• miki.mares

    Ahoj, tenhle týden si jdu kupovat kolo. Kupuji si kellys Toxic za 35 000 Kč. Jediné co mi na tomhle kole vadí jsou brzdy Hayes HFX-9, četl jsem hodně negativních věcí na ně. Myslíte že mi budou stačit když vážím 55 kg? Nebo stačilo by jenom si připlatit za větší kotouče, nebo koupit raději jiné brzdy (popřípadě jaké, abych nemusel doplácet, takže za setejnou cenu, maximálně +1000 kč)?

    0 0
    • roud  

      Budou ti stačit na 100%

      0 0
    • Výběr z produktů
      Bioaktive Trekking sedlo, 175 mm Skladem > 2 ks

      savings Bioaktive Trekking sedlo, 175 mm

      589 Kč savings MOC 1 169 Kč

      BMC Bolt Kit - No 24 Skladem 1 kus

      -8% BMC Bolt Kit - No 24

      2 749 Kč -8% MOC 3 049 Kč

      Ergon Sport Men sedlo Skladem > 2 ks

      -11% Ergon Sport Men sedlo

      1 999 Kč -11% MOC 2 349 Kč

      Přejít do shopu (Komponenty)
    • pajasimi  

      vážim jako ty=muší váha. a ty jo po 10 000km žádnej problém s nima..kotouče jsem i zmenšil z 203/203 na 180/160

      0 0
      • miki.mares  

        A je vůbec pravda jak se píše tady na B-F v recenzích že sou s nima jenom problémy? Ale tak co, budou v záruce. A co řikáty na kvalitu rámů u kellyse?

        0 0
        • Twiggy Ramirez  

          Spousta lidí ty brzdy má a jsou s něma spokojení. Jediný co těm brzdám chybí jsou kvalitní destičky hned z fabriky, ale když je vyměníš za jagwire nebo kool stopy, tak brzdí skvěle. Jsem o 20kg težší a bohatě mi to stačí.

          0 0
        • pajasimi  

          jenom problémy? mě sralo jen když byl vpředu 203 kotouč tak cinkali, ale to byla chyba v kotouči, že byl už od výroby lehce křivej a nedalo se to tedy pořádně nastavit..jinak s nima žádný problémy nemám..kapalinu sem nechal měnit jen začátkem sezony ale né z nutnosti, ale v rámci předsezonního servisu..prostě jen tak..jsem s nima moc spokojenej

          0 0
    • dancing dog  

      Myslím, že teda todle s 55kg nemusíš vůbec řešit. Je to obecně-pěkný kolo za dobrou cenu,škoda , že jen pro Tvou váhovou kategorii…

      0 0
      • miki.mares  

        A to sou ty rámy taky shit že to je jenom pro malou váhu?

        0 0
        • dancing dog  

          Obecně asi ne, ale nevěřil bych tady zadní stavbě..

          0 0
          • Vilém  

            Je to stejnej ram jako Kona Kikapu asi 4–5 let zpet.Kamos ji ma, po 3letech praskla zadni stavba.

            0 0
    • tachmude  

      Kua kámoš ho má a je to kolo na prd.Zadní kyvka se pořád povoluje.Kup něco jiného.

      0 0
      • miki.mares  

        Ale on má model 2006 ne? To sem četl že ty měly problémy se zadní kyvkou, ale 07 sou prej už v poho.. :D

        0 0
    • Luk02  

      Já bych tohodle Kellyse teda moc nedoporučoval, ty letošní byly fakt divný ještě jak tam dali tu 130mm vidli. Bál bych se toho vy výjezdech..Co třeba zkusit Traka EX na příští rok má i ten nejlevnější model ten rám se 120mm zdvihem. A mělo by to stát něco mezi 35–39tis. Myslím, že by to byla lepší volba. Tohle kolo nechodilo špatně a mělo super goemetrii

      0 0
    • fcelak.majak  

      Já osobně jezdím tebou uváděnou značku, model „Blade“, tudíž mám brzdy, kterých se obáváš. Na kole jezdím obden cca 60–80km, při mé hmotnosti cca 75kg se na brzdy mohu kdykoliv bez obav spolehnout. Mysli sám za sebe, kolo si volíš ty sám, ne někdo z „chytrých“ bikerů, co ti dají na 100% zaručené zprávy, že rámy Kelly´s jsou shit a bahno, že ta či ona komponenta stojí za dvě věci, atd., apod. Ke kolu si stejně vybuduješ osobní vztah a bude ti jedno, co si povídá kdejaký namachrovaný mistr světa. Volíš, snad, optimální poměr cena/hodnota, servisní síť a její dostupnost, pokud máš v hlavě mozek, tak tě na B-F často omílané dementní názory v duchu „tuctovka“, atp., nechají chladným. Šťasnou volbu a ruku a kup, ať ti slouží kolo a zdraví, hezky si užij závěr letní sezony. EfEm.

