Zdar,
Narazil jsem na tuhle českou montáž značku a mají celkem zajímavý poměr ceny/osazení na karbon rámech. Je mi jasný, že rámy budou nějaká čína, ale pokud je ram prověřený, proč by nesloužil.
Nazory?
Zdar,
Narazil jsem na tuhle českou montáž značku a mají celkem zajímavý poměr ceny/osazení na karbon rámech. Je mi jasný, že rámy budou nějaká čína, ale pokud je ram prověřený, proč by nesloužil.
Nazory?
Uz par let na trhu jsou. V Ostrave maji bike servis. Chodim si tam servisovat kolo asi 2 roky.
Kolega z prace, ktery tu bohuzel nema ucet si v cervenci kupoval gravela na Shimano 105 a je nadseny. To me nahlodalo, protoze uz delsi dobu jsem pokukoval po silnicnim kole. Problem byl, ze silnice nemaji v nabidce a nebyl jsem si jisty, jestli chci gravel a v nem 28 plaste.
Nakonec jsem se az ted na zimu rozhoupal, ze gravela vemu. Zasel jsem tam osobne a zjistil jsem, ze silnice pripravuji. Na web pry pujdou po foceni.
Jirka (majitel) mi hned ukazoval jak ramy, tak i karbonove rafky. Ani nebyl problem si trochu zavymyslet ohledne nekterych komponent (36 rohatka u naboju DT Swiss, uzka riditka s kratkym reachem, wattmetr, plaste).
Takze za me cajk.
Mohu jen doporucit. Na kole Dust jezdi jeden mensi kluk Cesky pohar, a co vim, tak bez jedineho problemu
Zajimave ceny. Ultegra u nejdrazsiho gravelu je oproti GRX 810 sade kvalitnejsi, nebo je to jen marketing ?
Ultegra stoji více v nákupních cenách. Výsledná cena je tedy dražší. Obě sady by měly být na stejné urovni kvality. Pokud pomineme detaily v provedení komponentů.
Diky za info
Ahoj,
jmenuji se Jirka Drastich a jsem majitel značky DUST. Rámy máme od ověřeného dodavatele z Číny. Na rámy dáváme záruku 3 roky.
V Ostravě děláme servis kol, JD Bike servis. Jsme taky oficiálním distributorem značky Nextie v České republice.
NEKVALITNÍ ČÍNSKÝ RÁM, AROGANTNÍ PRODEJCE.
U tohoto prodejce Dust bike jsem koupil karbonové horské kolo, kdy se už v 1. roce začalo ozývat praskání v rámu. Po servisu za 5 tis. Kč u tohoto prodejce mi bylo řečeno, že dal kolo do pořádku. Po krátké době se práskání opět objevilo, znovu jsem tedy kontaktoval prodejce a ten mi po dalším servisu oznámil, že je karbonový rám ve středu uložení ložisek prasklý, což už bylo po záruční době. Dle prodejce Dust bike je to zjevná výrobní vada a jeho navrhovaným řešením je nový karbonový rám za cca 30. tis Kč, což jsem odmítl. S prodejcem byla velmi špatná komunikace, bez jakékoliv snahy o případném nalezení kompromisu, nebo opravy rámu. Celkově jeho chování bylo neochotné, arogantní. Otevírací doba uvedená na prodejně nefunguje. S prodejcem byla dlouhá a složitá domluva na servis kola, nefunkční kolo jsem dostal zpět až po 3 týdnech a několika urgencích. Příště už jen ověřené prodejce.
30tis za tenhle rám?
Klasika. Koupit někde u BXT za 8k i s DPH a clem a pak to přeprodat v Česku za 30 ;-)
pokud by na to drzel servis a zaruku dva roky a pocital s nejakou zmetkovitosti tech ramu, drzel nejaky spare parts a resil reklamace prasklych ramu vymenou za nove, tak to zase nemusi byt tak strasna cena. nezapomen taky na dane apod.
pokud jen preprodava a reklamace neresi jak se zde diskutuje, tak samozrejme to neni dobry..
Na druhou stranu, těch 8k je cena včetně daně, cla a poštovného při nákupu jednoho kusu na AliExpressu včetně jeho doručení do ČR. Pokud by nakupoval víc kusů přímo od výrobce třeba přes Alibabu, dostane se na cenu podstatně nižší.
na druhou stranu jen hádáš, protože ten rám vypadá jak z Ali
A kolik myslis takovych kol malovyrobce (pravdepodobne jednomuzna firma) udela? Nemyslim ze by to byly takovy kvanta, aby mu cinska strana zlevnila na pulku.
Proste ten clovek nejak nastavil obchodni model, komu se to libi koupi, komu se to nelibi nekoupi.. a pokud by resil servis a vymeny tak ta cena mi neprijde neprimerena. Pokud jen preprodava a neresi, jak je tu naznaceno (nevime zda je to jeden priklad nebo je jich vice) tak drive nebo pozdeji na to dojede. U malovyrobce je povest velmi citliva zalezitost.. ze, mile erbe..
