Je dobrá značka Santa Cruz?Kde koupit v ČR nebo jak vlastně funguje distribuce v česku, co jsem našel web tak se mně moc nezdá.? váš názor na model Bronson? díky.
Je dobrá značka Santa Cruz?Kde koupit v ČR nebo jak vlastně funguje distribuce v česku, co jsem našel web tak se mně moc nezdá.? váš názor na model Bronson? díky.
Oficiální distributor:
Beroun
ID Sport s.r.o.
Plzenska 216 Kraluv Dvur okr. Beroun,
Beroun, Czech Republic,
267 01
Buď si můžeš Santu koupit přímo u ID sportu, nebo u někoho z distributorů/bike shopů, kde ti ho třeba rovnou postaví nebo přizpůsobí a můžeš ho tam rovnou vozit i do servisu. Např. ve Sportful centru v Berouně, nebo v Bicycle Cafe v Praze.
Santa je fajn, rámy špičkově vymyšlené a zpracované, funkční lehké, zároveň ale mít Santu něco stojí. Pokud peníze neřešíš, proč ne? Geometrií jsou Santové spíš kratší nebo průměrní.
no jo, ale kdo by chtěl takovou tuctovku ;-) vždyť v sobotu bylo na vyjížďce asi 6 Santů a třeba takovej A-gang jenom jeden :-D
Tak to nebyl běžný vzorek :)) Zastoupení některých oblíbených značek bylo velmi nízké, třeba Merida, Spešl, Giant, RB,..
K tem kteri se odpojili a se pak jeste dalsi agang pridal;)
Kub Spesla, nebo Author. Santu vazne nechces
Spešl nebo Autor :) To není moc lichotivý pro velké S :)
Presneeee Santa je strasna MR*KA, nebrat, ale kdyz uz by jsi se do toho nechal uvrtat:) tak Probike03.
Když už, tak samostavba, pokud je kandidát schopen.
vždyť brzdy na hlavě rámů, pro český trh, nebude v grafice velké „S“, ale velké T, jako tuctoFka. :)
Mě se zamlouvají GT
jj, cenove uz skoro dotahly santu :-o
ale notaak:)
porad to stoji polovic…
se koukni na ceny karbonovejch modelu
no, cely kolo u GT lehce pres kilko… karbonovej santa ram cca 8petek… takze porad sakra rozdil:)
jde o prd ;-) ale kdyz se podivas na tohle http://www.koloshop.cz/…el-2014.html
tak Bronsona bys stejnyho postavil za temer stejny penize.
hmm, tak za „tohle“: http://www.koloshop.cz/…el-2014.html uz jo:)
Kola urcite fajn, ale ceny jsou v EU totalne mimo. Trochu lepsi ceny umi slovaci.
Ty ceny u nás a u Slováků jsou v podstatě stejný. Navíc s tím bude víc s.aní, protože nesmí prodávat do zahraničí, tj. budeš s tím někoho otravovat.
Hm, treba u ramu carbon bronsona je rozdil v cene teleskopky, to neni malo …
Beztak to prodaji k nam, pro ne neco prodat musi byt jak vyhrat jackpot :-)))
by si sa cudoval
pokud by ho neposlali, tak není moc problém si pro něj na Slovensko zajet
Safra to je krásný kolo :)
Jinak Santu tak přes bazar, v Německu je hafo pěkných za pěkný prachy
Ani bych neřekl, aspoň pokud jde o nového nomáda, tak umí polské ofiko zastoupení lepší cenu rámu než německý bazar:-D
aaaaaah?!
novy bike pujde pres PL? :)
Ještě mám pořád TREKa a dlouho asi ještě budu, jak to tak vidím:-D Ale mám to do polska 150m tak proč ne.
Za kilo to mas drahy :-P
Lidi jsou blbí jako prase, jeden borec asi týden řešil co vzít, jestli nové demo za stovku nebo TREKa, nakonec koupil spičialized enduro expert:-D Zmatek v hlavě strašný. Dneska mi psal nějaký „kanaďan“ špatnou angličtinou, že to bere hned a že dá 4200euro ať mu pošlu bankovní údaje a bike ať pošlu jeho synovi do Nigerie jako dárek k narozeninám:-D Komedie jak cyp:-D Ale ono se to prodá. Na bazarech v rajchu prakticky pod 4000euo nejdou a jsou to olítané sériovky, jak mě tady ty děcka přestanou bavit, prodám to do říše.