      0 0
      • Luk02  

        Svím způsobem máš pravdu, ale nadruhou stranu u tohodle Kellyse není zas tak skvělej poměr cena výkon. A navíc je trochu blbost kupovat fulla do značky která má v nabídce jen dva fully a specilizuje se na HT a FS je pro ně jen okrajová záležitost..

        0 0
        • omar  

          myslim že to neni blbost, stejný jako koupit fula od jinyho „specialisty na fuly“ kterej si vybere na taiwanu s nekonecny nabídky ruznych typu, aspon kellys neexperimentuje a postavi to na ramu kterej je vyzkousenej a funguje

          0 0
          • Luk02  

            Ty „specializovaný“ značky jak ty píšeš sice taky vařej na Taiwanu to je pravda. Ale aspoň ty rámy vyvíjej a odzkoušej. U Kellysu mi to právě příjde jako dost velkej „experiment“. Kdyby to kolo mělo tak skvělej poměr cena výkon a bylo tak super tak by jich jezdilo asi víc.

            0 0
            • fcelak.majak  

              Víš, ono je to možná právě o těch předsudcích, které na to či ono zaznívají s železnou pravidelností. Author je masovka, Madison je šrot, Kelly´s je bláto, jediné akceptovatelné značky jsou Scott, Anlen, Kuwahara, GF, GT, „spešl“, oba „kanony“, atdapod. Dovolím si nesouhlasit, zásadně a tvrdě – nás by měla spojovat společná vášeň pro kola, ať již jakékoliv značky, roku výroby, určení a provenience. A je mi srdečně jedno, jestli potkám v terénu někoho, kdo se v klídku houpe na fullu, zatímco já mažu na háté, jestli má ten či onen značku tu či onu, jestli má kdo kolo jen kvůli značce nebo kvůli vlastnímu churavému egu, protože jediné SPRÁVNÉ kolo je XYZ. Nesmysl – kola máme asi povětšinou kvůli pohybu, těm, co si hrají na „selfimidžmejkry“ a posuzují „odborně“ kvalitu značky té či oné, uznale kynu a usmívám se. Ano, když přijedeš někam na kole zn. Trek, budeš jistě „in“. Nicméně NIC to nevypovídá o tom, proč a nač to kolo vlastně máš. A věř mi, že ŽÁDNÝ z výrobců si nedovolí vyrábět své prémiové modely jako šrot. A je na zváženou, zdali se mi vyplatí investovat cca 40.000 penízků do kola „neznačkového“ nebo vrazit tytéž peníze do modelu „značkového“, osazeného nižšími komponentovými řadami a předpokládanou nižší životností a výdrží. Protože věci znalí stejně vědí své, když na něčem někam přijedeš mezi „své“, zpravidla nikdo nikoho neřeší, rádi se vidíme. EfEm.

              0 0
              • Luk02  

                To já, ale neházím všechny Kellyse do jednoho pytle..ale ten full od nich se mi prostě nezdá. Za ty peníze se dá sehnat lepší kolo. Takže to není o tom jaká je to značka. Já si kola vybírám podle toho jestli mi sedí ne podle značky a samozřejmě beru ohled i na cenu.

                0 0
              • Luk02  

                Ty jo sorry já se špatně podíval, ono se jedná o ten vyšší model než jsem myslel..U tohodle kola je poměr cena výkon super až na ty brzdy s těma jsem bohužel měl trochu problémy , záleží co od toho majitel čeká a kde chce jezdit.

                0 0
                • omar  

                  tak jo :-)

                  0 0
                • miki.mares  

                  Tak že tenhle vyšší model je v poho???

                  0 0
                  • Luk02  

                    pokuď jde o poměr cena výkon tak určitě nemá asi konkurenci, když bude, ale k rámu mám trochu výhrady, nechci teda zas nikoho naštvat, ale je to taky možná tím, že mě prostě vyhovují jiná kola. Záleží co od toho čekáš a kde chceš jezdit a tak, na nějaký maratony a svižnou jízdu to bude fajn kolo.

                    0 0
                    • miki.mares  

                      No já jezdim čistě XC.. Pohodová jízda. A sem lehkej tak by mi to mělo vydržet..

                      0 0
                      • Luk02  

                        Vydržet by to snad mělo, spíš od toho nečekej kdovíjakej komfort, ten levnější jsem zkoušel a v porovnání s GT – idrive XC to chodilo o něco hůř. Zas tohle by mohlo bejt docela lehký..

                        0 0
            • omar  

              je vidět že si nevidel nabídky taiwanských firem každej rok nekonečný nabídky různých typů , určitě ne léta zkoušený

              0 0
    • karliner  

      HFX 9 mám i s původními destičkami, najel jsem na nich zatím zhruba 4.000 z toho kolem 1.000 při závodech včetně třeba Salzkammergutu nebo Beskidy Trophy, kde brzdit opravdu musíš, vážím mezi 85 a 90 a nemůžu si na ty brzdy ani destičky stěžovat…

      0 0
      • miki.mares  

        No já si ho koupim. V pátek se dozvim jestli byl ještě nějakej na skladě.. ALe moc se mi líbí, tak si koupim, teda když bude.

