jen 2 favoriti: Trance nebo i Drive 4

39 nepřečtených
  • Blackbiker

    Zdravím všechny.Stále váhám a nemůžu se rozhodnout,pomožte mi to prosím konečně rozlousknout. Trance je skoro bezproblémové kolo pokud mě informace z fóra neklamou.Ale těžké. Gt by mělo mít lepší vlastnosti v terénu-pružící-snad víc žehlí,ale taky víc problematické(plan­žeta,tlumič,če­py v kyvce,uchycení středu-vrzání)

    nevím,obě kola jsou mi sympatická.Zkuste mě svou argumentací ještě jednou přesvědčit o tom či druhém kole.Původní rozpočet na HT byl 20t.,teď po přečtení fóra chci Fulla a rozpočet do 35t Kč. Jak je život relativní:-)

    Ps: Je nějaký rozdíl mezi ročníky výroby? Třeba jsem si všiml že Trance má jinak svařovnou horní rámovou trubku-ročník 2005 a novější ročníky.Má jinak řešenou spodní rámovou trubku u uchycení tlumiče.2005 ,,klec" a 2006 už plná trubka.Je rozdíl i v nějakém dalším ,,zlepšení" novějších ročníků.

    Gt i Drive 4 – tedy Gt ročníku 2005(typ Gt iD XC 2.0 má asi jiné čepy než i Drive 4 novějších ročníků.Uchycení středu bude asi taky u novějších 2006–2007 řešeno lépe že.Má tedy cenu investovat i do starých verzí nebo tam ještě nejsou vychytané,,mouchy".

    jde mi o vůli v čepech kyvky,těsnost(u Gt problém),zda je materiálová změna u stejných typů kol a pod.

    Díky za názory. Ps: jestli to tu už je tak se omlouvám BB

    Anketa: Univerzální full? up and down hill

    22x
    85%
    4x
    15%
    0 0
    • TomasN  

      Driv nebo pozdeji se objevi odkaz na Canyon, ale z techto dvou bych vybiral Trance.

      0 0
    • Gorgov  

      vzal bych trek fuel.

      0 0
    • fluider  

      Ja som síce nejazdil ani jeden z nich, ale kedže Trance je jeden z mojích 3 kandidátov na XC/Marathon fulla, tak Trance ;-). Jeho geometria by mi vyhovovala viac, GT je trochu vyššie. A subjektívny názor, Trance je krajší :-).

      0 0
      •  

        Doporučil bych Reigna, ale jelikož jseš omezenej financema ber Trance.Že je to vybírání novýho kola příjemný?

        0 0
      • Blackbiker  

        zdar biker zo Slovenska,chcol by som sa ťa zopýtať,nad ktorými kandidátmi sa ďalej rozhoduješ. vďaka BB

        0 0
        • fluider  

          Môj najväčší favorit je Lapierre X-Control 513 a tretie miesto je zatial voľné, divoká karta :-). Ten Lapierre je asi trochu iny bike, niekdo tu písal, že je medzi ním a Trancom značný rozdiel. Ale rám je zaručene (viď mechanikov profil) ľahší ako Trance, pôsobí trochu pevnejšie a chystám sa ho niekedy vyskúšať u predajcu.

          0 0
    • Peslezedirou  

      Osobně bych šel do GT ten systém maká parádně, mě se svezení na GT hodně líbilo. Aktivní odpružení přesto krásně jede. Pokud bych vzal GT tak bych hned vyměnil tlumič a vidlci, ale jsou to love navíc :o/. Tlumič je tam fox float, bez regulace tlumení, neříkám, že se na tom nedá jezdit, ale regulaci tlumení bych chtěl určitě. Pokud bys ho měnil tak bych dal asi DT nebo RS (nevím ale jsetli RS dělá rozteč 155), negativka z elastomeru, odpadá strach ze stuck down. Elastomerový negativky jsem se bál, ale v zimě nebyl žádný problém. Pokud by tlumák vyměnili na krámě s doplatkem, tak to nebude zas tolik stát. GT je variace plovoucího středu, naštěstí díky planžetě a volného uložení klik netrpí jeho neduhy a to je omezení v podobě žehlení když nejsi v sedle. Po přesednutí z jednočepu jsem měl pocit non stop tahání za kliky, ale majitelé tvrdí, že to vůbec necítí. Giant je líp vybavený, ale já bych vzal dnes GT :o) Giant mi nesednul v 18 moc krátká a 20 byla za moc dlouhá.....

      vem co ti je víc sympatický :o)

      0 0
      • faster  

        mam i-Drive 1.0 nemam proti nemu nic,zezacatku problemy-potom se to vyresilo…

        0 0
    • dieegoo  

      Dřív jsem taky přemýšlel nad GT i-Drive, ale to údajné vrzání mě odradilo, u tak „drahýho“ kola mi nepřijde zrovna normální po pár kilometrech něco kutit, aby to fungovalo jak má. Zvolil jsem nakonec Trance 2 a jsem spokojenej… pohodlný je až až, jen by mohl být trochu delší, prý se na tom sedí jak na nočníku :)

      0 0
    • Chuck  

      Na Giantu jsem ještě nějel, tak nemůžu porovnat, jen abych se trošku zastal GT, najel sem na i-drive 5 (model 05) min rok cca 5000km a na čepy jsem ani nešáhnul, žádný vrzání apod. se neobjevilo.

