• melton.z

    Ahoj.Chtěl bych si pořídit nové MTB kolo a přemýšlím o značce RB CR 1300 a nebo CRX nemáte někdo zkušenosti s těmito koly?Taky by mě zajímalo zda se to dá pořídit do 30000kč.Dík za radu.

    0 0
    • kesu  

      podle osazeni urcite da.Mrkni po netu a trosku specifikuj co bys chtel za osazeni.Ja byhc kazdopadne sel nejakou jinou cestou (FS)

      0 0
      • melton.z  

        co myslíš tím jinou cestou,?

        0 0
        • Hnoj  

          Kešu myslí cestu plného odpružení, ale tam toho za 30K moc nepořídíš.

          0 0
      • KAPLIS  

        Crx je těžší, maratonsky laděný rám. Cr1300 je klasické xc. Pro letošní rok přibyde model crr, což je vlastně odlehčená verze loňské cr1500. Ta se bude dělat i ve verzi s integrovanou sedlovkou.

        Když tak se podívej i na toto: RB SPEEDSTER černá matná vel M, x-fusion, manitu black, x-9, brzdy-V avid, kliky race face evolve, Kolo bez investic a cena 35000,– Více najdeš v sekci bazar, nebo napiš zde já se ozvu.

        0 0
        • melton.z  

          Jo na RB Speedster tady na bazaru jsem se díval,vypadá dost dobře.taky jsem o něm přemýšlel,ale je to vel M a já mám nějakých 191 cm a to by bylo asi malý.

          0 0
          • KAPLIS  

            Tak to je pech, protože obě jsou v supr stavu. Tak ti přeju, ať si vybereš dobře. Jinak jestli se rozhodneš pro RB, neváhej moc s obědnávkou, protože se může stát, že rám nebude a pak si počkáš. Napiš jakou velikost si představuješ a můžu ti zjistit tvoje „šance“…

            0 0
            • XC-biker1  

              Hele když pracuješ u rb,nevíš jestli jsou tedka CR 1300 na skladě? Už jsem si ho obědnal tak bych potřeboval vědet kdy asi příjde :)

              0 0
          • karliner  

            Bylo by Ti malé zcela určitě. Měřím 185 a Speedstera mám L-ko, pro Tvoji výšku je třeba se poohlédnout po XL a kdoví, jestli Ti bude stačit.

            0 0
          • Twister  

            A co se s tou výškou poohlídnout po nějaký 29"?

            0 0
        • friblos  

          jak to vypada s tim novym endurem-bude nejake prepakovani?ne­bo ne.

          0 0
    • kubad  

      rám stoji cca 10t.kč takže prostor na slušný zbytek kola tam je :-) jinak RB je ok. doporučuji hledat v historii.

      0 0
      • melton.z  

        Jo ještě mi někdo vysvětlete jakej je rozdíl mezi CR 1300 a CR 1500.Dík

        0 0
        • KAPLIS  

          Cr 1500 nemá na zadní stavbě cnc frézované díly. Je levnější. Pozor nový model crr = odlehčená cr1500

          0 0
          • Pijer  

            Můstek mezi zadnimi vzpěrami frézovaný je

            0 0
            • KAPLIS  

              Vím,dělám ho! Ale jinak nic. Cr1300 má toho frézování kapku víc…

              0 0
              • vladaza  

                ty kluku šikovná, jsem zvědavý, kdy dáte k dispozici rám na 29", zpráva byla – leden 08! jinde se objevilo, že už se to posouvá na březen… chtěl jsem kolo na sezonu a RB by byla moje volba č.1, ale nechtěl bych zahájit testovací jízdy na podzim

                0 0
        • kubad  

          CR 1300 je lehčí verze rámu

          0 0
        • kubad  

          ze stránek RB: Číslovka v modelovém označení je příznivcům firmy Race Bike důvěrně známa, informuje uživatele o hmotnosti rámu, a tím i o jeho postu v kvalitativním žebříčku firmy.

          0 0
          • jonti  

            Je treba este poznamenať, že RB pri hmotnostiach v názvoch rámov nepoužíva ako jednotku bežné gramy, ale takzvané bulharské gramy, ktoré majú približne 0,9 a menej bežného gramu ;)

            0 0
            • Vilém  

              :))

              0 0
            • Cryzyy  

              vazne jenom 0,9 ? … no mozna bez laku :)

              0 0
            • max78  

              Nejak to oznaceni vygenerovat museli. 1300 by mohla byt vaha nejmensiho ramu bez laku, co myslis?

