• Pepíček1

    Ahoj,

    oživil bych téma karbon z Číny. Chtěl bych si objednat sedlovku, máte někdo typ na ověřeného prodejce? Nebo se nevyplatí nakup v Číně, nastal nějaký posun za poslední roky?

    0 0
    • pete_ax  

      tady mas typ

      0 0
    • Pitris.k  

      Mislim, ze toto tazately moc nepomúže :-) :-)

      0 0
      • Kysky  

        Já myslím že pomůže. A dost :D

        Jinak já teď asi dva týdny mám taky karbonovou sedlovku z Číny a tak jsem zvědavej až ji dám na kolo, jaký to bude. :-) ale to si ještě počkám, protože silničku vytáhnu až nebude na silnicích bordel po zimně :D

        0 0
    • Coural  

      Kupoval jsem karbonovou sedlovku na zimáka tady a číňan mi poslal za cenu jedný dva kousky :-) Asi k tomu došlo tak, že jsem zaškrtl vybranou sedlovku a pak jsem mu do poznámek napsal ještě jednou správné rozměry. Poslal jsem mu mail a on odpověděl, ať si jí ve zdraví užiju.

      0 0
      • blaf  

        ať si jí ve zdraví užiju.

        tak hlavne, aby to tak dopadlo…

        0 0
      • Radek Broz  

        Zjevně ví, co prodává:D

        0 0
      • Canyon325  

        nechcem ťa strašiť, ale táto ti časom rupne určite, keďže ten kovový zámok sedlovky je vlepený do zvyšku karbónovej trubky a spoj je len zalakovaný, takže to nie je vidieť… takže to priebežne sleduj :) podobne asi vezmem z číny na skúšku nejakú sedlovku, ale skôr typ z offsetom, kde ten ich karbón/sklolaminát vyzerá byť robený vcelku, takže by to teoreticky rupnúť nemuselo :)

        0 0
        • Vilém  

          Ale jdi ty. Vlepeny zamek pouzivalo a stale pouziva mraky vyrobcu, takze bych netrdil, ze rozhodne praskne jen diky konstrukci.

          0 0
          • Canyon325  

            na slovenskom MTBikeri boli asi 2–3, ktorým to ruplo presne na tom spoji a to jazdili len na cesťákoch, takže vychádzam z toho… aj keď ktovie, možno to vydrží :)

            0 0
          • kyl  

            U této sedlovky jsem se pokoušel ten zámek násilím dostat ven a musel jsem ji rozštípat a přilepené zbytky obrousit abych měl samotnej zámek.

            http://www.velo-blazek.cz/…8-p-221.html

            0 0
            • jIrI___  

              Jak zhruba hluboko byl zámek vlepený v sedlovce?

              0 0
              • kyl  

                zhruba 30mm,odhadem,možná ho ještě mám na druhé sedlovce,když tak změřím

                0 0
        • mr.antik  

          seš si jistej že ten vršek je celý hliník, já bych tipoval spíš na karbon…

          jestli ty packy prdnou nebo ne je věc druhá…

          já mám tuhle konstrukci a tam se nebojím, že prdne ten karbon, spíš ten hliníkový vršek.

          http://www.aliexpress.com/…3336441.html?…

          0 0
          • Canyon325  

            tu je spomínaná téma… ten typ, čo si sem dal asi budem brať, napr. táto vyzerá ok…

            0 0
            • mr.antik  

              no tak to vypadá fakt na vlepený hliník – to je zásadní problém u vše karbonových věcí, natož z číny

              0 0
            • Lord_de_Wolf  

              Zmíněnou sedlovku jsem obdržel minulý týden…

              Má 2 zásadní problémy:

              • zámek má děsně krátké plochy.
              • utahovací šroub (ten na snímku blíže k nám) se šroubuje přímo do „carbonu“ …

              Takže buď to utáhneš málo a sedlo ti lítá tam a zpět… (velice slušně mi to poškrábalo ližiny na novém sedle) a nebo to utáhneš „na silu“ a čekáš až to prdne… Zatím najeto cca 50km a spokojený nejsem. Uvidíme … na Ali jsem otevřel „dispute“ a čekám na odpověď od prodejce ohledně „utahovacího momentu“ B-)

              0 0
              • Vilém  

                A co to utahovat tim prednim? Sice neni moc pristupnej, nic by se pri dotahovani neposkozovalo. Velikost dosedaci plochy byva na vicero sedlovkach velmi podobna a pro ocelove ocelove liziny to neni problem.

                0 0
                • Lord_de_Wolf  

                  Tím předním pouze nastavuješ sklon sedla…

                  0 0
                  • Vilém  

                    A co ti brani to udelat naopak?