      0 0
    • 100kg  

      Taky se zastávám, iDrive 4 /2004 – 10000km, iDrive 5 /2006 – 1000 km, čepy nevrzaj. Jediné co vrzá a občas musím dotáhnout je tradičně osa Truvativ isis.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Blackbiker  

      tady byl výstřel do tmy že snad iDrive rámy praskají?Co je na tom pravdy docela mě tahleta informace děsí.

      Viděl už někdo prasklého Trance.

      jinak mám 199 čísel 80kg-potřebuju asi spíš vyšší kolo-pánové už v tom všem mám zmatek.Už mě nebaví vybírat kolo protože nevím opravdu co.:-)

      Pořád Trance nebo iDrive 4. iDrive5 nechci-v největší variantě bude mít tak 16 kilo počítám. i Drive 4 do 13kg a Trance taky asi těch 15 kg.

      nevím-připadá mi to vše dost těžký. Furt jsou všude odkazy na asi německej Canyon ale viděl jsem pár zmuchlanejch Canyon a nejsem z toho moc nadšen.

      nejlepší kolo by bylo asi Trek Fuel 80 kdyby měl zdvih 100:-).No nechtěl jsem kolo z Taiwanu a GT moc kvalitní asi nebudou-nevím nevím co vybrat.

      Ale dík za názory. Ps mám těžce nebikerovou postavu-ruce a nohy dlouhé-typický případ volejbalisty:-)

      zatím dík BB

      0 0
      • dieegoo  

        Giant taky montují na Taiwanu :) bojim se, že pokud máš 199cm, tak na tebe bude Trance i v největší velikosti malý.

        0 0
      • Dados  

        Být tebou šel bych do toho GT… Trance(le) jsou fakt malý..

        0 0
      • Chuck  

        neexistuje značka, která by měla 100% rámů bez závady. takže pokud tady někdo napíše, že mu praskl rám GT (nebo jakýkoliv jiný) nemůžeš z toho dělat závěry. Prostě si na obě kola sedni, projeď se a uvidíš. Co se týče kvality a funkčnosti, ať vybereš kterýkoliv z těhle dvou, neprohloupíš. Jde o to, který ti líp padne do ruky.

        0 0
      • JJ  

        Kde by se vzal rozdil 3 kg mezi I-D 4 a I-D 5? Me rozhodne o trochu vyssi vaha u petky nevadi, s lehcimi komponenty se da dostat treba i ke 13kg a funguje paradne a ani mi nevrze:)

        0 0
        • Jirka***2  

          GT idrive 4 4.0 13,9kg 3.0 13,8kg, 2.0 12,9kg, 1.0 12,6 kg GT idrive5 4.0 14,9kg, 3.0 14,5kg, 2.0 13,7kg, 1.0 13,3kg …modely 2007

          0 0
      • pitos  

        pro rok 07. se dělá velikost trance i ve velikosti 22". Ale to jistě víš.

        0 0
        • Blackbiker  

          No Trance se dělá od prvopočátku v 22",jen nechápu proč je Česká republika bojkotována ohledně větších velikostí kol.To samé Gt.Např.Avalanche Pro se normálně všude prodává i v XXL,ale v ČR prostě ne.I poláci a rusáci maj možnost volby. Fakt mě tohle vytáčí.Nebo jestli ej chyba v našich dovozcích,že předpokládají že tyto velikosti jsou neprodejné?? Těžko říct.Každopádně pro rok 2007 je 22" Trance i u nás,jasně. Ps:a velkejch bajkerů v ČR je dost!Ne že ne:-)

          0 0
      • 100kg  

        Prasknul ve sváru pravé zadní patky do horní trubky. Prostě se to po dvou letech uklepalo. Ale zase reklamace u GT je zcela něco jiného. Přivezeš kolo a za 14 dnů odvážíš přestrojené nové a bez jakýchkoliv keců. A věř mi že mám své zkušenosti. Toto byl šestý rám. (od GT první)

        0 0
    • Blackbiker  

      no všem díky za informace a postřehy,ale pořád mám v hlavě otazníky-ty si budu muset vyřešit sám. Kde sehnat za pro mně dobrou cenu.

      Jinak výsledkově jste hlasovali jednoznačně pro Trance.

      No ještě musím někde získat přímé srovnání obou kol a nejlépe pak jejich vlastní otestování.

      tak zatím dík všem BB

      0 0
      • dieegoo  

        Obě kola můžeš vyzkoušet na testovacích jízdách u prodejců… pokud ale máš zálusk na toho Trance, zbytečně neotálej, prý jich je letos málo.