        0 0
    • Lucke  

      ja byt tebou tak si pockam na kellys 08:).......myslim ze ten pul rok..by na cekani mel satcit..pac by meli mit karbonove koleska:)..za dobrou cenu…

      0 0
    • pit  

      Myslim, ze brzdy by som v tvojom pripade vobec neriesil…ale vysolit 35.000,–Kc za tohoto Kellysa??? ANI NAHODOU!!! Strasne zla volba,ale su to tvoje money…

      0 0
      • miki.mares  

        NO a co si mam jinýho koupit za 35?? No sem zvědavej co mi najdeš…

        0 0
      • miki.mares  

        Žádnej XC full za tuhle cenu neseženu… teda alespon myslim..

        0 0
    • feuerman  

      raději běž do něčeho pevného, toho kellyse bych nedoporučoval

      0 0
      • miki.mares  

        A co ti na něm vadí?

        0 0
      • fousek  

        No tak i kdyby ta zadni stavba fungovala jen na pul tak to bude jeste porad o dost lepsi nez HT nicmene daj se za ty prachy sehnat lepsi kola www.atombike.cz/?… www.velohanak.cz/…_detail.aspx?… kolokolo.cz/ca­talogue/celood­pruzene-3/gt/i-drive-5–3–0/ Sice vybavou ani vahou to na toho kellyse nema, ale asi bych radsi funkcni ram, vidli a brzdy a na zbytek bych moc nekoukal

        0 0
        • fcelak.majak  

          S dovolením – koukal jsi se vůbec na osazení toho kola, které tak nedoporučuješ? Hovoříš o tom, že raději bys funkční vidli, rám a brzdy, takže to co je na tom kelišovi není funkční? Manitů ersedmička LO, hydry od hajesů (jakékoliv hydry tě zastaví v jakémkoliv prostředí daleko nejlépe a spolehlivěji než špalky nebo mechaniky), tuším, že rám je kopií GF cca z roku 2004… Bylo by moc fajn, kdyby všichni nejdřív mysleli, studovali co a jak a pak psali, ušetří to všem spoustu času při čtení smyšlenek a blábolů. Omlouvám se za osobní poznámky, ale měkdy už nejde nereagovat. Yarda.

          0 0
          • fousek  

            Vim presne co ma osazeny Kellys a vim presne co maj osazeny kola v odkazech, o toxikovy sem cet test a ta zadni stavba prej moc nefunguje oproti tem co sem napsal, R7 je sice zavodni vidle, ale pohodli od ni asi moc cekat nemuze, taky si vsimni ze 2 kola ze 3 jsou o necelych 10t. levnejsi takze pripadny upgrade brzd a mozna i vidle by se vesel do 35t. a mel by bike, ktery ma funkcni odpruzeni a to jestli ma kellys prehazovacku XT by mi bylo tak akorat jedno, protoze pro me jsou prehazovacky spotrebak, tak asi tak. Ja ja mu ho nerozmlouvam, jen rikam ze podle me jsou i lepsi kola nez Toxik, proste me by vic stvalo ze ram nefunguje tak jak ma, nez ze mam razeni Deore namisto LX

            0 0
          • MlokCZ  

            Nechtěl jsem vůbec v tomto threadu reagovat, protože radit něco autorovi threadu je marný (snaha v jiných threadech byla, ale očividně to bylo zbytečný, když tu pak stejně po těch několika threadech napíše, že by se vsadil, že ten rám je lepší než u Canyonu a přitom snad v životě na žádném fullu nejel a ví o tom velké …).

            Tady už jsem ale nevydržel.

            Jezdil jsi vůbec trošku více modelů fůllů, že toho Kellyse tak obhajuješ. Srovnával si různé systémy u fullů? A u vidlice to samé, jel si už na více jiných vidlicích než R7?

            R7 je slušná závodní vidle s příšernou citlivostí a výbornou váhou. Na závody to může být pro někoho to pravé. Na fullu jako je ten Kellys taková vidlice nemá co dělat. To raději úplně nejlevnější Toru bez MC, která je levnější, ale bude proti té R7 žehlit o několik tříd lépe. Navíc dnes kupovat vidlici bez 32mm na fulla, to bych taky nedělal, i když při jeho váze to nebude až tak zásadní problém.

            Rám je průměrný přepákovaný jednočep. Já bych do něj určitě nešel, když za stejné prachy se dají koupit výrazně lepší fully (tím myslím hlavně rám + tlumič, což je základ kola). No a k tomu nic moc tlumič.

            Takže to nejdůležitější u levnějšího fulla a to rám + tlumič + vidlice je to nejhorší, co si za ty peníze může koupit. I když to nějak fungovat samozřejmě taky bude.

            Trošku to kompenzuje osazení kola, které je docela dobré za ty peníze, ale zachránit celek to stejně nemůže.

