rok. Vyjizdky jsou silnice,teren tak pul na pul.
Dik za radu
Jirka
Ahoj, tak jsem na tom podobně jako ty, před 3 týdny jsem koupil prvního fulla Sparka 50, a jsem spokojenej, paráda, jezdím spíš lehčí terén, a občas nějakej závod…
Na obcasnej závod a lehkej teren je Spark super volba, je velice pohodlnej na to kolik to váží a jak je to určený. Rozhodně to chováním neni závodní XC
Proč ne? Je to už moc houpavé?
OT: Děvčata taky radí dobře :-P
Dik za radu, ten Spark vypada dobre.
Nemate nekdo zkusenosti s timto Supikem?
ahoj,
zkusenosti je na webu poskrovnu, hlavne ne na BF. Neco je tady dole v diskusi Sup 2010. Ale koukni tady na fotky ;-)
to jsi zrejme sponzorovany jezdec supu, protoze jinak si neumim predstavit ze si ho nekdo koupi a pak se snazi aby co nejdriv prasknul:)
to nejsem ja :-D. kazdopadne kolo neprasklo a jezdilo paradne (Chamnaun)- prodavam jak jsem koupil
Ale někdo ze Supriders to nejspíš bude. Teamový dres, Pearl Izumi kraťasy a bílé brýle Tifosi, to prostě nemůže být shoda náhod :)
je otazka jak dlouho by takove zachazeni vydrzelo…
Už jsou na netu Superior 2010.
Co říkáte na provedenijejich celoper?
OK tak pak dej vědět co jsi vybral za bike…
též OT: nazdar Pajane, jaká spokojenost s Drössigerem? :o)
OT: Zdar Krocane :-) Jsem spokojenej na 100pro… Nemůžu na něj říct jedno špatný slovo ;-)
z dalsich mohu doporucit :
zvazil bych stumpjumpera
dokazal bych si vybrat z vyprodejove nabidky canyonu
popripade rovnou vzit canyon nerve am6
mozná pujde sehnat za zajimavou cenu i lapierre
celkove vzato bych vzal kolo zdvihem 130–150mm,zvlast pokud se vozis a nespechas je tohle zajimava varianta.Bejt to moje volba vzal bych asi toho canyona s tim pikem z toho jejich vyprodeje.Stump i fule maji malej zdvih.Ten canyon mi prijde jako fakt dobra volba za tydle penize naprosto bezkonkurencni
Je to asi měsíc zpátky co jsem toho Lapierra Zesty 314 koupil za rovných 40K. Byl nový ve slevě.Mám na něm najeto už okolo sedmi set a nemohu si ho vynachválit. Předtím jsem jezdil Cube LTD Race.Když bych srovnával, tak Zesty je podobně jezdivé a svižné, ale neskonale pohodlnější. Ve městě v podstatě neřeším obrubníky. Houpavé jen pro ty, kdo neumí šlapat do kruhu. Nezaznamenal jsem v podstatě žádné zpomalení na silnici a v terénu jsem rychlejší. Jediná nevýhoda jsou krátké stojky. Nemá Talase, takže se mi zvedá přední kolo nebo si prostě musím skoro lehnout na řidítka. Nicméně včera jsem vyjel na Říp bez potíží. :) Za sebe můžu jen doporučit.
Čau, neznáš náhodou váhu samotného rámu, popř. osazeného bižuterií (hlavso, ložiska a tak)?
Samotný rám jsem nevážil, ale kolo má po namontování SPD svých 13kg. Zkus odečíst komponenty … :)
Dík :-).
Pokud chceš opravdu něco dobrého koupit, tak mám k dispozici nové nejeté CUBE Stereo 2008, lehké a komponentově docela nabušené.
Diky moc za info a za nabidku. Ten Cube je na jakou Vysku postavy a co za nej chces?
Taky se chci zeptat na tento bike.
Muzu ho mit za super cenu.
Ten pells je zu od pohledu hruza. Funkci nehodnotim,ale provedeni je jak prototyp nejakeho Lojzy z garaze.
Mno, asi nic moc pro cyklomodely a cykloideály, ale rozhodně to není žádný špatný kolo, nevim teda jak toto, ale Thorr se stejnym principem mě osobně přišel jako gut bike…
hele, nejsou třeba Santa Cruz taky Lojzové z garáže?! todle fakt miluju…
Tak buď jsi tu jejich kyvku nikdy neviděl, nebo jseš slepý.
ale jo, já přece netvrdim, že je to nějakej hezkej kus…
Narazel jsem na provedeni kyvky, ne na pouzity system, nebo funkci. Proste to zpracovani mi prislo hodne humpolacky. Kdyby to byl prototyp, pripadne to kolo bylo vyrobeny tak pred 10–15ti lety, tak bych se tomu nedivil, ale dnes? Zvlast kdyz clovek cte kecy jejich majitele o spickovem vyvoji, milion dulezite se tvaricich nazvu u popisu kazdeho modelu atd, tak by cekal neco trosku lepsiho.
jo, ja to chapu, ale jako me to vazne na ježdění přišlo celkem fajn…
Na jezdeni fajn? Je to nejhorsi system co znam, ale tak kdyz myslis :-)
Ale jo, vnímám hysterické averse vůči např. právě fullům od pells a nejsem ani žádnej fanda značky, ale prostě strávil jsem na Thorru s timhle systémem 1 dopoledne a mě osobně se jezdilo dobře, napříč tomu, že je to nejhorší systém, co znáš..
nic víc, nic míň..