              Pokud bys ve sve „teorii bulharskeho gramu“ zasel dal na stranky RB nasel bys pomerne presny udaj o hmotnosti kompletnich ramu ve vsech velikostech jako napr. u CR1300 racebike.cz/in­dex.aspx?id=45

              Nerekl bych, ze pristup RB zaslouzi vysmech zrovna v tomto detailu.

              0 0
              • kubad  

                souhlas – tak to je :-)

                0 0
              • jonti  

                Mne sa tento prístup nepáči. Proste ak budem voziť veľkosť XL a bude vážiť skoro 1700g, tak to je oproti 1300g obrovsky rozdiel. Nehovoriac o tom, že na HT topmodel dosť dobrej značky je tá hmotnosť dosť vysoká.

                0 0
                • kubad  

                  ukaž mě výrazně lehčí hliníkový rám :-)

                  0 0
                  • jonti  

                    Ak berieme scandium ako hliník, tak môj superior, No Saint Luzifer, najlepšie HT od Kony. Ak klasický Al, tak napr. pár starších modelov od Cannondale a Scott. Ale uznávam, že tieto rámu majú celkom iné určenie a cieľovú skupinu ako RB 1300.

                    0 0
                • max78  

                  Pointa meho prispevku byla v tom, ze pokud se rozhodujes mezi ruznymi ramy a venujes u RB tu namahu a kliknes na specifikaci ramu, ktery Te zajima, pak dostanes jasnou informaci o vaze ramu v jednotlivych velikostech. Tve rozhodnuti koupit takovy ram je pak kvalifikovane, alespon pokud se vahy tyka.

                  S ohledem na bike ve Tvem profilu jsem koukal na stranky superioru, kde jsem podobny udaj nenasel. Nasel jsem tam pouze jeden udaj o vaze celeho kola bez udani toho, v jake velikosti a v jake povrchove uprave. I u Superioru predpokladam, ze udaj bude odkazovat na vahu ramu v nejmensi velikosti a bez povrchove uvahu (s tim, ze se samozrejme mohu mylit, ale takovy je muj prvni dojem nabyty behem kratke navstevy na strankach Superioru).

                  Jak pisu vyse, koukal jsem na Superior jen proto, ze jsem koukal do Tveho profilu. Srovnani ktere uvadim ma byt ilustraci, pro vysvetleni meho predchoziho prispevku, nikoliv konfrontaci.

                  0 0
                  • Vilém  

                    Ale ty vahy RB neuvadi prilis dlouho. Driv jen rekli vahu v nejmensi velikosti a bez laku.

                    0 0
                    • max78  

                      Uvadeji je minimalne na novych webovych strankach, ktere jsou v provozu tusim od unora 2007.

                      Otazkou je, nakolik je Tvuj argument odkazujici na dobu, po kterou tyto udaje uvadeji, relevantni ve vztahu k trhu, na kterem je obvykle takove udaje neuvadet.

                      0 0
                      • Vilém  

                        To by tak nejak souhlasilo, mohlo to byt zverejneno nekdy loni.

                        0 0
          • KAPLIS  

            Přesto, že jsem zaměstnancem firmy, tak s tím sloganem nesouhlasím. Doba už je jiná. Nevím proč se objevuje a při tom zároveň podle origo materiálů člověk zjistí, že to je utopie. Jinak jsem zastáncem toho, že není nejlepší rám ten co je nejlehčí…

            0 0
            • roud  

              Hele tebe bude dobrý se zeptat jakej máš názor na to RB CRR ???

              0 0
              • KAPLIS  

                Bude se dělat ve verzi klasické a potom s tou integrovanou sedlovkou. Kterou verzi chceš? Obojí vychází z loňské cr1500, která je odlehčená stejně jako cr1300.

                0 0
                • roud  

                  Právě mě zaujala ta verze s integrovanou sedlovkou…

                  0 0
                  • KAPLIS  

                    Pole neorané. Moc jich zatím nejezdí. Teorie říká, že rám by mněl být komfortnější a tuhší a lehčí než rám s klasickou hliníkovou sedlovkou. kouzlo je v tom, že integrovaná „sedlovka“ má tenčí stěnu trubky než klasická a přitom větší průměr a zároveň je pevně spojena s celým rámem. S praxe neznám, jezdím speedstera :-)

                    0 0
                    • roud  

                      Dík aspoň za tohle info uvidíme až se začne vyrábět :O)

                      0 0
                    • Vilém  

                      To jsou vsechno predpoklady, ale asi zatim zadnou zkusenost nemate, co? Zajimalo by me, jak byste to resili, pokud by uzivatel tu sedlovou trubku zohnul. Kdyz jsem koukal na fotky ze Sportlifu, tak tam to vypadalo, ze sedlova trubka uz je, v dobe foceni, zohla. To by se pripadne urizla a pouzila klasicka sedlovka?

