Zdar, chci se zeptat jaké máte zkušenosti s koly Trek, sháním kolo na silnici do 30.000,–. Líbil se mi Trek 7.6 FX. Jak je to se servisem, s kvalitou atd. Případně nějaký jiný tip. Díky
Zdar, chci se zeptat jaké máte zkušenosti s koly Trek, sháním kolo na silnici do 30.000,–. Líbil se mi Trek 7.6 FX. Jak je to se servisem, s kvalitou atd. Případně nějaký jiný tip. Díky
Letos jsem si koupil silničku, a stal se jím trek, testovací kousek přímo z brettonu, trek 1500 celokarbon na 105ce a klikama bontrager race lite. Naprostá spokojenost, perfektní přístup prodeje včetně garance, navíc přednostní servis pro kola, koupená na prodejně. Bez výhrad…prasknout mi můj full, půjdu do treku taky.
mam doma jednoho prastaryho treka (ještě alu) a za asi 5 let co ho mam s ramem nebyl žadnej problem co víc si přát…
Na treky si nebudes stezovat ;) si myslim
Moje řeč…
Myslíš, že dvě reklamace během jednoho měsíce jsou normální? Tak jo!
Celkove jsem mel 4 Treky a zatim zadna reklamace a jen spokojenost.. Takze ja mluvim za sebe.. v mem okoli maji tez Treky tez spokojenost
Taktéž hovořím sám za sebe. 1Trek 2reklamace do 1měsíce. Vyřízeno, vyreklamováno-vše v pořádku, ale video s reklamacema si přece jen nechám. Víš jak. :-)
ac os prosimtě reklamoval ?
Mám už druhého Treka sice bike a naprosta spokojenost. Problémek jsem měl jenom s komponentama Bontrager, protože se musely objednávat, ale jinak v poho.
Kola to jsou určitě moc pěkný a dobrý, mě osobně vadí , že minimálně z 20% ceny je za tu nálepku Trek
100% ceny je hodnota, ktorú je kupujúci ochotný zaplatiť. ;)
rám ani tak ne jako Bontrager který je na svojí váhu docela drahý
Nevidel jste nekdo na netu obrazky TREKu pro rok 2009? Ja je nikde jeste nenasel a touhle dobou uz vetsinou byvaly… Zajimaly by me jak silnicky, tak MTB, prichazi, doufam, cas na inovaci vozoveho parku :-)
Nemate nahodou nekdo nejake indicie, jak bude vypadat pro pristi rok cena Treku v Kc? Jestli nam nahoudou nezlevni, kdyz za posledni rok spadnul USD z 20 na 15 Kc… Stejne me prekvapuje, ze co pamatuju, tak TREK 8500 stoji cca 70 000 Kc a to v takovym roce 2005 byl USD za 25 Kc :-)
A VOTOM TO JE :-( !!!!
Na brettonskym webu si můžeš stáhnout info o „akci“, mají tam cos – údajně zlevněno.
Ač mám Treka (ale MTB), a neměl jsem s ním nikdty problém, přijdou mi drahý. I v tý „akci“.
Takovouhle akci maj, co pamatuju, kazdy rok, plati ale jen nejak do unora, nebo tak nejak.
http://www.bikeradar.com/…faster-17664?…
stačí guglit:).Kdyby někdo našel silničky,pleas:)
Diky, ja hledal hlavne 8500, protoze si chci koupit tenhle ram, a jsem zvedavejm, jak bude vypadat model 2009, jestli vzit letosni nebo pockat. Asi pujde hlavne o design, geometrie je uz leta stejna…
A ty silnicky by me taky zajimali, premyslim, ze bych si nejakou koupil a po letech si zase zkusil, jak je na asfaltu :-)
8500 – bude bílá..někde jsem viděl fotku.