                    0 0
                  • Vilém  

                    Jinak bych ale pod hlavicku zadniho sroubu vlepil podlozku a byl by klid. Treba tenkou z veckovych spalku.

                    Kazdopadne vsak rozpoutavat kvuli takove blbosti dispute s prodejcem, mi u celokarbon sedlovky za 500, prijde usmevne:)

                    Kdyz ti nesedi tak ji hod za nakupku na bazar a mas klid.

                    0 0
                    • Lord_de_Wolf  

                      Technické řešení míním řešit obdobně…

                      Ohledně Ali:

                      Upřímně jsem mu psal před týdnem ohledně NM… nereagoval, tak jsem to vyzkoušel tímhle směrem… Možná je to tím „Čínským novým rokem“… Who knows… Will C…

                      0 0
              • Canyon325  

                nepomohlo by dať podložku pod tú skrutku, resp. nejaké gumové podložky okolo ližín?

                0 0
                • Lord_de_Wolf  

                  jj, přemýšlím jak to „zbastlit“ :)

                  Každopádně sedlovka – 27,2mm – 400mm… 176g… ;)

                  0 0
              • Cryzyy  

                Sedlovka od Speslu co vozim ma zadni sroub udelan stejne a zatim s tim zadny problem nemam. Pod sroubem je jenom podlozka.

                0 0
              • mr.antik  

                uplně nechápu popis toho problému? Jakože ten že šroub otlačí ten karbon a povolí se to?

                0 0
                • Lord_de_Wolf  

                  problém je v tom, že tam žádná podložka není… a šroub se utahuje do karbonu… ale neříkám, že to řešit nepůjde…

                  0 0
                  • pepek  

                    Takže celý tento problém je způsoben tím, že není přítomna podložka? Tak to je ovšem neřešitelný problém.

                    0 0
                  • mr.antik  

                    utahuje? mě ten šroub jen prochází karbonem. Utahuje se do hliníkového protikusu

                    0 0
          • jaja01  

            tuhle sedlovku jsem taky zkusil objednat: to „nestastne“ reseni zamku uz jste probrali dostatecne, ja jen napisu, ze jsem s ni zatim absolvoval jen jednu 43km lehkou (zadny teren, 80% silnice) vyjizdku, ale v zaveru jsem ji schvalne trochu nalozil (nevysedaval pri jizde pres schody a tak, abych zkusil, co vydrzi, jestli je dostatecne utazene sedlo v zamku a sedlovka v ramu) a vse ok … s tim, ze v batohu jsem mel starou hlinikovou sedlovku a asi ji jeste radeji nekolik vyjizdek vyndavat nebudu ;-)

            0 0
        • Coural  

          Nijak zvlášť se toho prasknutí nebojím. Je to na zimáku, na kterém jezdím jen do práce a nedělám žádný blbosti. Navíc Cycling King se snaží zavést jako značka, sice čínská ale je to lepší než jejich parodie na FSA, nebo jiné značky. Samozřejmě taky znám člověka, jehož sestra měla zahradníka, který někde slyšel, že jedna paní znala cyklistu, který na vlastí oči viděl, jak sedlovka z číny praskla a zabila celou rodinu i se psem a kanárkem.

          0 0
          • Rubi  

            kdyz je to na zimaka, prihodil bych jeste karbon predstavec, at to trochu vypada ne? :D

            0 0
            • Coural  

              Vtipný :-) Představce bych se bál. Jeden mi prasknul když jsem jel Nerudovkou dolů a byl to originál hliníkovej ITM.

              0 0
          • Canyon325  

            ja nikoho takého známeho nemám, len som dal recenzie na podobný typ sedlovky vyššie… inak by som sám neuvažoval nad kúpou jednej z nich

            0 0
    • bestom  

      Co mám zkušenost ,tak u čínských sedlovek bývá problém s průměrem ,často o pár desetin menším než má být ,stejně tak tvar nebývá dokonale kulatý ,výsledek je problém s upnutím do rámu, aby nezajížděla tak to je potřeba stáhnout mnohem větší silou ,pak může sedlovka nebo i zámek v rámu prasknout

      0 0
      • Sic  

        Taky jsem objednával a před týdnem mi přišla, reálný průměr ca 31.8 (místo 31.6), takže ji ani nedostanu do rámu. Teď zkoušim reklamovat, tak jsem zvědavý, jak dopadnu.