            Pokud bych měl volit za stejné prachy, tak ten Canyon o kterém si autor threadu myslí, že bude mít horší rám je úplně někde jinde. A je dokonce i skladem, takže může koupit taky hned a nemusí čekat na modely 08. www.canyon.com/…uipment.html?b=49 I když počkat a připlati na XC4ku by se určitě vyplatilo. Základ kola rám + tlumič je vynikající. Reba je pak slušná, výrazně lepší než R7čka (zvlášť na fulla). V osazení by se našlo několik ne zrovna ideálních věcí, ale to se dá časem vyměnit (tím myslím hlavně kola).

            A třeba toho Trance na v-čkách, co sem hodil Fousek bych bral taky mnohem raději než toho Kellyse. Opět perfektní funční základ rám + tlumič. Zbytek je slabota, ale musím se přihlédnout k tomu, že je to za pouhých 25tis. Za ušetřený peníze může koupit na to upraveného Epicona a je za 30tis. na perfektním základu rám + vidle + tlumič + má Axela na prodej. Za zbylé ušetřené peníze vyměnit kola + brzdy (na to by musel už něco málo připlatit, ale nemusí to taky kupovat hned).

            A ty idrivy to samé.

            0 0
            • MlokCZ  

              A ještě dodatek. Proti značce Kellys jako takové nemám vůbec nic. Mě byly značky vždy ukradné, koukám čistě na funčnost (proto taky třeba doporučuju upraveného Epicona, i když pro některé je to pořád jen Suntour).

              0 0
            • miki.mares  

              No ale já si myslim že pro mě to kolo bude dobrý, snad teda. Páč já potřebuju XC fulla a aby to bylo prostě rychlí, něco jako Specialized Epic, kdybych měl prachy tak jdu do něj, ale nemám, tak si myslim že ten toxic je dobrá alternativa. Když sem na něm jel tak uplně supr pocit.

              0 0
            • omar  

              tys toho kellyse jezdil ?

              0 0
              • miki.mares  

                Jo jezdil, a supr.. tak já nevim co tady proti němu máte. A kámoš na něm jezdí závodně a taky supr.

                0 0
                • omar  

                  to patrilo MlokCZovi ne tobe :-)

                  0 0
                • fousek  

                  No jestli zavodni full tak bych asi hledal NSR, nebo tak neco, ale je mozny ze ti to bude vyhovovat, zvlast jestli si pred tim zadneho fulla nejezdil, tak ti to prijde ze je to supr

                  0 0
              • MlokCZ  

                Konkrétně toho Kellyse ne, ale úplně stejně přepákovaný stejný systém ano.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Takže ještě předpokládám, že při konstrukci nic nepokazili. To je jediné, co nevim, když jsem ho nejel.

                  0 0
            • Luk02  

              Tak pod tohle bych se klidně podepsal..

              0 0
            • vlk  

              Přesně tak.Tek Kellys je proti tomu Canyonu suchařina.U Canyonu by to časem hodily vyměnit kola, kliky, přesmyk-i když není to až tak nutné.

              Škoda, že u Canyonu nejsou ochotni mi ho prodat bez některých součástek s příslušnou slevou. S tímto jsem se setkal už u více obchodníků-u levných fullů jsou si jisti, že je prodaj tak jak jsou a nejsou ochotni žádné z těch trošičku horších součástek sundávat.

              0 0
            • fcelak.majak  

              Možná, že bys měl snad nejdříve pořádně a pokud možno několikrát číst, co kdo píše… Já nic a nikoho neobhajuju, o tvrzeních v duchu „to je na bzum, protože jsem slyšel, viděl, jedna paní povídala“, atd. si myslím své. Já jsem se zeptal, v odpověď na pochybnosti tazatele, CO je na tom kole (mimochodem zn. Kelly´s) nefunkčního. Z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že jakmile jedu v terénu pomalu, dostanu od předku strašlivě napráskáno, R7 se chová jako kus dřeva. Jakmile však začnu malounko jet, začne brát vše co potřebuju, při nějakých 25–30km/hod v terénu pobírá všechny rány a rázy tak, že mi nevykloubí ruce. Pravdou je, že jezdím HT a to docela „na krev“, full je na mě příliš houpavý, potřebuju tvrdé, dravé a agresivní kolo, DH mě neláká, miluju vydrápat se nahoru do příkrých kopců a pak se nějak dostat dolů, což si (to dolů) nikterak neužívám, mám rád pocit „nadoraz“ při šplhání vzhůru při celkových délkách cca 60–90km na jeden zátah s max. dvěma až třemi zastávkami na cvrk. Nehodnotím fully, nejsem k tomu kompetentní, necítím se být už vůbec způsobilý k tomu, abych hodnotil jiná kola než své, jiné modely a značky. Každý jezdí to, co mu vyhovuje, na co měl/má peníze, k čemu má osobní vztah, co má. Shrnuto (shrnu to) – subjektivní hodnocení něčeho, co sám nejezdíš, bude stále jen subjektivním hodnocením a tvým soukromým názorem. Najdeš-li někde test diskutovaného kola s negativním výsledkem, budou tvá slova o něco opřena, takto mám podezření na tvou zbytečnou předpojatost. Nebo se na tom svez, udělej nezávislé hodnocení a srovnání s podobně osazenými a drahými konkurenčními modely a pak je to taky gut. Skutečností je, že R7 je jejím samotným výrobcem řazena do kategorie XC, o tom není sporu. Yarda.