Kde v Německu prosím inzeruješ? Zkusím taky prodat uzzi do světa.
mtb-news.de
velikost bazaru jinde než nás a systém lepší než aukro
Jak píšou kluci.
Dík kluci :) Tam už to zkoumám, akorát s mojí znalostí němčiny, to bude trochu boj.
Překladač google:-D
Hoď to na mtbnews.de ;-)
Tady pro takhle drahý kola na bazaru není trh, navíc fajnšmekrů je málo.
Hele a nepsal tu někdo, jak s tímhle *******?
Něco ve stylu, že pošleš nějakej šrot a dostaneš z něj aspoň náklady na poštu?
Seru na to:-D
Bych to tam dal hned … Neverim, ze v CR existuje nekdo kdo za to da kilo.
Ted se za ty prachy ani nic moc sjezdovyho v carbonu sehnat neda, ale pristi rok za to bude YT sjezdak a vybava urcite bidna nebude.
Ale co si budeme povídat. YT je zrovna extrém. A jestli to bude chodit jak Capra, tak taky žádná sláva, o dostupnosti ani nemluvě… :-)
Huh? Vsude capru jizdne vychvaluji do nebes. Dostupnost je horsi …
Nevím. Moc se o ni nezajímám, tak jsem si to možná spletl nebo chujovo přeložil… :o) Jen jsem rýpal, ale zdálo se mi, že jsem někde četl, že je v poslední třetině zdvihu až příliš progresivní…
Hlavně je to kolo hnusné jak pět řití zpoza křoka voe!!!:-D
No proto jsem se o to nikdy moc nezajímal… :-D
mne taky prijde v cajku :p
a popraskany je to jeste punkovejsi :))
kapra je jako Jeti, vsichni o ni mluvi, ale nikdo ji nevidel, páč nešla koupit. :P
ja ji videl :)
na oprásku
nazivo :)
ja taktez…:) a i majitel na tom docela umel…
Jo, capru bych klidne bral, vizuelne parada… lepsi jak ibis…
videl jsem tu bilou verzi na enduru v Rychlebech
A to tvoje uz je konecne hotovy? :-P
neni, uz se na to ptalo vic lidi, ale neprisuzuju si nejaky zajem nebo neco tak. spis postouchnuti. :DD mohlo bejt seskaldany klidne druhej – treti den. ja sel ale cestou FUNGL novejch dilu a uplne vsech(ani jety adapter, nebo tak! chci mit jednou funglovku). cili- po kouskach, s tim, ze to bude az to bude, protoze jezdit mam na cem. ikdyz ne teda full. a porad to neni. kdyz nad tim ted premyslim, chybi mi v barve pouze dostatecne dlouhy bowden, neco na ochranu zadni stavby a sedlo. takze ani otazka penez, kupodivu. :D jen se mi do toho vubec nechce, vlastne ani na kolo se mi nechce. no, mel si pravdu se sezonu 2015.
jo! a ta seriová pružina na vypapaný cuňo bude asi měkká, ale to samo nebrání vyjetí.
Jsem zvedavy, aby jsi nevybiral az trochu neprebral, jakmile slysim barvy bowdenu, zveda se mi zaludek :-D
Na me byla 600 s 90Kg ok.
no barva je i cerna. :D mam doma jen cerveny a jak je v kuse, tak ty 2m ma urcite a to v kuse u cerneho bowdenu nemam. ja nic moc neprebiram, mrzi me akorat, ze vidle nakonec neni v bile barve. taky sem zvedavej, co udela to spodni vedeni vs opacne brzdy. jestli to budu lamat z opacny strany do pripravenyho uchytu, nebo to bude cajk. ja ten ram videl na konci brezna, takze to vubec nemusi byt nic k reseni. :D pruzina je myslim 450tka.:(
V Saalbachu jich jezdilo celkem dost v létě…
taky „na oprascích“. :D
A ještě jen pro kikoty, co vyjeli do ekzilu:D
tak mi to přijde spíš z těch hezčích kol dnes. V karbon rawu by vypadala ještě líp a nebyly by vidět tolik ty praskliny :-)
Porno je samozřejmě novej reign v karbounu.
Věc názoru – viděl jsem je naživo vedle sebe a když bych se dokázal odprostit od toho, že jedno z log má lepší image, vzal bych asi fakt tu Carpu nehledě na cenu.