                      0 0
                      • Vilém  

                        Uz jsem nasel tu fotku www.bicy.cz/detail.php?… Je to opticky klam, je ta sedlova trubka zohla zamerne, nebo nezamerne?

                        0 0
                        • roud  

                          mě nepřide zohlá ale sem pidlovokej… :O)

                          0 0
                          • Vilém  

                            me zase jo:)Prave proto se ptam.Prikladal sem si k monitoru pravitko a moc rovna nevypada.

                            0 0
                            • JMT  

                              Vypoukla obrazovka ?

                              0 0
                              • Vilém  

                                Zkousel jsem to na LCD i CRT, vysledek stejnej.

                                0 0
                                • kubad  

                                  mě nepřijde ohlá :-)

                                  0 0
                                  • Vilém  

                                    Priloz si tam pravitko.

                                    0 0
                                    • Radek Broz  

                                      To jsou metody :D

                                      Jinak prohnutí rovných linií způsobuje zakřivení čočky objektivu.

                                      0 0
                                      • Pijer  

                                        Takže příště při focení přikládat ohebné pravítko na čočku objektivu :-)

                                        0 0
                                      • Vilém  

                                        To jsem rad zes to trochu osvetlil s tou cockou, to by mohlo byt ono.Ale stejne by me zajimalo jak by to delali, pokud by se ta trubka preci jen zohla. Osobne uz jsem nekolik sedlovek zohnul, tak by me zajimalo reseni, pokud by to nastalo na takovemto ramu.

                                        0 0
                        • grafik  
                          0 0
                      • KAPLIS  

                        Na tom kole z vystavy před tím nikdy nikdo nejel! Skládal jsem ho den před výstavou. Typuju na otický klam Stejný systém má i šéf na svém fitnes kole. Má někde kolem dvou metrů a vyšvihaný silničář to není. Zatím mu to jezdí…

                        0 0
                        • Vilém  

                          Tak to bude asi ten klam.Na sportlifu jsem nebyl, tak nevim, zda tam to kolo bylo k projeti a pri te prilezitosti to nekdo nepriohnul:)

                          0 0
                        • KAPLIS  

                          Tady je stroj nejvyššího. Nebyl tehdy ještě komplet dodělaný. Je to velikost 62 nebo 64 nevím přesně. Ještě to neohl

                          0 0
                          • roud  

                            ááách už sem říkal x lidem že bíla by tomu rámu s integrovanou sedlovkou slušela a tady je důkaz :O)

                            0 0
                          • xentar  

                            rám krásnej, ale ty vlaštovky na tom vypadaji děsně :)

                            0 0
                        • voytaa  

                          Možná to tak působí,proto,že ta sedlovka je širší než trubka pod ní..btw.když je tam pěvně,jak si člověk sešteluje výšku sedla?To děláte na míru?

                          0 0
                    • Lowrider  

                      Šup s ním do profilu ne?

                      0 0
                      • KAPLIS  

                        S tím speedsterem, Nechci ho tam dávat, protože je momentálně na prodej. Když se prodá bude navinka a když né, tak asi taky. Tady máš fotečku a jinak je na bazaru :-)

                        0 0
                        • Lowrider  

                          Jo, dobrý, našel jsem :).

                          0 0
                          • KAPLIS  

                            Zapomněl jsem tu fotku v předešlém příspěvku…

                            0 0
                            • Lowrider  

                              Fešák. Co bude za novinku?

                              0 0
                              • KAPLIS  

                                Překvapení. Ale určitě to bude full a nejspíš na xtr

                                0 0
                                • Lowrider  

                                  Hmm, tak to bude asi fajn kolo no :-). A kdy bude? :-)

                                  0 0
                                  • KAPLIS  

                                    Doufám ,že na jaro bude hotovo. To mi připomíná, že bych na tom měl začít pracovat. Doba výroby je asi 6 týdnů plus nějaká doba na „vyjednávání“ o zařazení do výroby, protože je toho teď hodně. Když to nestihnu tak si nějak poradím…

                                    0 0
                    • vladaza  

                      a já jsem si říkal,že ta sedlovka musí být v tom průměru tvrdá jak špalek, nicméně klasický rám s karbonovou sedlovkou není marný. zde by jistě pomohl nějaký testík, takto to člověk chápe spíš jako otázku vzhledu

                      0 0
    • max78  

      Jsem s CR1300 spokojeny. Vyborne mi padne geometrie, ktera je kratsi a kvuli ktere jsem tento ram pro vybral. Pokud budes mit nejake podrobnejsi dotazy, napis mi email.