K těm cenám viz tohle
„Oni rádi platí“
Tak to je dobry duvod, co jim taky zbyva, ze? Ja osobne na znacku nehledim a kupuju co nejlevnejc – hlavne obleceni, radsi si koupim pet neznackovych tricek po 80Kc nez platit nejaky Next za par set, to at si strci za klobouk. A elektroniku jedine pres net.
Mám tři, silniční 5200, a bajka 6500 a poslední jsem postavil na rámu ZR9000. Se všemi maximální spokojenost. Jen u toho ZR9000 se nepovedl lak, ale když jsem to reklamoval, bylo to do měsíce vyřešeno výměnou za nový rám. Ovšem kvalita laku zůstala zhruba stejná a to už jsem neřešil.
Tos měl teda smůlu. Mě ten lak, až na pár malinkatejch ďobek, drží fest :).
Mě se taky zdaj předražený, ale zase na něm jezdil velký Lance, takže co…
Mám dotaz na majitele kol Trek HT řada 8×xx model 2008 (nevím přesné označení) a zajímá mě to i u starších modelů:
O víkendu kamarád zrušil ložiska na XT 2007 klikách, ložiska byla kompletně rezavá-vznikla vůle, praskání.....kolo nejde na vapkou ani do potoka, na rámu ve spodní části pod středem není otvor kudy by voda vytekla. Po bližším pátrání kudy by se voda mohla dostat jsme zjistili, že na zadních vzpěrách jak spodních tak horních jsou příliš velké otvory, kudy se voda bezpečně ke středu dostane a pak časem vleze do ložisek. Prohlížel jsem rámy jiných značek a tam ty otvory v trubkách zadní stavby jsou malinké a ještě schované proti umývání kola. Pro upřesnění jde o otvory do trubek zadní stavby kde je upnut zadní náboj.
Měl někdo již stejný problém?
jestli tam má těsnící trubičku,tak by to vnitřkem nemnělo(věším kolo za přední a z těch direk to kdyžtak vyteče)spíš než tam tudy se voda do rámu dostane okolo sedlovky:).
přesně tak pokud je tam ten plast mezi miskama středového složení voda k ložiskům nemůže
chlapi, má tam plastový tubus i obě gumičky(na každé straně tubusu)…a ta voda se tam dostane časem, ne hned. Od středu do spodní rámové trubky jsou ty otvory dost malé…určitě se mu tam ta voda nedostane okolo hlavového složení, ani okolo sedlovky ani okolo kliky…jediné místo je jak jsem psal. A něříkejte mi, že se to ještě nikomu nestalo:-)
jinak jsem to montoval osobně až teď … ale při rozdělávání byl tubus i gumičky ok a bylo to i namazané vazelínou.
tak je aspoň vidět že se tam dostala z vnějšku:),tam je to těsnění nejhorší:(.
Značky Trek se nemusíš bát, jedna z nejstarších značek u silniček a některých biku dobrej poměr cena výkon, na příští rok maj pěkný designy u fullu. Jinak na rám je doživotní záruka, která funguje 5 let normální způsebem a pak akorát hradíš náklady na dopravu. Osobně bych do Treku klidně šel, ale je fakt, že se dá třeba sehnat i něco levněji, ale zase tady je fajn přistup dovozce k reklamacím.
Využijem toto vlákno nech nemusím zakladať nové. Nemá niekto zainteresovaný info o dostupnosti samotného rámu Trek Fuel 2016. Nejako sa neviem dopátrať ani k dostupnosti ani k cene.
Ahoj Tino. Před pár dny jsem na fuel ex objednával kit na pevnou osu dozadu od Kola Víšek, mají velice solidní jednání, myslím, že by stálo za to je ohledně toho rámu kontaktovat. Nechci jim tímto dělat reklamu, jsem z opačného konce republiky než oni…
Kruci pardon, taky jsem se sek s tím datem…
Ahoj, mám Treka horáka, Marlin 5, a taky už musel po 2 měsících do reklamace /středová osa, zadní náboj/, se servisem žádný problém /čas a vyřízení přesně jak řekli/. Jinak kromě pláště /rychle se sjely/ a brzd /koupě jiných/ si nemůžu stěžovat…
Dátum…
Čau, za mě bych bral X Caliber 8. Jezdím na něm rok a jsem s ním spokojen. Je to TREK z roku 2015, takže téměř nový. Já jsem ho bral jako novinku z obchdou Eurobike Praha za 20 000,– cca, servis maj špičkovej, takže kdyby se něco pos*alo tak můžeš v pohodě využít servisu tam.