              0 0
              • fousek  

                No podle me neni o moc lepsi nazor toho kdo si to kolo koupil, protoze 1. nemusi mit zadnou zkusenost s konkurencnima strojema, 2. kdyz za to da urcitou sumu penez, tak na tom bude spis hledat pozitiva nez negativa. Kdyz uz to napisou v nekolika testech kdy testovali i prime konkurenty, tak bych rekl ze je to vice vypovidajici, nez kdyz nekdo rekne ze Kellys jsou supr zavodni kola a je dobre osazeny, takze bude dobry

                0 0
                • fcelak.majak  

                  No vidíš, bingo, já jsem níže uváděl, že jsem své kolo volil mimo jiné i dle www.peloton.cz/…sazeni-.html a požádal jsem o zaslání negativních recenzí na diskutované kolo. Nicméně je velmi podnětné a obohacující, číst všechny zasvěcené komentáře, rady a návody. Mám za to, že tazatel řešil tak nějak své obavy z brzd, poněvadž hovořil o tom, že jediné, co mu na tom kole vadí, jsou brzdy. Já mu dal jasnou odpověď sám za sebe, tedy že brzd se nemusí při své muší váze bát. Pravděpodobně se všichni shodneme na tom, že za jakýkoliv balík peněz se dá koupit vždy něco, co bude vyhovovat jisté skupině a jiné zase poněkud méně. Já jsem své peníze vložil do něčeho u někoho, o čem vím, že s tím nebudu mít naprosto žádné trable. Ačkoliv jsem mohl dlouze dumat nad tím, jak „imidžověji“ utratit celkovou sumu cca 50.000 koleček (kolo, boty, dresy, bundy, helma, rukavice, …). Nicméně – nechci mít starosti se servisem, chci a potřebuji jezdit, žádal jsem velmi tvrdé, až nepoddajné agresivní kolo s úzkým úchopem. Mám ho, kromě výhledově (přjaro asi) sedla na něm nehodlám v nejbližší době nic měnit. Je to zdánlivě hnusný kostitřas, od kterého bláhově nečekám, že bude žehlit panelovou cestu (což nedělá, pochopitelně), potřebuju kolo, do kterého když se opřu vší silou, tak pode mnou jede, vystřelí jako blesk a prodá moji energii v dopředném pohybu, které mi dá vědět pouze prokluzováním zadního kola, že ten výjezd už je moc a nekroutí se pode mnou jako had, že neohnu kliky, atd. A že mám po cca 1.000km na výměnu už druhý řetěz a ocamraný velký tác, páč je z hliníku a nečekaně málo odolný, mě vede k závěru do dvou let upgradovat na trvanlivější komponenty (třebas i železné, pokud vydrží). A je mi jedno, jestli je to kolo značky té či oné, komponenta ta či ona. Snad už rozumíš, o čem hovořím. A že jezdím Kelly´s Blade je prostě fakt, nad kterým krčím rameny = moje věc, jako je věcí každého, do čeho jde. V terénu na mě kolega na „jednonohém“ kanonu povykuje, ať zpomalím, že to nechce polámat. No a já to klidně polámu, pokud se to nechá. Protože neuhnu díře, louži, kamenu, kořenu, psu, nemám na to prostě čas – v tom fofru když hodím myšku, jsem na zemi (zkus se někdy pohybovat v terénu rychlostí kolem 30km/hod. vlastními silami, nikoliv z kopce a pokud to znáš, tak víš, o čem píšu). Není pro mě radostí sypat z kopce (asfalt) 60km/hod., protože vím, že když něco vyjede z postranní ulice, jsem K.O. Takže jednoduše – jsem vyznavačem agresivní a divoké jízdy směrem vpřed a to pouze vlastními silami, miluju ten stav, kdy pod sebou cítím děsné rány do stroje, kdy cítím, jak jsem s kolem spoutaný a jedeme tam, kam chci já. Nejezdím na výlety, 80km dám za cca 3 hodiny čistého času jízdy, poměr 70:30 terém/silnice. Nečekám, že tento stroj (Blade), určený pro maratony, pode mnou zdechne po prvních třech měsících. Představuje nejnižší model nejvyšší řady, když brzy padne, napíšu, že to kolo bylo šrot. Cro-Mo Rock Machine Rainbow se mnou vydržel 7 let, pomohl mi polámat si 4 žebra, propíchnout si plíci a potrhat si levou stranu těla místy až na kost, vrazit do helmy makadam zvíci brikety a ještě mě dovezl domů, do dnešního dne (kromě několika desítek řetězů) na něm není nic měněného, to původní ocelové Alivio je skvost, žádný plast, všechno stále jezdí, točí se, funguje, váží to jako náklaďák, ale ani se to nehne. Očekávám od „blejda“ tutéž výdrž, totéž bych očekával od jakéhokoliv kola. A tímto dlouhým popisem bych to za sebe, s dovolením, ukončil, budu už jen sledovat další vývoj kauzy. :-)) Yarda.