        0 0
    • Pepíček1  

      Nevím v jaké cenové relaci se pohybovat, důležité je podle mě jak dlouho obchodník prodává, kolik toho prodal a s jakými recenzemi. Třeba toto

      0 0
      • straky  

        Nevite nekdo, jestli se da uchytit do tohoto zamku karbonove lyziny? Mam ji doma a klasicke parkrat proklouzly a maji povrchove ryhy.

        0 0
        • Lord_de_Wolf  

          Vidim ze nejsem jediny… s obdobnym problemem… :-)

          0 0
        • McBlacky  

          musíš mít speciální zámek na carbon ližiny – předpokládám, že máš oválné liziny sedla.

          Osobně bych doporučil modely s plnou kolíbkou, aby byla větší styčná plocha. Ideálně i vrchní protikus plný jako dělá třeba easton, ale to už není nutné.

          0 0
          • straky  

            Co jsem se zběžně díval, tak plné kolíbky mají buď levné sedlovky a nebo určité značky (např. FSA). Když se podívám na ty super ultra drahé, tak mají podobné kolíbky jako ty čínské.

            Až mi sedlo přiletí zkusím ho upevnit, vyfotit a hlavně projet…uvidíme. Hlavně opatrně, i když jsem lehký kluk, nerad bych se zranil. Pak dám vědět.

            Kdyby měl někdo přímou zkušenost, sem s tím.

            0 0
            • McBlacky  

              ono je to záležitost váhy. celocarbon kolíbka je mnohem dražší než malá ocelová.

              hlavní je jaký máš tvar ližin a podle toho potřebuješ zámek sedla. Je rozdíl mít kulaté a oválné. Carbonové jsou vetsinou ovalne.

              0 0
              • straky  

                Ještě jsem našel náhradní kolíbky ebay a nebo Thomson a tady je celokarbon od Merekbike

                Když bude sedět, tak to nechám, jinak se poohlídnu po náhradní kolíbce.

                0 0
            • zderes  

              FCFB čínská značka. Ne moc kvalitní fotka, ale podle toho bys to mohl najít. Podobný design jako FCB. V profilu mám fotky, kde by to mohlo být vidět lépe bez loga z druhé strany. I řídítka s představcem. Dovnitř nevidím, ale jinak pěkná práce, hmotnost. Slouží od podzimu bez chyby.

              Fotka i sedla, které mi zbylo, fakt dobře udělaný! A hmotnost sedla 95 gramů.

              0 0
              • Vilém  

                „Slouží od podzimu bez chyby.“ pod 25kg ditetem?

                0 0
                • zderes  

                  Jo to jsem nenapsal. Cyklista 30 kg.

                  Mě spíš překvapilo (nejen mě) jak je to pěkně udělaný na to, že je to z Číny.

                  0 0
    • jIrI___  

      Zrovna sedlovku bych z Číny neriskoval.

      0 0
    • Plechovka  

      Zkus se zeptat tady http://chinertown.com/

      0 0
    • Rubi  

      dalsi setrilek :D

      0 0
      • Pepíček1  

        Ano! Musím třikrát otočit každou korunu než něco koupím!!! Živit rodinu, děti a ještě mít něco navíc pro sebe někdy není jednoduché, nejsi Kradouskův příbuzný?

        0 0
        • JakeF  

          Možná bude nejlepší, když si k tomu rovnou vezmeš i řidítka.

          0 0
        • Rubi  

          krasne si to napsal, doufam ze rodina pak bude stastna, jak budes lezet na nemocenske s propichlou prdeli :D kvuli tomu ze si (mozna?) usetril par gramu oproti hlinikove sedlovce, ktera bude stejne nepohodlna jak tahle cinska pryskyrice… ale u kamosu s timto skvostem urcite stoupnes, o tom zadna…:D

          0 0
          • karliner  

            A že těch případů s propíchlejma prdelema z prasklejch čínskejch sedlovek je…

            Jasný, vím, že kámoš bratrance spolužáka ze základky o tom slyšel.

            0 0
            • Rubi  

              myslis ze s tim kazdy bezi na BF? :D at si koupi cely set s riditky i predstavcem, nejlepe s logem fsa, vzdyt je to vlastne jedno :D … staci mi treba kvalita karbonovych veci od force a umim si udelat obrazek co vydrzi neznackova cina…

              0 0
            • JakeF  

              Já viděl jednu zlomenou na vlastní oči… Origo Easton :).

              Ale osobně bych tomu taky moc nevěřil a radši vzal normální hliník.

              0 0
        • Radek Broz  

          Další, za jehož neschopnost může „Kalousek“ :D

          0 0
        • raw 4  

          Nebo si nebrat nevyzkoušenou carbonovou sedlovku z Číny..jen aby to vypadalo. .

