Prosím o radu technicky znalé. Je možné vzájemně použít brzdové a řadící páky SH XTR ST-M975 /poslední dualy/ a brzdové třmeny SH XTR BR-M985 /nové 2011/ ?
Díky za rady
Prosím o radu technicky znalé. Je možné vzájemně použít brzdové a řadící páky SH XTR ST-M975 /poslední dualy/ a brzdové třmeny SH XTR BR-M985 /nové 2011/ ?
Díky za rady
Ne.
Díky za jednoznačnou odpověď. Ale můžeš trochu rozvéct v čem je problém.
Uf, pardon ! Moje chyba, blbě jsem to přečetl a pochopil jsem to, jako, že chceš kombinovat Dualy ST-M975 + přehazku RD-M983.
Jdu se stydět, já ničema !
A já si zase myslím že to jde.Taky by mě zajímalo v čem je problém ??.
Ja si taky myslim ze by to slo, pokud do toho nezacali lejt misto oleje DOT…
To asi ne, ale co treba jiny prumer pistku?
Tak ja si myslim ze je jedno co tlaci ten olej do prasata ci taka ci taka packa. Len musi sediet typ kvapaliny.
:-D
šmarjapanno..
tak to by mě právě zajímalo ,Už první 4 pístková brzda 755 je taky kompatibilní s nástupci až dodnes 975.Vždy od začátku mělo shimano shodný průměr pístku.
Přesně tak… Mám třmen 755, brzdové páky 775…
..a když né úplně stejný tak skoro stejný :-)
Já vozím XTR 2003 třmen a XTR 2007 páku a funguje to super.
Hele a nebylo by nejjednodušší napsat nejdřív nějakému dealerovi (myslím že je jedno jestli hlavnímu dovozci SH, nebo komukoli kdo to má v shopu), aby ti řekl prům. pístku a typ brzdové kapaliny a pak teprv to nějak rozvést tady???
shodou okolností jsem tuto kombinaci diskutoval s qětákem z ultrasportu a bylo mi řečeno, že to nedoporučuje. bohužel, bez bližšího upřesnění …
To je ale normální jev! Pokud se teď někde v kšeftě zeptáš na kompatibilitu nového a starého SH tak ti každý řekne nefunguje… Myslím že je třeba se ptát na konkrétní věci, konkrétní parametry a do dotazu kompatibilutu se starým SH vůbec nedávat. Jejich odpověď docala chápu, chtějí prodávat nové SH za větší peníze, větší výdělek. Starýho SH se všichni prodejci chtějí fofrem zbavit!
Ja to chapu jinak, kdyz to nema vyzkousene a jen teoreticky predpoklada, ze to funguje, tak ti rekne ze nefunguje a neriskuje pripadnou stiznost.
však já se ptal na konkrétní věc. chtěl jsem od nich na kolo dát XTR Dualy 975 se třmeny XTR 985. Bylo mi řečeno, že ne. Konkrétnější dotaz si nějak nedovedu představit :-). Poraď mi.
Jinak asi skončím u XT 775 DC.
XT jsou super, ale jestli na to máš, tak XTR jednoznačně stojí za to (mluvím o řazení DC).
vozím DC XT a po vyzkoušení DC XTR musím říct, že XT lépe brzdí, mají kratší krok brzdy (při nejkratším nastaveném kroku), jenom jsou o něco těžší. tvar páky je naprosto identický a oboje mají příjemně krátký chod páky. ještě k tomu chodu, při řazení na těžší převod (u inverzu, jinak obecně řazení proti pružině) mi přijde poměrně krátká mezera mezi zařazením o 1 a o 2 pastorky. takže výjmečně zařadím omylem o dva.
jinak ke kompatibilitě, nevidím důvod proč by to nemělo jít. tvar třmene 975 a 985 je skoro stejný (jiné uchycení desek) ale očekávám že průměr pístků zůstal stejný. sám jsem třeba vozil chvíli na zadní brzdě kombinaci třmen lx 585 + DC XT 775.
k těm DC je to u shimana odjikživa že xt brzdí o fous líp jak xtr je to částečně tím že ej to závodní sada a šetří se na ní hmotnost kde to jde ať už na třmenech tak i na hadicích zas xtr líp řadí jak xt…
takže dle tebe ideální kombinace je XTR řazení a XT třmeny? nejsem závodník :-)
nikdy jsem to neměl zkombinovaný ale myslím si že by to bylo ideální… jinak vozím xtr a neni co řešit bohatě dostačuje na vše…
ještě to promyslím a kdyžtak jim to v ultrasportu vysvětlím :-)
mám tento třmen XT čtyřpístek a tuto Deore páku a fungujou super. http://techdocs.shimano.com/…30609111.pdf
joo tahle brzda klidně funguje i dualem 960/975 a pákami deore-xtr