        0 0
    • dancing dog  

      mám to samý, taky se mi tyto 2 kola líbí a mají mé sympatie a pomalu pomalu uvažuju o přechodu na full..ale zajímalo by mě, jaký z této dvojky by bylo lepší pro jezdce kolem metráku? Je v pevnosti výraznější rozdíl? Ví někdo? nebo aspoň tuší…

      miluju Cube, ale ty ceny…

      0 0
      • MlokCZ  

        Z těch dvou bych pevnostně věřil určitě více Trancu, který snese opravdu drsnější zacházení (taky aby ne, při té váze rámu). A pokud řešíš pevnost Trance x GT, tak na Cuba stejně můžeš rovnou zapomenout. Třeba moje AMS-ko je proti Trancu nesrovnatelně větší „papír“ (na muj styl jízdy + 70kg žádný problém, ale při metráku + nějaké ty dropíky už bych se asi bál).

        0 0
        • faster  

          to je pravda GT bych nedoporucoval nejakym silnejsim kategoriim.

          0 0
          • dancing dog  

            a co Giant Reign?

            jinak- jezdim dost klidně,spíš cykloturistika, cesty a cestičky, žádný velký kořeny a kamení, žádný dropy… jde mi spíš o comfort… jestli to má ale vůbec cenu a nezůstat při tomto stylu jízdy na HT

            Oběma díky za info

            0 0
            • MlokCZ  

              Full určitě cenu má, ale pro tento případ bych se držel někde v kategorie jako je Trance a zrovna klidně toho Trance bych na to klidně vzal. Reign je super kolo, ale na popisovaný styl jízdy už příliš velký kalibr, do toho už bych v tomto případě nešel.

              0 0
            • dieegoo  

              Na tohle fakt stačí Trance.. taky sem přemýšlel, které z těchto dvou kol vzít a těch 10,8cm u Trance se ukázalo jako bohatě dostatečných..

              0 0
    • mr.antik  

      Jestli chodí Trance do zvihu tolik, co reign, tak je těch 10 cm málo. Reigna bych se při tvé výšce nebál. Pokud něco lehčího, tak třeba Ghost AMR.

      0 0
    • Brontosh  

      Presne tuto otazku sem jeste pred par dny resil taky a vubec ti nezavidim. Ja se nakonec rozhodl pro GT (i-drive 4 3.0 2006)kvuli super cene, kterou jsem vyspekuloval a postrehy z nej mam zatim asi takove, ze je to vyssi a delsi stroj a nadherne pohodlny a zaroven svizny. Ty vyjezdy do kopce s nim sou fakt parada a sjezdy jak by smet. Kazdopadne jestli stale nevis tak GT zase dela akci Test Rider a lip ti nikdo neporadi. Jinak je lip osazen ten Trance4. Kdyz uz nic tak 100% brzdy bych menil. A to jsou dalsi love nahoru. Preju prijemne rozhodovani.

      0 0
    • Blackbiker  

      Ähoj fšeci:-), no tak dnes jsem kouknul do jednoho kamennýcho šopu na ty fully,měli tam i Trancka,Idrive 4 a 5. No prodejce opět znalec na svém místě,ale to přeci po nich člověk ani nemůže chtít,aby mi dobře poradili a hlavně věděli o těch kolech víc něž já po měsíci sběru informací.Dostal jsem erudovanou odpověď styelm:že to pruží dobře:-)No viděl jsem,že přes to vlak nejede-ještě jsem se zeptal jestli praskaj planžety na Gt-on že měl jen jednu reklamaci a vyměnili to.No řeknu Vám,teď když jsem viděl i Drive 4 naživo tak ten systém mi přišel hodně nedodělanej-jako šitý horkou jehlou.Nic proti,ale mohli to vyřešit lépe(planžetu).Na i Drive 5 2007 je to už uplně jiné kafe! Že prý si ho můžu půjčit na testování,asi to udělám.Ale ta váha!-to je masakr-musím zvážit svou mrchu 24" hardtaila-o kolik je to rozdíl.

      Tak Vám nevím-líbí se mi i Drive 2007,ale tu váhu bych do kopce moc tahat nechtěl. Takže zase nic nevím-ještě obejdu pár kameňáků a dojednám si ,,jízdy".Zatím díkes za příspěvky BB

      0 0
      • Brontosh  

        Tak myslim, ze je asi jedno jestli vemes ID5 nebo Trance (myslim tim, ze vahove rozdily se smazou). Jinak abych jeste doplnil muj predchozi prispevek, tak sem chtel rict, ze si na ID4 neumim moc predstavit nejakeho tlustocha (nebo proste poradneho 100kiloveho chlapa) kvuli potrebnemu vysokemu tlaku v tlumici. Ja mam asi 83kg a typci v servisu hodne kouleli ocima kolik, kdyz videli kolikm, ze si tam chcu nafoukat vzduchu…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.