          0 0
    • mr.antik  

      Docela by mě zajímalo, komu praskla čínská karbon sedlovka, případně v jakém místě a jaký typ konstrukce to byl…

      Mně teda osobně jen dvakrát prasknul alu Easton ve šroubu (jednošroub konstrukce), než jsem jí vyhodil.

      0 0
      • McBlacky  

        Kamarádovi z BikeRanch rupla 3T v místě konce sedlové trubky. Koupená v čr na bazaru, původ tedy neznámý

        0 0
        • mr.antik  

          v ČR na bazaru, takže na 90% ebay… Pro jednu známou na crosse a šotolinky to snad bude v pohodě..

          0 0
          • McBlacky  

            tak jasně že to byl fake i dle ceny. šlo mi o to, že nemohu říct, který prodejce z Aliex to byl

            0 0
    • Canyon325  

      náhodou nemá niekto skúsenosti s touto kópiou ergonu (resp. canyon vcls)? recenzie to má vcelku v pohode

      0 0
    • Espen  

      Mám fake FSA s cyklobazaru a v pohodě. Mám 90 kg.

      0 0
    • straky  

      No dokonce dělají karbonové kliky

      …nemá někdo zkušenost? Utratit 130$, na tohle už nemám koule :-)

      0 0
      • Cryzyy  

        Ta dutá vnitřní strana vypadá podezřele :)

        0 0
      • zderes  

        Je to v pohodě, jen nesmíš ze sedla ;-)

        0 0
        • straky  

          Lol…

          jj taky si myslím, že to je starý design klik, ale místo hliníku nalili do formy karbon s lepidlem.

          0 0
    • Lord_de_Wolf  

      Tak sedlovka po 200km drží… zámek mega poškrábal ližiny… ale když je to fakt na fest… tak čekám co povolí první… :D

      Takže co china-rodla? Nevozíte někdo? :D

      ALI – RODLA

      Tady už začínám mít trochu strach… Bez sedlovky dojedu… ale bez „řidítek“ je to challenge :D

      0 0
      • BB san  

        Vozim, drží. Nějakýmu závodníkovy by mohlo vadit že víc pruží. Mě to na to moje courání po horách naopak vyhovuje. Najeto na nich mám přes tisíc.

        0 0
      • Concorde  

        Mam na XC nejake „kopie“ RF Next a pruzi teda brutalne. Vcera jsem jim dal docela zahul a drzi, ale mam z nich dost rozpacity pocit. Znovu bych do toho asi nesel.

        0 0
      • Vilém  

        Mam jedny 680mm od Hong-Fu a ty jsou naopak hodne tuhy.

        0 0
        • pete_ax  

          nemas na ne odkaz?

          0 0
          • Vilém  

            Netusim, zda je nekde maji zverejneny, jejich stranky nejsou prilis aktualni a obsahle. Mozna maji neco na FB, ale tim nedisponuju.

            Resil jsem s nima vse mailovou komunikaci, ale uz je to nejakej rok zpet.

            0 0
    • straky  

      Tak jsem objednal novou sedlovku a k tomu ještě sedlo.

      Sedlo 122g včetně umělé kůže a polstrování, rozměry 280×130mm. Bohužel ližiny nesedí přesně, po utažení zapadly do drážek. Cena 50$ je už docela dost peněz. Je tvrdé, myslím tím, že málo pruží. Vzadu na hraně má malou trhlinku…uvidíme jak zareaguje dodavatel. Kůže není zcela přilepená u levého polstrování, ale na funkci to nemá samozřejmě vliv. Uvidíme jak bude „pohodlné“ :-).

      Sedlovka s 0 ofsetem, 400mm a průměreme 31.6 váží 256g, je masivní a kvalitně lakované. Škoda že má potisky. Šrouby jsou lehce dostupné a zámek pevně uchytí ližiny i ty karbonové, oválné.

      Zatím nezkoušeno, pak připíšu pocit z jízdy a za dlouho pak životnost obou produktů.

      0 0
      • Dejv94  

        To sedlo vypada dobre, muzes sem hodit link? Nebo klidne do zprav? Dik.

        0 0
      • Vilém  

        To by me zajimalo, co je na te sedlovce tak tezkyho.

        0 0
        • bluma  

          Ten vlepený Alu zámek.

          0 0
        • straky  

          Alu zámek tam pravděpodobně bude a taky tam je více vrstev karbonu a tím pádem více lepidla. Mám ještě tuhle, stěny má poloviční a je celá z karbonu kromě alu kolíbky a váží 220g, takže mi nepřipadá o tolik těžší. Berte v potaz že je prodloužená a má velký průměr.

