• Frisbee

    Zdravim pany bike-foristy. Chtel bych poridit nova kola – ano resilo se to tu milionkrat, ale nikde jsem nevidel presnou vahu Fulcrum Red Metal 5 2010.. Nasel jsem hmotnost 1805, 1905, 1959, 1770, 2037, 1952g… No tak kolik teda vazi? Zajima me cista vaha kol bez RU a pasek.. Diky moc!

    A pokud Vam tyto kola nesedi, klidne mi poradte neco jineho. Budu jedine rad!! Vaha 90kg, nejezdim zadny hardcore, klasika xc.. Predem dekuju!

    0 0
    • Frisbee  

      Zapomel jsem uvest prekpokladanou investici – 4000kc..

      0 0
    • Kublaj  

      verze INTL: zadní 1057g a přední 895g bez upínáků s páskama v ráfku, samotné upínáky 125g, kolik maj ty pasky v rafku nevim ale nejak extra moc gramů navic to nebude …toto sem navážil já, tak si to spočítej ;)

      0 0
      • Frisbee  

        No to je docela sileny cislo :D V tom pripade je nasnade otazka, v cem jsou lepsi nez vsemi proklinane CRidy :D ?? Tezitka to jsou!

        0 0
        • maajkee  

          Měly by být o něco tužší, takže lepší pro těžší jezdce.

          0 0
        • Kublaj  

          ty Cridy jsou reálně myslím ještě kapku těžší ;)

          0 0
          • jIrI___  

            Hmotnost Cridů zde (přední , zadní ), ale je to vážené včetně RU a navíc je to starší = o něco těžší model. Takže v podstatě údaj k ničemu :-D

            0 0
          • roud  

            poslední crossridy maj do 1800g

            0 0
            • Flegmatik  

              Určitě? Jako komplet s RU?

              0 0
              • Deus  

                Určitě ne

                0 0
              • Evilcleaner  

                váha kol se nikdy neudává s RU!

                0 0
                • Flegmatik  

                  To je jedno jak. My jsme tu psali rozpočítané reálné hmotnosti FRM5, žádné báchorky, reálná čísla. A každýho ho pak kleplo do hlavy, že včetně RU mají přes dvě kila. Takže OK, bez nich mají pod dvě kila (1906 g). Ale to nikoho nezajímá, zajímají je komplet (i když ten RU si samo každý může vyměnit).

                  0 0
                  • Evilcleaner  

                    v zakládajícím příspěvku stojí tato věta:

                    Zajima me cista vaha kol bez RU a pasek.. Diky moc!

                    udávat hmotnost kol s RU je stejná blbost jako kdybys je vážil i s kotoučema a šroubama.

                    0 0
                    • Flegmatik  

                      Dobře, takže FRM5 bez pásek do ráfku mají 100% pod 1900 g. Kolik může vážit páska? 20 g? …čili FRM5 váží holé 1866 g a možná ještě méně :-)

                      0 0
                      • Evilcleaner  

                        ale já se nikdy nehádal o samotné váze frm5, šlo mi pouze o to co všechno je zahrnuto ve váze;) navíc frm5 jsou ted už stejně out od té doby co hnoj plete x9+wcs+magic :-))) je to takový komponentový kanibalismus tady na b-fku, docela sranda to pozorovat v průběhu let.

                        0 0
                        • Flegmatik  

                          Jo, teď mi došlo, kam si tou větou mířil :-) Ne, OK, dle mého je nejlepší to rozepsat jednotlivě, ať si to každý sečte podle potřeby (zadní kolo x přední kolo x páska x dodávané RU).

                          0 0
                  • scret  

                    to je jedno, proste je to tak ze CRidy jsou porad lehci nez RM5ky… zas jsou min tuhy…

                    0 0
                    • Evilcleaner  

                      nejsou lehčí… véčkové CR jsou lehčí ale to přece nejde porovnávat. FRM5 váží pod 1900g kdežto CR disc váží minimálně 1900, viz web výrobce (dost pochybuju že by uváděli vyččí než skutečnou váhu)

                      0 0
                      • maajkee  

                        Co tady někdo dával fotku tak RM maj víc jak 1900g. Jinak já měl cridy 2009 a ty měli asi 1950g, nicméně ani pod mejma 95kilama jsem s nima neměl problém, byť jsme je jezdil asi jen měsíc a půl.