1 rok záruka?
To jsi kupoval na IČO?
je to zjevná výrobní vada a jeho navrhovaným řešením je nový karbonový rám za cca 30. tis Kč
Když je to tedy i dle jeho slov zjevná výrobní vada, tak by ti měl dát nový rám grátis, ne? Nějaký komunikační zkušenosti s DUST Bike mám a pocity z toho mám jako ty.
Kdybych to praskání v rámu už jednou nereklamoval a ozval se až po záruce, pak ok. Majitel Dust bike se mi pořad snažil namluvit, že to praskání je v sedlovce a pak řidítka, přitom se to vždy ozývalo ze středu při záběru. Každopádně jednání z jeho strany bylo, ,,buď si kup nový rám, nebo nemám čas".
pravnik? pripada mi to celkem jednoduchy mu zatopit podle toho co pises
edit: moment, ono to vyslo plne najevo ( priznane) az po zaruce, tak to asi tak jednoduchy nebude
mno, je to průšvih… evidentně 1505jan obelhali. to se ale bude dokazovat velice těžko :-(
Hlavně jak se registroval aby nám to sdělil místo toho aby třeba řešil náhradu s ČOI.
Těžko s tím něco udělá, rám nechat opravit a příště se takovým značkám vyhnout
Chtel bych jen doplnit, ze pan kupoval testovaci pouzite kolo. Tyto ramy davno nepouzivam, byt problemy s nimi nebyly.
Na prvni servis prijel az pote, co si s kolem jeho servisak nevedel rady. Ano, stal 5 tisic, menila se kazeta, retez, prijel se zamastenyma brzdama. Kolo bylo předáno zpet v poradku.
Kdyz pan prijel ted, zjistil jsem, ze ma praskle stredove pouzdro. Ram je po zaruce a navrhnul jsem mu prestavbu na hlinikovy ram, ktera byla smetena ze stolu.
Nikde jsem neuvedl, ze ram ma zjevnou vyrobni vadu, proste jde o nestastnou nahodu.
Obcas je dobre k B doplnit i A.
Dekuji
taks to měl chňápnout, odvézt do opavy a zaplatit pár šušňů, za dobrou pověst a reklamu k nezaplacení
Většina lidí píše jen o špatné zkušenosti, dobrou si často nechají pro sebe.
Nebo si to tam po záruce měl zákazník odvést sám a ne prodejce ještě nepravdivě pomlouvat…
těžko říct, když tvrdí, že mu to křupalo už při oprávněné reklamaci…
někdo kecá
Zkontroloval jsem vsechno. Pokud by byla mufna praskla, urcite bych kolo nenechal odjet.
Mně to nějak nesedí časově. Křupat to začalo v prvním roce, pak servis. V krátké době se závada opakovala, kolo znovu na servis/reklamaci a už to bylo po tříleté záruce.
Kolo bylo koupeno 18.3.2021
Dal uz prosim resit nebudu. Mrzi me to, ale moje rozhodnuti je konecne.
Zaruku jsem dal 2 roky na testovaci a tedy pouzite kolo.
No pak je ale rám ještě v té tříleté záruce.
Zaruka skoncila 3.2023.
Na nynejsi ramy davam 3 roky zaruku.
Na testovacku jsem dal 2 roky a to jsem nemusel. Kolo bylo pouzivane.
Tady je jedna z recenzí co jsem našel na netu: 2 recenze
EKVALITNÍ ČÍNSKÝ RÁM, AROGANTNÍ PRODEJCE.
U tohoto prodejce Dust bike jsem zakoupil karbonové horské kolo, kdy se už v 1. roce začalo ozývat praskání v rámu. Po servisu za 5 tis. Kč u tohoto prodejce mi bylo řečeno, že dal kolo do pořádku. Po krátké době se práskání opět objevilo, znovu jsem tedy kontaktoval prodejce a ten mi po dalším servisu oznámil, že je karbonový rám ve středu uložení ložisek prasklý, což už bylo po záruční době. Dle prodejce Dust bike je to zjevná výrobní vada a jeho navrhovaným řešením je nový karbonový rám za cca 30. tis Kč, což jsem odmítl. S prodejcem byla velmi špatná komunikace, bez jakékoliv snahy o případném nalezení kompromisu, nebo opravy rámu. Celkově jeho chování bylo neochotné, arogantní. Otevírací doba uvedená na prodejně nefunguje. S prodejcem byla dlouhá a složitá domluva na servis kola, nefunkční kolo jsem dostal zpět až po 3 týdnech a několika urgencích. Příště raději už jen ověřené prodejce.
Rychlost, kvalitní servis a především ochota. Od JD bike jsem si nechal postavit i kolo a jsem velmi spokojen. Doporučuji.
To je zvláštní jak to je copy & paste text, tedy bez té reklam v závěru.
No kdyby to náhodou chtěl někdo smazat , tak je copie kterou sem rád vrátím .