Názor na toto jízdní kolo https://www.megabikeplus.cz/…-50-29-2019/ ?
Mám možnost ho mít za cenu 23000,– Kč, je to za tu cenu kolo se solidními komponenty? K tomu se mě hrozně líbí vzhledově, ale chápu, že pro většinu lidí to je ošklivá barva
Názor na toto jízdní kolo https://www.megabikeplus.cz/…-50-29-2019/ ?
Mám možnost ho mít za cenu 23000,– Kč, je to za tu cenu kolo se solidními komponenty? K tomu se mě hrozně líbí vzhledově, ale chápu, že pro většinu lidí to je ošklivá barva
Za 23000 to jde.
Jestli se ti hrozně líbí, tak bych víc neřešil, cena dobrá.
Ahoj dostal jsem tohle kolo ke 40citce. Líbí se mi designově, poměr cena výkon by měl být dobrý, chvíli jsem si na něho zvykal,protože jsem celý život odjezdil na 26'. Myslím že to je dobrý stroj za ty prachy. Nicméně chci se zeptat místních odborníků kde je chyba v kompnentech na čem se šetřilo? Zdá se mi celkem těžké cca14kg, jelikož jsem připravený do něho nějake peníze sypnout chci se zeptat kde mám začít v tunningu ať dám váhu aspoň o kilo dolů.
Diky za nazory
Většinou se šetří na kolech a vidlici, kde ale upgrade na lehčí/lepší vyjde nejnákladněji. Váhové se dá dost ušetřit na lehčích komponentech kokpitu, sedlovce, pláštích. Nevím jak v případě tohoto kola, ale někde jsou třeba pláště a duše kde se dá velice snadno získat i to tebou zamýšlené kilo dolů za relativně málo peněz s velkým přínosem pro jízdu. Trend poslední doby je to ojebat na brzdach, což je patrně i tento případ. Otázka je, zda to má smysl odlehčovat – sypat do toho další peníze… Spíše bych jezdil a ověřil si co mi nevyhovuje, zda brzdy stačí, jestli ta vysoká hmotnost je vlastně překážkou a podle toho dále postupoval.
Díky za zajímavou reakci, doufám že stejně zajímavé názory ještě přijdou. Co se týče brzd je fakt že jsem byl „zklamán“ jsou takové gumové jakoby pocitově nedostačující, ale brzdí, možná ale je to jen můj dojem., říkám celý život jezdím na 26', ta 29'je pro mě nová zkušenost. Jednoduchá otázka na tvojí reakci:ty bys začal kde s „tunningem“? , specifikace kola je cca stejná jako výše. Diky
To ze projevem brzd nejsi nikterak nadsen nebude jiste tim ze je to 29" oproti 26" na kterou jsi byl zvykly… :-) Tezko radit, 14kg je fakt dost, takze se da predpokladat ze hodne veci budou skryta tezitka, ale nechtej po mne abych patral co ktera tovarne osazena vec vazi. Riditka a sedlovka uz je od nekoho na bazaru, takze asi taky nebyl spokojen, ale to bys musel sam zvazit a srovnat zda investice do lehci ma vyznam. Kolikrat i tovarni hlinikova vec muze mit velmi prijatelnou az prekvapive dobrou vahu. Plaste zalezi jaka je verze, jestli neprustrelna s dratenou patkou, tak sance na usporu a zlepseni jizdnich vlastnosti tu je… ;-) Sam jsem byl kdysi prekvapen, kolik se da vahove usetrit na blbych gripech, pokud tam jsou nejake radne gumaky se zamky, tak penovymi/silikonovymi jsi hned o 100g klidne dole. A tak se ti to nascita, bohuzel jako jdou gramy az kilogramy dolu, jdou samozrejme nahoru u investovane tisice a klidne i desetitisice, takze plati to viz predchozi prispevek.
Začal bych koly a pláště a hodil to na bezduše?
Sedlovku v karbonu si kup na ALI
Gripy esi
Později snad 1×11?
Ale je to investice?
Záleží co od toho očekáváš ?
Jo ty brzdy bych vyměnil kotouče a desky
A co ta vidlice RS Recon, je to nějaký fake, nebo něco lepšího?