                        0 0
                      • scret  

                        RM5ky maji snad pres 1900g… a CRidy INTL mozna pristi tyden zvazim…

                        0 0
                        • Flegmatik  

                          Ty budeš dávat Katie na Marina? Nebo něco takové o odtučnění jejího kola jsem u vás četl :o)

                          0 0
            • Evilcleaner  

              jo ty na véčka:-)))

              0 0
              • roud  

                pokud si to dobře pamatuju tak véčková verze má ±1700g

                0 0
                • Evilcleaner  

                  no já jsem měl asi dva roky starou verzi na váze a ukázala přesně 1800g, možná se od té doby něco změnilo, ale CR na disky mají hrubě přes 1900g

                  edit: jen ráfek na CR disc váží 480g jeden

                  0 0
    • jIrI___  

      Možná alternativa – http://www.bike-forum.cz/…l-28838.html

      0 0
      • zipoman  

        Jediná správná alternativa:)

        0 0
      • PatrikL  

        Pripájam sa k tejto možnosti, 90kg to hádam zvládne :)

        0 0
        • Nainen  

          Případně asi nebude problém tam dát silnější dráty…

          0 0
          • jIrI___  

            Já bych se té tuhosti nebál. Má to tuším klasických 32 drátů a já vážím přes 80 kg, teď jezdím na 28-mi drátech 2,0–1,8–2,0 (jak jsou zeslabované ty WCS netuším) a tuhost je furt o něco vyšší než u předchozích Crossridů.

            0 0
            • Vilém  

              wcs jsou psany 2–1,6–2, ale v realu jsou spis 2–1,7–2.

              0 0
              • Georrge  

                kolik váží 64 těch WCS drátů? (tuším že váha se uvádí na 64 drátů čili pro dvě kola)

                0 0
                • Vilém  

                  Tak to ti nereknu, mozna doma to mam napsany, ale ted jsem v praci. Zhruba si to muzes odvodit, jako neco mezi DT Revolution a Sapim Race:)

                  0 0
                • PatrikL  

                  oficiálna hmotnosť pre jeden pri dåžke 265mm je 4.7g, čiže 64 má asi niečo málo cez 300g

                  0 0
      • Frisbee  

        No na ty jsem se koukal hned jak je Obywan postnul.. Díval jsem se ke hnojovi, ale ten je nemá v klasické nabídce – tak jsem nevěděl, jetli to je nějaká podpultovka či co.. V tom případě by mě zajímalo, jak se díváte na MAGIC ráfky (když remerx tady nemá moc dobré jméno,havně třeba Vikingama..??).

        Je pravda, že za tu cenu nepořídím nic lehčího.. Jo a sem vůl, psal jsem, že vážím 90, ale to mistake mám 80kg

        PS: pánové díky moc za rady!!!

        0 0
        • PatrikL  

          Hnoj dokáže poskladať xx kombinácií – stačí sa dohodnúť, na 80kg to bude totálne v pohode. Magic ráfiky by mali byť v pohode, ešte som nečítal že by sa niekto sťažoval :) Celkovo ráfikov od remerxu by som sa nebál…

          0 0
        • jIrI___  

          Remerx měl super jméno, ale Vikingama si ho podělal :-D. Já mám od nich zadní ráfek (FastDisc), na zakázku vrtaných 28 děr a nemám si nač stěžovat. Komunikace s Remerxem špičková, ráfek pár bouchanců už koupil, ale pořád drží a snad jsem ho ještě ani necentroval. Přímo s Magicem žádné zkušenosti ale nemám. Nicméně ty kola jsou podle mě asi to nejlepší, co v dané cenové třídě dokáže kdo sestavit. A to, že je bikez nemá v nabídce bych neviděl jako sebemenší problém, zkus kontaktovat jejich zástupce a cenového kouzelníka aktivního na B-F :)

          0 0
        • JakeF  

          Ale nesmíš zapomenout na to, že ráfek byl u Vikingů to jediný, s čim problém nebyl ;-).

          0 0
      • Chiron  

        Nedal by se tam vymyslet nějaký jiný ráfek za rozumnou cenu? Tak 19–21mm. Jasně, váha by šla asi trochu nahoru a cenovka asi taky, ale podle mě je 18mm trochu málo.