      0 0
      • melton.z  

        Dobrý chlapi dík za rady mám ted hlavu jako balon z těch informací tak jdu spát. Čus

        0 0
    • ondraschoffka  

      zdravím, jezdím asi třetím rokem crx, a jenom spokojenost, nemůžu říct proti RB jediný špatný slovo, ať už jde o jízdní vlastnosti biku, ochotu servisu a tak, prostě absolutní spokojnost, a jak už tady i někdo psal, i tak trochu kult… takže bez obav do toho! :-)

      0 0
    • yetti  

      Pokud jsi skutecne limitovany 30tis, tak mi neprijde prilis rozumne utratit tretinu teto castky za samotny ram, protoze kdyz k nemu prihodis nejakou rozumnou vidlici, tak Ti na zbytek moc nezustane. Kdyz uz za tyhle penize stavet RB tak na ramu CR1500, ktery je alespon o 3tis levnejsi.

      0 0
      • KAPLIS  

        Za rok vymění spotřebák ,dokoupí lepší komponenty a má to. Důležité je jak tu investici udělá. Koupí levnou sadu a dobrou vidlu, nebo naopak. Jsou součástky, které odcházejí rychleji a ty pak může koupit lepší. Důležité je si to dobře rozmyslet. Pokud by kupci stačilo kolo za 30000 dlouhodobě a nechtěl dál invetovat, tak bych se taky přiklonil k levnější variantě rámu. Jestli ale chce do budoucna „zvyšovat hodnotu bajku“ tak dobrý rám je základ a zbytek může postupně ladit.

        0 0
        • melton.z  

          čau.ty fakt děláš u RB?Hele díval jsem se na stránky RB je tam komplet kolo CR 1300 za 35000kč.Nemáte taky na firmě nějaký výprodeje?

          0 0
          • KAPLIS  

            Výprodeje se nekonají. Naše zboží jde s dobou :-). Dělá se v menších sériích a tak se pružne může reagovat na poptávku. Výprodeje jsou pro firmy které jedou ve velkém a potřebujou se zbavit přebytků. To není náš případ… p.s Dělám, ale teprve 10 let

            0 0
        • melton.z  

          Ne chci dobrej ráma dobrou vidlici-to si myslím je základ.

          0 0
    • stumf  

      Myslím že s RB neprohloubíš, jezdil jsem cr 1300 tři roky a naprostá spokojenost. Ale je hakt že rám v L měl 1560g což dle mě není zrovna nejlehčí. A myslím že ušetříš když si koupíš kompletní kolo od jiného výrobce. Fajn kola má dle mě supik.

      0 0
    • jakub  

      erbeso mam uz druhy… prvni jsem musel z financnich důvodů prodat… je to skvělý kolo..ale je to HT… pomalu se poohlížím po nějkém fullu....... mkrni ke me do bajků.. esli ho chces… dej 30 a muzes si pro neho dojet… ale je to jenom Lko..

      0 0
      • ota  

        nebo můj:)

        0 0
        • ota  

          a je levnější:)

          0 0
          • RP  

            fakt cena skvělá,plus ta barva nemá chybu-škoda,že už nerostu

            0 0
            • ota  

              pro Tebe za 10 bez rámu:)

              0 0
              • ota  

                jinak, klidně Tě potáhnu za uši:).slušelo by Ti to kolo,samozřejmě slevím a dost :)

                0 0
                • RP  

                  rám je mi v rámci nanic a ty uši nevím,nevím,jak bys je lovil zpod přilby-jsi patrně šikovný :) Jinak pokud nabídka platí…vidím to reálně na březen.Díky.

                  0 0
      • poiko  

        člověče, ty to střídáš. nejdřív jsi nabízel jak divej to KHSko, tedko se to RB skoro ani neohřálo..