Problém je v tom, že Carpa byla za 4 000€, Nomad za 8 000€. Takže pokud chce někdo jezdit a ne to jen forir a šampónit, je asi trochu lepší mít 2 Carpy:)
Bylo to jen popíchnutí, mě se ty YT docela líbí, a jejich cenová politika taky, ale jsem šampon a kolo v podstatě jen leštím, takže za mě rozhodně SC, peníze vem čert, co s nima na účtu.
Jako mně se ten Nomad hodně líbil, když jsem viděl první fotky, ale jak říkám – když jsem to viděl vedle sebe, vzal bych spíš YT. Akorát ten nejvyšší model má hnusnou barvu:) Jinak kámoš si tam Nomada půjčil a moc ho to nepřesvědčilo. Já sám se k testu bohužel pak už nedostal.
Hm, druhy clovek co z nej nebyl moc nadseny :-)
No já myslím že si občas lidi PODVĚDOMĚ myslí, že za jednou tolik peněz dostanou kolo co jede jednou tolik do kopce, jednou tolik z kopce a jednou tolik vydrží, což je samo blbost. Na druhou stranu nabídni komukoli darem jedno, nebo druhé s těchto kol a myslím že moc těch co by vzali kapříka nebude, SC je drahý, předražený a tak se od toho čekaj nemožné vlastnosti. Poláci umí rám s tlumákem za cca 60000,–a nejvyšší kapr koštuje cca 110000. Za těch zbývajících 50000,– toho pomáda vyskládáš ve stejné kvalitě a ještě podle sebe. Nehledě na to, že jsou to designově úplně odlišná kola, kapr je spíš žebřiňák typu „demo“ a nomád zase hladká křivka bez vzpět a dír v rámu. Záleží co kdo chce.
Ano, uz jen proto ze SC pozdeji prodas za vic.
Novy Nomad pry chodi porad hodne do zdvihu (cet jsem jen jeden takovy nazor), ale trochu na vaznosti tomu dava zkusenost elwing s uzzi s podobnou krivkou prepakovani.
Ad polaci skoda, ze neni USD opet za 16 ted za 22–23 to uz je moc blizko 70k :-/
Zalezi na tom za kolik sezenes zlote. Me to vychazi na max. 63000,–
to uz je hodne gut cenovka, na to ze retail je nekde na 90ti?
tady je krasne videt, ze neni cenovka, jako cenovka :)
Na Poláka musiš po polsku:-D
Předpokládaný text mailu:
Za ile kurwa? ;-)
Ja pierdole kurwa! Obnizaj ty chamie bo niema wogule zadnego interesu!
Je videt, ze vis, jak se na ne musi :D
Žiju mezi něma 40 let. To už něco z cizí mentality pochytíš.:-DDD
Me na to stacilo par sluzebnich cest tim smerem :D
To záleží, co si myslíš že stačí.
Mne napsal cenu v USD, s prevodem czk-zlo-usd jsme to nepocital to by pro me bylo jeste horsi.
Ja si porad u toho nomada nejsem jisty. Na internetu z obrazku nemuzu najit zadny zajimavy detail.
Naproti tomu yeti sb6c je zajimava vec tam by se mozna o 60k cene dalo uvazovat (ale skutecna bude asi ubber brutal, nikdy jsem ji nenasel, samotny ram asi neni k dispozici)
ten systém bude prostě náchylnej na nastavení tlumiče jak sviňa, ale pro normální váhy, snad vědí co dělaj…
Je to náchylný na nastavení tlumiče, obecně vzduchový fox tomu nevoní vůbec, ale když se to povede, tak když to srovnám třeba se spešlem, je to o dost lepší.
prosim objasnete mi, proc by to bylo nachylny na nastaveni tlumaku… diky
Ze by proto, ze to bude chodit vice nebo mene blbe?
Rozsah nastaveni, ve kterem to bude chodit dobre je asi mnohem uzsi, nez u jinych systemu/ramu.
Takze trefit na tu zuzenou kombinaci nastaveni tlumaku bude tezsi, nez je obvykle ;).
hmm, odpoved jako noha:))
Proc je nastaveni, ve kterym to bude chodit mnohem uzsi?? kvuli VPP?
kvuli VPP na danem ramu
ok, to beru:)
kvůli tomu hrbolu v přepákování myslim… sag vs progrese vzduchu vs progrese daná tlumením.
