Nevíte, kde se dají sehnat tyhle pláště za dobrou cenu? E-shopů, co je nabízejí, jsem na netu našel jen pár. Většinou ty pláště mají cca za 700 Kč a výš – doufal jsem, že je lze sehnat levněji… Díky
Nevíte, kde se dají sehnat tyhle pláště za dobrou cenu? E-shopů, co je nabízejí, jsem na netu našel jen pár. Většinou ty pláště mají cca za 700 Kč a výš – doufal jsem, že je lze sehnat levněji… Díky
Zapomněl jsem napsat, že bych chtěl verzi 2.1.
nevím, jak by sis to představoval, ale 700 je za ty pláště slušná cena ;)
už se to tady řešilo, www.bike-forum.cz/…9/forum.html#…
naposled sem bral modrou DNA 2.1 za 690 v OnRoad v Olomouci (na netu maji sice 790) ale v obchode mi nikdy jinou cenu nerekli, problem je ten ze sem na ne cekal 2 mesice
By me spis zajimalo kde sehnat WTB MutanoRaptor dna 2,4
check it. :-)
drát nebrat.....
Proč?
Vaha? :-)
Mám v drátu 26×2,0 a žádný problém.
spíš šířka :)
A co je šířkou? Já jsem vozil drát 2.0, ten má šířku 47 mm a teď jsem koupil opět drát, ale 2,1 a ten má 49 mm. To je snad celkem v normě. Jediný problém co jsem s NN v drátu měl, tak jej nasadit tak, aby vůbec neházel. Muselo se s tím docela vyhrát. Tak uvidím, jaké to bude na verzi 2.1.
no právě vždyt si to vypočítej to nasedí ani vzdáleně, na mojem ráfku měl ještě mnohem míň – reálně tak 1,75 palce (ta 2,0)
kevlar je podle toho co jsem četl a viděl tak cca o 20–30% širší
já bych řek, že kevlarová verze je pocitově pružnější i při stejném tlaku. Ten dráťák je takový tuhý. To ale asi bude tím kordem (27TPI x 60TPI)
jiná hustota pletení, jiná směs, jiný rozměry…ten plášť se v drátu jen jmenuje stejně :o) ale tak je to skoro u všech gum
souhlasím s tebou.
mas pravdu ze ten NN je uzsi..ja mam drat 2.0..problem je nasadit ten plast ale jinak naprosta spokojenost s timto plastem…jako univerzal za tu cenu dobry…(jeste jedno minus,kdyz clovek zasmykuje tak plast hooooodne rychle mizi:-))
No a který plášť nemizí při smykování? Jinak mně NN 2.0 vydržel teda docela hodně tisíc km. Odhadem tak 4–5 kkm.
Ale jinak je užší. Ale nějak mi to nevadí. Je užší a vyšší, docela balon, dobře tlumí
já měním plášť když ojedu hrany vzorku. To je většinou tak do jednoho tisíce km. Podle mně není životnost pláště až když ho sjedu na plátno, ale když se rapidně mění jeho jízdní vlastnosti. Takže závěrem, žádný plášť nemůže vydržet při zachování podobných jízdních vlastností jako nový ani 5 ani 4tis. km.
S těmi jízdními vlastnostmi máš samozřejmě pravdu. Ale NN je zrovna plášť určený spíš na tvrdý suchý povrch. Tam se tyhle rozdíly nového a třeba do půlky sjetého vzorku docela smazávají. Ne že by nebyly, ale jsou docela malé. Něco jiného by to bylo na měkčím povrchu. Tam samo vzorek hraje zásadní roli. Já jej mám teďkom sjetý tak, že mám běhoun s těmi dolíky v něm téměř v rovině. Už mám koupené druhé a tenhle si nechávám na dojetí. Ale úplně na slick jej vozit nenechám.