Tak jsem si ho schválně teď o dovolený v jednom sportu pujčil, maj ho jako testovací kolo, trochu doufoukl a několik hodin na něm jezdil…a na svém si trvám. Schvalně- koliks na něm najel Ty?
Na takovým hnusným kole se prostě dobře jezdit nedá.
To je věc vkusu. Mě se třeba líbí víc než Prophet nebo Ibis Mojo. A věřím tomu, že se na obou zmíněných kolech jezdí dobře :)
nez Mojo? UPALTE KACÍŘE!! :))
Nenajezdil jsem nic a ani nehodlam.. Jezdil jsem na kolech s obdobnym resenim zadni kyvky a umistenim cepu a na svym si trvam..
Stereo je na výšku kolem 180 cm. Mám 183 a padne mi jako ulité. Dal bych ho za… 43000. V obchodě je určitě aspoň za 60 k.
Ten je ale krásnej :)
Jde mi spíš o funkci než o krásu :-) Přece jenom není mi 20 ani 30 a nejsem holka :-)
Prý je taky docela dobrý tento:
Anthem dle ohlasu vybornej bajk, ale asi ne moc pro tebe. Je to chrti full delanej vice na rychlost nez pohodli rekl bych.
Jde mi spíš o funkci než o krásu :-) Přece jenom není mi 20 ani 30 a nejsem holka :-)
… právě jsi urazil polovinu BF :-)
Anthem bude asi moc chrtí – i když jestli je tam polovina asfaltu a nejezdíš nic technického tak proč ne. 130–150 jak radil kesu mi přijde na to použití možná zbytečně moc, ale záleží na konkrétním kole není 150 jako 150.
Mým favoritem by byl Trek Fuel EX nebo Ghost AMR – u Ghosta bych s cenou trochu přitlačil a šel do AMR 5700 mi spíš o funkci než o krásu :-) Přece jenom není mi 20 ani 30 a nejsem holka :-) – ověřený systém, kvalitní vidlice a výborný tlumič – ač mu někteří pořád nevěří.
znas to , zdvihu neni nikdy dost:
AMR 5700 se mi taky líbí
Tohleš kolo jsewm zkoušel mimo jiných na VELO biketestu a z těch co jsem tam zkusil mi sědělo nejvíce (jnak mám doma Canyon AM) – za ty peníze vbych ho klidně vzal. Musíš si ujasnit, jestli nemá pro tebe zbytečně velký zdvih (jde to ale všechno pozamykat nebo přiufouknout) – za mě doporučení
díky za upozornění, pro mě má bohužel zbytečně malej zdvih, zakladatel threadu je někdo jinej:))))
Tak jsem samozřejme myslel trochu jiné AMR 5700 než ty :-)
Je pravda, že ten s vyšším zdvihem vypadá za ty peníze lépe, ale mě už 140mm s 13,5kg na 50% asfaltu přijde moc. Klidně bych bral i dobře fungující 100mm. Na druhou stranu, zná to asi každý, jezdíš to co ti kolo dovolí a se zdvihem roste chuť, takže bych volil něco mezi – tedy rychlého trailbika se 120mm a možností uzamknutí nebo alespoň zkrocení tlumiče. Ten X-fusion je v open režimu doslova fantasticky citlivý, platforma funguje dobře, sice tam není tvrdý lock, ale nejvyšší hodnota platformy už ten tlumič hodně umravňuje.
jj zkusenost s xfůzí (ikdyž zpracováním páčky a přehazování poloh kde si vybranou polohu musí člověk jakoby najít je teda nesrovnatelný s Foxem) mám stejnou,je to dobře fungující tlumák
Mimochodem, jakej vůl vymejšlel ty názvy u těch ghostů,kdyť to zní všechno stejně:))
psal lehčí terén a silnici. já bych mu anthema klidně doporučil. Zadní stavba funguje parádně a kolo je lehký a jede, tak na co se tahat s těma kozama ;-)
je to fakt, spousta lidí s tim jezdí po štěrkovkách, tím jim to nezazlívám, ale ať jim to frčí za ty prachy…
To je prostě problém odhadnout, jak kdo jezdí. Na fullu si najednou můžeš dovolit víc a začne tě to třeba i bavit v térénu. Ale pod 120mm bych nešel.