                  0 0
                  • Pijer  

                    Jo, jo, RM Rainbow na alívku jsem měl taky, ještě s pevnou vidlí :-) Možná to byl asi ještě nějaký starší model s ocelovým rámem s oválnou spodní štanglí. Byl taková tyrkisová metalíza s růžovofialovou vidlí – jó to tenkrát frčelo. Nemohl jsem na něj říct křivýho slova, až na tu hrozivou barvu.

                    0 0
              • MlokCZ  

                Ono stačí, že jsem jel na kole, které má stejný typ zadní stavby a ještě k tomu stejně přepákovaný (a to ještě s výrazně lepším tlumičem a i tak se mi projev té stavby vůbec nelíbil) a mohl ho srovnat s velkým množstvím jiných zadních staveb. Jediné co nemůžu hodnotit (jak už jsem teď napsal výše), jestli na té konstrukci náhodou navíc ještě nepokazili, ale předpokládám, že snad ne.

                To že je R7 ve 25–30km/h pobírá všechny rány a rázy je úplný nesmysl. Zkus si třeba zde už mnohokrát probíránou panelovou cestu. Tu nepobere ani v náznaku ať pojedeš jak rychle chceš. Je ale fakt, že s panelovou cestou bude mít problém mnoho citlivější vidlic (pořád to ale bude úplně někde jinde) a zcela ji nezvládne téměř žádná vidlice na trhu.

                0 0
                • fousek  

                  No kdyz uz pojede tak 100 km/h tak verim tomu ze si prechodu mezi panelama nevsimne

                  0 0
            • Pijer  

              Mě teda docela zaujalo tohle www.giant-bicycles.com/…/1267/29368/

              • teda s přehozením zdvihu vidle na 100mm. Vzhledem ke kurzu dolaru by se to mělo vejít s doporučenou cenou pod 40t.
              0 0
              • MlokCZ  

                Na závody výborné kolo, jen pochybuju o té ceně. Je to cena v US a s kolem to není tak jednoduché si ho přivést + tady už je velký problém se zárukou (do Německa třeba se dá reklamovat v pohodě, do USA už těžko). A u nás je ta cena jinde.

                0 0
                • Pijer  

                  Dovoz ze Států jsem nemyslel, myslel jsem ho koupit tady. Letošní model Anthem 2 byl za 42t www.progresscycle.cz/giant/firma.asp?… a dolar šel dolů, takže doufám, že by se ofiko mohl dostat pod těch 40t :-)

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Taky slušná volba za ty prachy, jen proti tomu US odkazu není stejně osazený. Je tam třeba Recon místo Reby. Pokud ale nechce moc závodit, tak bych raději vzal třeba toho Canyona XC3 (nebo lépe XC4).

                    0 0
                    • mr.antik  

                      třeba bude nějaká sleva – to bych teda neváhal, dobrý rám s tlumičem je důležitější než řadící páčky nebo přesmykač

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        S rámem s tlumičem souhlas, že je to základ a nejdůležitější v této cenové kategorii. Ale pokud to nebude na závody, tak já bych bral Canyona právě hlavně kvůli tomu rámu raději než Athema (navíc tam dostane dokonce RP23 a Rebu). Takže já osobně bych váhal i při slevě. Ale rozhodující kritérium tu je na jaké použití a styl jízdy to chce.

                        0 0
                        • Pijer  

                          Na tom 08 je taky REBA a tlumič tedy jen RP2 (nemá oproti RP23 přepínání?)

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            RP2 má natvrdo nastavenou hodnotu propedalu a páčkou jen vypíná/zapíná propedal. RP23 pro zapnutý propedal může kolečkem nastavit tři různé hodnoty.

                            0 0
                            • Pijer  

                              To znamená, že RP2 má tři polohy: 1.zamknutý, 2.propedal, 3. otevřený bez propedalu?

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Ne, jen dvě (proto v názvu 2), propedal/open. Lock nemá žádný současný RP tlumič (a podle mě je to taky úplně k ničemu mít úplný lock).

                                0 0
                                • Pijer  

                                  No kámoš ho má na letošním TREKU EX8 – ten třípolohovej

                                  0 0
                                  • Pijer  

                                    Teď koukám, že je to RPL www.trek-bikes.cz/index.php?…

                                    0 0
                                    • MlokCZ  

                                      To jsou speciální verze, které si jednotlivý prodejci objednají, tam jde pak všechno (i jiné charakteristika tlumiče speciálně upravená pro konkrétní zadní stavbu). Standardně se prodává jen RP23, RP2 a R a jen Float bez písmene, z nichž žádný lock nemá.

                                      0 0
                                      • Pijer  

                                        A má třeba u toho Anthemu smysl výměna RP2 za 23? Kolik by tam tak mohl být příplatek?

                                        0 0
                                        • MlokCZ  

                                          To asi ne, já třeba sice mám RP23, ale kdybych měl RP2 tak by to vyšlo nastejno, protože na RP23 mám propedal v poloze 2, která odpovídá nastavední propedalu u RP2. Tohle ale nemusí platit pro všechna kola a pro každého.