Já bych spíše volil CrossRip Comp 2015, jelikož má dlouhou životnost a hlavně se jen tak nepoškodí a nemusíš s ním do servisu. Skvělej servis po Praze má bud Atombike nebo zmíněnej Eurobike, ale asi bych volil ten Eurobike, protože se na ty opravy více specializuje.
Taky bych šel do toho CrossRipu, určitě se vyplatí ve všech směrech víc než X Caliber. Co od známých vím, tak servis využívali minimálně, takže na tom něco bude :)
Ty jsi nejake jeho alter ego?
Nerikam, ze to bude zly kolo, ale poradit nekomu, kdo se pta na horaka, nejaky gravel bike, mi prijde trochu mimo.
Trek 7.6 není špatnej, já mám Cali S Disc a nechával jsem ho servisovat v pražským eurobiku a jsem spokojen, jezdí jak má
Já jezdím na Superfly a taky nemám žádnej problém se servisem v pražským eurobiku, odvádí tam poctivou práci
Ahoj trošku to tady oživím zjimá mene jak je to slitina hliník u kola Checkpoint ALR 4 píši jen Hliník Alpha Aluminum řady 300 to je jaka řada? Díky .
Ahoj, mám silničku v profilu, 9 let. Najeto min 10k. Kupoval jsem ji,že má geometrii „hobby friendly“. Je super. Měnil jsem řetěz. Servisuje mi ji Velointest.
Kdybych musel něco kupovat, koupím Emondu, třeba nejlevnější karbonovou.
Sepiš zda jeto 6000 nebo 7000 řada .
V inej téme riešim výber bicykla, ale toto je špecifickejšia otázka – má nejaké plusy, či mínusy to ich riešenie integrovanej sedlovky pri cestných bicykloch s použitím sedlového nadstavca? Kôli čomu to majú takto riešené?
mělo by to líp pružit a být pohodlnější
podle me snaha se odlišit a hlavně prodat navíc svoji sedlovku. Nevidím v tom rozdíl. Měl jsem emondu S bez toho, ted mám SL s nástavcem a rozdíl necítím.
Preto som sa pýtal, jedna vec je, čo napíšu, druhá je reálne ako to funguje, dík. Pokiaľ to nemá mínusy nejaké, tak mi to nevadí.
minusy to má takové, že na S a M rámy dávají tu krátkou na L a XL delší. Pokud ti pak na menším rámu nestačí ta krátká, jdeš si koupit za 2800kč tu delší.
Pokud ti jako mě nestačí ani ta delší, necháš si za 5+tisíc prodloužit tu delší :/
Pozeral som ten tvoj trek (mimochodom pekný), takou disproporciou zas nedisponujem, rám cca 52 by mi bol, takže tá kratšia. Žiaľ.
mě to na Kuotě fungovalo asi líp než klasika
Plus – mam baterii uvnitr ramu(dle meho dost podstatne),plati v pripade Di2.
Takže pre mňa nepodstatné. Ale predsa len, tie rámy sú kompatibilné s elektronikou? Keby náhodou raz v budúcnosti (šanca 0,01%, ale predsa)…
Jsou, elektronika se dá nacpat téměř všude a Trek by highend rám bez možnoati elektriky asi sotva dělal.
Tak nějak se mi vytrácí kola jen samé žvásty o ničem. ..
No dneska sem se byl podívat na gravel kola na nádražní u Yogy a nic vše jen na objednávku, jedna silnice velké zklamaní . Prodavač sice ochotny.