          0 0
      • straky  

        Tak nasazeno na kole a krátké projetí. Nečekaně pohodlné sedlo na to, že je to taková šlupička…uvidíme po 50km jízdy. Přidávám ještě porovnání sedlovek celokarbon s ofsetem a karbon+hliníkový zámek s nulovým ofsetem. I když to vypadá, že mají každá jiný průměr, není problém ani jednu vsadit do sedlové trubky a utáhnout.

        0 0
        • Kysky  

          Teda ten Fizik je v tom zámku pěkně na doraz :-)

          0 0
          • straky  

            Jj, kompenzoval jsem ten ofset a posunutím dopředu sedlovka více pružila a tlumila nárazy. Minimální rozdíl, ale pocitově lepší.

            0 0
        • TJK  

          fejkovej rýša f carbonu :-) ja když vidim tu sílu stěny… nevim no…

          0 0
          • straky  

            Kupodivu mě podržela celou sezonu a je překvapivě tuhá. Váhový limit je 80kg.

            0 0
            • TJK  

              coz je dost malo.. s ohledem na oblecenyho jezdce.. to je tak na borce co ma pod 75kg

              0 0
              • Kysky  

                Mně to příde v pohodě. Vejdu se do toho limitu i včetně váhy kola i s pytlem cihel na zádech :D

                0 0
                • TJK  

                  dalo by se rict „lucky bastard“ :-DD ja jsem na 89kg holej… k tomu hadry, boty, baglik, kolo a 110kg tam cinkne jako nic :-D

                  0 0
                  • Kysky  

                    No je to výhoda že nemusím řešit váhový limity komponentů (ani jsem se ještě nezkoušel vážit v plný výbavě a s camelem na zádech) a jezdí se mi dobře do kopců… dolů to je jiný kafe. Já makám o 106 a stejně nestíhám zbytku kterej se jen veze :D a mimo cyklistiku to má jen samý nevýhody. U zvedání věcí jsem namydlenej…to bych chtěl vidět jak je uvedeno v BOZP, že muž může zvedat břemena těžká až 50kg jak bych se u toho přelomil vejpůl když to má o 5kg míň než já :D

                    0 0
                    • Kouba_2005  

                      Však proto taky píšou že muž :-)) Dětská práce je u nás ještě myslím bohužel zakázaná.

                      0 0
                      • Kysky  

                        Už jsem pár let plnoletý…vím, že moje puberta říká opak, ale roky nezastavíš :D

                        0 0
        • straky  

          Najeto 40 km a kupodivu je sedlo z Číny pohodlnější než dosavadní Fizik. Při prudším sjezdu se lépe dostanu za sedlo, protože je o pár milimetrů užší.

          …takže pro malé ****** můžu toto sedlo doporučit!…ještě uvidíme, jestli se nevymačkají ližiny v zámku a také jaká bude celková životnost.

          0 0
      • tomxxx  

        Dneska sem podobný sedlo zlomil. Vydrželo 4 vyjížďky. Podotýhám, že vážim 55, takže o nějakym nadměrným zatížení se nedá ani bavit.

        0 0
        • Dejv94  

          A jak jsi ho zlomil? Ja podobny sedlo nakrapl az brutalnim preletem pres riditka kdy jsem pak nemohl 14 dnu sednout na kolo, sedlo jsem zalepil epoxidem a jezdil dal.

          0 0
          • tomxxx  

            Já na něj torchu hrubě dosednul. Moje sedlo má díru, takže jednu část sem přelomil, ale drží to a špičku sem ulomil od ližin, ale slepit to půjde naprosto v pohodě. Kdybych to nafotil, tak ani neni poznat, že s tim něco je, taky to opravim a uvidim co to vydrží. Normálně sem na tom dojel domů. Ono to sedlo je okopčenej romin a je fakt dost pohodlný, takže pak možný koupim romina normálního.

            Ale na silničku bych se těhlech sedel nebál vůbec. Na bika to zas tak neni, ale to neni žádný karbonový sedlo, kromě fakt kvalitních na nějaký XC.

            0 0
      • straky  

        Přidávám další recenzi sedla. Bohužel jedna z ližin se uvolnila v zadní části a při chycení sedla a nadzvednutí kola v něm loupne. Postupně se stav zhoršuje, takže o víkendu nafotím a budu to reklamovat. To jsem zvědavý, jak budou na Aliexpressu reagovat.

        Uchycení v zámku nepoškozené, polstrování není vytlačené…stále pohodlné.

        …takže sedlo nedoporučuji! Nic nevydrží.