Zpětný útlum asi to taky ovlivní, ale tam už moje představivost nejde :-)
Já bych to specifikoval tak: to, že to pár lidem nevyhovuje je opravdu známka toho, že ta zadní stavba je špatná? :-)
no ono to není špatný, ale cizí fóra jsou fakt plná ohledně použití vhodného tlumiče a jeho nastavení na nomády i třeba ty uzzi
Určitě. O nastavení tam půjde až v první řadě, ale to prakticky u každého rámu. Možná je na to ten systém krapet citlivější, ale zase bych to nějak černě neviděl si myslím.
Ono je to jednoduché,ten systém má přesně danný sag,při kterém se to nehoupe při šlapání a nepotřebuje to žádné dodatečné páčky pp,cs atd. jenže když tam tlumič nesedne tak zbývá příliš mnoho nevyužitého zdvihu a nepomůže ani laborování s tlaky v expanzce u tlumiče typu dhx air.
Máme tu nedaleko prodejce SC, takže tu znám skupinu dost lidí, co různý modely jezdí a můžu ti říct jedno… Buď to nikdo z nich neumí nastavit (se mi moc nezdá) nebo ten systém houpe a to celkem dost :).
Myslím, že nikdo z nich není velký tunič :)
Že by to nějak extra houpalo mi nepřišlo, spíš mi vadilo, že dodávaný fox musel být hodně nahuštěný abych nejezdil 50% v sagu, a pak to nebylo tak citlivé. A taky to bylo pozděprogresivní…prostě to chtělo potunit. Ale jezdit se s tím dá a žehlí to pěkně pokud nevadí dost velký sag.
tak to neni zadna hitparada:( teda pokud se bavime o novym nomadovi…
Nového nomáda jsem nezkoušel,jinak to platí pro všechny vpp kola které jsem zkoušel,dobře to funguje z pružinou,nebo jiným vzduchovým tlumičem než fox,dobrý je RS vivid air,nebo ccdb air,inline.
Fox se tam nedodává,takže se bavíš asi o starém Nomadovi?
Bavím se o kolech o kterým mluvil JakeF ve svém příspěvku a která mohl u kluků z Berouna vidět – nejčastěji Blur LTc, Nomad 2.0 a Bronson. Možná ještě někdo měl Tallboye, ale Nového Nomáda nebo jednočepy tak nikdo nemá, co já vím. Já sám mám zkušenost s Blurem LTc a jednu krátkou s Nomádem 2.
Takže mluvím o VPP u Santy tak jak ho má většina současných a minulých kol. Jak moc jinak se to chová u nového Nomáda po změně uložení spodního čepu nevím.
Tak na to Ti mohu rict taky jedno – jsem vlastnikem 3 kusu SC a se sagem a houpáním sem nikdy nemel problem. A to nejsem zadnej tunic. Pouze jsem resil progresivitu na Bronsonu s ohledem na obcasne poskakovani..
Takhle mel jsem tallboye. VPP se proste houpe schvalne. Je to tak proste udelany. Tak jsem to na tom tallboyi resil a to byla xc raketa. Dle slov prodejce je tak VPP konstruovany ale pres to by mela byt ztrata energie minimalni. Jinak jsem vymenil puvodni tlumak za novejsi a bylo to o dost lepsi. Ale jak jsem psal prodejce mi stale tvrdil ze zamykani u VPP zcela ztaci smysl…Jen cituji jeho slova. Ja si zvykl a system se mi zalibil.
Jo tady na to nadava:
http://forums.mtbr.com/…-932940.html#…
a tady pisi o tlaku.
„We were informed that the Nomad is a picky beast to set up: get the air pressure wrong in either direction by 5 lbs and it could spike or sag pretty dramatically. The upshot of this is that you’ll know when you’re there or close to it, and I didn’t find it a challenge to get it dialed in“
Tak to snad mel typek jen spatne nafoukany.
To bude moc fajn nekde v horach, kdyz clovek ztrati 1500vm, nahore se to bude chovat uplne jinak nez dole nebo budes poceste stavit a menit tlak.
To samy kdyz na vyjizdce upijes camelbag :)
Z myho pohledu jsou na tlak citlivy vsecky kola, takze jestli todle je citlivy i z globalniho pohledu, tak bych to asi nesnes :)
Vidis aspon usetris 60k pokud by jsi nekdy chtel prejit na karbon (predpokladam, ze nic jinyho nez SC by jsi nechtel :-) )
Jeste se nekde chlubil SC zlepsenou podporou uprostred zdvihu oproti starsimu modelu, pry na to obvzvlast trpela prvni generace tu asi mel gazman, vi co ho ceka.