        0 0
        • jakub  

          jj je v podstate novy…ma nalitano asi 20km no neva…jsem s nim spokojenej.. je to moje srdcovka (RB) ale porad tam neco chybi… ze by odpruzenej zadek??
          Jinak v podstate ho neprodavam… jen jsem reagoval na tento nick… gdybi mi za neho tedkom negdo dal 30 tak o tom budu vazne uvazovat.. jinak to nako neresim…
          Spis mne laka ze na neho poridim odpruzenou sedlovku Cane Creek… nemate s tim negdo naky zkusenosti?? navic gdybi se nekomu valela doma… mam zajem… na prumeru moc nezalezi… stejne budu muset sehnat redukci…

          0 0
          • vladaza  

            někde už jsme to probírali horem dolem, mám ji na singlu a plní přesně to, co jsem od ní čekal, docela se dá laborovat i s výběrem elastomerů a sedlovku si tak vyladit podle chuti, myslím, že v daném segmentu lepší komponent budeš hledat těžko, pro nenáročný terém může být i určitou alternativou k péráku, já bych ji neprodal ani za / no tak za milion asi jo/. jo, akorát jsem musel dát kratší představec, páč sedlo přece jenom kapánek odjíždí dozadu a já už mám rád pohodovej posed

            0 0
            • jakub  

              jen se pokusím nastínít to, co od kola potřebuju, tedy… v podstatě nepotřebuju čistokrevnýho fulla, proto jsem na vážkách… Nepotřebuju fulla kvuli jizdě z kopce (kdo mne zná, ví, že fakt nepotřebuju fulla, to bych se asi už zabil…) od odpružení očekávám, že např. při jízdě po rozbité cestě nebudu muset jet jakoby nad sedlem a tím vlastně vydávat více energie…, že budu moct sedět a budu mít utlumený nárazy.. tím si i relativně šetřit páteř… Popravdě asi bych si stejně nekoupil čistokrevnýho fulla, spíš něco jako NRS nebo Scalpela… Snas jsem zde vyjádřil mé požadavky tak, aby jste tomu porozuměli… díky

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • favorit.  

      Sport Life 08 Zveme všechny příznivce značky RB na výstavu Sport Life 08. Přijďte se podívat na uplně nový celoodpružený XC rám, kompletně přepracované rámy MonsterEN a MonsterAM či na nový MonsterHT 4X. Rádi se s Vámi setkáme na našem stánku číslo 050 v hale V

      doceůa prijemna zprava, co? :-)

      0 0
      • Pijer  

        to nový celopéro se 120mm zdvihu se mi moc líbí

        0 0
        • Tušnak  

          a kde jsi ho viděl?

          0 0
          • Pijer  

            V novém Velu – technika je fotka tuším, že z Eurobike a tam je. Jestli se mi to povede, tak sem hodím fotku.

            0 0
            • zmolko  

              a aspon na akej strane? prelistoval som cele Velo 11/2008 a nenasiel som ho

              0 0
          • Pijer  

            Tak tady ho máte.

            Jinak píší:

            „120mm trail biky se vrací na plné čáře. RB reaguje uctivým nahrazením 100mm Speedstera 120mm, zcela mimo dosavadní produkci vykročivším IQ. Jedná se o variaci na pérování MacPherson  s přepákováním vlastní konstrukce o poměru 2:1 a s téměř lineární charakteristikou chodu. Proti mnohem běžnějšímu poměru 3:1 je zde podle RB možno použít nižšího tlaku, a tak zvýšit jak citlivost, tak i životnost tlumiče. Taktéž lineární charakter pérování nabízí dle slov hlavního testovacího pilota značky Petra Heiníka přehlednější a přesnější nastavení zadní stavby skrze tlumič. Z dalších aktualit RB vzpomeňme snížení hmotnosti Monsteru AM o 150g a Monsteru EN pak o 500g. Oba rámy přitom mají přepracovanou geometrii s cílem zlepšení chování  na rovině a ve výjezdu, přitom s maximální snahou zachovat spolehlivost ve sjezdech. Zadní stavba nově přijme standardní přesmykač. U pevného rámu CRR s prodlouženou sedlovou trubkou potom bude doplněn  sortiment o 29“ verzi."

            0 0
            • XC-biker1  

              krasavec :)

              0 0
            • roud  

              jj vypadá dóóóóóst dobře :O)

              0 0
            • favorit.  

              tak to je krasa. Libi se mi daleko vic, nez speedster

               
              0 0
            • Manas  

              A kdybys ho videl nazivo! no jeje, moc peknej kluk :-)

              0 0
            • Vilém  

              Zajimal by me detailni pohled na spodni uchyceni tlumice k zadni stavbe. Ale to chci zatim asi moc.

              0 0
              • Jaromír  

                to by mně taky zajímalo. z toho obrázku to vypadá jako klasický starý AMP systém od kterého se upustilo před více jak 10 lety … že by už vypršel patent ? :-)

                0 0
            • Tušnak  

              tak speedster se mi líbí více

              0 0
            • zmolko  

              vidim dobre, ze tam su 3 diery pre kosik na flasu?