        0 0
        • Pijer  

          Předpokládám, že když to uznají, tak ti pošlou nový kousek a uvidíš, jestli je to náhoda nebo vlastnost.

          0 0
          • mastihuba  

            Predpokladam že az mu ten kus co se vyloupne ze sedla a zajede do kouli, tak tato informace vzroste na hodnotě. :)

            0 0
        • snas89  

          to je hrozně velký překvapení:)

          0 0
      • straky  

        Tak pro všechny další info. Reklamace nedopadla viz vlákno http://www.bike-forum.cz/…noveho-sedla

        Přidávám fotky jako dostatečné vystrašení pro potencionální zákazníky!

        0 0
        • mr.antik  

          zkoušel jsi to zalepit?

          0 0
        • kyl  

          Zalil bych to vteřiňákem.

          0 0
        • BLACK1E  

          Taky mi to takhle ruplo. Nalil jsem tam vteřiňák a už se to nehlo.

          0 0
          • straky  

            Použil jsem dvousložkové, ale nenateklo moc dovnitř. Zatím to drží, najeto cca 300km v těžkém i lehkém terénu. Až to zase rupne zkusím to přes injekční jehlu.

            0 0
            • FeriP  

              Já mám se sedlem stejný problém. Loupe v něm když se v sedle posunu ze předu dozadu a naopak.

              Na sedle jsem dal i 220Km švih a to už teda bylo sado maso (Antares od Fiziku ho co nevidet nahradi)…

              Sedlo viz foto, aby bylo jasné o který typ se jedná…

              Naopak se sedlovkou jsem spokojen. Origo hliník na mě byla krátká (vysunutá cca 4cm a v rámu dalších cca7cm) a nechtěl jsem riskovat nějaký poškození rámu (poškození jsem se nejspíš bál zbytečně, ale vzhledově to vypadá lépe a váhová úspora značná). Moje kolo má atyp průměr sedlovky 30mm, tak jsem nechal osoustružit 30,8. Materiálu zůstalo dost a po stříknutí bezbarvým lakem je to tip ťop :)

              0 0
    • ubo  

      Co si myslíte o téhle sedlovce ?

      http://s.aliexpress.com/jA3eymaY

      Top brand bike carbon fiber seatpost saddle tube carbon fiber handlebar stem genuine shock car/ saddle / fork / diameter / cover

      0 0
    • nitraq  

      Sice na karbon, ale taky Čína.

      Má někdo zkušenost s jejich lehkou hliníkovou sedlovkou (31.6/350 ~230g)?

      http://www.aliexpress.com/…9875148.html?…

      0 0
    • deadmead  

      Zdarec,

      před pár týdny jsem si koupil karbonové řidítka z aliexpresu.. Stála mě cca 480,– a čekal jsem na ně víc jak měsíc.

      V matu, šířka 720mm.

      Před namontováním jsem je prozkoumal a zdály se být ok. Při pohledu z bohu na konec řidítek asi nemají úplně pravidelně stejnou tloušťku po kruhu. Čekal jsem nerovnoměrnou tuhost po délce, ale nelze to vypozorovat. Na mou váhu (70kg) se nežvýkají, pruží na koncích tak o 0,5cm, možná trošku víc. Rozhodně musím říct, že v terénu vůbec necítím nějaké vlnění nebo prohýbání při přejezdech větších nerovností.

      Zatím jsem byl pouze na jedné vyjížďce v terénu, trošku se pořád bojím. Bude to pár kilometrů, než na to přestanu myslet. S karbonovou sedlovkou jsem taky byl zpočátku nevrlý, ale po pár set km jsem o ní nepřemýšlel a už má najeto víc jak 2tis. km.

      Jinak největší přínos vidím ve váze (152g, staré hliníky 680mm měly skoro 300g) a na menších nerovnostech typu asfaltová trhlina příjemně tlumí. Při velkých rázech mám takový pocit ,,zpoždění", kdy hliníkové řidítka tě kopnou a pak jde vidlice do zdvihu, tohle trošku (opravdu trochu, na mojí váze je to min.) zapruží, napne se a zabere, pak jde do zdvihu vidle.

      Uvidíme jak po půl roce, ale nebál bych se. Je to prodejce s opravdu hodně velkým feedbackem..

      V.

      0 0
      • mr.antik  

        Takže z negativa jsi udělal fíčuru :-) 152g/720mm… trošku bych se modlil…

        0 0
        • deadmead  

          Jaké negativum? S takovými parametry jsem to kupoval, akceptoval jsem se a vůbec v tom nevidím negativum.

