Zdravím slyšel jsem že karbon je křehký a rád praská třeba pri uderu šutrem
Je to pravda?
Jaký máte názor na toto kolo:
http://www.mojekolo.cz/…bright-green
Je lebši hliník nebo karbon?
Dík
Zdravím slyšel jsem že karbon je křehký a rád praská třeba pri uderu šutrem
Je to pravda?
Jaký máte názor na toto kolo:
http://www.mojekolo.cz/…bright-green
Je lebši hliník nebo karbon?
Dík
Karbon i hliník každý má své vlastnosti a každý preferuje něco jiného. Jinak to že ti vletí šutřík do rámu a ten pak praskne pravda určitě není. Jinak pokud máš peníze jdi do carbonu, ušetříš váhu a možná zvýšíš pohodlí.
pravda to je, ale musí to být už trochu šutrák, ne nějaký kamínek. A takový šutrák ti napáchá paseku i na hliníku, ten se sice častěji jen zdeformuje, ale pak hrozí zborcení trubky. Ale taky může i prasknout, protože i hlína ráda praská.
Slyšel jsem že karbon se rád rozlepuje hlavně ten lepenej do spojek ale nevím co je na tom pravdy …
Já myslím, že když koupíš pořádnej značkovej karbon od pořádný značkový značky nic takovýho se stát nemůže!!
žádnéj rám neni nezničitelnej a každá značka někdy udělá zmetka jen u těch větších máš menší pravděpodobnost že si ho koupíš a když už tak doživotní záruka řeší výměnu za novej…
co mi to jen připomíná? nevíš? :))
nvm :O)
Hehe, „nemůže stát“ to to píšeš tomu pravýmu, jemu se zrovna jedna laminátová ***** rozlepila:-)
Proto jsem mu to taky psal, nedalo mi to a musel jsem si rýpnout, ale má pravdu v tom, že podělat se může cokoli, solidní firmu poznáš podle toho jak se k tomu postaví.
Přesně.
Souhlas :-) a proto sem vsechny znackove karbonove ramy z praveho karbonu vymenil za neco co vydrzi :-)
Karbon se odstěhoval do Humpolce…
Už i karbon? Kam ten svět spěje…
Zdravím
Co ríkate na toto kolo?:
http://www.dookie.cz/…2559-c-1325/
Je dobré? a nak sem nepochopil kolik to my rychlostí 9?
Jinak jak je na tom v porovnání s tímto kolem:
Jasně že devět:). Je tam napínák.
Já, jako příznivce Spešlu bych šel do Spešlu:).
Jo, tam sou dvě placky:).
Jestli je dobré nevím. Jestli je dobré pro šestnáctiletého kluka už vůbec nevím. Ale převodů to má 18 (2×9).
Já jsem zase slyšel, že na náměstí mají levný pívo…
Ja sem slyšl ze jsi pekný ocas a spamuješ v theardu.
jj je to ocas ho znám :D
a karbon nebrat stačí rána a je po něm
nepomlouvej:-P
Když vidim, v jak vypadaj karbonový kliky po používání v térénu, tak nevim jestli bych šel do takového rámu (a navíc kdyby byl ještě v matné barvě)
barva je snad jedno stejnak ji máš pod lakem kliky u klik okopeš lak hliníkový zase obrousíš a uděláš do nich vrypy takže je uplně jedno co máš…
ale pořád bych řek, že elox je odolnější než jakýkoliv lak
v šem je elox odolnější ? elox je jen nasycení povrchu takže má odolnost toho materiálu na kterym je narozdíl od laku ošoupeš barvu (elox z klik) na prvním pořádnym blátivym závodě :O(
Eloxovana vrstva je odolnejsi, nez zakladni material a to celkem vyrazne. Teda pokud je spravne provedena. Ale je to jen tenka vrstva cca 20um, takze se nedaji cekat zazraky. Zkus si treba klicem prejet po surovem a eloxovanem povrchu a uvidis ten rozdil.
Nebo se podivej na kluzaky vidlic. Ty jsou v naproste vetsine take eloxovane. Nizmene je to vetsinou tvrdoelox, ktery ma vetsi tloustku.
nic to nemění na tom že za jeden blátivej závod to ošoupeš na hlínu někdy bohužel i u vidlic :O(
To jo. Stat se to muze. Nesmis patama tolik soupat o kliky :)
Ale porad je to lepsi nez nic
Jsou situace kdy karbon vydrží a hliník praskne např. vlítneš do díky s ostrou protihranou kterou přehlídneš.
A naopak obráceně, spadne ti rám na ostrý výčnělek (šutr, ocelový prut,…) a karbon praskne, zatímco hliník to v pohodě ustojí.
Pokud neplánuješ hodně padat karbonu se neboj
Slyšel jsem že se karbon na povrchu třepí a že si od toho můžeš vrazit třísku.
Je to pravda?
Oh yeah :oD
jo, ale tak z tohodle http://www.calfeedesign.com/…ucts/bamboo/
Nebo z tohodle :D
:D
Sice sem si dělal prdel, ale po pádu se mi zlomily karbonový řidítka mezi objímkou brzdy a představcem, lom byl ve tvaru injekční jehly, takovej ten pěknej hrot – pekelně ostrej a ten sem si vrazil pod klíční kost Slušnej odběr krve, řekl bych… :-))
já se teda pozastavil spíš nad tím jak si vrazíš kus řidítek pod klíční kost. To už je na mě moc kung-fu.
myslím, že horský kolo je kostruováno k takovému používání, aby nedošlo k tomuto kontaktu :)
To by mě taky zajímalo :-) Nicméně se mi to povedlo…
uf, tak to jdu omotat řidítka izolačkou…
to se hodí i abys je neošoupal od startovních čísel :)
NO ale hlinik se ti tak muze zlomit take, takze bych v tom nejakou zasadni vadu nevidel.
no ale zlom hliníku je přeci jen tupější než u karbonu
No to bych se mozna neodvazoval tvrdit. Okraje byvaji ostre jak nuz
Ale z hliníku ti toho v kůži moc nezůstane, zato vytahovat karbonovou třísku je chuťovka
tak tomu rikam smula
Mrkni na tohle hehe: http://www.youtube.com/watch…
nebo na toto :
či toto:
Nebo malinko serióznější:
Ti taloši do toho Taurina tím kladivem ani jednou doopravdy nebouchnuli, a po tom svěráku byl stejně zničený, akorát se vrátil tvarově zpět. Tak nevím co to má vypovídat.
Tak takovou čočku jako v tom svěráku mu dáš horko těžko a věřím že toho vydrží fakt kotel…
No a po tom svěráku byl ten rám ok?
to nevíš ani ty ani já :O) ale vzhledem k tomu že se to dokázalo vrátit do původního tvaru tak určo nebyl uplně na sračky myslím že kdybys do něj pořádně říznul kladivem udělal bys větší škody…
no oni do toho pořádně kladivem neřízli. Proč třeba ty rány nestupňoval jenom ho tak otloukal.
Po tom svěráku bych na ten rám nesedl. Ono i ty zvuky u toho byly docela vypovídající.
Ale v ruce jsem to nedržel v tom máš pravdu.
Sedl bys na to kolo?
no docela jsem čuměl co v tom svěráku snesl, ale šlo vidět že ten kovovej rám v tom svěráku kladl mnohem větší odpor…
toho hliníkáče mám taky a je to ingot typu rb u 3× zeslabovanýho rámu yb to vypadalo uplně jinak :o)