Ahoj, možná hloupý dotaz , na kole mám tlumič 190/45 , co to udělá s kolem ,kdybych dal 190/51? Dík za odpověďi
Ahoj, možná hloupý dotaz , na kole mám tlumič 190/45 , co to udělá s kolem ,kdybych dal 190/51? Dík za odpověďi
budeš mít víc zdvihu o cca 14% ale . je dost pravděpodobné že pujde kolo do rámu, musíš vyzkoušet
Tady si muzes pocist, jake muzou vznikat problemy
Tak jsem vše přeměřil , 190 musím zanechat , to je jasné , abych nerozhodli geometrii, když dám kolo bez tlumiče úplně dolů, tak že se dotýká pneu, tak je mezi oka 125, takže , kdybych dal 190/51 to je 139, tak mám rám od pneu 2 cm, při těch 190/45 to je cca 2,3 , takže v tom by neměl být asi velký problém a zdvih by se měl zvětšit 1,7 cm na 147 ze 130, jde mi o to , že budu posílat tlumič na reklamaci a věřím , že měsíc určitě nebude, tak jsem chtěl koupit nějaký nový , ale 190/45 není pomalu nic
Pokud das 190/51 tak budes mit sice 2cm vic zdvihu, ale na dorazu budes se stredem taly o 2cm niz. Abys neco neurval…
Edit: jeste upresnim, aby nekdo nepyskoval – nedostanes se na dorazu se stredem o cele 2cm niz, bude to o neco mene. Kolik presne zalezi na geo ramu.
Jj, to je jasný , já tam chci dát org rozměr , ale když neseženu , tak jako náhradu bych dal ten 190/51, já stejně žádnou pilu nejezdím a když tak bych nechal menší sag, abych se na doraz dostal jen minimálně
Si myslel vložku do komory..pak můžeš sag nastavit idealně..
Tak jsem dal nový tlumič RS , můžete dle fotek poradit , zda by měli mít stejnou funkci, protože na původním jsem foukal tlak cca 2,5 a měl sag 20% a na novém se pod 25% asi nedostanu, tlak přes 3 , může být ten tlumič dělaný na jiné prepákování a tady na tom kole nebude fungovat dobře? Dik
Tak prifoukni vic, ne?
Jake uzivas jednotky, pri udavani tlaku?
Mám tam teď cca 310 psi a max je 325 , jde mi o to , že na starém tlumiči mi stačilo 250 psi na 20% sagu a tady 310 je na 25%
Muže být jiná komora
Kazdy z tech tlumicu je jinak konstruovany, tzn muze mit uplne jiny pracovni tlak.
Ok, dík
A ještě jedna technická , je normální , že vždy po jízdě je kluzák tlumiče vždy lehce od oleje?
Těžko říct co ještě znamená lehce.
Nějaký opravdu minimální únik ale normální je. Na zcela novém tlumiči nebo tlumiči po servisu bývá prvních pár jízd lehce větší – jde o přebytečnou vazelínu z prostoru mezi těsněním negativní komory a guferem.
Dík za reakci , jj, myslím na novém a opravdu jen lehce , jen takový povlak , dělalo mi to právě i u toho původního , který vydržel měsíc , sjel jsem chodník , něco křuplo, tlumič si sedl a bylo po něm, tak jsem si říkal , zda neměl vliv ten lehký únik , na novém dělá to samé , tak je to snad normální jev