          Materiálu je tam méně, no a? Pokud to tak výrobce uvede a je to tak, věříš tomu a jezdíš s tím tak je to pozitivum.

          Na druhou stranu ano, nečekám že vydrží hodně, ale zatím mile překvapily.. uvidíme dál..

          0 0
          • mr.antik  

            hmotnost je v pohodě ale to kroucení… sice to možná pruží směrem o kol ale stejně to musí pružít i když za ně zabereš

            0 0
            • TJK  

              jestli pruzej jako ty co ma Alinceb.. tak pruzej sakra hodne.. sakra hodne vic nez jen 5 mm :-D

              0 0
      • tromboonen  

        Normálka, prodej za 3500 na cyklobazaru jako origo a „nevhodnej dárek“..

        0 0
        • mr.antik  

          stříknul bych dovnitř montážní pěnu, ta prej trubku umí vystužit :-)

          0 0
          • TJK  

            aka Spank Vibrocore?: -D

            0 0
          • deadmead  

            Spíše tak vyztužít když už, od českého slova výztuž.

            Vystužit je od slova stuha, takže by jsi to vystužil mašličkama..

            0 0
      • Canyon325  

        ktorý konkrétne je to predajca? tiež rozmýšľam, že bude brať sedlovku na cesťák

        0 0
      • tomxxx  

        Po tom co sem zkusil čínský sedlo a prdlo mi po 300 km, když sem na něj hruběji dosedl, tak řidítek bych se sakra bál. Sedlo aspoň neodletí z ničeho nic, ale rodla prostě prdnou jako když je uřízneš a nazdar. Sedlovky bych se tolik nebál jako řidítek. Problém je, že číňani dělaj ten karbon docela lehkej, ale na úkor všeho ostatního. (krom, rámů, ty maj většinou těžký)

        0 0
        • deadmead  

          Nestraš.. klep klep, snad to vydrží.. teď se budu bát jezdit!

          Hele říkal jsem si, že karbon pokud rupne, rozlepí se vlákna z plniva, bude to dělat efekty a protestovat. Aspoň chvilku, hlína by rupla na únavový lom okamžitě bez ohlášení.. takže bych to mohl přežít :-)

          0 0
          • McBlacky  

            mysli si to dál, viděl jsem i carbony jak když řízneš. daleko víc záleží jak je to dělané a z čeho. představa některých low cost výrobců o tom co je carbon je úsměvná

            0 0
          • scret  

            dobryho zubare doufam mas…:))

            0 0
          • tomxxx  

            No ono to bude spíš přesně naopak. Hliník ti dá nějaké ohlášení a karbon ne už jen kvůli tomu, že krabon je křehčí.

            Ale ono v dnešní době, kdy je ta stěna hliníku jak papír, tak to taky uletí hned.

            Sedlovka ti třeba rupne, ale nepoletíš po držce a že by sis to zarval do ****** je tragickej scenář, kterej si každej představuje, ale nikdo ho nezažil a to už jsem viděl pár ruplejch sedlovek.

            Tátovi uletěl hliníkovej roh a i v minimální rychlosti se pěkně rozsekal, páč jak to nečekáš, tak tam nedáš ruce.

            Na čemkoliv čínskym bych klidně jezdil, ale představec a rodla jsou fakt hazard, zvlášť když vim jak to praská a jak sračkově je to udělaný.

            Na druhou stranu kamarádi tychle čínský shity maj a ještě jim to neprdlo.

            0 0
            • Vilém  

              Rupla mi hlinikova sedlovka, i hlinikovy riditka. Oboji prdlo najednou, proste nasednuti a sedlovka pryc, u riditek to byl rozjezd na krizovatce.

              Oboji nebyla zadna gramarina, stena aspon 3mm.

              0 0
              • Concorde  

                Taky tak. Lehce jsem popotáhnul řídítka a najednou to šlo do prázdna. Staré hliníkové berany.. cca 400g

                0 0
            • mastihuba  

              Experimentovani neco stoji. :) ale karbonovych rodel z hong fu bych se nebal, ty maji výrazně pevnejsi nez rámy.

              0 0
          • bagr84  

            A je to přesně naopak. Hlína ti dá „znamení“ spíš než uhlí.

