Je krk over ahead na řídítka 25,5 – 26, 115 mm?
Možná by mohl být i na over řídítka a zredukovat(?).
Je krk over ahead na řídítka 25,5 – 26, 115 mm?
Možná by mohl být i na over řídítka a zredukovat(?).
Nemyslíš představec? Krk je sloupek vidlice.
kasli na nej, je to dežo…B.
Teď jsem projel pár jeho příspěvků a něco na tom bude :)
Představci se také říká krk, už věky. A přesně to myslím.
@ Beeda, PietroUL: Zato vy jste perly …géniové.....
Chlape, co si se tu objevil, valim se smichy. Jsem ten, ze kteryho si se asi pred mesicem snazil po mailu udelat vola – kvuli tomu, ze pry ani nevim, co pisu za inzeraty. Je videt, ze opravdu vis, o co jde, chtel bych byt tvym zakaznikem. Ale kdo se smeje naposled…
Co to tu je? 2 Cikáni, další neumí napsat inzerát a ještě se tím chválí ......... Hmmm…
představci nikdo na světě něříká krk. tečka
představci nikdo na světě neříká krk… tečka
A jak dlouho jezdíš?
9 let? Dělal jsem čtyři roky mechanika ve dvou bike-shopech a jedinej jinej českej výraz pro představec kterej znám je „fořťák“. a to mám od chlapů, který jezdí na kole 40let. Jedinej krk, kterej na kole je, je na vidlici. :-)
Já to dělám o chloupek déle, ale „fořťák“ jsem neslyšel, krk běžně. Jinak se říká též „forštus“.
hm… že jsi z Moravy? :) Jinak k tvým dotazu. Podložky k oversize představci na normál řidítka existujou. Dělá je třeba Profile design.
Díky, ale našel jsem jen podložky pod představec (www.triexpert.cz/index.php?…), ne mezi řídítka a představec. Pokud víš o těch správných, hoď mi link, pls. Morava jo.
Když do Triexpertu zavoláš a správně jim to popíšeš, tak ti to pošlou na dobírku. Profil design má všechny nový nástavce na časovku dělaný na oversize řidítka, ale dává ke každým i podložky na klasiku. Musíš teda hezky poprosit, aby ti jedny vyndali. Budou jich mít spoustu…
Dík, snad to nebudu potřebovat.
No a jeste je poucuj:D Predstavec je predstavec odjakziva a krk je uplne neco jinyho:)