Tady to je:
http://dirtragmag.com/…-cruz-nomad/
„The new Nomad’s suspension has been tuned to ride higher in its travel and provide more mid-stroke support. Some folks criticized the old Nomad for often using too much mid-stroke travel. The new bike does indeed ride higher in its travel and feels very well supported. While the RockShox Monarch Plus DebonAir does an admirable job of providing small-bump sensitivity, I wouldn’t necessarily call the Nomad plush. “Composed” and “responsive” are better descriptions of the suspension feel.“
Z tohodle pohledu se nejak domnivam, ze za todle „to ride higher in its travel and provide more mid-stroke support.“
muze spis ten Monarch (oproti foxu) nez kinematika, ale tezko rict.
Tak ja jezdil akorat blura LT a tam se mi prubeh moc nelibil,ale nebylo to moje kolo, byl tam foxi tlumic, takze ono se to blbe hodnoti jak by to vypadalo s odladenym tlumakem.
SC je tak nejak jedna z poslednich znacek, co me jeste svym carbonovym vytvorem kvalitativne nezklamala, ale je mozne, ze kdybych hledal lepe a vice, ze me zklame taky :))
A co, dyz nebude nomad chodit se vzduchem, pujde tam Ti struna jako ma Cedric, no ne? :D
Ono tu bude vždycky nějaká skupina,která bude brečet,chtěli ultimátní závodní enduro,tak jim ho vyrobili,že se na tom musí umět jezdit se celkem počítá z podstaty věci.
Lidi maj peněz, to by ses divil, já jsem se teda divil. Za 85000,– už by byl nejspíš pryč, ale času dost.
Sem zvedavej jak dlouho tady bude trcet :-p
Jen chvíli, to vydržíš neboj:-D, pak prubnu rajch a pak ho rozprodám na díly, vidli, rám i tlumič jsem měl za takové peníze, že neztratím téměř nic, zbytek jsou jen drobné položky a něco se navíc použije na enduro;-)
kdyz jsem se ptal Charvata pred mesicem na Darkside ram s CCDBA (bez CS), chtel za nej 42K, ted ho prodava za 35K na bazaru
…zrovna kdyz jsem se rozhod, ze Sodu nevymenim :D , tak se nad tim asi jeste rychle zamyslim
Zivot je od toho aby si clovek delal rodost ne? ;-) Ja bych mel jasno.
+1, za ty prachy bych se asi rozmejslel tak rychle ze bych mozna zapomnel popadnout i klice od baraku :D
prijde mi, ze je pohode typek, ale neni moc obchodnik…
Za 35 bych to vubec neresil a poridil to. Prehazel veci ze sody a zkusil si, co mi bude sedet lip…
Jn, kdyz by nesedlo tak to imho za ty samy prachy streli k nemcum …
Vzal jsem od něj kdysi kola, byly v o dost horším stavu než jsem si podle popisu představoval, no ale popis je jen popis. Stejně bych je i tak komplet repasoval, to znamená že mi z nich zbyly jen náboje bez lágrů a ořech:-D
nj, ale nemam ted celych 35K bokem a „na silu“ se mne to resit nechce :(
stejně už je prodanej
no jeste ze :D
…a mam klid
:)) takových mi taky psalo několik, když jsem prodával Treka.. s jedním, jsem jako chvíli komunikoval a poslal i nějaký certifikát banky i s fotkou ředitele, kam složil prachy (krásný originál výpis z účtu:) a po doručení biku mi přijdou na účet… a pak nějak nemohl pochopit, když jsem mu napsal, že pošlu, až budu mít všechny prachy na účtu, nebo ať si pro něj někoho pošle s prachama v kapse – psal, že je majitelem veliké evropské dopravní firmy :DDD
Všecko stejná básnička :D Na FB toho teď poslední dobou taky kolovalo plno :D
.
Gazman.Tak už mě psal taky jouda z Kanady :-)) takže zřejmě podvodník protože já narozdíl od tebe prodávám úplně jiný typ kola.
