Nemáte náhodou nějakou zkušenost čím nejlépe vystříkat rám zevnitř,abych zamezil otřesným zvukům,kde se trubky ve sváru dotýkají WD a podobně moc dlouho nevydrží.
Nemáte náhodou nějakou zkušenost čím nejlépe vystříkat rám zevnitř,abych zamezil otřesným zvukům,kde se trubky ve sváru dotýkají WD a podobně moc dlouho nevydrží.
… proboha co je to za rám ???
Bud si delas srandu, nebo mas nejaky hodne zajimavy ram.. normalne jsou trubky svary spojeny pevne a zadne zvuky to nezpusobuje, pokud Ti neco vrze, bude to nejspis necim jinym nez trubkami ve svarech.. popis nebo vyfot ram, plus popis problem..
Mi se kdysi ozýval na jednom tréninku, ale bylo to prasklou vidlicí; byl to letitý rám na cyklokros. Pokud to opravdu vrže rám, asi bude nejlepší vosk na dutiny aut, prodávali to i s hadičkou pro aplikaci.
Kdysi to delavala nejaka serie Merid. Dovozce to resil vystrikanim tlumexem na podvozky aut.
spíš bude prasklej ;-)
Představ te si,že rám je Cannondale F29 hliník,dělali mě to už aji v servisu a byl klid na delší dobu,jenže nevím čím to vystříkal občas to vykáplo bylo to takový hustší mazadlo.
Divny.. mazadel je spousta, zkus treba teflonovy ve spreji, nebo mozna lepe neco sucheho, to pak nevytece = treba dry nebo wet lube co se pouziva na retez, jestli to bude mit pro tenhle problem dostatecny ucinek v suchem stavu ale netusim, neb je to problem dost atypicky..
A ten tlumex je super napad, o kolik to zvysilo hmotnost ramu? tipnul bych klidne i kilco..
Predpokladam, ze to nijak zvlast nezvysilo hmotnost, mozna o nejaky gram.
Nazev tlumex jsem pouzil jako priklad, proste to byl nejaky sprej, ktery se pouziva k vystrikavani dutin automobilu. Strikali tam toho trochu skrze hlavovou trubku, problem delal spoj spodni ramove trubky s hlavovou.
Nevim vsak, zda by to zafungovalo v jeho pripade, kdyz uz je tam nastrikane nejake mazivo. Muselo by se to napred necim odmastit.
No ja jen ze nektere tyhle pripravky jsou dost tezke, vrstva cca 2–3 mm, nejake tezke plnivo, kdyby se tim striknul, respektive vylil cely ram, tak by to bylo slusne tezitko.. ale i tak, to to neodchytili v nejakem vyvojovem stadiu? Si moc dobrou reklamu neudelali..
nebo lehká montážní pěna :D
No pokud by neřešil váhu, tak by šlo vyřezat u každého sváru závit a vsadit mazničky pro dekalamitku Že už je namazáno půjde spolehlivě poznat u sedlovky. A navíc se v letních vedrech neztratí…
Proc to neodhalili driv, to netusim, proto si od te doby rikam, „Merida, testovano na zakaznicich“.
Takovejch krp meli povicero. V dobach kdy jsem delal v ksefte, kde se prodavaly, se mi jeste vybavuji zcela bezne se vyskytujici krive privarene zadni stavby v oblasti stredu, snad vsechny celopera te doby (Missiony, Transmissiony) mely zadni stavbu sejdrem o par mm na jednu stranu. Horcikove ramy, ktere jak se ukazalo praskaly na sedlove trubce, tak se zase resily tak, ze si dovozce nechal udelat kupu vlozek do sedlove trubky, ktere se tam vlepovaly a pouzivala se pak 27,2mm sedlovka, potom to drzelo.
Jaka je situace ted, to nevim, uz v tomto oboru nedelam asi 8 let.
No vida je, me se Meridy proste jen nikdy nelibily (dodneska) designem a grafikou, plus bejvaj alespon u silnic delsi, coz neni pro me.. ale nerikalo se tu, ze Merida dneska vyrabi vetsinu karbonovejch ramu i pro ostatni znacky? Mozna jim jen nesel hlinik, horcik a jine stare materialy..
oni dělali ty křivé stavby i pro spešl :-)
já bych to vystříkal acetonem, co nejsilnějším. Aspoň si pak budeš moct koupit rám co nevrže :D
A on aceton rozpousti hlinik?
Já znám aceton jen jeden. Zkus nám to blíže vysvětlit. Co rám po vystříkání udělá?
zas píšu něco jiného než na co myslím, měl jsem na mysli louh…