              0 0
              • Vilém  

                Tento detail se mi vcelku libi, i kdyz gramhonici ho asi neoceni:)

                0 0
            • prodi  

              Merida 96 se vám nelíbila a nad tímhle slintáte? :)

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • roud  

                Stejnak si tohle ani 69ku nekoupim tak co :O)

                0 0
              • jIrI___  

                Merida přece není česká předražená ruční práce… :-P

                0 0
                • XC-biker1  

                  To máš pravdu, merida je taiwanská pásová výroba :-P

                  0 0
                • roud  

                  Co ti na tom přijde předraženýho ?

                  0 0
                  • jIrI___  

                    No prostě HT od RB mi přijdou předražené. Proč mám platit drahou lidskou práci, když rámy z Taiwanu splní službu úplně stejně, ne-li líp. Navíc se mi RB nelíbí ani vzhledově – nemastné, neslané. Nebudu to dál rozebírat, vznikl by tu jeden velký flame a na to máme jiná vlákna :-)

                    0 0
                    • roud  

                      Jen dodam že si myslim že RB vydrží 1000× víc než většina taiwanskejch rámů…

                      0 0
                      • jIrI___  

                        To možná jo, ale ty to využiješ? Mě výdrží bohatě stačí na XC ježdění taiwanské rámy (na FR a podobně bych třeba RB úplně nezavrhoval). Teď třeba čekám na okamžik, až praskne můj Pells – abych měl důvod si koupit nový rám :-))

                        0 0
                        • roud  

                          Heh takhle sem čekal dva roky až mi praskne apache a on pořád nic xD xD xD A myslim si že radši budu jezdit na rámu o kterym vim že něco vydrží než na rámu u kterýho se budu bát že podemnou praskne…

                          0 0
                    • Pijer  

                      Je mi jasný, že akorát přiliju oleje do ohně, ale měl jsem HTčko od RB a při zavření řidítek se mi akorát odřel lak, pak jsem se namlsal na fulla, ale speedster coby jednočep mi přišel za nehorázné peníze a tak jsem koupil FS od Canyona. No a když se mi na něm letos zavřely řidítka, tak mám promáčklou horní štangli :-( – těch pár gramů navíc za pořádnej rám mi stojí za to. Srovnávám trošku nesrovnatelné, ale pár kol jsem už pojezdil a rozhodně nemůžu říct, že RBčko je předražená srágora, která nesahá Číně po kotníky a když by to tak bylo, tak tady už po X letech působení nejsou.

                      0 0
                    • favorit.  

                      vis, to je jako s autama. Proc si lidi kupujou X3 Bavoraka, kdyz by jim bohate stacila Octavka v zakladu…

                      0 0
                      • favorit.  

                        to bylblbej priklad. Proste nekomu nestaci, mit kolo „jenom“ k jezdeni, ale i pro radost

                        0 0
                        • jIrI___  

                          To teda byl hodně blbý příklad :-D. Já to ale chápu ;-). Jen jsem řekl svůj názor a určitě nejsem sám, kdo si to myslí.

                          0 0
            • mr.antik  

              konečně normálně vypadající full :-))) Pro zaryté RBčkáře to musí být asi kruté…

              0 0
            • cekanka  

              :-(

              0 0
            • Andrzej  

              vypada solidne…

              0 0
            • jakub  

              zajimave....... doufam ze se tim padem zase objevi nejake ramy speedster v bazacich… hihi, ze bych si konecne splnil sen......... tento bajk ale pro me ne............

              0 0
            • burnout/syndrome1  

              Líbí se mi,ale záleželo by na ceně,mám obavy,aby nebyl třeba 2× dražší než srovnatelné typy třeba od Ghost.To jdou pak osobní sympatie stranou.

              Vůbec mi RB přijde celkem předražené,ne­vím,když srovnám jiné značky s podobně osazenými prototypy.Možná jsou ale ty rámy vážně vyjímečné,nechci RB křivdit,ale přes 60 tisíc třeba za jejich monstera EN bych tedy nedal

              0 0
              • MlokCZ  

                Srovnatelné typy od Ghosta žádné nejsou, protože Ghost je horstlink a tohle není.

                0 0
                • Pijer  

                  Á Mlok sem zabrousil :-) A co to je za systém? Přepákovaný jednočep?