Jo začalo se to teď ve velkém zase šířit, tyhle maily z Nigérie apod. :-)
Tak to je jasné, ten blbeček je průhledný jak sklo. Jen by mě zajímalo, jak ten ojeb funguje dále. Po ě chtěl bankovní spojení, že mi pošle love a dál jako co, žačne tě lakovat, že už prachy poslal, ať pošleš bika, nebo co?
Nechápu.Ale já tak nějak ignoruju mail ze zahraničí.Možná už jsem o nějakej kšeft přišel ale nestojí mě to za to.Navíc jazyky mě moc nejdou a pak se někde něco přehlédne a je to v prdeli.Určité v tom je nějaký figl tam není co řešit.
Nedávno jsem četl článek o tom, že jejich průhlednost je úmyslná. Aby hned odradili lidi, co by to mohli prokouknout po dvou, třech mailech a tím si ušetřili práci na odpovídání „neperspektivním zákazníkům“ a zaměří se na 100% hejly. Proto se prý používá dokola Nigérie, příšerná angličtina nebo překlady přes translator a podobně.
Může bej, může bejt.http://www.youtube.com/watch?v=I1pMWWIRiEU
On ti ty prachy nepošle, ale zfalšuje zprávu z banky, že tam jsou pro tebe rezervovaný… nebo tak něco. Prostě totální blbost.
No něco takového jsem měl v merku, ale koho na tom uvaří, to musí být tak trochu zoufalec nebo blb.
pokud si to dobře pamatuju co o tom psali, tak ti pošle falešný doklad o platbě, a z tebe současně vytáhne prachy na přepravu ( pár tisíc)protože si máš myslet že už prachy máš v tom je ten trik kolo samo nikam nepošleš k čemu by jim bylo :)
O.K.
Tak snad někdo není takovej blbec že si skutečně neověří stav na svém učtu ne?Pokud by prachy cinkli na můj účet tak teprve potom odeslat.Ale já si myslím že on se nějakým ojebem dostane zpátky ke svým penězům.Něco jako když pošleš omylem peníze na jiný účet.Pokud účet náhodou existuje tak se taky k penězům zpátky dostaneš přes svou banku nebo na pobočce majitele účtu.Nevím jak moc to mají ty parchanti vychytaný.
já měl trochu jinýho.. poslal doklad o platbě na jakýsi vinkulovaný účet, včetně profilu banky a fotky ředitele :) a chtěl skutečně bajk poslat na adresu přepravcem, kterého nabídl, jako zaručeného, se kterým má jako majitel nějaké dopravní firmy zkušenosti s tím, že jakmile dostane on a banka doklad od přepravce, že má zboží, peníze spadnou na můj účet… jak jsem pal výše, zkoušel jsem, co z něj vyleze, když budu komunikovat a když jsem mu sdělil, že dokud nebudu mít peníze nqa svým účtu, nebo v ruce bika z ruky nedám, tak ještě zkoušel nějaký kecy o serioznosti uvedných firem a naprosté bezpečnosti všech trasakcí apod… až když jsem mu svý stanovisko zopakoval, tak přestal komunikovat… nicméně za měsíc přišla ze stejného mejlu jiným jménem obdobná nabídka :DD
Hmm zajímavé.Fajn budu brát že se jedná o podvod.Ale pokud by se jednalo o někoho kdo má opravdu zájem kolo koupit tak jak by se měl zachovat?Přeci taky když kupuješ od někoho a on ti napíše že chce např 100 tis poslat na účet a pak že ti např kolo pošle.Taky bych asi na to nepřistoupil.Když to teda vezmu i z té druhé strany.Kde je teda doprdele ta správná cesta jak pro kupujícího tak i prodávajícího?Pokud teda není možné osobní předání.Nemáte někdo zkušenosti s něčím jako je třeba „pojištěním“platby v bance nebo tak něco?Jestli jsem se vyjádřil nějak pochopitelně.
Tak vono kupovat za sto papírů kolo, který si neviděl naživo, je blbost sama o sobě.
Tak o tom žádná ale co když se jedná o nový kus?Nebo ta nabídka je tak super že pár škrábanců neřešíš.Pokud teda zrovna škrábanec není prasklina :-)
Podle mě ty klasicky podvodniky od skutečného bajkera v klidu poznáš, když se zeptáš co jezdí, na co to chce, jaká má jiná kola atd atd.
Ale i skutečnej bajker tě může podvést. Mám zkušenosti s pinkbikem a mtb-news.de, kde se vždycky odpovídá prvě zasláním odpovědi na inzerát přes ten daný inzertní server a mám dobré zkušenosti.
