• stak

    Dobrý den, ahoj,

    chtěl bych si pořídit nové crossové kolo na cesty do práce.

    Vzdálenost 20 km, silnice. Jezdím jaro až podzim na Meridě a jsem s ní relativně spokojen. S cenou uvažuji do 35000. Já 188/96. Nevím zda má cenu jít do karbonu, nemam s tim žádné zkušenosti.

    Docela se mi líbí kola Apache Wakan, nebo Hurricane.

    Co byste mi doporučili.

    Děkuji.

    0 0
    • winter78  

      Neviem či teraz jazdíš na klasickom crosse s odpruženou vidlicou, alebo na fitness Speeder ktoré má tiež Merida a mnoho ľudí ich tiež berie ako crossové bajky, ale ak nejazdíš terén tak by som určite bral pevnú vidlicu.

      0 0
    • Vilém  

      Na crossy je tu Scalar:)

      0 0
    • Zlatka  

      Takové peníze za crossa do práce.. ?? Kontaktuj usera scalar.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • pee.tr  

      Za kolo čistě do práce bych nedal víc jek desetinu zmíněné částky. :-D Ale ono taky záleží, kde ho člověk parkuje a zda s ním plánuje i nějaké pracovní vyjížďky. ;-) (sorry za off-topic)

      0 0
    • stak  

      Samozřejmě ho používám i ve volném čase a na vyjížďky. Nicméně v poměru 90% silnice a zbytek polní a lesní cesty. S parkováním problém není, máme kola v podzemní garáži. Do nějakého levného kola se mi moc nechce jít, protože se pak člověk dost nadře a já na tom dělám okolo 200 km týdně.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • plevka  

      do práce jezdím střídavě na silničce a na Dark Face a spokojenost. Na silnici jede svižně a polňačky zvládá taky dobře :) Takže za mě Dark Face, tady mají přesně ten můj 2010 s pěknou slevou ;)

      0 0
      • winter78  

        Nie som nijaký fajnšmeker na biky a komponenty, hlavne že to funguje a dobre sa na tom jazdí,ostatné mám v paži… ale tá temná tvár je fakt kráááááásny crossík.

        0 0
        • plevka  

          mě se právě taky hodně líbí i po designové stránce, geometrie atd., po koupi silničky jsem zvažoval, jestli ho nemám z finančních důvodů prodat, ale srdce říkalo ne a nechal jsem si ho. Přecejenom, když jedu do práce na něm, tak jezdím jinýma cestama než na silničce a prostě krosy mají taky svoje kouzlo, ale to zrovna Tobě asi nemusím povídat :)

          0 0
          • winter78  

            Zbytočná odpružená vidla, ešte viac zbytočné hydr. kotúčovky ktoré som takmer nepoužíval a dosť veľký a dlhý 22" rám na moju 183cm postavu…to boli hlavné dôvody prečo som ten môj cross predal. Navyše sa na ňom dosť ťažko jazdilo svižnejšie a z kopca som mal vyššiu maximálku na MTB než na tom crossíku. Ale na dlhé cca 100km výjazdy bol super, rovnako tak pohodlie bolo fajn. Ale ja som ho mal ako hlavný bajk a nie len ako zimák alebo na cestu do práce, takže som na ňom trávil všetok môj „bikový“ čas. Navyše som na ňom jazdil len cestu a preto som ho vymenil za cesťáčik ;-).

            0 0
            • scalar  

              Ono to bude tím, že jsi při koupi crossu neměl moc šťastnou ruku, respektivě jsi toho asi o kolech moc něvěděl. Jasně, že mizerná pružinová vidlice je k ničemu, kotoučovky jsi měl tuším nějaké levné Hayesy a špatná velikost rámu to korunuje. Aspoň si nasbíral zkušenosti a zjistil, jaké kolo potřebuješ.

              0 0
              • winter78  

                To tie výpredajové akcie…človek vidí zľavu z 899€ na 650€ a na tretí deň bol už cross doma ;-).

                0 0
      • vsn  

        jj libivé kolo (až na to sedlo) :) možná bych bral rovnou Synergy ale to už je na kupujícím :)

        0 0
    • scalar  

      U těch Apachů je problém s vidlicí, jsou tam pružinovky za pár stovek, pod Tebou nebudou fungovat (jsou tak na 70 – 75 kg). Potřebuješ kolo se vzduchovou vidlicí Suntour NRX RLD nebo s vidlicí karbonovou (dělá se kratší zahlá nebo robusnější rovná).

      U rámu bych doporučil hliníkovou slitinu, karbon se u crossových kol používá v levnějším provedení, navíc je pak rám tak drahý, že už by nebyly finance na kvalitní další díly – hlavně tu vidlici a kola.

      Pěkné a pevné rámy dělá MRX – Race Elite.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • hctr  

        ten mrx je hezkej za kolik by vysel?:)

        0 0
        • scalar  

          Na tomhle rámu má smysl stavět kolo (aby to mělo slušnou vidlici a ostatní komponenty) tak od 16 tis.

          0 0
          • hctr  

            myslel jsem konkretne toho prvniho na xtcku.)

            0 0
            • scalar  

              Jo, tak to je trochu extrém, je tam kompletní nová sada XT, kola RMX Magic, sedlovka MRX Elite carbon, kokpit ControTech, sedlo San Marco Aspide… + další drahé doplňky (karbonový košík, Ergony). Bez těch doplňků by to bylo něco málo nad 35 tis. Jinak kolo vážilo 10,5 kg.

              0 0
      • pavlik6022  

        na crosse moc nejsem ale ty tvoje vypadají luxusně!

        0 0
      • plevka  

        moc vydařená kola..

        0 0
    • Tomcat  

      35 na kolo do práce?!? LOL ale jo prodejci musí taky z něčeho žít. jen doufám že to není předzvěst vláken jakej zámek po xxx té a poraďte jak na pojišťovnu.

      Do doporučoval byh ten největší šrot co jde.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Angel 1804  

      čauko, využiju starší vlakno ať nezakládám nové.

      Chci se zeptat, neměl by někdo doma starší kolo v cenovém rozpětí 0–3000,–Kč cca, které nechce dávat ani do bazaru. Chtěl bych něco na zimu do práce.(3 km cesta)

      Nechci brát mého milačka kterého jsem čerstvě vytahl z krabice.K tomu mám ještě v paměti kraděž posledního kola z dovči :/ tkž fula jen tam, kde ho nespustím z oči :)

      Ostrava-město

      velikost 17"

      „Hlavně ať je pojizdné“ :)

      0 0
      • Mojmír Skála  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.