Takže AnthemX nebo Trance :-))
jojo, jezdím na tom jenom lehčí terén ;-)
Na Anthemu sjedeš také dost,je sice chrtí,ale v klidu si střihne i techničtější pasáže typu bikeparku B.Dar.Přímo miluje rozbité lesní a polní cesty,nejlépe do kopce,to opravdu letí jako chrt v nejlepším smyslu!Mám ho a je to přesně co jsem chtěl,lehké rychlé pohodlné (v terénu co jezdím,na DH to fakt není)…
Já bych se taky nebál anthema nebo nečeho podobnýho. Jsem s ním taky maximálně spokojenej. Jestli píše autor dredu lehčí terén tak bych ho rozhodně nehnal do ničeho co má víc jak 120mm zdvih. Oproti HT není člověk tak vyklepanej a únava příjde pozdějc a přitom to jede. Těch pasáží kdy by se hodil vyšší zdvih je minimum proti tomu kdy bych se zbytečně tahal s nějakým závažím na balónech. Do lehčího terénu není pak potřeba to tolik foukat a houpat to taky bude.
myslím,že je budeš těžko schánět,hlavně anthem X2 už není
Možná se mýlím,ale na e-schopech je jich celkem dost ve slevách a to píšou,že je mají skladem např.:
no fajn,nenapsal jsem v Lku.Cykloworld je nemá už poměrně dlouho.
Podíval bych se ještě na Norco Fluid, na pohodové ježdění bike akorát..:)
a co todle?
A co Radon Stage 7.0, řeším v tomto threadu.
mel bych tu jednoho Scotta Sparka 50, novy, dva roky zaruka, kdyztak se ozvi na mail pro info a fota..
No řekl bych že tu padlo plno zajímavejch a nemyslím že špatnejch tipů, ale teď bych být tebou udělal tu věc že bych si šel vypůjčit nějakej testbike s nižším zdvihem a nějakej kolem 140mm a projel si nejčastější typ trasy kterou jezdíš. Jestli píšeš že jezdíš 50% silnici a 50% lehčí terén, tak bych tě rozhodně nehnal do nějakejch olmauntin biků. Otazka je jestli tě s fullem nezačne bavit víc ten terén a silnici se budeš oklikou vyhejbat. Nikdy jsem ji nevyhledával ale s přechodem na fulla je silnice nutný zlo. :-). Být tebou ale jen tak něco neobjednám na netu bez toho se projet na alespoň podobným typu kola co chceš koupit. Nejde jen o 2cm zdvihu. Ten rozdíl je třeba u giantu anthema a trance a přitom dle mého pocitově úplně jiný kola.
přesně, mezi kolama stejnýho zdvihu je rozdíl, natož jinýho. Geometrie a průběh stavby je tisícktát důležitější nez zdvih – ten umí udělat každej joud, ale naladit to, aby celek byl perketní umí jen málo značek. Navíc každýho sedí jiný nastavení.
je pravda, že s přechodem na fula se silnice a nudný šotoliny omezí na minimum :)
Ještě bych se chtěl zeptat, co říkáte na značku Mongoose?
http://www.mongoose-bikes.cz/…canaan-elite
Myslíte, že tato konstrukce je dobrá?
Pokud by jsi se pro něj rozhodnul, tak se prvně v prodejně zptej, jestli mají náhradní kluzná pouzdra do zadní stavby. Tento rám má jak kuličková, tak kluzná ložiska. Ať nedopadneš jako já s Triomphem…
Tenkrát vozil M. Pells a když jsem se zeptal přímo v Pells prodejně v Brně, jestli mají náhradní, tak jsem se dověděl, že nikoliv. Nic takového prý nedovezli a nedovezou. Po dotazu, co tedy dělat, když mám na rámu vakl jako kráva mi bylo sděleno, že si mohu koupit identický rám. Měli ho na prodejně. Cena: 16.200,– Poděkoval jsem a odešel. Rám se válel doma dva roky, mezi tím jsem pořídil AC (všechna ložiska kuličková), než mi jeden známý mého kamoše vytočil futra na soustruhu. Nastrojil jsem ho tím, co doma zbylo a jezdím s ním jako s XC fullem.
Děkuji moc kluci a možná i některá děvčata za rady. Určitě se budu řídit citovaným doporučením. Kola si vyzkouším a budu se snažit najít co mně nejvíce sedne. I když na silnici a šotolinu bych nerad zapomněl:-) mám je rád. I když jsem zapomněl napsat, že mám ještě fitness kolo, skoro silničku :-)
Ahoj. Tak jsem zase tady, marodil jsem a tak ještě žádné celopéro v garáži není. Dnes jsem dostal ještě zajímavou nabídku na Kellys Toxic. Myslíte, že je tato zadní stavba kvalitní?
http://www.kellys-bicycles.com/index.php…
Děkuji za odpovědi.
Mrkni sem . Řešil jsem kolo pro bráchu. A vyřešil docela rychle.
Ten Toxic bych raději vynechal. Nejel jsem ho, ale nikdy jsem na FS od Kellyse neslyšel chválu. Nemám žádné předsudky vůči značce. HT bych si K. klidně koupil, ale FS ne.
Já ani HT!! Už jsem viděl tři prasklé rámy, 2× patka, 1× hlava
to moc nefunguje. Já bych do toho nešel
cau mam kamosa co prodava biky za solidni ceny zkus mu pisnou na mail cyklotrialtomas@seznam.cz za to nic nedas a uvidis jestli neco ma.
pisni mu ze mas kontak od mary