+1
Tady nen treba objevovat kolo prece :)
Od toho mas treba ebay s ratingama a pojisten s platbu pres paypal.
Jiste neni to neprustrelny ale nic moc lepsiho nevymyslis :) muze si pro to taky prijet :) kdysi jsem vydrazil na ebay B&W a jel jsem si pro ne do Hanoveru
Takto jsem poslal 2000 euro na účet do německa borcovi, od kterého jsem bral na bazaru rám:-D
ram za 2k euro? WTF co to jako bylo?:)))
TREK 9,9 Bylo to tuším 1800 nebo 1900 už nevím.
Dobrou cenu chlapci nasadili..
.
Felt Compulsion a nepotřebuješ vetší kola než 26 palců.
Bohužel 2015 už je 27,5 .
1. 03Probike Průhonice, největší zastoupení v ČR, 2. DH Cycling Beroun.
V Průhonicích mají i demo kola. Kolo ti postaví jak ho potřebuješ. Já čekám na 5010, co dorazí po novém roce.
sice máš rok a něco zpoždění ale dobrý no :D
5010, kua to je raketa, po dloouhý době kolo co mi sedlo neskutečně :-ú a cena teda taky neskutečná…
Téma stále aktuální, navíc když v létě Santa Cruz změnil majitele. Všichni čtyři prodejci si sice udrželi smlouvy ale ambicí distribuce Pon Holdings (nový majitel) je jejich počty snížit. 03Probike jsou jediní, kteří dělají SC jako hlavní značku, ostatní pouze okrajově.
Takže současná distribuce která je už tak k ničemu bude ještě zredukována. Aby se z kol, které v karbonu stojí pěkný nesmysl, staly ještě exkluzivnější kousky, které ani nikde neuvidíme :D :D :D
Tak ono třeba takový Spešl stojí taky strašný nesmysl, ale má tady dobré zastoupení… :-D
To už, ale končí. Centrála se přesunula do Holandska, tady zůstal jen servis test biků. Spousta krámů končí se spešlem a testovací flotila prý bude poloviční. Do teď byla výhoda spešlu, že jsi si mohl to nesmyslně přepálený kolo aspoň vyzkoušet. Teď už bude prý problém sehnat model v odpovídající velkosti o výbavě radši nemluvím.
No tak to jsem ani nevěděl…
Konceptstory budou mít testovačky u sebe…vyzkoušíš tam.
Prodejce mi říkal, že to nebude tak slavný a navíc skoro všechny jsou v Praze…
No to jo, ale na druhou stranu Poni jsou holanďani, takže distribuce v Evropě se snad zlepší. Teď mají nová kola pouze v Americe …
Tak hlavne je otazka, jestli se pon holding bude vubec snazit neco udelat, nebo to v takove riti jalo je tahle necha byt;)
No tak uvidíme ;)
Docela dobrou slevu ted maji u cc na Bronsona:
http://www.competitivecyclist.com/…in-bike-2016?…
Akorat je divne, ze pisou ze to je 2016 a na fotkach je 2015.
Ale tohle bez proclení nedotáhneš, ne?
To asi ne no. Ja jen jak tam kazdy den ciham na levneho Nomada, tak tohle me zaujalo. Stejne uz je tam asi jenom posledni L size.
Jen pro info. Nezjišťovals, kolik procent navrch je třeba připočíst, když si necháš poslat rám přes louži?
Plus mínus 37%. Vlastní zkušenost.
Jinak píšou sice 2016, ale nový Bronson je označený jako Bronson 2.0 a ve slevě rozhodně není. Takže počítám, že to bude starý. Ale i tak pěkná cena, i po proclení.
Nezjistoval, ale vim, ze tu o tom uz byly nejake diskuze.
A jinak ja budu ve statech jeste tak rok, takze to zatim neresim a doufam, ze za jete jiz drive koupene kolo, nebude potreba nic priplacet.
Pokud prokážeš, že jsi ho koupil více jak 6 měsíců před návratem do ČR, tak není problém (zdroj: celní správa).
Samozřejmě v praxi tě nemusí kontrolovat. Když jsem se stěhoval, tak jsem vezl krabici s bajkem a fixkou. Za celníky jsem zašel předem, že za chvíli půjdu okolo s krabicí s kolama, která si stěhuju z usa, a když jsem pak procházel, tak jen bez zájmu nakoukli a nechali mě jít.