                                          A ještě záleží na tom, jak je označený samotný tlumič. Tlumič má na sobě označení propedal light/medium/firm. Na kola jako oem se často dávají ty verze light (tu mám třeba já). Samostatně je v prodeji asi jen verze medium. A nemám přesně porovnáno o kolik se liší třeba poloha 2 na RP23 light verzi a na RP23 medium verzi.

                                          A pak to závisí hodně na tom, jak má kdo rád propedal nastavený.

                                          Příplatek podle mě bude spíš problém, protože většinou je dodáváno kolo jako celek a zrovna třeba tlumič nejsou prodejci moc ochotni měnit (tedy pokud to má být jen za malý rozdíl ceny, za větší cenu to vymění téměř každý). Cenu tedy nedokážu ani odhadnout.

                                          Já bych asi šel cestou vzít to s RP2 a jen kdyby to nastavení propedalu bylo opravdu moc nebo málo, tak tlumič v nejhorším prodal a koupil RP23.

                                          0 0
                                          • Pijer  

                                            Tak díky, doufám, že to tak dopadne a příští rok už se budu pohupovat – tedy spíš, že už nebudu na Anthemu tak nakopanej jako na HT :-)

                                            0 0
          • Vilém  

            Ten kellys je stejnej ram jako Kona Kikapu z roku cca 03.Jen ted maji jinou vyztuhu pod hlavou.Je zhruba stejnej jako toto www.bike-forum.cz/…28234509.jpg
            Ten ram opravdu neni nic suprovyho.Pokud predtim nemel jinyho fulla, tak asi bude nadsen.Ale z Tve strany mi to spis pripomina fanaticke hajeni znacky, kterou sam jezdis:)

            0 0
        • dieegoo  

          Pokud by vzal toho zlevněného Trance a chtěl na něj přikoupit kotouče a pořádnou vidlici, tak se přehoupne přes 35k ani nebude vědět jak.

          0 0
          • TinkTink  

            Ale stary muze prodat…

            0 0
            • dieegoo  

              To samozřejmě ano, ale za kolik prodáš základního Axela a obyčejný kola? Za 4k komplet? Pokud bych počítal s Epiconem za 5, brzdy 5 a kola 4, tak jsem hned na 36k.Pokud by se mu ještě nelíbílo kolo téměř celý na Deorečku a uvažoval o výměně za něco lepšího, tak se přiblíží ke 40k ani nebude vědět.

              0 0
              • TinkTink  

                Jsi nerikal, ze to pocitas, aby to bylo lepsi nez ten Kellys :)…

                Pac jinak je to 5K za vidli, 4 za brzdy max a ty kola max 3K…tzn.34K

                Ty 4K za ty veci by odpovidaly…Deorecko neresim, beru to jako cenu za kvalitni ram a kvalitni tlumic…

                0 0
                • dieegoo  

                  On dal těch 35 jako strop, takže sem se snažil dobrat k té hranici.

                  0 0
                  • TinkTink  

                    J, radej davam 34, protoze neco zaplati za naklady apod…radej at ma mezeru, litr se mu stejne rozplyne jako nic…

                    0 0
          • MlokCZ  

            To vůbec není tak jasné, jak jsem psal výše. Kola 5tis. www.netbike.cz/select_det.php?… vidlice upravený Epicon taky 5tis., brzdy něco kolem 5tis. (a to už bude mít třeba ORO, mohl by i levněji).

            To jsme s kolem na 41tis. No a určitě aspoň něco za Axela, původní kola a brzdy dostane, minimálně tak 3–4tis. za všechno bez problémů, možná i víc. Takže se zase hodně přiblíží k těm 35tis.

            0 0
          • Pijer  

            Teď je ještě otázka jestli Trance je pro něj ta správná volba, když píše „No ale já si myslim že pro mě to kolo bude dobrý, snad teda. Páč já potřebuju XC fulla a aby to bylo prostě rychlí, něco jako Specialized Epic, kdybych měl prachy tak jdu do ně“

            0 0
            • dieegoo  

              Je to zbytečný řešit, když si do toho stejně nenechá vůbec mluvit. Jen nevim, proč se vůbec ptal, když byl rozhodnutý hned od začátku.

              0 0
              • fousek  

                On se ptal na brzdy a ne na kolo a brzdy jsou vyreseny

                0 0
            • MlokCZ  

              To už je jiná otázka, to musí vědět on, ale mám takový dojem, že on sám vlastně ani neví, co vůbec chce a to je základní problém. Ono možná kdyby se na Epicu projel a pak na dalších fullech jako Trance nebo třeba i něco s malinko vyšším zdvihem, tak by třeba zjistil, že Epica vůbec nechce.

              Pokud to ale opravdu má být raketa na závody, tak může vzít toho Athema. Jinak ale zrovna Trance jede hodně slušně (v rámci kategorii stejných zdvihů) a jen pár závodních raket jako Epic a Athem jedou lépe.