            0 0
    • Canyon325  

      tak nakoniec vezmem aj ja jednu s tých sedloviek, na cesťáku to až také rany neschytáva, takže by mohla vydržať pri tých mojich 80kg… rozhodujem sa medzi vyššie spomínanou FCFB a touto noname (má asi najväčší feedback na Aliexpresse)… v komentoch ich tam dojsť vychvalujú… akurát neviem, či mám zobrať lesklú alebo matnú (mám čierny lesklý rám, len zase aby to až tak nesvietilo)…

      0 0
      • mr.antik  

        docela by mě zajímalo jestli to fakt vyrábí jiný výrobce, jsem trošku skeptický

        0 0
        • Canyon325  

          nakoniec som nevzal ani jednu, keďže na terajšou cesťáku som mal 375mm sedlovku a už bola skoro na hranici vysunutia, takže som bral 400mm avšak podobnú tej z prvého linku… otestoval som ju na 24-hodinovke, kde som šiel bezmála 20h vkuse po nie zrovna najlepších cestách a nebol problém, takže som za tie peniaze spokojný (stála cca 20€, hmotnosť 220g, oproti základnej hliníkovej úspora vyše 100g)… akurát bol nutné mierne upraviť zámok sedlovky, lebo ližiny sedla nedosadali úplne presne to tých žliabkov… či to je rovnaký výrobca netuším, kvalitatívne tam asi veľký rozdiel nebude, treba sa preto orientovať podľa feedbacku… každopádne spracovanie tej čo mám vyzerá byť slušné, keď to porovnám s karbónom na vidlici, je to viditeľne robené z jedného kusa a nie je tam lepený zámok natupo ako pri tých praskajúcich sedlovkách bez offsetu…

          0 0
    • dokken  

      Někde jsem slyšel, že ty fejky vyrábí vždy stejná fabrika jako i originály.

      Ale prej jen na noční směně!

      0 0
    • tom xtr  

      Řidítka z ALI:

      Vzal jsem před loňskou sezónou z Aliexressu na zkoušku dvoje prakticky stejný rodla (rovný 700mm, s logem, váženo 158 g, 22 USD, vizuálně OK), shop s velkým feedbackem, positive rating přes 96%.

      Jezdil jsem je na biku cca jednu sezónu včetně dost závodů, ty druhý jsem vzal na cosi jako „destruktivní“ test, jestli nejsou papírový a nějak nečekaně třeba neprdnou – zkoušel jsem je (dá se říct neúspěšně) zničit.

      Můj závěr: slabší polepy (loga) – po půl roce byly poměrně dost ošoupaný, jinak funkčně mi ale přišly zcela OK, akorát pocitově možná trochu měkčí. Že by nějak bezdůvodně a nečekaně prdly (třeba bez nějaké velké rány při pádu do šutrů) se nemyslím.

      Letos jsem je vyměnil za profilově stejný značkový karbonový rodla, váha + 12g, cenový rozdíl + 2500 Kč.

      Po přímém srovnání imho rozdíl ve funkčnosti odpovídá cenovému rozdílu: rozdíl hlavně v tuhosti a tím v přesnosti řízení, hlavně v těžších technických nebo rychlých rozbitých sjezdech, v traverzech v prudkým svahu, nečekal jsem, že to bude až tak znát.

      Tím nechci říct, že tohle srovnání musí platit u karbonu z Ali obecně, ale mi to srovnání celkem stačí.

      0 0
      • Kysky  

        A ty na destruktivní test jsi už dokázal zničit? Jakým způsobem?

        0 0
        • tom xtr  

          Píšu „destruktivní“ v uvozovkách, spíš ale amatérská zátěžová zkouška. Tzn. měl jsem je upnutý do svěráku a zkoušel ohýbal konce co to dá, i jsem si na ně postavil, plus mlátil jsem do toho pak i gumovým kladivem. Byla jen lehce porušený povrch, ale jinak byly vcelku. Nakonec jsem je raděj říznul v půlce pilou a vyhodil, aby mě to nalákalo nějak je použít.

          Ty druhý co jsem jezdil mám zatím na zimáka, kdyby někdo chtěl pokračovat v testování, za mírný bakšiš klidně přenechám.

          0 0
          • Kysky  

            Díky za zkušenost. Tak to není úplný papír :-) ale stejně bych si to na bike nedal, na silničce v poho, tam to není tolik namáhaný :-)

            0 0
    • Ričardo1  

      Tak koho" tohle":http://www.aliexpress.com/…7847878.html?… napadlo :

      Karbonové kotouče ??

      0 0
      • JakeF  

        To už se dělalo pár let zpátky, ale nijak extra to nefungovalo… Ale dobrej tip, za ty prachy to snad zkusím objednat na silničku :D.

        0 0
      • jIrI___  

        To už se vozí poměrně dlouho. Ale dost lidí tu psalo, že to moc nebrzdí ani v „originálním“ provedení http://www.tetongravity.com/…ors-and-Pads-(Silicon-Carbide-Ceramic-and-Carbon-fibre)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.