Takže kdybych si tam koupil kolo na dovolený, tak můžou chtít clo? Sem myslel že pro věci pro vlastní použití to neplatí.
Jasně, můžou.
Správně bys měl pokud jedeš na dovolenou dát seznam věcí co vyvážíš, abys je mohl v pohodě také dovézt. Jak je definováno co spadá do toho co si lidi běžně vozí na dovolenou a co už ne nečtené nemám, ale je jasný, že pokud by ses chtěl vyhnout tahanicím při návratu, tak si kolo před dovolenou zaregistruješ. Ale neznám teda praxi, jen co jsem četl když jsem se právě stěhoval z USA.
Nevím zda to nejde obejít nějakým čestným prohlášením atd.
tady k tomu faq
Ať nezakládám nové vlákno, takže kde momentálně objednat? Klidně i mimo ČR.
tak asi se nic nezmenilo ne ?
co si pamatuju, tak jedina moznost levnejsiho nakupu jsou vyprodeje ramu v DE a poskladat na tom.
Ale ty vyprodeje uz nejakou dobu tak nejak nejsou :-)
p
Co jsem slyšel tak crazy crank skončil.
Já bral min. Rok od https://piwnicarowerowa.pl/
Jo, Piotr po x letech ukončil spolupráci se Santa Cruz.
:-(
jako elektrokolo tedy dost předražené
Vykopu mrtvolu, potrebuju novy loziska do spodniho ramene Bronsona CC (rok cca 2015, buhvi?). Tusi nekdo co tam patri za loziska? Nasel jsem 7902 1ZS Max, ale v mistni loziskarne to vubec neznaji a prej to rozmerama sedi na klasiku 6902. Nema s tim nekdo zkusenost? Diky
ty nemáš doživotku na rám a ložiska? zavolal bych na cz zastoupení, budou vědět
Neni to muj ram. Navic byl kupovany nekde ve FR.
a já ho mám z PL, na ložiska zadara má majitel nárok
u koho? U ces. zastoupeni? Diky
jj u cz
staci mit ram zaregistrovan
Do rámů se často dává nějaký atyp. Našel jsem je třeba zde , ložiska sice rozměrově stejné jako 6902, ale ty 7902 MAX mají více kuliček pro vyšší zatížení (to se v rámech používá často).
Hlavně zjisti,jaký typ ložisek je použitý,jestli je mezi nimi distanční trubka nebo ne,podle toho je třeba dodržet dotahovací moment.
7902 jsou konstrukčně odlišná ložiska od 6902. Dovolují větši axialní zatížení, rozhodně bych to nezaměňoval. Kup origo sadu.
7902 jsou loziska s kosuhlym stykem. Rozmer stejny jako 6902.
V principu loziska stejna jako se davaji do hlavoveho slozeni, stahuji se zboku osou, ktera se pak dotahuje zlatou rozperkou aby drzela na miste.
Delaji je Endurobearings, bezne koupis v ceskych obchodech kde je maji. Necyklisticke loziskarny to nemaji.
Jeste dulezite – musis je spravne namontovat.
A original ma krytku jen z jedne strany, aby se daly plnit vazelinovou pistoli z skrz ten port.
OK, diky.
No vzhledem k tomu, ze ty puvodni loziska vydrzely uplny kulovy, premyslim, jestli to fakt nenahradit tema 6902, ktere jsem kdysi mel tusim na giantu a drzely…
Jediny, co jsem nasel, tak jsou tyhle ?
Normální ložiska tam jdou dát,ale musí mezi nimi být tyto distanční trubky,jinak to nevydrží,opravný set se už dodával takto.
Jo to jsou oni. Ma je jak hibike, tak bike-conponents. 9/Eur za ks
6902 tam v principu dat pujdou, ale nejsou delana na axialni tlak, takze je drive strhnes.
A byly původní ložiska pravidelně mazány skrze maznice? Ona totiž nejsou bezúdržbová, tak v tom by mohl být problém…
Majitelka se na to trochu vyprdla:( ale takhle rozdrobeny loziska jsem dlouho nevidel :(
Krásné… :-)
V pohodě… Vypláchneš benzínem, dáš novou vazelínu a ložiska jako nové… :-)))
To je ještě dobrý, moje po sezóně vypadaly hůř (a to jsem poctivě domazával). Musel jsem shánět i ty rozpadlý prachovky.