Zdravím, mám dotaz týkající se ohledně ideální volby plášťů pro ráfky ZTR dle kriteria „odolnost proti vyzutí“ (na bezduše). Budou lepší (vyzutí odolnější) normální Snake-Skin TLR, nebo UST verze?
Zdravím, mám dotaz týkající se ohledně ideální volby plášťů pro ráfky ZTR dle kriteria „odolnost proti vyzutí“ (na bezduše). Budou lepší (vyzutí odolnější) normální Snake-Skin TLR, nebo UST verze?
ust
UST bude držet líp, nicméně na ZTRku ti bude držet cokoli. Spíš to na ten ráfek budeš mít problém narvat.
Takže pověsti že na ZTR ráfky sedí jen obyč/TLR patky, tj. že UST patky nezapadnou, jsou jen „urban legend“? Tj. z hlediska odolnosti proti vyzutí pláště bude UST držet líp?
kde se rodí takové nesmysly?
na ZTR samo sedí bez problémů UST pneu
Info od známého – údajně že volně řečeno „ZTR mají vyšší a jinak tvarované patky ráfku přizpůsobené na obyčejné patky pláště, takže tam UST bude hůř držet a hůř těsnit, protože jde o jiný tvar patky pláště určený pro jiné speciální ráfky.“
Jak moc to bude odolné vyzutí je pro mne hlavní kriterium, takže jsem si to chtěl radši ověřit (za odpovědi děkuji).
já měl schwalbe ust na Olympic což šlo, ale olympic měl vyšší patku ráfku, na Crest s novou patkou jsem UST nenarval, nechtěl jsem použít sílu která by zničila ráfek. Na Alpine už to ani nezkouším a vozím TLR.
obě verze budou držet a od tlaku 20 PSI při váze 71kg jsem je zatím nevyzul jinde než bez zatížení v obýváku pár hodin po nasazení, ale to byl tripple evo a už jetý :)
ust plášť dobře drží na ust patce pravých ust ráfků -cmax atd-, ono když se na to podíváš, tak ust patka je zhruba 3–4× vyšší než patka ZTR ráfků druhé generace (crest, alpine, mmx,…)
Tak teď už v tom mám totální hokej:
ale jo půjde nasadit, jen to jde hůř. Dost lidí to tam narve.
bavím se o patce ráfků, kdy nové ZTR ji mají velmi nízkou, proti ráfkům které jsou čistě ust jako vyšší Fulcrum a Mavic
Docela by mi zajímalo co je vlastně vedlo k takovým extrémům. První generace, kde to bylo jen lehce nižší bych ještě pochopil. Ale to další snížení, proč vlastně? Sice to přinese o trošku větší objem pláště, to si myslím ale za to nestojí.
taky to nechápu, podle mě vzrůstá dost podstatně riziko ufouknutí při agresivní jízdě.
To ufouknutí je velmi pravdě podobné při pádu se ‚šprajcnutím‘ kola. Na předním kole s TLR gumou letos 3×, sice to šlo vždy dojet, ale doma pak musela guma dolů, vyčistit ráfek od bordelu, který se tam při vyzutí dostal a vše znova nahodit. To se mi s plnohodnotným UST nestávalo a to jezdím hodně opatrně.
přesně jak popisuješ, plášť se mu ufoukl jen v tomto případě, jinak nikdy(obyč ráfky a pláště), ale jednou, jsem na jednom skoku letěl jakoby do zatáčky a šel na předním až na ráfek, a patka pláště se v jednom místě vyzula z ráfku, čehož jsem si všiml asi za 10km když mi házel plášť, tak jsem trochu ufoukl a patku nacpal do ráfku:-)