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Ano

                    0 0
                    • Pijer  

                      díky

                      0 0
                    • rock  

                      To by musel být ještě jeden čep někde před tlumičem. Pokud jsem se dobře koukal, tak je tlumič spojený se vzpěrou zadní vidlice napevno, takže je to prachobyčejná jednočepová kyvka. To, že je čep u zadní osy a ne u tlumiče na tom nic zásadního nemění.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Já jsem nějak automaticky bral, že spoj tlumiče se zadní vzpěrou bude mít čep. Pokud tam čep není, tak máš samozřejmě pravdu. Ale to už mi přijde úplně divný mít v místě čepu pevní spoj (nějak tam to oko tlumiče být přidělané musí).

                        0 0
                        • rock  

                          Já na to na Sportlifu koukal jak zjara. Ta vnitřní noha tlumiče (omlouvám se za neznalost přesnější terminologie) vedla přímo do vzpěry zadní vidle. Uchycení oka neznám, ale (na základě té minuty, co jsem si to prohlížel) se imho tlumič (jeho spodní čás, pro rejpaly) vůči té vzpěře nehýbe a při propružení je s ní stále souosý.

                          0 0
                          • Vilém  

                            Nejsem sice strojar, ale pokud je to spojeno jak rikas, tak bych rek, ze ten tlumic bude dost namahanej.

                            0 0
                            • rock  

                              Proč ? Mně připadá, že na něho nic kromě axiálních sil nepůsobí. Alespoň ne víc než v „obvyklých“ systémech. Ale je to jen můj totálně laický odhad …

                              0 0
                              • rock  

                                Beru zpět, píšu rychleji než myslím. Ve vertikálním směru by to mělo být v pohodě, ale v pravolevém by ten tlumič musel pochytat docela dost …

                                0 0
                          • kovar  

                            ano to je ono, pro ta jistá nevole kvůli tomuto systému, jelikož už je historiky zmenmožněný , mám dojem,   toto mc phersonovské řešení tlumiče se  nějak neosvědčilo u FS už kdysi dávno, právě díky velkému  namáhání (páčení porava a doleva) tlumiče, který drží zadní stavbu. Proro mi není moc jasné, proč to RB zase vytahuje na světlo

                            0 0
                        • rock  

                          O kousek níž je odkaz mtbs, tam je o něm článek. Jestli to správně chápu, mají speciální tlumič …

                          0 0
                        • jecnak  

                          Tady je detailnejsi foto. Je to opravdu prepakovany jednocep. O mcPhersonu bych nemluvil, protoze u toho by prave bylo umisteni cepu na spodni savli. Viz. systemy u aut, kde osa kola je napevno prichycena k tlumici a vzpera jde pres cep.

                          0 0
                          • rock  

                            Furt se mi to nezdá. Mezi zadní osou a rámem jsou jen dva čepy (na každé straně tlumiče jeden) – stejně jako u kterékoliv jiného prostého jednočepu. Akorát jsou dál od sebe, ale to nemůže mít na nic vliv; spodní část tlumiče tvoří se vzpěrou tuhý celek, ne ? Žádná část té vzpěry se neohýbá, takže ani žádný virtuální čep. Chybí mi tam nějaké další vahadlo / páka. Imho kyvka, v principu víceméně stejná jak třeba speedster.

                            0 0
                    • Radek Broz  

                      Ne:o)

                      0 0
            • KAPLIS  

              Moje nové kolo. Po výstavě přidám do galerie…

              0 0
            • Biker jak Pes  

              Jakou mám radost, že jsem měl tu čest projet se na tomhle kole dřív než kdokoli jiný … :D

              0 0
              • KAPLIS  

                Dřív než kdokoliv jiný? Už na tom pár lidí jelo před tebou :-). Napiš tady radši svoje dojmy jak se ti na tom jelo. Je tady cítit nádech nedůvěry… 

                0 0
                • zmolko  

                  mam jednu otazku, ty si k tomuto ramu zrejme najblizsie.

                  aka je jeho vaha a doporuceny zdvih vidlice? lebo RB tam dava len 100mm

                  diky

                  0 0
                  • KAPLIS  

                    Zdvih je 120 / 120. Váha je 2200 rám a 300 tlumič. ± nějaký gram. Vážil jsem to.

                    0 0
                    • kubad  

                      v provedení brutal finish předpokládám?

                      ale i tak je to hodně zajímavá hodnota

                      0 0
                      • zmolko  

                        tak to je super. ta vaha je v M-ku?

                        0 0
                        • KAPLIS  

                          Jo je to v brutalu a velikost M. Jinak celé kolo mám teď 10.9kg, ale ješte to pujde kapku dolu. Výslená váha bude 10.7kg ±0.1. Bude to váha v plné výbavě (rohy, comp…). Prostě celé kolo. Zvážit a vyrazit. Nejsou to údaje odhadem, tak jako hodně jiných tady! Vše zváženo. Na kolo zdvih 120 myslím dobrý výsledek. Já jsem spokojen :-)  

                          0 0
                          • Scully  

                            Mám dotaz, jakou to má váhu v provedení BASE??

                            Nešel by udělat takovej malej unik informací? :-)

                            0 0
                            • zmolko  

                              pripajam sa :-)

                              KAPLIS: a aku vybavu tam mas na tej vahe 10.9?

                              0 0
                              • Oakey  

                                ještě se přídám k trochu vyzvídání, protože teď budu kupovat nový kolo, fulla do 40 klacků a po shlídnutí preview na mtbs.cz se mi to začíná zamlouvat.

                                Akorát si nejsem jistej i přes tu docela masivní podkovu u dolní vidlice, která předpokládám (opravte mě, pokavaď se mýlim) drží zadní stavbu a pobírá většinu negativně působících sil. Teď hlavně myslim tlumič a náchylnost na vakl, popř. kolik sil, třeba procentně jde do horních vzpěr při týhle konstrukci, jestli ty to taky podstatně sbíraj.   Můžeš to třeba srovnat v tuhosti a odolnosti zadní stavby např. se Speedsterem, popř. Monstrem AM

                                Jde mi o to, aby při ježdění jezdcem 90 kg v plný rychlosti přes kameny, kořeny a občasný nizoučký polety to drželo a nemuselo se každej rok měnit ložiska, hůř tlumič, nebo jeho vnitřnosti.

                                0 0
                              • KAPLIS  

                                Zmolko: Komplet xtr + race face next sl + fox 2009 + slr … Ještě příjdou vyměnit pláště (mám tam obyč dráty) duše jsou taky obyč tak pujdou pryč. Ta váha by se pak pohybovala těch 10,7 – 10,8. Dvě věci do toho nepočítám. Sice podsedlovou brašnu a bidon. Nikdy jsem nebyl gramař, ale lehké kolo je fajn.

                                0 0
                • Biker jak Pes  

                  Těch pár lidí nepočítám. :)

                  Dojmy, no moc se rozepisovat nebudu. Byl to první full v životě, na jakém jsem jel, tak je to těžké takhle srovnávat. Ale z kopců to jelo slušně :)

                  0 0
                  • d_j  

                    To nevadí. Jaký se tii to zdálo? Splnilo to tvá očekávání? Já jel letos na jaře na fullu taky vůbec poprvé a bylo to zajímavé – Giant Anthem Advanced.

                    0 0
                    • Biker jak Pes  

                      No, raději jsem nic nečekal. :) Opravdu nevím, co mám hodnotit, Ovládání se mi zdálo lepší, ale to bylo asi dáno užšíma řídítkáma než mám na kole já. Jak jsem řekl, ve sjezdu, jsem se na něm cítil o hodně jistěji, zvlášť, když jsem všechny tlumiče odemknul naplno. :) Radši, ať napíše Kaplis, jak se mu jelo ne mém kole a potom zhodnotí to RB než abych mu to tady sepsul … :D

                      0 0
              • d_j  

                Jo, taky jsem na dojmy zvedavej. Pochlub se!

                0 0
      • nooski  

        Není. Já se těšil na silničku s integrovanou sedlovkou. Ale pokud se na SL dostanu, tak se k RB pochopitelně mrknu.

        0 0
        • Petr Heinik  

          Silnicni ram RR je tez drobne modifikovan oproti lonskym modelum. S verzi IST se pocita, bude v nabidce pro pristi rok. Na vystave bude ovsem pouze standardnipro­vedeni.

          0 0
          • favorit.  

            jestli to dobre chapu, tak vyrobit silnicku s integrovanou sedlovkou by nemel byt problem, kdyz uz je technologie vymyslena…

            0 0
            • Petr Heinik  

              Presne tak, problem to neni, RR ram s IST bude standardne v nabidce pro rok 09.

              0 0
          • Pebe  

            a bude k vidění na SPortLife i ta CRR 29 verze?

            0 0
    • friblos  

      Tak to se mi  vůbec nelíbí:( a je to pěkné zklamání. Kam se podělo frézování?

      ps: jsem zastánce RB ale za tohle bych 30 klacků fakt nedal

      0 0
    • d_j  

      Jo, taky jsem na dojmy zvedavej. Pochlub se!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.