        0 0
        • PatrikL  

          21mm blackjack – cena je dosť nízka

          http://kolokolo.cz/…-fr420-bily/

          http://kolokolo.cz/…fr420-cerny/

          0 0
        • Frisbee  

          Chtel bych se jen zeptat – je to hloupa otazka, ale ja na ni opravdu neznam odpoved.. K cemu sirsi rafek??

          0 0
          • zipoman  

            Širší ráfek bude pevnější, tedy bude odolávat kroucení.

            0 0
            • jIrI___  

              Dal bych ruku do ohně za to, že při jízdě nějaké to kroucení vůbec nepoznáš.

              0 0
              • zipoman  

                Já určitě ne, ale při sjezdu asi musí bejt poznat 18×23 a určitě je taky 23 odolnější proti bouchnutí.

                0 0
                • jIrI___  

                  S první věcí nesouhlasím (to bys musel mít dráty z bláta) a s druhou možná souhlasím :)

                  0 0
          • jIrI___  

            Protože je to v módě a taky na širší ráfek můžeš dát širší plášť bez obav z toho, že se ti bude žvejkat.

            0 0
            • Chiron  

              Móda až tak důležitá není. Ale já vozím raději širší pláště, zároveň bych chtěl dát dezdušovou sadu a co nejnižší tlaky. Takže širší ráfek bude jistější, aby se to nežvýkalo. Vím že sou tu lidi co dávali RK2,2"SS na 17mm ráfek, ale moc si nedovedu představit, jak to může fungovat s hodně nízkým tlakem…

              0 0
            • Frisbee  

              Tzn. pokud jezdím pláště max do 2.1, tak by jsi mi doporučil jakou šířku?? Při mých 80 kg.. díky

              0 0
              • Evilcleaner  

                do 2,1 jsou akceptovatelné stále ráfky s 17mm vnitřní šířky. ale je poznat když je širší i u tak malé šířky pláště.

                0 0
                • HELLBOY22  

                  a na 2,25?

                  0 0
                • v POHODÌ klokan  

                  Jaký pláště vlastně ty vozíš na těch nových remerxech? Myslíš, že by nezvládly třeba 2,25" Schwalbe s NoTubes?

                  0 0
                  • Evilcleaner  

                    no vozil jsem hlavně NN/RR 2,25 jak na 17mm ráfku tak na 18. rozdíl je podle mě zaznamenatelný jen při nízkých tlacích. vozil jsem to s duší takže jsem si ani nějak super nízké nemohl dovolit. ale na 18mm mi nikdy nepřišlo že bych tak sežvýkal plášt jako na tom užším. jinak budu přestavovat ty magicy na ust pořád se stejnou kombinací a nebojím se toho.

                    0 0
      • frederick  

        :D remerx?:D tak to je vtip:D

        0 0
        • jIrI___  

          Co je na tom špatně?

          0 0
        • Evilcleaner  

          mg, remerx neměl snad nikdy problém s kvalitou ráfků. to proč tu má současnou pověst je kvůli ALU výpletům, které se v jisté etapě vývoje a současného prodeje (:-) ) neustále povolovaly a praskaly. s ráfky naopak byly vždy u remerxu dobré zkušeností, zejména co se týče výdrže a ceny.

          0 0
          • roud  

            souhlas se samotnými remerx ráfky mám jen ty nejlepší zkušenosti ale záplety od nich bych nikdy nekoupil…

            0 0
            • Joseph de Sax  

              před 20 lety jsem mu reklamoval jeden ráfek a do dneška ještě není reklamace ukončena, tak raději nakoupím u Campy vždycky od té doby a mám klídek…

              0 0
              • vsn  

                týý jo, na to bych nemel mentálně tak dlouho čekat :D já bych 31. den požadoval po prodejci dobropis

                0 0
        • Vilém  

          A proc ne? Mas s nima nejakou spatnou zkusenost? Jezdil jsi je nekdy? Vzhledem k cene si myslim, ze jejich sortiment rafku nema moc konkurentu.

          0 0
        • maajkee  

          Jediný co je tady teď pro smích, jsi ty ;)

          0 0
    • Palec  

      Tady mas na vaze FRM5 2008: http://www.bike-forum.cz/…-6000kc.html#…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.