              0 0
    • miki.mares  

      No ale tak všichni co tu máte proti Kellysům? Vsadil bych se že maj určitě lepší rámy než canyon!!! Jako tak to by se nevyráběly kdyby to byly shit.

      0 0
      • mr.antik  

        Vyráběj se, protože se prodávaj. To s kvalitou nemusí vůbec souviset. Podle mě je u nich jeden největší problém – ty rámy jsou hodně ošklivý.

        0 0
      • fcelak.majak  

        Nenech se zviklávat, žádný rozumný argument PROTI tady nezazněl. Za tebou uváděnou cenu dostaneš bezkonkurečně nejlepší poměr cena/hodnota, dle mého soudu. Máš záruku, máš garanci nového kola, máš širokou servisní síť, neboj se, nadto se rozhoduješ ty sám, nikoliv někdo anonymní, kdo ti jen brnká na strunu nejistoty a neumí ani zdůvodnit své nedoporučení. Já osobně se rozhodoval na základě kupř. www.peloton.cz/…sazeni-.html a toho, že jsem dostal reference, že tohle kolo nerozlámu – přímo od bývalého aktivního závodníka. Jak jsem už uvedl – NIKDO své prémiové modely nevyrábí jako spotřebák a šrot.

        0 0
      • TinkTink  

        Uvedomujes si, ze Canyon ma napr. jeden z 10 nejlehcich ramu na silnici, jaky se delaj? (kdyz uz mluvis o ramech…)

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • miki.mares  

      Nééé jako vůbec, ted už mi ho nerozmluvíte.. Ale možná ho ani mít nebudu, zítra se jdu zeptat do FUNBIKE jestli mi ho sehnali tak sem zvědavej. Ale kéž by sem jim to podařilo..

      0 0
      • omar  

        jestli ho nemeli tak se daj sehnat jedine uz v 15,5 a 17,5

        0 0
      • Luk02  

        Víš co tak si ho prostě kup, stejně Ti ho nikdo asi nemůže rozmluvit..tak snad s ním budeš spokojenej..

        0 0
        • TinkTink  

          On s nim bude urcite spokojeny. Nebo jinak – nemuze byt nespokojeny, protoze nic nevi :)

          0 0
          • MlokCZ  

            To je přesné, v tomto ohledu zlatá nevědomost, pak je člověk spokojený téměř s čímkoliv, s prvním fullem v každém případě (pokud to nebude zrovna Tesco full za 3tis.).

            0 0
            • TinkTink  

              Hehe, zlatej vek :-D…pak MOZNA zjisti, ze tam to nevyhovuje, tam to se mu nelibi…staci kdyz otestuje jiny systemy :-D

              0 0
              • wroum  

                kazdej si tim prosel :-) a vlastni zkusenosti jsou k nezaplaceni.

                0 0
                • MlokCZ  

                  No to jsou a to téměř doslova. Třeba mě přišly na cca 50tis. u prvního Cuba, toho jsem mohl s klidem přeskočit.

                  0 0
    • antuch  

      hayesu se neboj. Jen nevim, jak s tou zadni stavbou. Pokud mas II kg, tak tam budes foukat malej tlak, tim padem to bude dost pretlumeny. My ho ted prodavali v ty druhy nejmensi velikosti zensky s 55kg a fakt ten tlumiæ moc nechodil…Je to zraly rovnou na vymenu oleje a nebo na celej novej tlumic. Jinak pokud bys mel z´treba 80 kg, tak proc ne

      0 0
    • tachmude  

      Není to toxic,ale co todle za 28000kč.Dobrý to knauf?

      0 0
      • miki.mares  

        A tos našel kde za 28?

        0 0
        • tachmude  

          Na netu určitě ne.Jen mám možnost pro kolegu tohle sehnat tak se ptám na názor.Nic víc nic míň.

          0 0
          • omar  

            no nevim nevim zatim je vyrobenej maximalne jeden dva kusy a nepředpokladam že by ti prodali předváděcí kus , jestli jo tak je to dobry

            0 0
      • fcelak.majak  

        Za 28 klacíků je to, dle mého soudu, vynikající koupě. „Blejd“ pro rok 2008 je, za tebou uváděnou cenu, v podstatě neporazitelně levný a bezkonkurenční. Za „tvoji“ cenu je i nulasednička vynikající kauf. Yarda. Ale to jsme už mimo vlákno…

        0 0
    • miki.mares  

      Tak ted sem narazil na Kellys Blade za 30000 kč. Nebylo by lepší vzít Blade místo Toxica? Když tady píšete že kellys fully sou shitky…

      0 0
      • fousek  

        Ja myslel ze chces fulla? Jestli je tvuj parametr ze to musi byt kolo od firmy Kellys, tak neudelas spatne. Mozna bych jeste prozkoumal toto kdyz uz sme u toho Toxika: www.fajnsport.cz/…-toxic-2007/

        0 0
        • miki.mares  

          Já vim.. to je supr cena.. Ale to je jenom 17,5 a já potřebuju 19,5…

          0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce